Jump to content
mvarbanov

Придърпване на Хондата

Recommended Posts

Имам следния проблем.Когато карам колата с ниска скорост и подам леко газ се получава придърпване.Но ако натисна по сериозно педала на газта колата ускорява безпроблемно.На какво може да се дължи това?Преди половин година ми почистиха EGR клапана.

 

 

Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам свещи. Ако не са сменяни си ги провери.Джазките са капризни и към тях.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 Колега все едно описваш поведението на моята хонда , и аз се чудя от какво може да е свешите са сменени с NGK проблема си остана, така че ги изключвам аз имам съмнение за бобина ама не ми се сменят без да съм сигурен, че не са евтини, чакам запознати колеги да се намесят в темата и да помагат че е неприятно така .

Чистен ли ти е EGR клапана?


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега не съм го чистил

но не ми записва грешка за ЕГР ,само ми дава грешка не ефективен катализатор

Редактирано от stef78

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и от горивото, аз карам с добавка на бардал и 95 на еко и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави го и на бензин и на газ така че не вярвам да е от горивото а и съм зареждал от различни места 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи че от тук нататък закачаш лаптопа на компа на колата...и гледаш какво е.

Ако неможеш сам -на специалист.

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да допълня нещо.

При мен също се усеща това придърпване. Не винаги, но при ниски обороти се усеща като че му спира power-a. 

Вчера светна чека и се оказа, че грешката е за EGR.

За сега само я изчистих и ще дебна за повторна проява и евентуално почистване на ху...та.

Свещи не са, тъй като са ми нови. Така че може би придърпването е свързано с клапана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен егр не го хваща като грешка, само катализатора го дава като не ефективен но ще почистя клапана за всеки случай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен почистване на EGR клапана,се почистват и въздушните магистрали към него.Те са най замърсени и на места са почти запушени.Отук дава грешката.


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах проблем с един от джазовете, който беше подобен на вашият. Оказаха се закъсани гумени уплътнения на колекторите. Сменях свещи, бубини, чистихме ЕГР- клапана и какво ли още не. Ефекта беше равен на 0. Докато не смених уплътненията не се оправи. При мен помогна! Не казвам и не съм сигурен, че и при вас ще се получи. Но, ако сте отметнали всичко останало и проблема е останал, не е лошо да пробвате. Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колеги ще пробвам и почистване и гарнитурките евентуално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.01.2019 г. at 18:09, stef78 написа:

Благодаря за съветите колеги ще пробвам и почистване и гарнитурките евентуално

 

Развитие по темата след почистване на ЕГР и проверка хлабините на клапаните,проблема си остана, след регулиране на разстоянието на свещите на 0,7 (ориг май беше на 1,0) проблема изчезна като се поправям че прекъсването ми беше само на газ ( по горе съм писал че го прави и на бензин но явно съм се заблудил)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това малко разстояние ще опукаш бобините!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.07.2019 г. at 14:14, stef78 написа:

ориг май беше на 1,0

 

Оригиналните са даже 1,1.

NGK BKR6E-11

 

Преди 10 часа, dandilov написа:

ще опукаш бобините!

 

А те са и 8 ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, stivenj написа:

Същия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах.

 

Колега, а при теб на газ или на бензин беше проблема, какви свещи сложи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.07.2019 г. at 21:56, stef78 написа:

 

Колега, а при теб на газ или на бензин беше проблема, какви свещи сложи

Аз карам само на бензин,свещите които сложих са Бриск,купих ги от фирма Леонардо -Габрово, бяха особени,платинени или някакви други, но се сменят на 60-70 хиляди км.Колата се държи страхотно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен подръпва от 2-3К насам. Чакам си амерички NGK V-power по 2 бъкса парчето. Тези с които съм сега само потвърдиха съмненията ми - французки NGK. Бях чувал кофти неща за тях и се оказаха верни. Карал съм ги 17-18К. Старите - оригинални от Щатите бяха на40К когато ги смених само защото километрите бяха много. На бензин върви, но на газ придръпва.

п.п. Колега, какви са тия 0.7 ?!?! Писано е 1.1 мм гап !

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към знаещите, нормлно ли е да извадя буксите на 4 те предни бобини и колата да си работи по същия начин както и със закачени букси ,(когато вадя буксите на задните си променя работата т.е разбира се че изключвам дадения цилиндър)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е honda JAZZ 2011 г. 1.2 бензин 90 к.с. и също придърпва в началото на натискане на газта, КЪДЕ е този EGR ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених свещите и всичко е ОК. Не е от газта или бобина. Старите бяха NGK Made in EU (France). Сега съм с V-Power NGK Made in USA

https://www.ebay.com/itm/8-Plugs-NGK-SPARK-PLUGS-BKR6E-11-2756-V-POWER/401731006628?epid=1027254067&hash=item5d8908b0a4:g:5n8AAOSw3bJcjXUz

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен се оказа от бобина 3 ти ден карам и не е придърпвала,страх ме е да се похваля

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених френските   с NGK V-POWER от Щатите. Върви без проблеми и на бензин и на газ.

Прегледах френските и ето : 

IMG_20190908_140625.thumb.jpg.dc82af6928957a7e9f88380ec72096ec.jpg

Не знам дали се вижда кафявата чертичка в керамиката. Пукната керамика и там е праскала искра. Някой ми беше казал за произшествия с тези френски NGK, но все пак ги пробвах. Явно за последно. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...