Jump to content
ico76

Трудно палене сутрин на CRV дизел.

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От преди няколко дни започнаха ядовете с паленето сутрин. Става въпрос за CRV 2006г. N22A2. Голямо въртене пада  докато запали, почти се изтощава акумулатора. Веднъж като запали, няма проблем после. Подгревните свещи са проверени- греят си. Гумената помпичка за подкачване е твърда преди палене, нафтата само от Петрол+ добавка. Горивният филтър не съм сменял скоро,но  колата си върви без проблем.Четох, че колеги са сменяли регулатора за високо налягане на горивото, но не би ли трябвало и при топъл двигател да пали трудно ако там е причината? Диагностиката дали ще покаже къде се крие проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Горивният филтър не съм сменял скоро,но  колата си върви без проблем

Когато е топло да без поблеми,като замръзне ,водата боклуците и парафина които се слага в зимната нафта,в този филтър ето ти проблема.Виж филтъра преди да сменяш нещо друго.Предните 4 коли все дизели не от тази марка но главно беше това проблема.Принудих се да монтирам допълнителен филтър за горивото преди главния и имах винаги резервен,почваше ли да прави проблем с паленето сменах този допълнителния и всичко се оправяше.Незнам колко е приложимо при Хонда .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя проблем е подобен,като на колегата. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най вероятно горивото се връща в резервоара при по голям престой на колата и ще ти трябва невъзвратен клапан да държи горивото в системата. Може сутрин да се провери дали има гориво и дали подкачва както трябва.

Редактирано от mytanta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Emicha написа:

Твоя проблем е подобен,като на колегата. 

 

Да, четох за проблемите на колегата, но както казах при мен само сутрин са ядовете. И почвам да се замислям, дали да не извадя свещите да ги видя как ,, светят''.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, дори при тези малки минусови температури ( до - 5), сутрин паля даже без да подгрявам (просто забравям) - качвам се и направо въртя, като пали на момента.

Предполагам, че проблема не ти е в тях, а и ако тръгнеш да ги сваляш само за проверка, рискуваш да скъсаш някоя и да се вкараш във филм.

Закачете я първо на диагностика и вижте дали ще хванете нещо.

Щом мехчето за подкачване ти е твърдо, значи би трябвало да ти държи нафтата - но може да пробваш да го напомпаш няколко пъти преди палене, за да видиш дали няма да има подобрение. 

Друго възможно нещо е клапана - като при колегатаот темата ( залагам на него), или нещо самите дюзи да са пътници. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото при първият проблем с паленето пробвах с един wifi ELM и ми изписа грешка Р1704 ( Ford). След като я изтрих , повече не се появи. Дали има отношение с въпросното непалене сутрин? И колко може да се вярва на въпросната джобна джаджа? И благодаря на всички колеги за съветите и насоките! Когато има развитие по темата, ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P1704 - кофти или временна загуба на контакт при датчика на педала на съединителя.

Не мисля, че има общо, а и щом не се връща - ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е цвета на дима които излиза от аспуха докато се опитваш да запали? Има ли характерния мирис на неизгоряла нафта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, nikolasko написа:

Какъв е цвета на дима които излиза от аспуха докато се опитваш да запали? Има ли характерния мирис на неизгоряла нафта?

Не съм забелязал странни пушеци и миризми при палене...Мисля, че всичко си е в норма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава най вероятно няма гориво към дюзите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Да раздвижа малко темата. Вчера намерих време да си сменя горивния филтър. Старият беше АМС, а сега сложих от тези произведени в Русе. На първо четене- колата пали с доста по- малко въртене и и една идея по- добре е при ускорение. Но, май ще се наложи скоро и нов акумулатор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам една чуденка по въпросът с паленето на моята кола. Освен горивен филтър, никакви други интервенции не съм извършвал, но последно време колата започна да пали с доста по- малко въртене. Дори ей сега при -4 градуса запали от четвърт. Единственото нещо което промених е да не добавя Bardahl BDC и 2 Т масло към нафтата. Нафтата е почти само от Петрол. Дали зимната доза от бардала или двутактовото масло оказват някакво негативно влияние на горивната система? Все пак си е химия, знам ли......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато карах дизели ,винаги слагах  добавка,Бардал ползвам откакто я видях по магазините винаги при всяко зареждане. Нафтата тук в Бг е отчайващо зле правил съм експеримент да спра добавката и след месец нещата стават зле.Горивния филтър не чаках да сменям маслото та и него да сменя когато почваше да пали зле първо него винаги при ваденето му поради факта че беше сменяем елемент вътре страшно много боклуци .На предната кола бях монтира преди основния от тези прозрачните и винаги имах резервен в колата, вършеше това супер работа. Та колега не си направил никак малко, но двутактовото масло според мен е излишно добавката на Бардал мисля едната от функциите е аналогична. 

Ако имахме хубава нафта това нямаше да е проблем някъде месец имах възможност да карам с румънска нафта колата не беше същата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.02.2019 г. at 11:38, ico76 написа:

Колеги, имам една чуденка по въпросът с паленето на моята кола. Освен горивен филтър, никакви други интервенции не съм извършвал, но последно време колата започна да пали с доста по- малко въртене. Дори ей сега при -4 градуса запали от четвърт. Единственото нещо което промених е да не добавя Bardahl BDC и 2 Т масло към нафтата. Нафтата е почти само от Петрол. Дали зимната доза от бардала или двутактовото масло оказват някакво негативно влияние на горивната система? Все пак си е химия, знам ли......

