Jump to content
Rogue123

парното спря от веднъж

Recommended Posts

Както карах на магистралата, спрях на една бензиностанция. На тръгване вече парно нямаше.

Проверих горен долен маркуч на радиатор, топли са. кранчето за вход в радиатора за парното отваря и затваря. При изреждането на посоките  къде да духа си ги пренасочва. Винаги духа срещу мен, кога по-леко, кога не, но това не е проблем.

Духа много силно.  Студено. На първа степен от една от духалките, тази до шофьора, много леко се усеща топло.

Нещото, което виждам и предполагам е проблем, е, че ми се струва, че изходния маркуч  на радиатора на парното е студен.

Въпреки че къде отива топлото, ако е студен.

Филтърът на купето е сменян преди половин година и 7 хиляди километра.

 

Да я карам да чистят радиатор на парното, да търся да купувам. Благодарен съм на всички предложения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има запушване на радиатора на парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Rogue123 написа:

Въпреки че къде отива топлото, ако е студен.

Циркулира си в двигателя и външния радиатор. Все едно, че си затворил кранчето за вход в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамн, значи правилно предполагам.

Да търся ли машинно да се чисти? Или направо да търся ново и кой да го сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играта е голяма. Разглобявал съм...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да е имало леко покачване на стрелката за температурата ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така рязко умира и зацепва в отворено положение термостата.Провери ли дали е пълна системата с антифриз има ли в разширителния съд антифриз ето до къде

253558810_antifrizkolko.thumb.png.eaf0072916f67272dc36a11332447857.png

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега откачаш двата маркуча от парното, продухваш от изхода към входа с въздух да излезе антифриза слагаш на изходящия маркуч фуния и наливаш calgon препарат за прочистване на пералня, оставяш го да накисне 30 мин. и изплакваш с вода или въздух. CARPERA е желателно да спре с писането на глупости. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинно почистване? Мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ходил на машинно почистване. В Ямбол ми струва 45 лв. . Заслужава си. Самата машина има стъклен цилиндър и можеш да видиш какво излиза от радиатора ти. Отнема около час, понеже прави и някакво накисване.

 

Преди съм правил накисване с лимонена киселина и калгон за половин час също помага.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, следващите дни ще я свърша тази работа и ще докладвам резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж клапите под таблото дали се местят може и в тях да е проблема

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да е проблема в тях. Има само жило към кранчето под капака, което е вероятна причина, но той го е проверил вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вмъкна. От време на време е хубаво лятото да пускате топлото да превърти водата в радиаторчето за парното. Мисля 1 път в седмицата за 1 мин. стига. За да не се получават отлагания.

Вкъщи съм с парно и тези, които го монтираха, препоръчаха 1 път в месеца да пускам помпата да превърти водата за 10-20 мин.. Мислих да го източвам но казаха, че е по-зле. Но това вече е друга тема за спорене ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях на почистване.

Хората твърдят, че са си поиграли доста.

Даже ми взеха по-малко пари, явно резултатът е незадоволителен от тяхна гледна точка.

От моя ... парното ми работи слабо, както си беше преди да спре окончателно. Даже се чудех, защо е толкова слабо на тази кола. Но поне може да се кара, защото в това време иначе е ад :(

Така че или карам така или търся къде да ми сменят радиатора.

Благодаря на всички, изказали мнение по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата сменили го? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 4 часа, fenabg написа:

Термостата сменили го? 

 

Не, да го сменям ли?

 

Преди 4 часа, Executor написа:

С машина ли го чистиха ?

 

Да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-вероятно си на газ. Ако ти обръща за нормално време на газ, и стрелката за температурата е на нормално положение дали е нужно да сменяш термостата ? Ама fenabg да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.01.2019 г. at 15:56, Rogue123 написа:

Не, да го сменям ли?

 

Да.

Сменяй ако нямаш пиши да ти пратя. 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на термостата и машинно почистване на радиатора на парното, парно имам.

Кое и доколко е помогнало, не се наемам да кажа.

Благодаря

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня темата. Колата вече загрява нормално, явно наистина е имало проблем със стария термостат.

Парно имам.

Обаче постоянно се чува шум като от вода зад таблото. Според вече трети човек това било защото са направили нещо на радиатора на парното при почистването. Не загрява, не губи антрифриз, така че чакам да се случи нещо и да продължавам с ремонтите.

При подобен проблем не бих отишъл повече на машинно почистване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rogue123

Когато писа първият температурите бяха -10, -5. Сега температурите навън са около 6,7,8-10градуса. Ще видиш че ако паднат температурите пак на -10 парното ще е както преди. Дано не съм прав де. Но преди година имах такъв проблем с друга кола и в крайна сметка смених радиаторчето. На сегашната се оправи с машинно почистване......... Който пита само с червен антифриз карам, разреден за -15 градуса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...