Jump to content
nupi

Височина на задницата

Recommended Posts

Привет колеги,

Може ли да ми дадете информация, колко е височината на задницата. Имам съмнение, че моята е паднала отзад.

Най-лесен е размера над задните гуми на най-високата част от дъгата на калника. С нормални гуми естествено.

От всички manual-s не откривам височина отзад и не мога да преценя дали не е  клекнала. Колата я държа винаги заредена с газ и бензин  и не знам дали тове не я сваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не е клекнала толкова в сравнение с другите все още. Ще измеря колко е. Има тороидална бутилка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно, но...около 72см от земята до ръба на калника. Стандартен размер джанти и гуми с 1.9-2.0 налягане 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми даде да редактирам поста. 73-73.5см с 10л бензин и съвсем малко газ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колеги!

Щеше да бъде странно да се залепя на чужда кола и нещо да меря. А другият проблем е, че около мене няма много CR-V-та.  А повечето хонди са винаги в движение-като самолетите:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай и на твоята колега аз карам с 16 ки и гуми 215 65 16

При мен е 71.5 см 35л газ и 25л бензин

Хубаво е да се даде и с повдигната  кола такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартен размер гуми на 1.9, с около 35 л бензин и 5 л газ, вече е 71 см:( и то при положение, че съм с шайби

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се оправя с нови задни пружини при приятел беше доста разтворена задницата и провиснала.Дори могат да се поръчат и подсилени и по -високи.

Ето

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си заслужава 3-400лв за тези стари кошове само за да се вдигне задницата няколко см. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взимаш от тази поръчка.Има и по-евтини задни пружини.Вложки,шайби всичко е за сметка на влошаване на други характеристики на задното окачване.Няма как  да се премахне умората с годините в метала  на пружината,нови и всичко идва на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да ....отивам към смяна на задните пружинки. За разкрачване, не е разкрачена, но се вижда, че отзад е по ниска. Реално е винаги с пълен резервоар+ газта, която и тя си тежи. Не знам предишниат горд собственик какво я е тормозил но има и теглич, което говори, че е била товарно добиче. Между другото това е голяма работа- теглича!  Досега съм нямал кола с теглич, но вече вземам назаем ремарке от съсед и си е голямо удобство.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не ти давам наклон на шапката, но по добре сложи подложки на пружините. Или от 2 ръка от мома англичанка. Не си заслужава инвестицията . Колеги са го правили и след известно време пак е на този хал. Има чертеж за подложки. Но да знаеш ,повече от това няма да се промени. И аз смятам да и слагам подложки. Но честно да ти кажа , 2год.я карам така и доста се замислям дали си заслужава. По думите на колегите и на монтьора който попитах , ми одговарят. Недей да го правиш , имаш умора на тампоните , да не стане изведнъж да ги смениш всички тампони. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече две год  колега смени  и 4те пружини и колата е видимо  по-добре и не е увиснали задницата . Преди беше като стойката на немска овчарка. Подложките вдигат колата но влошават окачването отзад,имат минуси да пружини те по голяма инвестиция но всеки решава кое и как според джоба си.Има и умора на метала на пружината с подложка това не се решава. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умората на пружините няма  как да компенсирам с подложки. Имам чертеж на тези втулки, но не мисля, че ефекта ще е кой знае какъв с тези + 20-30мм подложки. Още повече, че отзад не е разкрачена. Просто е ниска от умора, бензин и газената бутилка.

Омръзна ми като кача 4 човека и тръгна на море примерно колата да заприличва на "Варшава" и да опира отзад ако въобще има тампони някакви или директно отива на противоударните на амортисьорите. Пружините са по 120лв. без отстъпка. Като гледам са три болта+ скобата за пружините. Малко да става за работа и ще разчекна пусти макферсони. Винаги когато съм искал да мина тънко/примерно втулките/, съм плащал скъпото + тънкото, което не е много готино.

Поздрави на всички!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги.

При мен също колата беше с по-ниска задница. Реших да закупя нови пружини (Немски-100лв/бр.) не помня марката, но след смяната получиш 5мм подобрение в сравнение със старите. Проблема с провисналата задница си го реших с фланци 4см. Сега отзад е с 1см по-висока от предницата. Незнам дали съм попаднал на пружини менте, но това се случи при мен. Относно возията не съм усетил голяма разлика с и без фланците. 

DSC_0256 Resize.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не си ли я предобрил във височина? При мен най-голямото дразнение е не, че е много паднала отзад, колкото, че кляка от багаж 50-60кг. и от две деца на задните седалки. Както си снимал колата, която е стъпила на наклон, е доста висока. На равно ще е още по-висока!  Истинското положение на купето спорен мен и сервизните тефтери е равно отпред и отзад, даже отзад е по-ниско с 10-15мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я паркирах на равно място и ролетката показва 75см отзад и 74см отпред. Тези данни са при пълна газова и половин резервоар бензин. При товар в багажника от 114л вода пада на около 74,5см. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега се присетих да измеря моята с нормални гуми и налягане с пълна бутилка газ и 10-тина литра бензин.Отпред е 74см отзад 73.5см без намеси от моя страна.

............

Сетих се,че съм подлагал шайби че беше лееко разкрачена.

Редактирано от Stefan4eto
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е вече и аз се притесних не може така май е много китайска ролетката ми

20190320_165820.thumb.jpg.010b7bfd20e059cf3c6d6b2a5bdc9563.jpg20190320_165815.thumb.jpg.788ef2c9a2bc2c8f1b6099b31c25cde8.jpg

 

10л газ и 10л бензин явно много тежа аз и са омекнали пружините.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще трябва да качвате по-фини мадами отзад 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша, че смених пружините преди месец! Много съм доволен и колата е много по-стабилна вече в завой. Усеща се коренна разлика и съм доволен. Като цяло трябва да знаете, че не се вдигна и остана колкото си беше реално. Момента, който мразех и исках да избегна вече го няма- туба с вода и 20-30 кг багаж+две деца и задницата е паднала с 10 см. Вече го няма този момент! Реално проблема е в омекването на пружините. Новите /Каяба/ не можех и да ги огъна, а старите си ги свивах на ръка и крак помалко. Така, че подложки, гъдели- не си заслужава. Ако някой иска стари пружини, подарявам ги!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.02.2019 г. at 19:03, kalintry написа:

Стандартен размер гуми на 1.9, с около 35 л бензин и 5 л газ, вече е 71 см:( и то при положение, че съм с шайби

И моите задни пружини са сменени. Потвърждавам - след "наместването" им колата не се вдигна с повече от сантиметър. Но се усеща разлика. Не "коренна",но все пак се усеща. Стегната е. Дори визуално е някак си повдигната. Все още не съм я товарил, както подобава, за да оценя разликата с/без товар.  Пружините са шведска стомана!!;-) LESJOFORS.  Щеше ми се да са Каяба. Чувал съм, че са усилени, но към момента на покупката се оказа, че няма наличности. Късане на болт, рязане на болтове, набиване на нови тампони на амортисьори... Занимавка си е и се искат знания, умения и дух:worthy:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...