Jump to content
Симеонов

k24a3 не пали

Recommended Posts

Здравейте! Автомобила който шофирам е Хонда Акорд турър, ръчна 2.4,2003г

Скоро съединителя забуксува. Вземах нов комплект на Ашика. До тук добре.

След смяната от сервиза (Велико Търново) ми се обадиха и ми заявиха, че колта

не иска да запали. Опитва ли са многократно, но без резултат. До този момент не 

съм имал какъвто и да е проблем с автомобила. От сервиза заявяват, че са върнали

всички датчици по местата  и всичко е прегледано многократно. Настояват, че проблема 

е електрически и не е техен (естествено). Колата е препратена към електричар, при който,

при размърдване на скоростния лост и запалва. При включване на задна колата изгасва и

няма запалване. След включване на компютър въобще не се открива компа на колата. 

Незнайно как колата запалва отново и не след дълго изгасва и всичко приключва. 

Електричаря ми иска ел. схема, защото на сляпо не може да работи(по негови думи).

Ако някой може да помогне с таква схема за к24а3 ще бъде супер много от полза.

Тази сага продължава вече трета седмица. Съжалявам за неточните обеснения,

но за пръв път се срещам с подобна проблематика.

Другата ми кола е Ровър 620 си и освен да карам друго не съм правил. 

Благодаря колеги!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата качва ли гориво изобщо? Питам, защото има шок датчик (рестартира се с едно бутонче покрай педалите) , който е измислен с цел при ПТП да спре качването на горивото. При мен колата също не палеше и единствения проблем беше именно това, защото помпата при подаване на ток си работеше нормално(при мен се активира при слагане на газово + падане на акумулатор) , след като го натиснахме всичко беше отново наред и запали от раз. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, Симеонов said:

Помпата не включва въобще, защото се случва нещо с компа. Иначе с това бутонче пробвахме и без резултат. Благодаря колега.

Понеже майстора когато търсеше проблема при мен, пробва много неща, имам спомен, че направи нещо като байпас, взе ток от главния бушон, и го върза към кабела на помпата ( с допълнителен бушон, за всеки случай) , така веригата от ток, която се губеше след компютъра се възтанови, не казвам, че е добро решение, а и лично аз не съм сигурен, правилно ли го обяснявам, но ако помогне да се запали колата, ще е добре. Друго нещо, което се сещам, релето на помпата да видите, както и като цяло бушони, релета изрядни ли са. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко предложение е добре дошло. Колата е при Факира, Бисер мисля, че се казва. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че почти всички до един са скубци в Търново, заемат се с неща който не знаят и те могат ли да свършат, вземат едни пари, накрая клиента страда, за жалост не само в Търново е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен намери човек , който има компютър за К24А3 и направо пробвай с нов. Поне да си сигурен , че това е проблема.
Лесно се откача и закача друг. 

Редактирано от BuRn1nG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ли двигателят като се опитвате да я запалите? Провери за разхабена маса някъде, вероятността е голяма. Четвърт оборот да е, ще оказва влияние. Изпърдян компютър е почти невъзможно.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се ще поемат за тяхна сметка какво излезе ? 

Вариант е слаба връзка някъде както са писали колегите.

Случайно да ти е рефлашван компа ? Проверете бушоните, и инсталацията .

 

Редактирано от isullivan
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си остава към момента. Към компютара на колата влизат 4 снопа.

При откачането на единия успяваме да се свържем с кома на колата. При връщането на 

буксата обратно, връската се срива. Очевидно има нещо нередно по този сноп. Възможно е късо,

прищипан кабел, скъсан или нещо такова. Проблема е че снопа е трудно проследим и електричаря 

иска схемата. В краен случей ще се хвана аз да го проследя тоя сноб и с мултицета да хвана кое точно събаря 

системата. Да напомяня, това се случва след смяна на съединител????!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са разменили някой от спопа,първото нещо което бих погледнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да намеря ел.схемата за този модел. Някакви идей, сайтове, линкове?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма да запали с чужд компютър заради имобилайзера( Сашо се бърка щото неговия е афтърмаркет и може с едно кликане да го забрани :))
Ето Сървис Менюал на Acura TSX първа генерация която е едно към едно с нашите Акорд-и
http://www.redliners.ru/manuals/Acura TSX.zip

 

пп.. не знам дали това ще е от полза
6916248363_c64b903945_z.jpg

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че този манюъл е точно каквото ни трябва. Дано и еладжията да мисли така. Благодаря rollin. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене проблема ще излезе нещо дребно от типа на ударен или прехапан някъде кабел в следствие на смяната на съединителя.
Но за всеки случай свалете компютъра понеже има случаи в които по някакъв начин стига до него вода и яко се окислява върте.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеделник ще продължим. И според мен има прищипан кабел. Със схемата се надявам по-лесно да проследим проблемния кабел. Ще пиша отново, че това стана  банално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако чаткате руския, виж това  https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00000000000000ZDRT00.HTML (позиции 26, 27, 28).

Може да разгледате и тук: https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A26100000000EART00.HTML

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихте ли дали компа не е наводнен?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? 

Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай колата при тези, които са ти сменили съединителя и им се обаждай всеки ден да проверяваш кога ще ти сменят компятъра. Те трябва да ти покрият всяка стотинка от главоболията, които имаш. Явно не са откачили акумулатора като са сменяли съединитля, дало е нещо на късо и са изгорили компятъра на колата. Абсолютно на 100% трябва да им се търси отговорност - финансова и наказателана! Трябва да ти покрият всички щети след тяхната "компетентна" намеса.

 

Това, че заради тях колата ти вече близо месец не е в движение, въобще няма да го коментирам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Симеонов написа:

Към момента проблем се оказва найстина в компютъра. Причината за прецакания процесор е неясна. В задачката се пита от къде да намеря компютър ? 300лв за second hand не са ли множко? Предложения? 

Благодаря!

 

300лв са доста само за компютър, но ако е с ключа и имобилайзера мисля че е ОК цената.
То реално само комп едва ли ще те оправи...
 

 

пп... ако ти трябва само комп и по някакъв начин може да се подкара на твоята кола ето ти един за 35 паунда и 11 паунда доставка до UK от там до БГ 2.5лв на кило и за няма и 110лв ще е при тебе.
https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-VII-Tourer-2004-2-4-Vtec-E-118kw-Engine-ECU-37820-RBB-E02/264085098488?epid=1513709238&hash=item3d7cb2cff8:g:OeEAAOSwvcFcERXe:rk:11:pf:0

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такъв въпрос - какво става като дадеш на контакт? Чека и имобилайзера изгасват ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, rollin написа:

300лв са доста само за компютър, но ако е с ключа и имобилайзера мисля че е ОК цената.
То реално само комп едва ли ще те оправи...
 

 

пп... ако ти трябва само комп и по някакъв начин може да се подкара на твоята кола ето ти един за 35 паунда и 11 паунда доставка до UK от там до БГ 2.5лв на кило и за няма и 110лв ще е при тебе.
https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-VII-Tourer-2004-2-4-Vtec-E-118kw-Engine-ECU-37820-RBB-E02/264085098488?epid=1513709238&hash=item3d7cb2cff8:g:OeEAAOSwvcFcERXe:rk:11:pf:0

Само комп го оправя, аз смених само комп и с обучаване на ключа и имото и колата запали. Цените варират между 200-300лв. Пусни обява че търсиш. Но като цяло смятам че трябва майсторите да си поемат отговорност и те да ти го платят и намерят някой да го обучи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената с ключ и имобилайзер е 300лв, без 200. Утре ще говоря с хората от сервиза и може да го взема тоя от ибей. Благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...