Jump to content
Birchoo

Аcord Coupe EX-L V6 Информация и мнения

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

След доста години каране и подобряване на моя прелюд, напира в мен желанието за нещо по-ново. Но разбира се, естествено искам пак да заложа на нашата любима марка, но в същото време искам нещо по-истинско и мощно. Та затова се спрях на един модел, на който се точа от доста време - Accord Coupe EX-L V6

 

Някой може ли да даде някакво мнение относно гореспоменатия модел. Главно се правят за американския пазар от 2008 до 2012. Имам приятел, който внася постоянно коли от щатите и ще ми помогне с внасянето на такава. В България и то в Пловдив съм виждал само една единствена и тя беше с малкия 4 цилиндров двигател K24. Не съм запознат много с 6 цилиндровите модели на хонда и ме интересуват няколко въпроса, ако някой кара кола с подобен двигател:

 

- Много скъпа ли идва поддръжката на такава кола?

- Как биха стояли нещата откъм части?

- Когато дойде време за обслужване, могат ли да се намеря консумативи за този модел, дори и от Бултрако?

- Имат 6 степенна ръчна и 5 степенен автоматик с paddle shifters. Кой от двата варианта би бил по-добър?

- Някой запознат ли е със ситемата VCM, за работата на 3, 4 и 6 цилиндъра? Знам единствено,че е направено с цел икономия...

 

Мисля, че е една доста прилична кола. Както на визия, така и на вървеж. С един хубав марков Air Intake кит и афтърмаркет изпускателна система мисля,че би се получило едно доста добро и класно возило. 

 

Искам да благодаря предварително на отзовалите се. 

 

Поздрави

2012-honda-accord-hfp_cc_005-5903.jpg

2012-honda-accord-hfp_cc_1001-5905.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде мислиш да я купиш? В бг не се предлага нито една.Имаше преди време една 2.4 в Пловдив. Мисля,че ще е филм с частите. За това и леджънта не се харчи добре в бг,въпреки че е бъкан с екстри на мн добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първия пост съм писал от къде. На цена от 3500$ до 5000$ се намират страхотни екземпляри с най-висок клас на оборудване откъм екстри. Дори една беше с фабрично затъмнени прозорци, включително и предните...

Редактирано от Birchoo
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. От две години карам EX-L  2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор, седан, и само позитиви мога да кажа за машината. Не е много по различна от купето, което е с по-твърдо окачване. Колата ми е била внесена още 2008-ма от щатите и е карана и поддържана само тук. Аз за сега само консумативи сменям по нея. Реално през бултрако по парт номер можеш да поръчаш всичко за нея, както поръчват и колегите с европейските и японските хонди. Няма нищо по различно за това че е американска версия. Пак е хонда. Почти сигурно, че в кварталиния магазин за авточасти няма да има нищо за нея, но затова има общи поръчки тук в форума на оригинални и качествени части за ходните ни. Освен това щом имаш приятел, дето търгува с щатите, той може да ти съдейства с части оттам, защото е по-евтино и лесно.  Относно скоростите - автомата е благина, но предвид какво си карал и към какво си се насочил сега, по-добре изберете ръчка :) . За VCM системата нищо не мога да кажа, добре е да прочетеш повече в американските форуми за нея. Ако искаш да я тунинговаш откъм мотор и да я съживиш малко (макар че е доста вървежна), взимаш ктунер и слагаш спортен катализатор и докарваш още около 10-15 коня/ 5-10 Nm  http://ktuner.com/0812accordv6/  . Това с  "един хубав марков Air Intake кит" няма особен смисъл за перформънса на мотора, а единствено ще е за твое вътрешно удовлетворение, и за малко по-различен звуков ефект :) . На практика всмукателната система на хонда е достатъчно добре проектирана за да "храни мотора с достатъчно количество въздух" (турбиниран е друга песен вече). Ето цитат от RV6 performance - "The stock intake is fine. To he honest I have never seen a intake gain HP on my dyno. They all loose power and cause issues with how the ECU meters the air going into the engine. "  Успех и късмет с избора :)

Редактирано от _pileto_
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо никой нищо не казва какъв е разхода на американските Хонди и мотора 2.4 колко коня е? Само аз ли си мисля, че са с големи кубатури с малка мощност и с голям разход? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как за вас намирането на части не е проблем? Убийство е всичко да се взима през Бултрако или поръчка. Да не говорим за периода на доставката.

