Jump to content
stany681

Разход

Recommended Posts

Ово е разход, ако и да е с 60 км/ч  :):):)

49769211_2226901754233779_7831815096945868800_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По софийските задръствания съм стигал до 11.8/100, като не съм агресивен шофер, автомат е мойто туч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто не е автомат,но в студа само градско стигам до 11/100 в града.Тези разходи от 0.8/100 по нанадолнището и аз ги докарвам:yes::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нема кола върнала гориво момчета :) колко сипеме - изпарява се. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, hahy написа:

Още нема кола върнала гориво момчета :) колко сипеме - изпарява се.

 

Малко офф.. Ама аз съм виждам митцубиши, дето като кара в дъжд и пълни резервоара, вместо да намаля горивото..

Радостта беше кратка.. Пълнеше резервоара с вода от прогнилата гърловина :)

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, мойта като я карам на газ, сваля стрелката и на половината резервоар си прави опресняване и хоп - пак до горе отива :D ... ама си ме депресира, хем го знам тоя номер :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, policeman написа:

Мойто не е автомат,но в студа само градско стигам до 11/100 в града.Тези разходи от 0.8/100 по нанадолнището и аз ги докарвам:yes::D

Горе-долу е така ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.01.2019 г. at 11:30, stany681 написа:

Ово е разход, ако и да е с 60 км/ч  :):):)

49769211_2226901754233779_7831815096945868800_n.jpg

 

Не се вижда колко метра/километра е карано така. "Рекордът" не се зачита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено след зареждане и зануляване на одометъра,по равно и надолу се получава "супер мега"икономия:D!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, JHM написа:

Обикновено след зареждане и зануляване на одометъра,по равно и надолу се получава "супер мега"икономия:D!

 

Aми да, като ще си ги мерим нека поне е реално. Въпреки, че колегата горе на дизел, на минус 4, не знам колко реално е карано така.

Ей го моя рекорд, вярно постигнат в идеални условия, но поне си е изцяло верен.

20170414_123801 (1) - Copy.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята, като я напълня до горе, първите 100-тина км върви без бензин, понеже стрелката не мърда от МАХ. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Cyreon написа:

 

Aми да, като ще си ги мерим нека поне е реално. Въпреки, че колегата горе на дизел, на минус 4, не знам колко реално е карано така.

Ей го моя рекорд, вярно постигнат в идеални условия, но поне си е изцяло верен.

20170414_123801 (1) - Copy.jpg

Колеги, то е ясно че е по нанадолнище :) . И цитирайки колегата JHM - веднага след зареждане; потеглям на 20,0 , след малко стана 4;3;2,9.....

Просто не се стърпях да споделя малката цифра, нищо повече. Иначе през лятото, натоварена, с климатик, на дълъг път, със 120-130 км/ч отива до 5 и нещо, което ме устройва.И тези дни установих - хич не гори масло. След  8500 км.  долях под 100 мл.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Моята, като я напълня до горе, първите 100-тина км върви без бензин, понеже стрелката не мърда от МАХ. :)

И мойта така.. Пловдив-София не го барва.. После на връщане лапа двойно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, само че на 7 дизел, проблемът е доста сериозен - като напълня съвсем до ръба, минавам около 350-360 км извънградско и едва тогава стрелката помръдва. После за около 700-720 км слиза до светване на лампата. На практика 1/3 (първите 22-23 литра изобщо не ги измерва. С тях, без тях - стрелката все си е най-горе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие с 8ма ген много мангизлии. Аз не съм пълнил до горе не помня от кога. :blush:

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, h5rov написа:

Вие с 8ма ген много мангизлии. Аз не съм пълнил до горе не помня от кога. :blush:

Газовата до половината ли я пълниш? :)

Пък и да пълниш до горе не е по-скъпо.. Само първоначалното зареждане е по-голямо.. После доливаш за по 20 лв. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, h5rov написа:

Вие с 8ма ген много мангизлии. Аз не съм пълнил до горе не помня от кога. :blush:

 

Проблемът не опира само да мангизите. За такива като мен, които карат по 4000 км годишно, ако дълго време се остави резервоара полупразен или почти празен, това създава проблеми като кондензиране например. Или горивната помпа може да се прецака, ако лампата за горивото е светната. Отделно отвътре се наслагват мръсотии и ръжди и горивния филтър заминава по-бързо.

