Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

Тази кола наистина ли има сензор за светлина и борд-компютър?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да го напиша, но и на мен ми направиха впечатление някои неточности в описанието. За сензор за светлина не знам. Борд компютър няма да има защото много неща си личи, че е модел преди фейса и всичко, което нейния „компютър“ владее е да показва температурата навън и изминатите километри на два брояча. Огледалото изглежда като стандартното (не афтърмаркет) и ако е такова, не мисля, че има автоматично затъмняване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно черния ауспух - на директната снимка от към задницата не се вижда да е толкова черен, верно, че на тези страничните си е бая черен, но може да е сянка просто. Дали гори масло, Ами Хонда е все пак, няма да е странно ако гори. Ако е реална 2005-та(а не 2003-та с първа регистрация 2005-та), копчетата на волана трябва да светят, като пуснеш фаровете. Сензор за светлина - ако броим сензора на климатроника, значи има. Борд няма, но те джамбазите си цъкат по екстрите както им дойде, когато пускат обявите. 2005-та е някаква междинна година при акордите и има доста прилика с фейсовите 7-ци от към електроника, дори компютъра е такъв какъвто се монтира на фейслифтовите.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Pavel_Pavlov написа:

Забравих да го напиша, но и на мен ми направиха впечатление някои неточности в описанието. За сензор за светлина не знам. Борд компютър няма да има защото много неща си личи, че е модел преди фейса и всичко, което нейния „компютър“ владее е да показва температурата навън и изминатите километри на два брояча. Огледалото изглежда като стандартното (не афтърмаркет) и ако е такова, не мисля, че има автоматично затъмняване.

Благодаря за обяснението. Наистина не познавам добре преди-фейслифтовите модели и каквото знам - го знам от форума. Ако авторът не е разбрал - подсказали сме му, че в описанието на модела са написани неща, които въобще не се предлагат, а не че този конкретен модел ги няма. За огледалото не бях сигурен, затова си замълчах. 

 

А централната конзола пък защо не я харесахте, заради някакъв капак ли, не разбрах точно, но моята изглежда по може би съвсем същия начин, без навигация и с премиум аудио. 

 

Виждам добра причина да кача още снимки в темата, която направих само за снимки, на които да се виждат добре нещата, с които фейслифтовите са различни. 

 

Ред.: според мен не е редно сензорът за климатика да се нарича сензор за светлина. Той е инфрачервен и отчита топлината и по-точно - положението на слънцето. Сензорът за светлина си отчита само светлинния интензитет и с информацията от него компютърът решава дали да пусне фаровете, ако е настроен на АУТО. По подобен начин понякога пишат също "адаптивни фарове", когато колата е с фабричен ксенон, заради автоматичното нивелиране, а адаптивни фарове е съвсем друго и нашите коли нямат такива. 

 

Ако търсех бензинова пре-фейс с 2.0 - бих обърнал повече внимание на тази. Според мен е добре гледана, такова впечатление създава от снимките. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
52 minutes ago, ogi28b said:

А централната конзола пък защо не я харесахте, заради някакъв капак ли, не разбрах точно, но моята изглежда по може би съвсем същия начин, без навигация и с премиум аудио.

 

Очевидно аз бях в грешка – че така изглежда конзолата само ако е с навигация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой дали е оглеждал тези две обяви и дали може да даде някакво мнение?

Honda Accord 1Honda Accord 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, ogi28b написа:

Благодаря за обяснението. Наистина не познавам добре преди-фейслифтовите модели и каквото знам - го знам от форума. Ако авторът не е разбрал - подсказали сме му, че в описанието на модела са написани неща, които въобще не се предлагат, а не че този конкретен модел ги няма. За огледалото не бях сигурен, затова си замълчах. 

 

 

Лостчето на фаровете също издава липсата на сензор за светлина. На една от снимките, ако се вгледаш, се вижда, че под "OFF" е положението за включване на габаритите, а на негово място трябва да е "AUTO".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% технически грамотен, но ако първата ти харесва много по картинките, мога да я погледна на място и да споделя впечатления.

За сметка на това, ако има сервизни документи с контакти на предишния собственик, знам испански и може да пробвам да се обадя и да получа инфо от първа ръка.

Редактирано от Knoxville
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повод да се обърна отново към темата за снимки и да дам линк към нея :) Там съм качил точно такава снимка. А тези от линка за продажбата на кола са с доста лошо качество, но се вижда нещо от лостчето. Но пък не е достатъчно. АУТО, ако има, е следващата позиция, между габарити и къси светлини. 

