Jump to content
Avatar3569

Основен ремонт d4a4

Recommended Posts

Здравейте колеги, тъй забелязах,че моята хондичка подхарчва масълце, а и отзад излиза пушек като на трабант няма съмнение че става въпрос за основен ремонт ( сегменти, гарнитури и т.н). Та искам да попитам колко би ми струвало целия този филм в някой сервиз?

 

Моля да ме извините ако има създадена вече такава тема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо реши че директно си за основен ремонт на двг? Може проблема да са заминали гумички на клапаните. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е относителна величина. Не е от гумички. 

Много е относително какво и как ще бъде вложено като труд и  материали. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте му ориентир на човека. 800 - 1200лв. нещо такова...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам една Хонда Д14А7, която е на 250 000 навартяни от мен и роднини на село. Последните 3 години се ползва се на село за товарна. Купихме я 2009 все си гори масло (около литър и нещо до смяна). Може и да е за основен ремонт ама няма да дам 1000+ лева. За 1000 лева бая масло трябва да изпие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, dandilov написа:

Дайте му ориентир на човека. 800 - 1200лв. нещо такова...

1000

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца сменяхме сегменти, гумички клапани и гарнитури на D14A8 в Димитровград и ремонта излезе 650 лв (познат сервиз).
Колата спря да докосва маслото изцяло.

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята хонда и без това я карам само на село. Като чета сега тук и мисля сам да пробвам да сменя сегменти и клапани. Ако може да кажете какви инструменти да си приготвя. Гледам че има някакви скоби за сегменти, за клапаните нещо по-специфично ще ми трябва ли ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните защо? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още когато я купих преди 10 години оставя ли я на по-гоямо надонище и леко помръдва. Трябва да дръпна ръчната. И си мисля, че може и клапаните да са заминали. Ще взема да отворя двигателя хем да видя дали сам ще мога да се справя ако не на вторични и нов двигател. Днес и мерих компресията с манометър - 7.3, 7.4, 7,5, 7,2. Не знам колко трябва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Executor написа:

 Днес и мерих компресията с манометър - 7.3, 7.4, 7,5, 7,2. Не знам колко трябва да е.

Под 10 е зле.

Сигурен ли си, че правилно ти е зацепен ангренажният ремък?

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като я замерих и на мен ми се стори доста ниско. Понеже се кара само на село с 40-50-60 реших да я разкърша - 178 по GPS вдига. А защо е толкова ниска компресията не знам. За ремъка не знам като я купих го смених и преди година пак и все при един и същ човек. Какво те съмнява за ангренажа ?!

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе щом гори яко и масло, най-вероятно не е от зацепването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гори много, около литър до смяна...... По ми е интересно това че ако не опъна ръчна тръгва на голям наклон. Но ще я отворя да видя какво става. Но държа аз да го нарпавя лично :) . Едва ли има нещо кой знае колко сложно.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си правил двигатели до сега, бих те посъветвал да не се заемаш. Има си доста тънкости, а са необходими и доста специфични инструменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм. Но все пак съм технически грамотен. Ще го разглобя. Ще сменя сегментите (до колкото гледах за тях ще ми трябва скоба и клещи), ще сменя биелните лагери, гарнитури, клапаните ще прегледам дали няма нещо за смяна. Динамометричен ключ имам. Първи път винаги има ;) Ако някакъв по специфичен инструмент трябва ще се радвам да ми кажете да си го купя.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера купих същия двигател за 200 лева. Първо ще си поиграя да разглобя и сглобя него. Ако всичко е наред ще направя същото с моя :) . Не че имам време точно за тия глупости ама ей така за заигравка.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо сложно, стига да имаш място и време. Аз преди години оставих една за основен ремонт на майстори (нямах свободно време) и след тях аз си го направих отново..... 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, viktor11 написа:

Няма нищо сложно, стига да имаш място и време. Аз преди години оставих една за основен ремонт на майстори (нямах свободно време) и след тях аз си го направих отново..... 

 

Място имам, време не толкова, но от любопитство ще го направя. Малко по малко.  Значи ако възникни нещо непредвидено ще те търся ;)

 

От няколко години само аз си правя колите, както и тези на роднините. Баща ми кара ауди, брата кара тойота. Аман от "майстори". Първо те бавят със седмици после те натоварват в цената за частите, които и без това взимат на дилърски цени. Накрая ти слагат минимум 50 лева за всеки ден в който са се занимавали с твоята кола било то и по 1-2 часа. Поправете ме ако греша. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи ли ремонт на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.01.2019 г. at 8:32, Avatar3569 написа:

Здравейте колеги, тъй забелязах,че моята хондичка подхарчва масълце, а и отзад излиза пушек като на трабант няма съмнение че става въпрос за основен ремонт ( сегменти, гарнитури и т.н). Та искам да попитам колко би ми струвало целия този филм в някой сервиз?

 

Моля да ме извините ако има създадена вече такава тема!

Ще ти струва (зависи от нещата и парите който ще трябват и за ремонтна ръка) 900 лв до 1200 и какво масло слагаш това също е важно препоръката ми е Elf evolution 900 NF 5W 40 или Castrol magnetic ама забравих модела но пак 5W 40 Може и на Shell helix 5W 30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...