Редактирано от Cyreon
  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоарът не е ли направен от пластмаса "HDPE"? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В друга тема съм писал, градско София 18/100, по Тракия със  130км/ч,  дава 10/100, но на газ 11.5 пълно-пълно!

 

Забелязвам и друго. На автопилот колата ми по компютър е  по-икономична с 1л/100км.

Управлявам ли аз газта, колкото и да се старая не става.

К24Z3, AT.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, darius написа:

В друга тема съм писал, градско София 18/100, по Тракия със  130км/ч,  дава 10/100, но на газ 11.5 пълно-пълно!

 

Забелязвам и друго. На автопилот колата ми по компютър е  по-икономична с 1л/100км.

Управлявам ли аз газта, колкото и да се старая не става.

К24Z3, AT.

 

Плачеш за турбина ти;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е!Друго си е с налягане!Разхода обаче не се знае дали ще падне с тея 1700кг.

Но гледам в САЩ цените на хибриди и плъг ин са паднали доста.

Приус 2017 с разход 2.8/100км. за 20к$!

Хонда не знам какво чакат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата ме изненадва постоянно.

Същият маршрут за работа, същите километри, но карам агресивно.

Разхода се движи м/у  15 и 16/100.

Тоя адаптивен автомат иска ръчкане.:plane::P!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз заредих на Лукойл, после поръчках повечко (по-динамично) в града и заредих на обичайното ОМВ, за да видя разхода с 2Л надолу от обичайното. Вярно, че съм със 7ма ген., но очевидно от едно зареждане извод не може да се направи, особено от различни бензиностанции. Надали автоматът е по-икономичен при повече ръчкане (когато има и повече загуби към топлинна енергия) :D

 

Интересно обаче колко ли е разликата при един шофьор между икономично и по-рязко каране в града, че аз не съм замервал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако искате да правите точни измервания за разхода, по някаква причина (да кажем споделяне във форума, да е полезно да други хора), особено ако пък карате на газ, най-точния метод за засичане е празно-празно

Едно засичане на разхода на газ много лесно може да се компроментира от налягането на колонката. 

Пълня една и съща бутилка вече 6г и празна са ми я пълнили от 25 лятото до близо 39л зимата. 

Да кажем, че са ми заредили максималното, което може да вземе на една бензиностанция - 39л - и карам на заварка 200км с разход 18,5/100 

След това, когато отида на малката измислена газостанция, която пълни на 8 атмосфери примерно .. бензинджията го мързи да чака и т.н. и вместо да ми досипе 37л, колкото съм изхарчил, той ми сипва 25л и разхода ми магически се намаля на 12,5/100 и се оказва, че моята с нормално каране харчи 13/100 а на заварка 12.5/100. 

Разбира се .. това ще цъфне в следващото зареждане, ако успеят да ми я напълнят, но ако отида няколко пъти, пак там където са ми сипали 25л вместо 37, може да си живея дълго време с мисълта, че моята си иска ръчкане за да харчи нормално ... 

 

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям @Чавдар K.

Много често газаджиите не изчакват хубаво да се напълни бутилката защото ги мързи и не им се чака или защото има още коли и искат да ги обслужат по-бързо.

За да имате сравнително точен разход, трябват приблизително еднакви условия на шофиране (маршрут, стил, атмосферни условия), една и съща колонка. на която човекът да е търпелив и да я напълни наистина до горе, и поне 4-5 такива зареждания, за да може усредненият резултат от тях да е по-представителен.

Иначе се получават големи аномалии. При мен се е случвало с по-агресивно градско каране да получа разход от 9-10/100, а после при икономично извънградско да получа 10-11/100 заради изброените по-горе причини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или по-лесният начин, както Чавдар е писал, празно-празно. Но ще коства малко бензин докато стигнеш до бензиностанцията :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Pavel_Pavlov написа:

Интересно обаче колко ли е разликата при един шофьор между икономично и по-рязко каране в града, че аз не съм замервал.