 

IMG_20190530_135151.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че има АУТО, съдейки по 4-те пиктограмки на лостчето от обявата. На снимката с отворения капак от нея, комай са налични и 2-та сензора на торпедото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съм в грешка, благодаря. Просто не ми изглежда логично първо да се минава през габарити, за да се стигне до "АУТО", но каквото - такова :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо? Принципно е логично като първа стъпка в обозначаването на колата да се вкл. габаритите. Вече ако ти трябват фарове, те са следваща стъпка, а функцията АУТО е просто тяхна опция и логично е преди фаровете. Иначе първо трябва да ги светне, а минавайки на АУТО - да ги угаси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На компютър снимките се отварят и са с много ниско качество, много размазани. Не мога на нито една снимка да видя картинките на лоста и затова не мога категорично да кажа има или няма. Обаче като гледам при мен къде е разположен сензорът и как се вижда от подобна гледна точка - по-скоро няма сензор. Видях, че и огледалото се вижда от тази снимка, а то със сигурност е обикновено. 

 

Прилагам една снимка, дано да послужи на колегата за ориентир. Подчертавам,че е от фейслифт. 

 

IMG_20191114_102952.thumb.jpg.bb2e180326180514eb8138d6d385dcd0.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой може ли  да каже нещо за тези обяви, това са Акорд 9 генерация

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11549015636561502&slink=d6go1k

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567503019678219&slink=d6go1k

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11555865743043274&slink=d6go1k

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11528213835973789&slink=d6go1k

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11571398526769523&slink=d6go1k

 

Съжалявам, ако е малко офтопик, но тъй като не откривам тема за Акорд 9-та генерация във форума, някой може ли да сподели мнението си за този модел, ако има такъв или се е докосвал по-отблизо.

Виждам, че цените са горе-долу колкото на последните модели (фейслифта) на 8-ма. Иначе знам, че се произвеждат само предимно за Северна Америка, на мястото на Acura TSX от 2012, в Европа не се продават официално, затова и сигурно не съм виждал досега в Бг...

Как стои въпросът с частите и поддръжката, поне в официалните сервизи, сигурно не е проблем да се обслужва..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.11.2019 г. at 0:15, Ivaylo Tokiev написа:

Здравейте,

Някой дали е оглеждал тези две обяви и дали може да даде някакво мнение?

Honda Accord 1Honda Accord 2

Относно колата от първия линк. 

Има забележки по предна и задна броня и по задния капак, което за кола от Барселона е нормално. Възможно е да има и други външни забележки, които да не съм видял, тъй като колата беше мокра. Ръжда също не видях. Ауспухът е чист. Отвътре не видях забележки по салона, имаше оригинални мокетни стелки Акорд. 

Гумите са Пирели, предните са дот 17, задните са с дот 15.

Мултиволанът работи, климатикът и колоните на музиката също. Дръжката на задната лява врата е одраскана стабилно, явно детето е стояло там. 

Купена е на 1 декември 2006-та година, тоест годината на производство не съответства.

По думите на собственика километрите са 190 000, не е имал инциденти с колата нито технически проблеми освен нещо свързано със сервото 

(не разбрах много хубаво, но би трябвало да става въпрод за хидравличната помпа или рейката, но проблемът е бил отстрснен. 

Моторът работи добре, не видях нищо плашещо. Кошът беше доста мръсен, със сигурност не е мит скоро. 

Според мен колата си струва и на 9 000 лева би заминала веднага. 

По думите на търговеца някой вече я е бил харесал и е щял да я взима. Това колко е вярно не се наемам дс коментирам. 

Надявам се да съм ти бил полезен и скоро да се похвалиш с придобивка. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Много благодаря за изчерпателният отговор. Човекът, който я е бил харесал съм аз, и предполагам търговецът най-вероятно е визирал мен. Ходих да гледам колата вчера, а днес също отидох за да я покажа на жената. И двамата много я харесахме, констатирахме забележките, които и вие сте изредил, но въпреки тях, бройката ми се струва много добра, цената също. Разбира се цената може да се коментира. Това, което не ми допадна много е, че в началото търговеца не пожела колата да я закараме до официалният сервиз на Хонда, но след като поговорихме малко и разбра, че съм сериозен, склони и нямаше проблем. Идеята беше да се обадя до Бултрако и да запазя час за преглед и ако всичко е ок, да я взема. 

