Jump to content
Ivan_Ch

Липсващи кори

Recommended Posts

Здравейте колеги. От известно време се чудя само при мен ли липсва пласмасовата кора под волана и под жабката или просто липсват такива, за фейслифтов акорд 2006 става въпрос. На няколкото мои познати с акорд също липсват. В този сайт"http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=746&nplgrp=5&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2006&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.4 EXECUTIVE-E&nplblk=B__3710" фигурират, но към тях няма номер в таблицата. Та въпросът е има ли някой с акорд на който да има кора под жабката и под волана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако за под волана говориш за кората с #10, при мен я има.

Дай точните номера на частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за #12. Тя няма номер на схемата.И за кора #26 от втората снимка. За нея също няма номер в легендата.

Screenshot_2019-01-26-15-09-37-894_com.android.browser.png

Screenshot_2019-01-26-15-10-37-212_com.android.browser.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето търсените от теб номера:

 

77320-SDB-A00

https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cover~assy~77320-sdb-a00.html

 

77345-SDB-A00

https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cover~assy~77345-sdb-a00.html

 

като по спомен трябва да се вземат 4 или 5 бр. от 66844-SA7-000 

https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cap~instrument~panel~66844-sa7-000.html

 

Ето повече за онагледяване:

 

https://www.drive2.ru/l/43935/

Редактирано от Olmy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за тези става въпрос. Благодаря. Но все пак не зазбрах някой има ли ги тези, или се слагат отделно? Може би моите са останали в някой сервиз??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксесоар са. Водят се допълнително ниво на оборудване и се монтират по желание на купувача при покупката на колата или се закупуват впоследствие от дилър на Хонда. Акорд-а ми е ниво на оборудване "Екзекютив" и ги има монтирани. Предполагам, че при базовите нива не се монтират и трябва да си ги поръчаш, но гледайки цените им, не са никак евтини.

Редактирано от Olmy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е Екзекютив, но нещо ги е хванала липсата. Май ще мина без тях:D. Евентуално от някоя морга ако нещо изскочи от ляв волан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И "моят" първи собственик си ги е спестил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че от темата може да се потърси и друга корелация. Аз и @Olmy сме с дизел и имаме кори. Другите до тук, дето нямат, до един са с бензин.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам, нямаше ли и едно допълнително осветление като екстра на тези кори ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен ги е хванала липсата на 2.4  "Екзекютив" 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм дизел Екзекютив преди фейсливта и двете кори ги има и са си на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би при дизелите ги вларат серийно за за бензинките са допълнителна екстра. Нали 2.4 с люк, нави ,кожа с подгряване се водеше Екзекютив. А колкото до осветлението??? Досега на мои познати с бензинки, на никоя кола не съм ги виждал тези кори. Благодаря за коментарите, ще мина и без тях.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам при дизелите се слагат с цел обезшумяване, затова на гърба им има изолация.  Първият път като сменях филтър на купето се замислих, има ли тук липсваща част или не ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе страшна тъпотия е, че се пести от нещо дето може да е полезно, и няма да отежни особенно крайната цена на возилото. От хонда ги бива в такива "икономии" :angry: . Аз съм с 8-ма и също ми липсват тези кори (дори незнаех че може да има и откъм шофьорската страна). Тази откъм пасажера въобще не се предлага за мойта модификация, не излиза по VIN кода, та превъртях през V6 версията за парт номера. Както братушката по горе е писал в руския линк, има един постоянен дразнещ шум от перката на парното (прилича на жужене на сух лагер), и с тази кора този паразитен шум се тушира в купето. Особенно осезателен сега зимата когато караме на затворени прозорци.

п.с. И двата акорда които имам, фабрично са без тапицерия на капака на багажника (тук икономия, там икономия....), та да се чудиш къде да хванеш капака за да го затвориш. Да не коментираме ефекта от обезшумяването. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм, но се оказва че шофьорската е малко по-плитка. Не стига отпред до педалите. Пасажерската е идеална. Пасна точно. Взех ги от дизелов модел та май от там идва разликата или от факта че моята е автомат. Иначе определено звука от вентилатора на парното утихна.

IMG_20190212_170751.jpg

IMG-624cd55d82442f61ce6ff44d6e9e60ca-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какви пари ги взе, че и аз наскоро си мислих, че нещо шумен ми се струва вентилаторът?