Съседа ти отпорва калника и .. бауу.. от Америка ли ще го докараш? Кое ще ти го покрие, гражданската ли, каското ли? Да не говорим за евентуален инцидент. Тогава я закотвяш на трупчета и 6 месеца не те оправят, да не говорим за финансовата страна.

Моята е европейска и понеже е с ксенон, едни прости амортисьори влезнах във филм с търсенето им. Камоли избора да е сведен единствено зад океана.

п.с.

Все пак за това всеки си има мнение и предпочитание... за мен проблем, не е непременно за Вуте проблем..

Спор няма. Много ми харесва как изглежда :whistle:

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Tokio написа:

Защо никой нищо не казва какъв е разхода на американските Хонди и мотора 2.4 колко коня е? Само аз ли си мисля, че са с големи кубатури с малка мощност и с голям разход? 

2.4 EX-L го дават 190 коня на коляновия вал, като реално на гумите е около 150 (автомат). След рефлаша се отпушват още около 15-20. Разход извънградско от 6.8 до към 8.5 , според пътя, режима на каране и скороста. Средно да речем 7.5/100км. Градското е относително, но гравитира около 12/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, _pileto_ написа:

Здравей колега. От две години карам EX-L  2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор....

 

Здравей! Първо искам да ти благодаря за изчерпателното мнение. Относно избора на двигател, насочил съм се нарочно към V6. В момента карам един сравнително немалък четирицилиндров двигател H23A2. Но както казах вече искам нещо доста по-голямо и мощно, от познатите 4 цилиндрови модели. Освен мощта и нютоните, също така и звука на 6 цилиндровия двигател е несравним, особено с някоя хубва изпускателна система на 76 мм. 

Затова и въпроса ми беше насочен главно за 6 цилиндровия, 3.5 кубиков двигател. Харесвам много и седана на 8-ма генрация, но нещо във формата и извивките на купето ме привлича адски много. Спомям си как ме гледаха още преди 5-6 години с прелюда, докато не беше нищо осбено на визия, да не говоря сега. И сега си представям какво би било с тази, при положене,че не от най-често срещаните...

 

ex-L.thumb.JPG.b01614e437129c3e55efa8ea7fe2c793.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко някъде беше казвал, че J35 двигателят е по-солиден и дуракоустойчив от K серията.

Едрогабаритни части и по купето винаги са проблем, дори за по-неекзотични коли.

За всичко останало (особено двигател) има части от САЩ, Япония ...

 

Цената, която е писана по-горе е доста приятна. Вече с технотестове, мита и ДДС ще набъбне, но "кеф цена няма". :)

 

Аз лично подкрепям колегата, с удоволствие бих си взел импорт ако е с правилния волан.

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основният проблем с американските хонди е по едрогабаритните части. Ако вземе да те изтряска някой "по-така", че да трябва да търсиш капаци, врати, багажници, става голям филм - няма такива коли по европейски морги. Иначе технически, ако е запазен автомобил, няма какво толкова да го мислиш.

 

Преди 4 часа, Tokio написа:

Защо никой нищо не казва какъв е разхода на американските Хонди и мотора 2.4 колко коня е? Само аз ли си мисля, че са с големи кубатури с малка мощност и с голям разход? 

 

За начало, защото никой в темата не пита за 2.4 нито колко коня е, нито колко харчи - коментираме купе V6 :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, dindin написа:

Бранко някъде беше казвал, че J35 двигателят е по-солиден и дуракоустойчив от K серията.

Едрогабаритни части и по купето винаги са проблем, дори за по-неекзотични коли.

За всичко останало (особено двигател) има части от САЩ, Япония ...

 

Цената, която е писана по-горе е доста приятна. Вече с технотестове, мита и ДДС ще набъбне, но "кеф цена няма". :)

 

Аз лично подкрепям колегата, с удоволствие бих си взел импорт ако е с правилния волан.

 

С най-груби сметки в които включвам освен цената на колата, докарване, Мито и ДДС + технотест ми излиза около 13 000. Аз за по-сигурно го слагам 15 000 лв. Имам приятел в Бултрако, попитах го информативно и чакам да ми каже като обслужване какво би струвало...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15/16/17 за мен е идеална цена,макар,че купе никога не бих си купил.Но всеки си гледа от неговата камбанария.