Колега, много от тези Хонди са така, моята също. При студено време от четвърт оборот, дето се вика само като види ключа, при топло особено ако е стояла много на слънце иска 2-3 секунди въртене. За двутактовото масло съвета ми е да не го спираш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега колата си пали без проблем, но не слагам от бардала. Само по малко двутактово масло добавям. Струва ми се една идея по- мудна без добавка, но може и да си внушавам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И отново проблем с паленето. На загрял мотор, качвам се и искам да паля, но само върти и толкова. Бутнаха ме и запали и после право в сервиза. Майсторът каза, че клапана за високото налягане на горивото е виновен и подмяната струва 350-400лв. с една седмица престой в сервиза. Та, чуденката ми е дали ако намеря втора ръка ще стане и ще работи? Има ли философия при смяната му на тоз клапан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължа сагата. Днес взех друг датчик за високото налягане( втора ръка), смених го, няма промяна. Все си пали с много въртене и работата намирисва на дюзи май. Мога ли да разбера дали има проблемна дюза без да се демонтират? Иначе двигателят си работи нормално, не пуши, не трака.... Приемам мнения и съвети на колеги минали по този път. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че "новия"клапан е читав?

От дюзи също може да е , на диагностика /живи данни/ може да ги хванете.

Същото важи и за датчика на коляновия вал - вижте го и него на живи данни, защото в много случаи от него се получава точно това, на студено пали на топло не ще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ico76 написа:

Да продължа сагата. Днес взех друг датчик за високото налягане( втора ръка), смених го, няма промяна. Все си пали с много въртене и работата намирисва на дюзи май. Мога ли да разбера дали има проблемна дюза без да се демонтират? Иначе двигателят си работи нормално, не пуши, не трака.... Приемам мнения и съвети на колеги минали по този път. 

Може,но трябва диагностика.Възможно е някоя дюза да ти прави яд.Принципно често го прави клапана,но щом си го сменил и продължава,е вероятно дюза.Не е изключено,както подчерта Emicha,да е скапан и втория клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно новият( втора ръка) клапан, аз сам го свалих от една кола в автоморгата. Мисля, че е читав или поне така ми изглежда 🤔.  Благодаря ви за съветите, колеги. Още първият работен ден отивам да я закачат на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На диагностиката излезе, че дюзите са добре. В крайна сметка се оказа, че проблема е в регулиращия клапан, който се намира до хидравличната помпа. При въртене пропуска гориво и не може да направи налягане. Колата пали, но с доста въртене. Обаче цената му нов е около 200лв. и мисля да потърся пак употребяван. Ето за това става въпрос:

20190501_132221.jpg

20190501_132247.jpg

Редактирано от ico76
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://megacar.bg/klapan-marka-bosch-code-1110010018.html?gclid=Cj0KCQjwh6XmBRDRARIsAKNInDEjdW7wuqpGUXs5n-B_ogdnF_H8iT_fLycA4uH49xbs-ac44_rT9P4aAud5EALw_

 

Това е цената на нов клапан. Иначе от Китай и ebay са по-евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20лв. ти излиза нов с транспорта от али-то.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така е, колега, но нямам време да чакам толкова. Колата се ползва всеки ден и гледам да се реши проблема по най-бързия начин. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених въпросният клапан и започна да си пали нормално колата. Дали след цяла вечер покой ще запали нормално, предстои да разбера. Започна леко да ми писва от тез ремонти......😞

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите 5 стотинки по темата. Трудно и за седмица невъзможно палене на стартер. Поръчах от Алиекспрес въпросния клапан. Сега пали от четвърт. Всичко това благодарение на форума. Благодаря!

Screenshot_20210829_110603_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделената информация! Кой е номера на клапана който си поръчал? 1 110 010 018 ? Поздрави!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за късното включване. Да, 1 110 010 018. По тема в руския форум, въпросния клапан се разглобява от някой по-сръчен. Почиства се и се полира, според руснака.И...воала.Работи без проблеми.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да попитам, този клапан, може ли да се свали, без да се сваля рейката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Emicha написа:

Може. 

Ха така. Дюзаджията ме убеждава, че не може и трябвало цялата рейка да се свали + много пари естествено. КОлега, правил ли си упражнението, имали нещо специфично, което да знам, при интервенцията.

Редактирано от Ivan B
допълване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не... Не мога!  Не съм го правил, защото не се е налагало! 

Ако свалянето на пластмасовата кора на двигателя, и развиването на въпросния клапан е много разглобяване.... 

Нали преди ден свали кората, е свали я пак и виж въпросния клапан, дали може да се отвие без сваляне на рейла.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиването е едно, но измъкването от мястото е друго. То се вижда, че лесно се отвива. Дали обаче ще излезе, за да влезе новия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам, май няма да стане по лесния начин. Доста мегдан си иска, за да се измуши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че хидравличната помпа трябва да се свали за демонтажа на клапана или направо цялата рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...