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ако може и аз да се вмъкна в темата :) аз съм с дизелов фейслифт, но с ниво на оборудване Спорт и също имам и двете кори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 лв. Двете на пазарлък

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.01.2019 г. at 15:24, bobx3m написа:

Предполагам при дизелите се слагат с цел обезшумяване, затова на гърба им има изолация.  Първият път като сменях филтър на купето се замислих, има ли тук липсваща част или не ? :D

Да докладвам и аз за тези кори...!

Купих ги,втора ръка от колега тук и трябва да потвърдя,горното цитирано мнение.

Шума от към мотора,намаля с около 30%!Това е значителна промяна и ви препоръчвам,да си ги намерите и монтирате.

Пасват идеално на бензинов акорд,като отворите за клипсовете, си ги има фабрично!

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 6.06.2020 г. at 13:50, JHM написа:

Пасват идеално на бензинов акорд,като отворите за клипсовете, си ги има фабрично!

И аз се сдобих с въпросните кори,пасажерската пасна от раз.Тази която е в краката на шофьора обаче нещо не виждам къде трябва да се захване(колата е 2,4 executive преди фейс ръчка)корите са от дизел преди фейс.Някой ако може да прасне една снимка преди/след монтаж,че ми се струва че имам и други липсващи детайли там или съм я окъсал много със зрението :D

Благодаря предварително.

Редактирано от Draiman90
Допълнение към коментара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второто...,зрението...колега:D.Иска залягане от долу и ще ти стане ясно.

Аз се чудих също,но разбрах,че влиза под другата кора под волана,като нея трябва да я разкопчаеш.

Отворите са на металната основа,която крепи таблото!

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, JHM написа:

Иска залягане от долу и ще ти стане ясно

Аабе залягах,наби ми се коляното с камъчки ама това за разкопчаването на предната кора ще ми е полезно.Това вече обяснява някои неизвестни.Благодаря отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиват се тези двата винта, всичко останало са щипки. После ще ти стане ясно кое къде се сглобява. Аз ползвах корите да си сложа осветление в краката.

IMG_20200610_193513.jpg

IMG_20200610_193459.jpg

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско,монтирах ги.Разликата наистина е усезаема.За осветление нямах време поне за сега.Единствено ограденото от снимката остана във "въздуха"(не че не игра една свинска опашка) ама и в japancars-a не мога да видя към какво се хваща това чудо.

Inked8debc6d60f23b91c8ec4e2829d90546b-1056x527.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорих си на въпроса...снимката е на @ogi28b 

от тази тема.Ограденото с червено е от мен.И на моята кола тази планка липсва,само не знам дали при всички бензинови я няма или само на преди фейслифт.Извинявам се за двата поредни поста.

IMG_20200519_104531.jpg.c055d34e67a4b7f7fca24d44879210bc.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeeee, най-после тая тема да влезе в употреба по предназначение! Радвам се, че е станало точно както ми се искаше - напълно произволна снимка, на която е снимано всъщност друго, е послужило на някой за да види нещо. 

 

Аз щях да направя снимка тия дни, но колата ми е малко болна и не съм ходил при нея. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Знам, че е глупав въпрос, но си струва да попитам - като гледате формата им - корите от дясна дирекция дали ще станат на лява? Да, няма много логика, но понеже е отдолу, не се вижда, и може да са го измислили да са универсални. 

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ShEfA написа:

- корите от дясна дирекция дали ще станат на лява? 

Съжалявам колега, не стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, предположих. 

 

Все пак днес намерих и вече монтирах корите. Не усещам някаква драстична разлика, но със сигурност най-малкото изглежда по-добре отдолу. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.06.2020 г. at 19:37, Ivan_Ch написа:

Аз ползвах корите да си сложа осветление в краката.

