Jump to content
ivanovi

ремонт на катастрофирала Honda civic 5-та ген.

Recommended Posts

Здравейте,

Имам катастрофирала Хонда, прилагам снимки.

Търся майстор, който да оцени щетите и да е готов да я ремонтира на разумна цена.

Очаквам мнения и препоръки.

IMG_20190201_143914.jpg

IMG_20190201_143547.jpg

IMG_20190201_143603.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти предлагам да я продадеш на чати и след това да изхвърлиш купето/рамата.

Според мен ударът е бил по-силен, отколкото трябва и няма смисъл да се ремонтира, защото никога няма да стане в същото състояние. Най-вероятно ще имаш след това проблем със сходимостта на предните колела и ще дърпа на една страна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удара е висок  и поправим  защото е високо . Купето има ли ръжда .?

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям мнението на fena. Още повече че удара е фронтален и деформациите са поети от надлъжните греди и предвидените по тях деформационни отслабвания. В 99,99% при такъв тип удар, по окачването няма каквито и да са щети (при страничен удар вече е друго). 

По отношение мнението на колегата с японския ник, без по никакъв начин да се заяждам, бих искал да го попитам, дали твърдението му е от професионална компетенция или ей така просто да има нещо да напише, с цел да не му се схващат пръстите! 

 

В подкрепа на моето мнение прилагам скромен снимков материал, от моя кола (Сивик Фастбек - по известен като "Англичанка"), възстановена лично от мен, в сервиз на мой приятел с негова помощ и подкрепа. Удара е фронтален в страница на автомобил пресякъл ми пътя в средата на кръстовище (отнел ми предимството и не спрял на знак Стоп)  с над 90 км в час. При това освен деформация на надлъжните греди към купето, имаше и странично изнасяне с над 50 см наляво (посукване). Операцията включваше действия по връщане на гредите, доколкото е възможно в първоначалния им вид, след което асиметричното им рязане и напасване на три координатен професионален стенд по заводските монтажни реперни точки, на нови и здрави греди, предна маска (очиларка) от автомобил донор, както и подмяна с втора употреба греда под броня, предни капак, броня, нови фарове, воден и климатичен радиатори, втора употреба калници, казанчета за чистачки и хидравличното масло. Резултата е показателен и изместването от фабричните размери е точно "0" - НУЛА! След всички автотенекеджийски дейности, автомобила е преминал всички видове стендове и тестове на три координатен професионален стенд и технотест, монтаж на окачване и двигател с последващите  автобояджийски дейности и пълен технически преглед в сериозен пункт за ГТП. След това автомобила се кара активно и безпроблемно повече от 3 години без каквито и да са проблеми по окачване, носене на която и да е посока или износване на гуми и т.н. Фена може да потвърди написаното от мен, тъй като е виждал и познава добре автомобила. 

 

Вярно труда не е малко. Важно е желанието и любовта към автомобила. Водещо при избора за захващане с цялостната дейност е да няма ръжда по купето, както и двигателя и окачването да са в добър вид още преди удара. Ако всичко това е налице операцията си струва, и при добро търсене на части и наличието на приятели готови да се отзоват за каузата да върнат един автомобил в изрядно състояние е направо удоволствие, макар и нелеко.  

Поздрави и дано съм бил полезен и изчерпателен, въпреки че нямам снимков материал по цялостния процес.

      

IMAG0866[1].jpg

IMAG0867[1].jpg

IMAG0868[1].jpg

280320121167[1].jpg

280320121166[1].jpg

280320121165[1].jpg

280320121164[1].jpg

280320121163[1].jpg

280320121162[1].jpg

IMAG2173[1].jpg

IMAG2177[1].jpg

IMAG2178[1].jpg

IMAG2179[1].jpg

IMAG2175[1].jpg

IMAG2174[1].jpg

IMAG2173[1].jpg

250420121185[1].jpg

250420121186[1].jpg

SAM_24351.jpg

SAM_24371.jpg

 

 

SAM_24271.jpg

 

Редактирано от Olmy
  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма ръжда колата, аз бих си я направил или купил нищо че е 1.3.

Olmi твоята не ми се коментира. Завидно техническо състояние. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, fenabg написа:

Olmi твоята не ми се коментира. Завидно техническо състояние. 

 

Благодарение на теб Фенче и твоята намеса по ребилда на скоростите,  колата се кара евридей и ако е рекъл "Господ Бог" ще се кара така още дълго време., докато ръждата не я победи някой ден или властите не ги забранят, поради достигане давностен период и старост !  Изключително здрав и надежден автомобил. Удара от снимките е доказателство за това.

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на fenabg и olmy за мненията и коментарите .Има малко ръжда по задните вежди но е малко,двигателя работи много добре ,никакво тропане по ходова част технически е много добре.Много си я обичам и реших да предприема стъпки към ремонтиране на щетите.Съгласен съм с fenabg че си заслужава да си я оправя.OLMY благодаря за изчерпателното мнение,минал си процеса по ремонт на твоята англичанка(по мое скромно мнение си я оправил перфектно)и ти вярвам на 100% че ремонта няма  да е лек.Единствения проблем е намирането на части защото моята жабка е старичка(1995 набор),но започвам да търся.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен части ще се намерят, има доста коли 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и нови. С малко желание и мерак в припасването ще стане и с нови. Най е важно правилния монтаж на очиларката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...