 

Противно на очакванията, не е голяма. На практика е около 2л по-надолу в полза на по-рязкото (поне при автомата), а на теория се доближава до тезата че колкото по-бързо се движиш пеш под дъжда - толкова по-малко си мокър.

Аз съм с "фейс" и борда показва следното:

Ако шофирам плавно и ускорявам деликатно в града моментният разход се движи 8-10л, но достигането до 2200 оборота и превключването на следваща предавка (в автоматичен режим) отнема 20-тина секунди. Ако ускорявам по-бързо (но далеч от "мръсната газ"), разходът вече е 15л, а тогава автомата превключва на 2500 но отнема 6-7 секунди. Ето я първата икономия 50% по-висок моментен разход за 3 пъти по-кратко време. Като сложим по-краткото време за пристигане (ако няма задръствания) и то в рамките на законните градски скорости е ясно че иде реч само за по-бързо ускорение, а не за по-висока скорост. Ако скоча на газта естествено статус бара на разхода удря в жабката и за това не го правя. :)

Правя следното: Ежедневен маршрут 2.2км в посока с ЖП прелез, 4 светофара и общо 7 кръстовища + 2 пешеходни пътеки извън тях.

Паля и изкарвам от гаража. Докато го затворя е минала минута на място и "ламята" яко пие на 1500 оборота. Слизам на уличката и потеглям, превключвайки в ръчен режим 2-ра и 3-та и след 150м съм на главната улица, като до момента не съм пипал газта. Там вече ускорявам, при достигане на 40 слагам 4-та и ако няма трафик при 55 -ръгам 5-а и не ускорявайки повече се дотъркалвам до 1-вия светофар (общо 700 метра). Ако хвана зеленото - добре (завоят е 90гр. но е широко и се взема с до 90км/ч), ако не, ламята пие още от сутрешното си кафе бездействайки на място. После има още 370м, където е достатъчно да се движа малко над 55км/ч за да не връща автомата на 4-та (още съм на ръчен режим). Ако съм висял на кръстовището е за около минута и потегляйки стигам до 4-та, понеже има прелез и светофар, и винаги настигам коли, а понякога и чакам влака. Ламята вече се е кротнала на 1000 оборота и духа топло. До тук 1.1км и около 3-4 мин (според 1-вия светофар).

След прелеза имам 90гр. десен и след още 150м е 3-тият светофар. Между двата карам полечко, на автоматичен режим за да преценя ще спирам ли на него или с корекция на скоростта ще го хвана в зеленото. Обикновено методът сработва и го минавам на ход. До следващия е прав участък от още 500м, където поддържам 55-60 на 5-а и следя за пешеходци (има 2 пътеки тип зебра). На последният светофар почти винаги чакам, понеже зеленото е 10сек. а червеното 1 мин. После е ляв завой, 160м и с още 1 ляв, влизане в локална уличка за последните 140м, където обикновено се намира парко място.

В късметлийски дни всичко е на зелено, няма влак, бабички и учебни коли, и ми отнема около 5-6мин, а засеченият специално разход (нулиран в гаража преди палене) е 13л. (усреднени няколко опита). Ако всичко е "на червено" времето е поне двойно, а разходът 15л. Толкова е и когато карам полечка на автоматичен режим и хващам навсякъде зелената вълна, а ако е червено навсякъде, ей ги 17л. Това на бензин (газова нямам). Просто разстоянието е малко и колата тръгва студена.

Същият описан стил на шофиране в по-голям град (примерно Русе) е свалял засеченият градски разход на 11/100 за примерно 30 км.