Ако може да споделиш къде си се вързал като захранване за осветлението в краката,че ми се иска и аз да я свърша тая работа :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Draiman90 said:

Ако може да споделиш къде си се вързал като захранване за осветлението в краката,че ми се иска и аз да я свърша тая работа :) 

Аз тъй като исках да се комадва, заедно с плафоните се вързах директно за тях, недостатъкът е, че иска малко разглобяване на тавана и страничните колони, за да се прокарат кабелите

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Draiman90 написа:

Ако може да споделиш къде си се вързал като захранване за осветлението в краката,че ми се иска и аз да я свърша тая работа :) 

 

 

Свалих плафона и от фасунгата на лампата от шофьорската страна запоих 2 жички. Така при всяко отваряне на врата, отключване или включване на лампата от бутона светват и тези в краката. Тази с плюса подсигурих с бушон. С помощта на шлаук 4 мм прекарах кабела над тавана а после под уплътнението на вратата стигнах до кората под волана. От китай си бях поръчвал фасинги Т10 и ледчета, които монтирах под корите.1593354409429..thumb.jpg.dbf957acd08a74866208db48bccc3a08.jpg

Друг ватиант за свързване е да се вземе директен + от някъде а минус да се вземе от бутончетата на някоя от вратите, но по този начин няма да светват при отключване и няма да има бутон за светкане по желание а само при отворена врата. Това е. Дано съм го описал разбираемо. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, iliyanK20 написа:

Аз тъй като исках да се комадва, заедно с плафоните се вързах директно за тях, недостатъкът е, че иска малко разглобяване на тавана и страничните колони, за да се прокарат кабелите

Колега не е имало нужда. Намушкваш шлауха и пъхаш кабела през него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, Ivan_Ch said:

Свалих плафона и от фасунгата на лампата от шофьорската страна запоих 2 жички. Така при всяко отваряне на врата, отключване или включване на лампата от бутона светват и тези в краката. Тази с плюса подсигурих с бушон. С помощта на шлаук 4 мм прекарах кабела над тавана а после под уплътнението на вратата стигнах до кората под волана. От китай си бях поръчвал фасинги Т10 и ледчета, които монтирах под корите.1593354409429..thumb.jpg.dbf957acd08a74866208db48bccc3a08.jpg

Друг ватиант за свързване е да се вземе директен + от някъде а минус да се вземе от бутончетата на някоя от вратите, но по този начин няма да светват при отключване и няма да има бутон за светкане по желание а само при отворена врата. Това е. Дано съм го описал разбираемо. 

Не съм обърнал внимание, че при вклюване на плафона от бутона светва и лампата на вратата 😀 , а и исках отзад и отпред да могат да се командват отделно. Плюс, че беше по време на извънредното положение и нямаше много какво да се прави, а вратата вече я бях разглобявал, за да сменя актуатора и и не ми се отваряше пак 😀. За да не съм изцяло извън темата,  сметям скоро и аз да се сдобия с корите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките,надявах се по-леко да се размина ама "съдба".Аз мисля да сложа два плафона в корите примерно такива цък да стане "оргинално" ама не съм стигнал до там все още,ще го мисля като му дойде времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С това ще стане изпипано. Сложи и под седалките две за да свети отзад.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Ivan_Ch написа:

Сложи и под седалките две за да свети отзад

Играл съм го тоя мач със една предна кола,спор няма стана много добре ама някак не ми се занимава да прекарвам кабели под централната конзола или още по-лошо под мокета.На предната кола бях ги пускал под мокета щото нямаше от къде другаде да минат и да не се виждат,и да е безопасно най-вече.Ще огледам кво мога да направя по въпроса ама съм леко резервиран :D Ще кача някоя снимка с крайния резултат :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става сравнително лесно според мен. От централната конзола пуслаш под седалката. Само трябва да си обезопасиш кабела и да прецениш колко дължина да му пуснеш, колко ход имат седалките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес най-после остана време за осветлението в краката.Отзад ще се размине работата,иначе отпред се получи добре.И аз ги свързах като колегата @Ivan_Ch (Благодаря за насоките) и мога да ги гася от бутона.Кабелите прокарах от дясната страна през страничната колонка(пада с поглед на две щипки е) съответно зад жабката и после под кутията на парното,че най-лесно минава кабела от там.Махат се двете малки триъгълни кори в основата на централната конзола и се отваря доволна дупка през която да мине кабела.Като се поеме от другата страна вече може да се издърпа назад(напред) посока двигателя и да върви плътно по щита.Нататък е ясно...над педалите и готово ;) Отворите в корите ги изрязах с макетен нож,пластмасата е мека и не изисква кой знае какво усилие или техника.Каквото се сетих да снимам го качвам,не че е кой знае каква сложнотия :) 

20200812_200407.jpg

20200812_200411.jpg

IMG-b03934a3065c130dbbe68dce4dd94223-V.jpg

20200812_200500.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...