Части се намират и то всякакви при днешната глобализирана търговия няма да имаш проблем колега,сигурен съм.пък и тази кола не я купуваш за да я трошиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво плашите човека?Както каза колега по-горе -"Кефа цена няма!".Правиш си каско задължително и щракаш с пръсти;)То колегите ,които карат Леджънд да не би да са на по-добро дередже от към всякакви части?

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Birchoo написа:

Мито и ДДС

Само тези двете опоменати са 30% от фактурата на колата без нищо друго. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мислиш ли,че ще префактурираме колата на реалната цена, когато плащам Мито и ДДС...? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че документите не отиват директно на митница от там ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, hahy написа:

Мислиш ли че документите не отиват директно на митница от там ;)

 

Убеден съм! Това колко се дават на ръка на човека в щатите, няма нищо общо с това колко ще пише в документите...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сте вкарвали и става :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има не една или две коли по улиците на България, които са внос от Северна Америка, ако излиза сметката, защо не? Особено пък ако имаш човек на място, който е минавал по този път. Приветствам идеята, тези купета винаги са ми били симпатични, с правилните джанти :)

... някакъв шанс твоят човек да носи и от Канада?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Чавдар K написа:

Има не една или две коли по улиците на България, които са внос от Северна Америка, ако излиза сметката, защо не? Особено пък ако имаш човек на място, който е минавал по този път. Приветствам идеята, тези купета винаги са ми били симпатични, с правилните джанти :)

... някакъв шанс твоят човек да носи и от Канада?

Много съм съгласен с теб! Джатата специално за мен може да промени коренно визията на колата от ужасна на уникална.. както и обратното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Birchoo, аз съм с Хонда Pilot 2009 3.5 J35 мотор. За сега мога да кажа само суперлативи за V6 мотора. Това, което тествам все още е V6 VCM-2 системата, която при определени автомобили е проблемна и се изразява в нагар по свещите и смяна на сегменти заради повишена консумация на масло - 1л на 1500 - 1600 км. По справка от различни форуми доста от V6 VCM-2 двигателите са засегнати от този проблем <10% и темата е много дискутирана. В US и Канада са провеждани акции за смяна на сегменти на 1-2-3 цилиндър защото именно те се изключват при ECO режима(когато работи VCM-2 системата). Като купуваш автомобила провери по VIN номера дали на автомобила са правени някакви сервизни акции. Аз специално съм решил да изгася VCM-2 системата, защото това е единственото решение, което предпазва мотора от бъдещи проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, qnkomu написа:

Здравей колега Birchoo, аз съм с Хонда Pilot 2009 3.5 J35 мотор. За сега мога да кажа само суперлативи за V6 мотора. Това, което тествам все още е V6 VCM-2 системата, която при определени автомобили е проблемна и се изразява в нагар по свещите и смяна на сегменти заради повишена консумация на масло - 1л на 1500 - 1600 км. По справка от различни форуми доста от V6 VCM-2 двигателите са засегнати от този проблем <10% и темата е много дискутирана. В US и Канада са провеждани акции за смяна на сегменти на 1-2-3 цилиндър защото именно те се изключват при ECO режима(когато работи VCM-2 системата). Като купуваш автомобила провери по VIN номера дали на автомобила са правени някакви сервизни акции. Аз специално съм решил да изгася VCM-2 системата, защото това е единственото решение, което предпазва мотора от бъдещи проблеми.

Тази система пести от 10 до 15% гориво.При положение,че и дават около 10 среден разход то евентуалната икономия на горивото ще е литър и малко в най добрият случай.

Добре ще направиш,заради този литър да се рискува някаква интервенция по мотора с неясен край не си струва.На хиляда км двадесет лева.Махай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата да сподели,взе ли купе,или още дерзае?:afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Надявах се миналата година да се сдобия с мечтаното купе, но към края на 2019 неочаквани неща ме спряха. 
 

Надявам се тази година да се порадвам на блажен звук от V6, покрай това извънредно положение. 
 

Поздрави

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взели ли купето  ?     Аз карам такова ( V6 2009 ) купе две години вече , само консумативи съм сменял и нищо друго . Колата е прекрасна .  

 

 

Редактирано от Ridgeline.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...