Колелото обаче се завъртя доста непредвидено за мен. Днес случайно ми беше препоръчана кола, която изобщо не съм гледал и изобщо не съм подозирал, че би ми харесала. Отново става въпрос за Хонда Акорд 7 генерация, само че комби, автоматик с мотор 2.4. Никога не съм предполагал, че като тръгна да я карам, ще изпитам такъв кеф, просто чуството беше неописуемо. Неописуемо до такава степен, че се навих да я купя. Ако всичко е наред, би трябвало след няколко дни да съм горд собсвеник на тази кола. Ако случайно нещо стане, имам бекъп и ще действам с търговеца.

 

Поздрави!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Колега, има ли развитие?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Има, но още не се е похвалил официално с комбито.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Има, ще слага газ.
Снощи я видях в тъмното и ми се дорева...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Съчувствам ти, но не бързай да я погребваш. За газта не е сигурно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Бялах предвид газта, а това че е мъка да я гледам


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Разбрах те добре, но това е животът - свиквай. Също като да създадеш и отгледаш дете, и после да го пуснеш на воля. И то е било твое само временно. Бъди горд и доволен че е едно от най-добрите "деца" в този форум.

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезна нещо на тънки пари.Ако някой колега проявява интерес сега е момента.

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25657758

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/29/2019 at 8:11 AM, Knoxville said:
  Hide contents

Колега, има ли развитие?

 

Здравей, колега,

Да има развитие, преди около две седмици се сдобих с автомобила, на колега от форума. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ивайло пожелавам ти само радост ( като на дете) с тази кола, сега разбра, че е гледана като дете макар, че е само парче желязо 😀

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Ivaylo Tokiev написа:

Здравей, колега,

Да има развитие, преди около две седмици се сдобих с автомобила, на колега от форума. 

Ами честито и браво, че се спря на 2,4. Най-важната екстра в автомобила е двигателят. :honda:

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, и кутията е екстра, както и че е комби. Освен тези си има и други не-серийни екстри, така че - добро е "детето", а и красиво.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, насочил съм се към Хонда Акорд седан 8-ма генерация, според мен това е моделът, който оптимално съчетава качество, надеждност на една горе долу нормална цена.

Бих искал ако може някой да даде коментир на следните обяви:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567355933337321&slink=dgpxg4

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11575533445945465&slink=dgpxg4

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11574692142991913&slink=dgpxg4

 

Първите 2 автомобила са дизел, малко старички (2008 г.), но с всички екстри. Бензинът е за предпочитане, но доколкото знам дизелите на Хонда са доста здрави, въпреки че предполагам все пак страдат от типичните проблеми за дизеловите двигатели - запушване на ДПФ-и, ЕГР-и, дюзи, турбини, съединител и тн.

 

Втората е бензин (малкият двигател 156 к.с.), по-нова, не с толкова екстри, но и по-скъпа.

 

Ще се радвам, ако някой даде съвет кой от въпросните автомобили си заслужава повече. 

Иначе смятам, че трудно може да се има доверие на автокъщите в бг, дори да представят сервизна книжка и т.н., така че независимо дали се избира дизел или бензин май си е риск или на късмет съответно една такава покупка..

Благодаря предварително за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И трите са екзекутив - най високо ниво.На бензиновата и липсва само коженият салон и навигацията,но и ДПФто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко седмици обсъждахме една кола от автокъщата, която продава последната кола. Всичко беше наред с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моя информация закупуването на дизелов автомобил в Германия е икономически неизгодно ако се кара под 30 000 км годишно (свързано с данъци, такси и т.н.). Нека живеещите в Германия ме корегират ако съм неточен. Реално средно годишно с автомобил от класа на Акорд се изминават около 50 000 км. Няма как или е огромна рядкост дизелов Акорд да е изминавал средно по 12 000 км., но тогава и цената е друга. В този ред на мисли предполагам, че реалните километри на двата посочени дизела са около 500 000.

  • Нагоре 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам човек във Варна, който е бил на оглед при единия Акорд (сивият от първата обява) и каза, че салонът бил запазен, палела на студено, двигателят се чувал равномерно, климатикът работел, но продавачът не могъл да обясни откъде е колата, сервизна история и т.н..Освен това май единият калник бил сменян..

Та въпросът ми е заслужава ли си да ходя евентуално чак до Варна за някоя от тези обяви, тъй като не откривам подобни Акорди в София, на такива цени.

И по принцип да попитам хората, които карат такива Акорди, толкова ли е рисков дизеловият двигател на старо в крайна сметка?