Просто тая кола е лакома като се кара бавно. Икономична е между 90 и 130, когато моментният разход по скалата се колебае между 6 и 7л на 100. Миналия уикенд скокнах до В. Търново. 500км извънградско - среден разход 7.7л и средна скорост 96км/ч (включително последните 60км на тъмно и в мъгла, където се движех бавно) , но бях сам и нямаше кой да ми вика "Цециии, не бързаме - не си на състезание". Е как да не бързаш с такава великолепна за изпреварване и завои машина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, ако колата ти гори 10л/100км и минеш разстояние от 10км ще ти изгори 1литър без значение за колко време си го минал. Това е количество на 100км, не на минута или час. Противно и на логиката е колата да произвежда в (да кажем) същите обороти и предавка повече мощност като изгаря по-малко гориво за изработената работа (изминаване на Х километра). Като настъпиш повече педала отваряш повече дросела и колата пръска повече гориво. Повече гориво с нужното к-во въздух прави повече енергия. Няма как да е иначе.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти си прав - на теория, но и аз съм прав с практически наблюдения. Постарах се да го фактологизирам и опиша. Ако някому е полезно - добре, ако не - здраве да е.

ПП. Знаеш ли че има моментен режим на автоматика при който стрелката на скоростомера плавно пълзи нагоре, а тази на оборотомера в същото време плавно спада надолу (при една и съща предавка и количество подавано гориво)? Говоря за покачване с 15-тинакм/ч и същевременно спад с -200 оборота на ДВГ на 5-а в рамките на 15-тина секунди.

Жокер - това го можеше и предният ми Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това лесно се възпроизвежда като настъпиш повечко педала на дадена предавка и с определена скорост го отпускаш докато колата ускорява. Може и да се постигне "CVT" ефект, ако задържиш оборотите статично докато ускоряваш, хаха. Но не разбрах защо ме питаш. Аз може и да греша и ти да си прав, но нещо теорията не ми звучи оправдана. Бих се радвал да си прав :D мога да потествам за себе си, но би отнело доста време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменах го защото първият път когато го видях ме изненада, понеже беше извън познатата ми теория. Как така ще върти по-бързо колелата и съществено ще забавя въртенето на ДВГ. :) Подчертавам пак (явно си пропуснал) - газта е леко натисната и натискът е константен, както и показанието на борд компа за моментен разход. Безспорно, това е граничен режим на автомата, когато съвсем плавно заключва хидротрансформатора. Това естествено натоварва повече мотора и оборотите му падат, но предавателното число в трансмисията се увеличава и скоростта на колата расте. Предполагам че разтегнатият във времето процес на лок-ъп е заради специфичната температура на маслото в кутията. Обикновенно е с нормална работна температура или още не е загряло (при градско).

Тествай това за разхода - любопитно е. По-високата скорост и по-бързото ускорение водят до логичното съществуване на магистрали. Хората са сметнали че ако спестиш време и увеличиш скоростта, пестиш и гориво. Представи си да минеш по маршрута Бургас - София по магистралата със 120км/ч (примерно 100км разстояние), а обратно да минеш същите километри по подбалканския път с 90км/. Ясно е че в това уравнение километрите са еднакви, а времето по магистрала е по-малко, но кой от преходите ще е с по-малко изразходвани литри гориво? Поне при мен разходът в този диапазон е около 7л (при равномерно праволинейно движение). Вероятно е грешка в показанията, тъй като при 90 скалата показва ту 6 ту 7, а при 130 вече е твърдо на 7 (може би близко до 8), но и засичанията пълно-пълно са еднакви.  А при константни скорости разстоянията се превръщат в мото часове . Да не говорим за скоростта на съпътстващия трафик по двата маршрута и свързаните с нея намалявания и доускорения.

При 90км/ч (и заключен лок-ъп) оборотите ми са под 2000 и мотора е в икономичния режим на витек-а, а при 120 са около 2500 + по-силен насрещен поток на въздуха, което са утежняващи фактори, но времето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

ПП. Знаеш ли че има моментен режим на автоматика при който стрелката на скоростомера плавно пълзи нагоре, а тази на оборотомера в същото време плавно спада надолу (при една и съща предавка и количество подавано гориво)? Говоря за покачване с 15-тинакм/ч и същевременно спад с -200 оборота на ДВГ на 5-а в рамките на 15-тина секунди.

