Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

На втората е интересно, че и двигателя е сменяван с такъв от КИА - CRDi - на шега, на майтап, бягай от втората бройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които откликнаха на моя проблем. Явно няма да е нито една от двете коли. Май ще трябва да посъбера още малко парички за да си купя читава хонда. Още веднъж благодарности от сърце и се надявам скоро да стана редовен тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е голяма дупката в ценовия диапазон между Акорд 6 и 7 генерация. Ако не държиш да е 7-ма, можеш да си намериш по-стара в много добро състояние и за по-малко пари (~5000лв), иначе за читава 7-ма, ще ти трябват още доста спестявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали познава тази кола 

 

http://www.cars.bg/c1865129

 

Не мога да разбера тия хора що си крият регистрационните номера?! Уж първи собственик, сервизна книжка и прочие........

Ако караш толкова време Хонда според  мен е почти невъзможно да не си член на форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФР-В по принцип много ми харесва, но когато взех комбито, беше почти невъзможно да намеря автомат, а и цените им бяха други. Сега гледам цените са паднали.

Гледам че е сменил някои консумативи за този двигател, но само на място може да се даде мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, и на мен ми допадаше, докато не седнах зад волана, но ти пробвай- може да те кефи.

Член на форума не винаги е следствие от покупката на Хонда. Ако изборът им не е бил информирано осъзнат, а случаен и не им е в кръвта, то и съответно нямат нужда от споделяне. Вероятно тази е и причината за скъпите Акорди. Купуват ги предимно фенове на марката (почти винаги имали друга Хонда или близък с такава). Обикновеният човек реалистично гледа на сделката и придобивката, а за 7-мак в тинейджерска възраст двуцифрена сума хилядарки наистина изглежда неоправдана. Френда за който писах в предната страница е имал среща с човек който му рекъл "ти знаеш ли за тез пари ква кола моем да си зеем", а пък той му рекъл "ти знаеш ли какво продавам" и се разделили поживо-поздраво. Стискам палци да намериш твоята скоро.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колата от втората обява е внесена в страната преди две години. Според мен е малко необичайно такава кола да се продава след само две години каране, но може и да си въобразявам. 

 

 

Не е необичайно. Аз купих моята преди 2 години и половина. Вложих в нея много пари за маховик, съединител, верига комплект, пълен комплект дискове и накладки и какво ли още не... И сега съм на път да се разделя с нея :)

Не за друго, ами защото от известно време ме тормози мисълта за 8-ца дизел автомат :) И не мога да си го избия от главата. Пуста тръпка - не ме оставя на мира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един бърз въпрос,ако някой е гледал тази кола и знае за някакви проблеми с нея, да сподели,че днес я гледах и ми хареса ,та утре мисля да я взимам.Притеснява ме само,че обявата е сигурно от година да не и повече,а цената е доста примамлива и още никой не я е купил. http://www.cars.bg/c1393730

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много примамлива цена за Type-S, да се чуди човек истина ли е или не, но много готина, с тонирани стъкла, екстра изглежда.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я карах малко мотора,работи добре няма някакви тропания по окачването ,от Швейцария е,но няма ръжда много и отвън е запазена,има малко забележки вътре по купето,но на тази цена мисля не трябва да се търси перфектната кола.Мисълта ми е ако някой я е гледал и е видял нещо което съм пропуснал да каже,че наистина е много съмнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, аз лично не, но ми се стори че заден десен светлоотразител на бронята е счупен и половината липсва, а това не се чупи лесно, а може да е зрителна измама.

Може заради съмнителната цена да я отбягват хората, но ако те кефи и се размотаваш ще ти я отмъкне някой, колата е изключително рядка като модификация.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си бил ти бързият, който я е купил. Обявата не е налична. Похвали се ако си бил ти Shorty :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственика много бързо е свалил обявата, ако е била продадена. Някои държат обявите по 1-2 седмици и чак тогава ги свалят.

Дори и да набиеш едни 2-3К лв. да я стегнеш (ако има нужда толкова), пак ще ти е евтина.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте снимки да я видим тия дето сме изпуснали обявата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честито, и на мен преди няколко седмици ми направи много силно впечатление тази обява. Ще очакваме отзиви скоро! Безаварийно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях!

Еми честито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам я на гоогле кеша:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:oUaNJ9kpnJwJ:www.cars.bg/c1393730+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

 

честито колега,вообще не лоша колта за тия пари, само незнам пише 2004 а предната броня прелича като за файслифта

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прилича на фейслифта изобщо, просто е ТайпС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2003г.

Благодаря за пожеланията,дай боже много безаварийни километри да и направя.

Първите ми впечатления са добри.Има забележцици,но на цената на която я взех си е подарък.

