Jump to content
BOKLUK_CHOVEK

Accord 8 : подобрения,тунинги или циганийки :)

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Мисля че,тези снимки на този преходник ще са много полезни за някои от вас,които имат нави,но нямат камера за заден ход или пък искат да закачат видео плеър за оригиналната навигация. На този конектор се вижна на кои пинове е закачена камерата.

IMG_20190314_174250.jpg

IMG_20190314_174236__01.jpg

IMG_20190314_174301__01.jpg

IMG_20190314_174311__01.jpg

IMG_20190314_174250__01.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички,които се чудят (като мен) дали може да се замени 8 инчовия бас на акорд 8 с 10" ,отговорът е : ДА

И то без рязане на ламарина. Може да видите как от линка по долу и разбира се пак братята руснаци са пробвали :D

https://www.drive2.ru/l/488332422509756940/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемай като заяждане, но без рязане на ламарина няма как да стане конверсията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много лека джантата но изглежда добре :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 19 часа, Tokio написа:

Не го приемай като заяждане, но без рязане на ламарина няма как да стане конверсията.

В темата на руснака,никъде не пише (нито пък се показва) разширяване на отвора на ламарината. Баса е хваната на някаква планка/скоба,не знам как да го нарека,но отвора за магнита (дефакто на самата ламарина за задната кора) е с по-голям диаметър.

В крайна сметка ще разбера дали е така в края на април,когато се върна пак в БГ и започна да кича събраните циганиiки по кочинката :D

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последният елемент за оптичният тунинг дойде днес. Made in MV_TUNNING, Russia.

Сега остава да сглобя пъзела :D

IMG_20190326_174228__01.jpg

IMG_20190326_174303__01.jpg

IMG_20190326_174329__01.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега носиш ли на майтап...:D, на дядо ми косата беше толкова голяма:tooth:.

Добре изглежда и чакаме снимки в готов вид :)!

Поздрави!

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кипренето ще започне началото на май,когато се пребера в БГ ,че искам лично да ръководя процеса хаха

Иначе се оказа ,че спойлера го има и в БГ на прилична цена (на мен 120 паунда ми излезе от Русия)

https://marveltuning.com/категория/автомобили/honda/accord-8/

 

А в алиекспрес има "mugen style". Но мен лично не ме кефи. Нещо ми стои претруфено и не на место,особено на кола с предно... :D (лично мнение ,разбира се)

https://m.aliexpress.com/item/32781982787.html?pid=808_0000_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.32781982787&aff_trace_key=de83e91e997a49429f5c1d1635b1acbe-1553636638025-06858-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=4538amp-eisbGOsWxle4RZJm1pfTZg1553636702646

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След "тунинга" задницата ще изглежда така: 

received_300590717284340.jpeg

received_362914827882632.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още светещи циганийки :D

Слагат се в cup holder-рите 

 

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите вече са монтирани. Кочинката започва да придобива вид лека полека :D

 

225/45/18, ET40, J8

56314578_799271873799470_5665065853448617984_n.jpg

56528932_1969085579880837_8740228532912783360_n.jpg

56555873_323950204927314_1530859788928286720_n.jpg

56578191_275338203357180_9106814716159721472_n.jpg

57038354_824149177957373_931642328500666368_n.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих изолация и на подкалниците. Като ги свалих обаче имаше изненада.  И в двата прага имаше набито по килограм пръст. От там би почнало евентуално гниене.Почистих я и я обработих местото с влагоизолираща боя. Може ида ги запълните с нещо,пяна например.

Сложих шумозилоция 6мм дебелина на праговете и двата панела покриващи кутиите  с предпазителите от двете страни на щофьора и на пасажера.

Под седалката сложих няколко парчета вибро изолация и кече. местото е изключително резонансно.Чукнете го с нещо и вижте как кънти на варел.

Сложих вибро излолация по ламарината на калниците. Важно е да се облепи добре вдлъбнатината на гумата,от там влиза мн шум и вибрации.Фабричната изолация там е направо смешна...

IMG_20190517_202406.jpg

IMG_20190517_214021.jpg

IMG_20190527_150806.jpg

IMG_20190527_150817.jpg

IMG_20190527_151105.jpg

IMG_20190530_163337.jpg

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така съм разглобил,почистих носачите от ръждата и ги намзазах с преобразувател на ръжда. Един от най добрите,поръчах го от Америка. Сами може да видите разликата. Обработеното место става все едно е покрито с асфалт. Вчера сменях маслото в серзиза в които ми смениха полуоската и майтора ме пита защо съм заменил носачите с нови,бил съм луд да купя нови само че били леко ръждиви... изчаках го да си каже репликите и му казах какво съм направил :D

IMG_20190527_154206.jpg

IMG_20190527_154217.jpg

IMG_20190527_154225.jpg

IMG_20190527_160645.jpg

IMG_20190527_174037.jpg

IMG_20190527_175111.jpg

IMG_20190527_181603.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото монтирах LED лента в стопа,така и така съм разпорил половината кочина :D

IMG_20190512_181838.jpg

IMG_20190512_185956.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ъпгрейд на интериорното осветление. 

Замених сините диоди с бели 5мм,като ги изпилих на шмиргел от пред за да станат разпръскващи,иначе са насочени и светят в точка.За да влязат на местото на оригиналните се налага да разширите отворите с 5мм свредло и да изрежете ръбчето от зад на диодите. От горе на конзолата сложих оранжев,да не се набива в очите при шофиране. Добавих по един диод и под предните седалки да свети и на пасажерите от зад и те са хора... :D

Закачих ги за предните диоди,като скрих кабела под пластмасата на средната конзола,много лесно стана,30 мин работа. На снимките изглежда че светят много силно,но в действителност е ок,не дразни при шофиране през нощта.