Жокер - това го можеше и предният ми Акорд.

Така нареченото "заключване на хидротрансформатора" (lock up clutch). Имат го всички автомати с хидротрансформатор. Старите бяха само на най-високата предавка, модерните - от трета (ако не се лъжа). Усеща се точно в намаляването на оборотите на двигателя.

 

Редактирано от DTEC
добавяне на видео
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
22 minutes ago, ceco_accord said:

Споменах го защото първият път когато го видях ме изненада, понеже беше извън познатата ми теория. Как така ще върти по-бързо колелата и съществено ще забавя въртенето на ДВГ. :) Подчертавам пак (явно си пропуснал) - газта е леко натисната и натискът е константен, както и показанието на борд компа за моментен разход. Безспорно, това е граничен режим на автомата, когато съвсем плавно заключва хидротрансформатора. Това естествено натоварва повече мотора и оборотите му падат, но предавателното число в трансмисията се увеличава и скоростта на колата расте.

Оборотите на двигателя се изравняват с тези на колелата като заключи локъпа – това е причината да паднат, а не защото „моторът“ се натоварва повече. Когато оборотите на двигателя падат, а колелата се въртят по-бързо, това не означава ли че предавателното число намалява? Т.е. например от 1.2 на 1.1 (оборота на двигателя / обороти на колелата). Т.е. когато е заключен локъпа, скоростната кутия увеличава въртящия момент по-малко отколкото когато е отключен. Съответно в твоя пример колата продължава да ускорява просто защото въртящият момент на колелата е достатъчно голям да преодолее силите на съпротивление.

 

22 minutes ago, ceco_accord said:

Тествай това за разхода - любопитно е. По-високата скорост и по-бързото ускорение водят до логичното съществуване на магистрали. Хората са сметнали че ако спестиш време и увеличиш скоростта, пестиш и гориво. Представи си да минеш по маршрута Бургас - София по магистралата със 120км/ч (примерно 100км разстояние), а обратно да минеш същите километри по подбалканския път с 90км/. Ясно е че в това уравнение километрите са еднакви, а времето по магистрала е по-малко, но кой от преходите ще е с по-малко изразходвани литри гориво? Поне при мен разходът в този диапазон е около 7л (при равномерно праволинейно движение). Вероятно е грешка в показанията, тъй като при 90 скалата показва ту 6 ту 7, а при 130 вече е твърдо на 7 (може би близко до 8), но и засичанията пълно-пълно са еднакви.  А при константни скорости разстоянията се превръщат в мото часове . Да не говорим за скоростта на съпътстващия трафик по двата маршрута и свързаните с нея намалявания и доускорения.

При 90км/ч (и заключен лок-ъп) оборотите ми са под 2000 и мотора е в икономичния режим на витек-а, а при 120 са около 2500 + по-силен насрещен поток на въздуха, което са утежняващи фактори, но времето?

Когато говорим за „разход“, можем да го измерим или в литри, или в литри за 100км. Аз говорех за второто, ти май за първото, не съм сигурен? Това, което казах аз е, че ако имаш разход от Х литра на 100, по дефиниция това означава, че за даденото разстояние си изразходил Х литра. Времето го няма изобщо вътре. Очевидно, че ако минаваш един път за различно време (съответно с различна скорост), разходът би бил различен. Въпреки, че не е праволинейно и има случаи, в които би бил еднакъв в две различни скорости. Предлагам да не продължаваме с тази дискусия защото мисля, че трудно разбираме един друг и не е много продуктивно. Нямам против да продължим на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Противно на очакванията, не е голяма. На практика е около 2л по-надолу в полза на по-рязкото (поне при автомата), а на теория се доближава до тезата че колкото по-бързо се движиш пеш под дъжда - толкова по-малко си мокър.

Аз съм с "фейс" и борда показва следното:

 

 

преди 41 минути, ceco_accord написа:

...