За момента имам всеобщия проблем ,не ми работи машинката на централното на предната пасажерска врата,ще съм благодарен,ако някой ми даде линк с решение на проблема.Другото е пукнатия светлоотразител на задната броня,дали ще стане такъв от седан и някой сменял ли е такъв да обясни как става.Не намирам копче за раглаж на фаровете във височина защото ми се струва,че светят доста високо.Ако няма такова има ли начин на ръчен реглаж,мисля,че някъде бях чел че е възможно.Като цяло колата върви много до 200 на магистралата на връщане от София нямаше проблеми ,повече не послях ,но има на къде.И последно за сега VSA-то като натисна копчето светва едно жълто триъгълниче с удивителна,нормално ли е това или е проблем.

Само това са снимките до момента ,като направя повече ще постна и може би ще си отворя тема ,защото ще имам и още въпроси със сигурност!

post-7198-0-20107700-1476894601_thumb.jpg

post-7198-0-09759000-1476894621_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.И последно за сега VSA-то като натисна копчето светва едно жълто триъгълниче с удивителна,нормално ли е това или е проблем.

Не е проблем ,просто информира ,че VSA е изключен .А за първото има много писано .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, тя същата като мойта само цвета е различен и че има пръскалки на фаровете, моята няма. 

 

За VSA-то да нормално е, това показва че е изключено.

 

За фаровете, може да ги нагласиш ръчно и после да си ползваш машинките за автомачен реглаж :) които би трябвало да има :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза пръскалки,се сетих,къде е пустото копче и за тях,че аз не го виждам както и за фаровете??!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма копче, пуска се при пуснати фарове от лостчето за чистачките.

Фаровете се пускат от левия лост.

С ксенон ли си?

 

По-добре си отвори друга тема.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хайде честито и добре дошъл в клуба на корабите майки! Много безаварийни километри ти желая и да и и се радваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма копче, пуска се при пуснати фарове от лостчето за чистачките.

Фаровете се пускат от левия лост.

С ксенон ли си?

По-добре си отвори друга тема.

С ксенон съм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля те да отвориш друга тема, ще копирам/преместя каквото трябва оттук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой гледал ли е тази кола 

http://www.cars.bg/c1503660

 

Колко струва смяната на тази шайба? Много подозрителна цената ми се струва. Ако някой е ходил да я гледа нека да сподели какъв й е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е евтина шайбата.. 400-500 лв., а на места и 600 обявяват..

Инак колата не изглежда зле. Ама на тоя одометър не вярвай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демпферната шайба, нова ОЕМ е 560,00лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е съмнително?

Като гледам нивото на оборудване, доста ръждясал диск отпред вдясно (което сигурно е и вляво и отзад), шайбата за която е споменато, + другите неща за които не е споменато и евентуално ще откриеш на място, цената е висока.

По-скоро отиди и виж на място, така ще придобиеш критерии за състоянието на колите в този ценови диапазон при Хонда Акорд 7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демпферната шайба на алтернатора нова оригинална беше 200лв в Юби Ко + труд точно преди две години. Аз я смених на дизелова седмица на 250 000км. Всички познати на мен случаи във форума на автомобили с известни километражи са били на по над 200к с разбита шайба. Колата трябва да е пределно ясно, че е на поне двойно повече километри и че при така изглеждащата обява едва ли някой от проблемните консумативи (верига, съединител, маховик) са сменени.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На алтернатора да.. ама на коляновия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За демпферна шайба на колянов вал наистина цените изглежда са такива онлайн. И вероятно за нея става дума. Лошото е, че това отново може да се окаже един от малките проблеми на автомобила. За мен проблемът с този автомобил е, че не се знае на колко километра е (ясно че поне двойно повече, но колко) и съответно, че при тази цена вероятно не е сменяно нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от доста време търся Акорд 6 и от седмица някъде гледам тази обява

http://auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11474611097569627&page=1&searchres=21a8do31

Знаете ли нещо за колата, как ви се вижда? И се чудя, защо автопилота е такъв на ръчка, не са ли всичките вътре във волана от дясно поставени? :)

Редактирано от Neophyte

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е слаган допълнително, нормално бутоните на круиза са на волана. Отделно трябва да има и един мастер бутон за де/активиране на круиза там където ти е бутона за газта.  По интересно е да разбереш защо колата се продава след толкова скорошна покупка и монтирана газова уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се питам, за това реших да ви споделя :) още не съм се обаждал, защото чакам една от Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани недей по-добре! Някакви интервенции е преживяла горката. Автопилотът може да е супер екстра но когато е добавян по този начин не знаеш дали няма да задържи и да те запрати не където трябва. Пък и да ти кажа, че за такива пари ще си намериш много по-добър екземпляр и то седан.
Хечебек като този се води по-тежък от седан и не предлага кой знае какво удобство в повече.
Монтажът на газовата е като в лада, все едно седалките няма да падат.
Това, че не е с гумички на педалите пак не е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра кола, ако намериш читава и с неприсаждани екстри. Наистина по-добре седан и с 2.0 мотор, пак ако намериш и автоматик :thumbs1:  Тази я остави на някой друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! :) Ще ходя да гледам тази утре. Предната рещетка защо ми се вижда различна, да не би да има някакъв фейс лифт след определена година, знаете ли :)

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477325239131807&slink=g4ivqn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...