mvarbanov 2 #1 Posted January 12, 2019 Имам следния проблем.Когато карам колата с ниска скорост и подам леко газ се получава придърпване.Но ако натисна по сериозно педала на газта колата ускорява безпроблемно.На какво може да се дължи това?Преди половин година ми почистиха EGR клапана. Отправлено с моего iPad используя Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 77 #2 Posted January 14, 2019 Предполагам свещи. Ако не са сменяни си ги провери.Джазките са капризни и към тях. Поздрави Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #3 Posted January 20, 2019 Колега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така . 1 Share this post Link to post Share on other sites
mvarbanov 2 #4 Posted January 21, 2019 Колега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така .Чистен ли ти е EGR клапана?Отправлено с моего iPad используя Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #5 Posted January 21, 2019 (edited) не колега не съм го чистил но не ми записва грешка за ЕГР ,само ми дава грешка не ефективен катализатор Edited January 21, 2019 by stef78 Share this post Link to post Share on other sites
isullivan 166 #6 Posted January 21, 2019 Може да е и от горивото, аз карам с добавка на бардал и 95 на еко и съм доволен. Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #7 Posted January 21, 2019 прави го и на бензин и на газ така че не вярвам да е от горивото а и съм зареждал от различни места Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 77 #8 Posted January 22, 2019 Значи че от тук нататък закачаш лаптопа на компа на колата...и гледаш какво е. Ако неможеш сам -на специалист. Успех Share this post Link to post Share on other sites
toinspire 10 #9 Posted January 24, 2019 Мога да допълня нещо. При мен също се усеща това придърпване. Не винаги, но при ниски обороти се усеща като че му спира power-a. Вчера светна чека и се оказа, че грешката е за EGR. За сега само я изчистих и ще дебна за повторна проява и евентуално почистване на ху...та. Свещи не са, тъй като са ми нови. Така че може би придърпването е свързано с клапана. Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #10 Posted January 25, 2019 На мен егр не го хваща като грешка, само катализатора го дава като не ефективен но ще почистя клапана за всеки случай Share this post Link to post Share on other sites
mvarbanov 2 #11 Posted January 27, 2019 Освен почистване на EGR клапана,се почистват и въздушните магистрали към него.Те са най замърсени и на места са почти запушени.Отук дава грешката.Отправлено с моего iPad используя Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
daniel-atanasov 179 #12 Posted January 27, 2019 Преди време имах проблем с един от джазовете, който беше подобен на вашият. Оказаха се закъсани гумени уплътнения на колекторите. Сменях свещи, бубини, чистихме ЕГР- клапана и какво ли още не. Ефекта беше равен на 0. Докато не смених уплътненията не се оправи. При мен помогна! Не казвам и не съм сигурен, че и при вас ще се получи. Но, ако сте отметнали всичко останало и проблема е останал, не е лошо да пробвате. Успех! 1 Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #13 Posted January 27, 2019 Благодаря за съветите колеги ще пробвам и почистване и гарнитурките евентуално Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #14 Posted July 10, 2019 На 27.01.2019 г. at 18:09, stef78 написа: Благодаря за съветите колеги ще пробвам и почистване и гарнитурките евентуално Развитие по темата след почистване на ЕГР и проверка хлабините на клапаните,проблема си остана, след регулиране на разстоянието на свещите на 0,7 (ориг май беше на 1,0) проблема изчезна като се поправям че прекъсването ми беше само на газ ( по горе съм писал че го прави и на бензин но явно съм се заблудил) Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2732 #15 Posted July 11, 2019 С това малко разстояние ще опукаш бобините! 1 Share this post Link to post Share on other sites
dindin 1249 #16 Posted July 12, 2019 На 10.07.2019 г. at 14:14, stef78 написа: ориг май беше на 1,0 Оригиналните са даже 1,1. NGK BKR6E-11 Преди 10 часа, dandilov написа: ще опукаш бобините! А те са и 8 ... 1 Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 34 #17 Posted July 16, 2019 Същия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах. 1 Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #18 Posted July 16, 2019 Преди 9 часа, stivenj написа: Същия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах. Колега, а при теб на газ или на бензин беше проблема, какви свещи сложи Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 34 #19 Posted July 28, 2019 На 16.07.2019 г. at 21:56, stef78 написа: Колега, а при теб на газ или на бензин беше проблема, какви свещи сложи Аз карам само на бензин,свещите които сложих са Бриск,купих ги от фирма Леонардо -Габрово, бяха особени,платинени или някакви други, но се сменят на 60-70 хиляди км.Колата се държи страхотно. Share this post Link to post Share on other sites
ИцоД 169 #20 Posted July 28, 2019 И при мен подръпва от 2-3К насам. Чакам си амерички NGK V-power по 2 бъкса парчето. Тези с които съм сега само потвърдиха съмненията ми - французки NGK. Бях чувал кофти неща за тях и се оказаха верни. Карал съм ги 17-18К. Старите - оригинални от Щатите бяха на40К когато ги смених само защото километрите бяха много. На бензин върви, но на газ придръпва. п.п. Колега, какви са тия 0.7 ?!?! Писано е 1.1 мм гап ! 1 Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #21 Posted August 28, 2019 Имам въпрос към знаещите, нормлно ли е да извадя буксите на 4 те предни бобини и колата да си работи по същия начин както и със закачени букси ,(когато вадя буксите на задните си променя работата т.е разбира се че изключвам дадения цилиндър) Share this post Link to post Share on other sites
tankovbg 0 #22 Posted September 3, 2019 Моята е honda JAZZ 2011 г. 1.2 бензин 90 к.с. и също придърпва в началото на натискане на газта, КЪДЕ е този EGR ? Share this post Link to post Share on other sites
ИцоД 169 #23 Posted September 4, 2019 Смених свещите и всичко е ОК. Не е от газта или бобина. Старите бяха NGK Made in EU (France). Сега съм с V-Power NGK Made in USA https://www.ebay.com/itm/8-Plugs-NGK-SPARK-PLUGS-BKR6E-11-2756-V-POWER/401731006628?epid=1027254067&hash=item5d8908b0a4:g:5n8AAOSw3bJcjXUz 1 Share this post Link to post Share on other sites
stef78 5 #24 Posted September 4, 2019 А при мен се оказа от бобина 3 ти ден карам и не е придърпвала,страх ме е да се похваля 1 Share this post Link to post Share on other sites
ИцоД 169 #25 Posted September 8, 2019 Смених френските с NGK V-POWER от Щатите. Върви без проблеми и на бензин и на газ. Прегледах френските и ето : Не знам дали се вижда кафявата чертичка в керамиката. Пукната керамика и там е праскала искра. Някой ми беше казал за произшествия с тези френски NGK, но все пак ги пробвах. Явно за последно. 1 Share this post Link to post Share on other sites