Jump to content
Vort

Мнение за покупка на 2.4

Recommended Posts

Здравейте, от известно време и аз се зарибих по 8-ма генерация. А по-точно 2.4 бензиновия мотор. Да ми кажете на абсолютно всяка бройка ли се случва да бара масло или е по-скоро изключение. В момента карам 3-литров бензин на BMW, та харч от рода на 1.5 литра на 10к си е поносимо. А като динамика колата също ме интересува дали е добре и този 5 степенен автоматика как е? Пускам и линк за това което съм набелязал, ако може мнение да дадете. Благодаря! 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11538496720320569&slink=9jqskp

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като динамика и откъм автоматик ще отстъпва на 3-литрово БМВ от същите години. Като разход на бензин също. Ще ти е малко по-шумно над 120км/ч, въпреки че 8ма ген е доста по-напред в това отношение (особено сравнено със 7ма генерация). Веднъж го правихме този тест, качваме се в моята и караме, качваме се в една 8ма ген 2.0 и така 3 пъти. Определено се усеща разликата. 

Шанса да ти харчи масло е какъвто е шанса и М54 да ти харча масло според мен, предполагам ме разбираш :D

Откъм надеждност може да видиш няколко теми по-надолу какво е положението. Кажи речи здравината и надеждността са останали в доброто старо време. Не, че е някаква трошка, просто не е нещо повече от конкурентите си в този ценови диапазон. Малко е деликатен момента с частите, както втора ръка така и с нови. Хората, които основно се занимават с марката обичат все ОЕМ варианти да предлагат (което не е лошо), но да се изкарва, че едва ли не колата ти ще се счупи на 2 ако слагаш афтърмаркет части започва да ми идва малко в повече, предвид че 2 други марки коли съм поддържал, в които цифром и словом съм сложил 1 (една) оригинална част. 

Като всяко нещо си има плюсове и минуси. Недей много да слушаш какво ти казват хората, в това число и мен. Аз обичам сам да си изграждам мнение, затова и се метнах на марката въпреки  цената от 11к за 14 годишен автомобил, въпреки думите на някои хора, че е по-трудно като няма под път над път майстори, които да им разбират. Други пък ми обясняваха, че вече сме в 21ви век и проблема с частите са приказки на дървени философи, ама е факт, че досега всичко каквото ми е трябвало от бултрако съм го чакал по 12-14 дена, а час за сервиза си запазвам за по над 2 седмици напред само, за да ми е мирна главата...

Аз за себе си знам вече дали ще имам друга Хонда в България, ако и ти се хванеш на хорото ще го узнаеш сам за себе си. Успех в търсенето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Ако се поразровиш малко из форума ще намериш отговор на въпросите, които имаш. По принцип на този двигател му се носи славата, че гори масло, но това според мен до голяма степен зависи от вида на маслото, маниера на шофиране и от състоянието на двигателя разбира се. Задължително обстойна проверка в сервиз. Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Vort написа:

Здравейте, от известно време и аз се зарибих по 8-ма генерация. А по-точно 2.4 бензиновия мотор. Да ми кажете на абсолютно всяка бройка ли се случва да бара масло или е по-скоро изключение. В момента карам 3-литров бензин на BMW, та харч от рода на 1.5 литра на 10к си е поносимо. А като динамика колата също ме интересува дали е добре и този 5 степенен автоматика как е? Пускам и линк за това което съм набелязал, ако може мнение да дадете. Благодаря! 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11538496720320569&slink=9jqskp

 

Привет. Мога само да споделя, че ''частното лице'' ,продаващо колата, е читаво. Моята кола е от него; нямам забележки.Каквото ми каза човека - това си беше. Отидохме на проверка в Бултрако в Пловдив( естествено, за моя си сметка). Вкарва коли от Швейцария само, основно Хонди , доколкото знам.Моята беше от представителство на Хонда, където и аз се обадих....Успех.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, засега съм се спрял на по горе посочената, но ако някой знае нещо читаво да го предлага. Иначе като динамика не е лоша покарах, но ми се струва че автоматика малко бавно реагира. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата е адаптивен към стила на шофиране на водача. Ако искаш да е бърз, трябва рязко да натискаш газта и няма смисъл да е до ламарината. Идеята е да държи висока предавка, а че не искаш да е така, разбира по скоростта с която натискаш газта. Ако е плавно и силно, ще гони икономичност, ако е бързо, ще гони ускорение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш и на ръка може да си ги бодеш скоростите също :)  Може да си чичо Уве пенсионера, може и да си Вин Дизел, чудесна за каране е колата! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравей,

Имам същата, но Акюра TSX 2010. Всъщност сега я кара жената. 2.4 л. Купих я 2015 на 4 години. Гореше масло.  Въпреки , че винаги слагам най-скъпото. Няма газова, тука не се слагат : ). Отидох до Акюра и смениха сегменти и др. безплатно.

Сега не го пипа. Аз карам RL2006. По стар е, но не го заменям за нищо. Той гори, но аз много го юркам. И двете коли са невероятни в завои. Почти няма кой да кара близо отзад. С Paddle shifters не ми липсва ръчката. Много здраво е направена отдолу. Единствено мястото отзад е недостатък.

В България определено бих си я взел. 2.4 201к.с. е напълно достатъчно. RL ми е 3.5 но харчи много повече, SH-AWD.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...