Все пак цените на дизеловите Акорди са поне няколко хиляди лева надолу в сравнение с бензиновите, което не е малко...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че да, рисково е. А и не се знае колко бързо ще затегнат коланите за дизелите на запад, че и у нас рано или късно, та и ние да трябва да се отърваваме от тях, ама то вече няма да има накъде да ги пращаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли в бг ще ги забранят или ограничат скоро, и то по чисто политически причини, сигурно ще се вдигне всенародно въстание...: ))

Въпросът е, че като плащаш поне 30% надолу първоначално за дизелов автомобил, не ти ли излиза след това през носа, както се казва.., заради капризноста на дизелите и по-скъпото обслужване?

Или ако попаднеш на читав екземпляр не би трябвало да имаш проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казах рисково по-скоро визирах потенциалните ремонти, защото тия евтини дизели има доста малко вероятност да не са карани много километри. И един-два ремонта и дотам е икономията. Но тръпката дали ще дойде нещо друго остава. Но мисля, че за това доста е писано във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са само 1,2 ремонта би било сравнително ок, мен ме притеснява ремонтите да не са и повече, като по този начин се надхвърли доста и цената на бензиновия модел - както се казва, понякога евтиното излиза скъпо...(не че иначе и бензиновите не са застрашени от проблеми)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, pendoc написа:

По моя информация закупуването на дизелов автомобил в Германия е икономически неизгодно ако се кара под 30 000 км годишно (свързано с данъци, такси и т.н.). Нека живеещите в Германия ме корегират ако съм неточен. Реално средно годишно с автомобил от класа на Акорд се изминават около 50 000 км. Няма как или е огромна рядкост дизелов Акорд да е изминавал средно по 12 000 км., но тогава и цената е друга. В този ред на мисли предполагам, че реалните километри на двата посочени дизела са около 500 000.

В зависимост от марката и модела икономическата изгода на дизела срещу бензина в Германия се движи при пробег от 15 000 до 25 000км. Автомобилите с пробег от > 50 000км/г са главно служебните такива, но там Хонда въобще не попада в листата, защото немските фирми имат договори само/главно с немски производители (VW, BMW, Daimler).

Аз не бих си купил дизелов автомобил, който е бил каран < 15 000км/г. Евентуалните проблеми с двигател, турбо, EGR, DPF и др. причинени от много стартове, каране на къси разстояния и никога не достигал раб. температура двигател, са твърде вероятни.

 

За обявите по-горе не бих казал нищо, защото мнението ми за внесените коли в България от джамбази е много крайно. Впечатление ми прави обаче надутата цена на дизеловите екземпляри. Приличен Акорд 2008 дизел на реални километри от часно лице в Германия се намира за под 5 000€ (реално би я продал за 4 000€ - 4 200€) - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=288397478&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=2.2&makeModelVariant1.modelId=2&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2008&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=d4c614a6-5472-f8d4-8080-5ecff6a36950

Разходите по внос с евтин полет до Германия, експортни номера и докарване на самоход до БГ са около 500€, което за показания автомобил прави не повече от 10 000лв крайна цена.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Тази автокъща някой посещавал ли е или да е купувал Хонда от там благодаря!  https://www.cars.bg/offer/5deb4a2164b5bd5a9d373c12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е екстра.Освен,че е щипнал оригиналният акумулатор и е сложил този Банер (може би към края на живота си) и  номера е сложил за да излъже,че е докарана на ход друг кусур не виждам.Което не трябва да те притеснява разбира се,то и по добре ако е на автовоз.Това с акумулатора да не те притеснява ще си купиш нов.Ако колата е със сервизна книжка повярвай ми колега,че е гледана само в Хонда.Там банери не слагат.Гледам,че е качил вина и винаги и всеки може да провери къде е гледана колата.По всяка вероятност и компресора за гумите е ощипал но и това се намира.швейцарците слагат всичко,и летните гуми с джантите даже.Той ще ти ги оферира поотделно по всяка вероятност но след сделката ако стигнете до нея.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, някой може ли да каже нещо за тази обява- https://www.cars.bg/offer/5deff3d0b615de7d744efb82 - изглежда доста запазен, екзекютив, внос от Швейцария.  Благодаря предварително!

 

Интересното е, че има почти същата в Швейцария, на същите години, на същите км, пак пълно изпълнение, само различн цвят за 8500 CHF

 

https://www.autoscout24.ch/de/d/honda-accord-limousine-2010-occasion?vehid=6553389&backurl=%2Fautos%2Fhonda--accord%3Fyearfrom%3D2008%26make%3D29%26model%3D233%26equipor%3D32%26body%3D5%26vehtyp%3D10&yearfrom=2008&make=29&model=233&equipor=32&body=5&vehtyp=10

Редактирано от Hit the Lights

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...