При 90км/ч (и заключен лок-ъп) оборотите ми са под 2000 и мотора е в икономичния режим на витек-а, а при 120 са около 2500 + по-силен насрещен поток на въздуха, което са утежняващи фактори, но времето?

 

Цецо, точно в този момент, ти измисли някаква нова физика. :) 

Айнщайн прави тройни тулупи в гроба...

Редактирано от Чавдар K
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pavel_Pavlov написа:

Цецо, ако колата ти гори 10л/100км и минеш разстояние от 10км ще ти изгори 1литър без значение за колко време си го минал. Това е количество на 100км, не на минута или час. Противно и на логиката е колата да произвежда в (да кажем) същите обороти и предавка повече мощност като изгаря по-малко гориво за изработената работа (изминаване на Х километра). Като настъпиш повече педала отваряш повече дросела и колата пръска повече гориво. Повече гориво с нужното к-во въздух прави повече енергия. Няма как да е иначе.

АКО,  гори 10/100 означава осреднен за 100км.т.е включен е и престоя, каране на свободна/при ръчка/, набиране, плавно каране, ускорение и по наклон.Това е сбор от много фактори.Всичко след това което си написал е невярно!

 

Например; писал си за 10км ще изгори 1л., но ако карам с 200, за по кратко време, ще изгори 1.5л. и разхода става 15/100!

Ако караш на различна скорост и различни обороти, средният разход също се влияе.

 

Средният разход никога не може да бъде константа, а ти това казваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Pavel_Pavlov написа:

Оборотите на двигателя се изравняват с тези на колелата като заключи локъпа – това е причината да паднат, а не защото „моторът“ се натоварва повече. Когато оборотите на двигателя падат, а колелата се въртят по-бързо, това не означава ли че предавателното число намалява? Т.е. например от 1.2 на 1.1 (оборота на двигателя / обороти на колелата).

Прав си. Исках да напиша удължава, а съм писал увеличава, а това са коренно различни неща - сори!

Явно трудно обяснявам (въпреки старанието си). Идеята ми бе че теорията от учебниците е обобщена, но практиката с някои дребни детайли показва разлики, които могат да се прилагат с цел икономия -ако е потребно някому.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Чавдар K написа:

Айнщайн прави тройни тулупи в гроба...

Айнщайн е бил умен човек и за това винаги се е съмнявал в теорията. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,някакви ластици си разтегляте тук:zen:Изядох две пликчета солети докато прочета темата...хахах:eat:Да не ви казвам бившият ми Тайп Р  компресора на отворен дросел какъв разход даваше :afro:

  • Харесвам 2
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, darius написа:

АКО,  гори 10/100 означава осреднен за 100км.т.е включен е и престоя, каране на свободна/при ръчка/, набиране, плавно каране, ускорение и по наклон.Това е сбор от много фактори.Всичко след това което си написал е невярно!

 

Например; писал си за 10км ще изгори 1л., но ако карам с 200, за по кратко време, ще изгори 1.5л. и разхода става 15/100!

Ако караш на различна скорост и различни обороти, средният разход също се влияе.

 

Средният разход никога не може да бъде константа, а ти това казваш!

Говорех за праволинейно равномерно движение при 2-те скорости и участъци, без почивки и по равен терен. 

Говорех и че при плавното и бавно доускорение колата харчи повече отколкото ако се доускори по-бързо (а не стремглаво) и после просто се поддържа зададената скорост от 60. Идеше реч за градско. Сори, но какви 200?

Средният ми разход (само по магистрала) винаги е по-нисък от този (само по извънградско шосе), въпреки очевидните разлики в скоростта. Просто по магистрала времето за доускорение процентно е много по-кратко спрямо цялото -с праволинейната равномерна скорост и от там се получава по-ниският разход.

 

Иначе Полисмена е прав - знам как колата ми да харчи 5 на 100 и 30 на 100. Това се опитах да обясня, но нейсе - зима е (уикенда не става за колело). Иначе нямаше да си позволя такова времево разточителство и да ви занимавам с практически занимания по теорията. :)

Мир вам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полицай, ако мога да ти дам 2 лайка давам. :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...