Jump to content
Sign in to follow this  
mvarbanov

Придърпване на Хондата

Recommended Posts

Имам следния проблем.Когато карам колата с ниска скорост и подам леко газ се получава придърпване.Но ако натисна по сериозно педала на газта колата ускорява безпроблемно.На какво може да се дължи това?Преди половин година ми почистиха EGR клапана.

 

 

Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам свещи. Ако не са сменяни си ги провери.Джазките са капризни и към тях.

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Колега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Колега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така .

Чистен ли ти е EGR клапана?


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

не колега не съм го чистил

но не ми записва грешка за ЕГР ,само ми дава грешка не ефективен катализатор

Edited by stef78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може да е и от горивото, аз карам с добавка на бардал и 95 на еко и съм доволен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

прави го и на бензин и на газ така че не вярвам да е от горивото а и съм зареждал от различни места 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи че от тук нататък закачаш лаптопа на компа на колата...и гледаш какво е.

Ако неможеш сам -на специалист.

Успех

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мога да допълня нещо.

При мен също се усеща това придърпване. Не винаги, но при ниски обороти се усеща като че му спира power-a. 

Вчера светна чека и се оказа, че грешката е за EGR.

За сега само я изчистих и ще дебна за повторна проява и евентуално почистване на ху...та.

Свещи не са, тъй като са ми нови. Така че може би придърпването е свързано с клапана. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен егр не го хваща като грешка, само катализатора го дава като не ефективен но ще почистя клапана за всеки случай

Share this post


Link to post
Share on other sites

Освен почистване на EGR клапана,се почистват и въздушните магистрали към него.Те са най замърсени и на места са почти запушени.Отук дава грешката.


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди време имах проблем с един от джазовете, който беше подобен на вашият. Оказаха се закъсани гумени уплътнения на колекторите. Сменях свещи, бубини, чистихме ЕГР- клапана и какво ли още не. Ефекта беше равен на 0. Докато не смених уплътненията не се оправи. При мен помогна! Не казвам и не съм сигурен, че и при вас ще се получи. Но, ако сте отметнали всичко останало и проблема е останал, не е лошо да пробвате. Успех!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съветите колеги ще пробвам и почистване и гарнитурките евентуално

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 27.01.2019 г. at 18:09, stef78 написа:

Благодаря за съветите колеги ще пробвам и почистване и гарнитурките евентуално

 

Развитие по темата след почистване на ЕГР и проверка хлабините на клапаните,проблема си остана, след регулиране на разстоянието на свещите на 0,7 (ориг май беше на 1,0) проблема изчезна като се поправям че прекъсването ми беше само на газ ( по горе съм писал че го прави и на бензин но явно съм се заблудил)

Share this post


Link to post
Share on other sites

С това малко разстояние ще опукаш бобините!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.07.2019 г. at 14:14, stef78 написа:

ориг май беше на 1,0

 

Оригиналните са даже 1,1.

NGK BKR6E-11

 

Преди 10 часа, dandilov написа:

ще опукаш бобините!

 

А те са и 8 ...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Същия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, stivenj написа:

Същия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах.

 

Колега, а при теб на газ или на бензин беше проблема, какви свещи сложи

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.07.2019 г. at 21:56, stef78 написа:

 

Колега, а при теб на газ или на бензин беше проблема, какви свещи сложи

Аз карам само на бензин,свещите които сложих са Бриск,купих ги от фирма Леонардо -Габрово, бяха особени,платинени или някакви други, но се сменят на 60-70 хиляди км.Колата се държи страхотно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен подръпва от 2-3К насам. Чакам си амерички NGK V-power по 2 бъкса парчето. Тези с които съм сега само потвърдиха съмненията ми - французки NGK. Бях чувал кофти неща за тях и се оказаха верни. Карал съм ги 17-18К. Старите - оригинални от Щатите бяха на40К когато ги смених само защото километрите бяха много. На бензин върви, но на газ придръпва.

п.п. Колега, какви са тия 0.7 ?!?! Писано е 1.1 мм гап !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам въпрос към знаещите, нормлно ли е да извадя буксите на 4 те предни бобини и колата да си работи по същия начин както и със закачени букси ,(когато вадя буксите на задните си променя работата т.е разбира се че изключвам дадения цилиндър)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е honda JAZZ 2011 г. 1.2 бензин 90 к.с. и също придърпва в началото на натискане на газта, КЪДЕ е този EGR ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених свещите и всичко е ОК. Не е от газта или бобина. Старите бяха NGK Made in EU (France). Сега съм с V-Power NGK Made in USA

https://www.ebay.com/itm/8-Plugs-NGK-SPARK-PLUGS-BKR6E-11-2756-V-POWER/401731006628?epid=1027254067&hash=item5d8908b0a4:g:5n8AAOSw3bJcjXUz

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А при мен се оказа от бобина 3 ти ден карам и не е придърпвала,страх ме е да се похваля

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених френските   с NGK V-POWER от Щатите. Върви без проблеми и на бензин и на газ.

Прегледах френските и ето : 

IMG_20190908_140625.thumb.jpg.dc82af6928957a7e9f88380ec72096ec.jpg

Не знам дали се вижда кафявата чертичка в керамиката. Пукната керамика и там е праскала искра. Някой ми беше казал за произшествия с тези френски NGK, но все пак ги пробвах. Явно за последно. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...