Сложих една диодна лента и в багажника,че лампата е супер мижава там,аадвам свети :D

 

IMG_20190529_173015.jpg

IMG_20190601_153129.jpg

IMG_20190601_162512.jpg

IMG_20190601_183031.jpg

IMG_20190601_183057.jpg

IMG_20190601_183108.jpg

IMG_20190601_183125.jpg

IMG_20190601_183134.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип,като разглобих задната кора махнах  баса и сложих 10". Наложи се да разширя малко с зегето ламарината. ( @Tokio ,прав беше за рязането :D ) Нагласих го в крайна сметка,но..

скапаната кора не може да издържи вибрациите и мощността на 10ката и тропа много гадно,даже се разкачи от някои крепежи :D та..върнах си оригиналния бас и сложих 10ката в кутия. Така ,че не пробвайте да слагате 10ка от зад,не става,всичко дрънчи,цялата кора тропа :D

Конектора на снимката е от оригиналния усилвател,на коли с навигация и премиум саунд система. При другите може да е различен кабел,тези хонди 1 с 1 нямат.... На тази снимка се вижда  от кой кабел да хвантете B+ за пуск на допълнителния усилвател. Кабела е бял с сиви лентички. Напрежението е 10V и идва при положение на ключа на 1. За съжаление не отпада ако изключите системата от power бутона. Отпада само при положение 0 на ключа или махането му . Входния сигнал го дръпнах директно от изхода за суба, усилвателят  ми има опция за силен входен сигнал. Домързя ме да търся входния сигнал на суба :D 

IMG_20190601_132132.jpg

IMG_20190601_144002.jpg

IMG_20190601_144011__01.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разликата между оригиналните колони и афтермаркет :D

 

Следва звукоизолация на вратите и е готово. Имам шумомер,но се забави доставката му у не успях да премеря шума преди изолацията. Но мога да го премеря след изолацията и да го пратя на някой да премери неговата кола,която е без изолация ида сравним показателите. 

определено има усезаема разлика в шума с изолацията.Всички тези глупости ми отнеха около седмица разправии. Имате го в предвид ако се захващате.

IMG_20190512_180017.jpg

IMG_20190512_180020.jpg

IMG_20190512_180028.jpg

IMG_20190517_161748.jpg

IMG_20190517_161758.jpg

IMG_20190517_162057.jpg

IMG_20190517_162128.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Евала!

На 1.06.2019 г. at 23:01, BOKLUK_CHOVEK написа:

определено има усезаема разлика в шума с изолацията

Tочно тва щях да те питам :)

 

Иначе 

На 1.06.2019 г. at 23:01, BOKLUK_CHOVEK написа:

Разликата между оригиналните колони

да си дойдем на думата!

Какви адаптери (лайсни) и преходници ти трябваха за афтърмаркета? 16,5 санта колони с китайските преходници става ли или?

Дълбочина стигна ли им?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@dindin

Като изолирам и вратите (чакам само да спрат тези шибани дъждиве),ще направя тест на шума в купето на магистралата с шумомера. После може да ти го пратя на теб (примерно) да тесваш твоята със същия шумомер. Китайски е ,не е професионален и най-вероятно не отчита със супер точност ,но въпреки това ще се види разликата с изолация и без.

Задните колони ги сложих с китайските преходници ,които мисля постнах в предишни постове. ОК са пасват,но трябва задължително да им се залепи уплътнение (например,шумозилоцатия или дунапрен ) между тях и ламарината иначе ще тропат.Оригиналните колони също имат залепем дунапрен за уплътнение (вижда се на снимките)

Относно кабелите,запоих жици зад оригиналните конектори,така ги запазих и тях. Може да намериш кое е + и - като ползваш най-обикновен светодиод.Пускаш музика увеличаваш и с диода пробваш.Дългия му крак е +,късият - . Спрямо  положението на краката му в което свети на музиката,ти е поляритета на кабелите. Също мога да снимам моите,но задните само.Ако "ръчкаш" вратите ще трябва да намериш сам поляритета,аз още не съм стигнал до вратите. На тях ще им монтирам и светеща лента тип "амбиент лайт" ,като на подлакътника :D

 

Забравих да кажа,че сложих кече и облегалките на задните седалки. Тапицерията е с цип от зад (явно може да се сваля). Разкопчах ципа и набутах подходящ размер кече и в двете свдалки.Иначе гърба им е чиста ламарина,само сивата материя на тапицерията  ги покрива.

Тази звукоизолация (6мм дебелина) сложих на елементи от вътрешния интериор (прагове,пластмаси около кутии с предпазители) нея ще я ползвам активно за вратите. 

IMG_20190603_165008.jpg

IMG_20190530_163337.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази изолация ползвах.

За сега сложих 40 парчета от вибро изолацията,за задницата и подкалниците,като лепих малко и от вътешната страна по ламарината на външните калници.

Най-долната синка е типа LED лента която сложих на задния стоп и вътре в багажника (продава се в различни цветове)

IMG_20190112_215632__01.jpg

IMG_20190112_215642__01.jpg

IMG_20190112_215707__01.jpg

IMG_20190112_215700__01.jpg

Screenshot_20190603-170024.jpg

Screenshot_20190603-165706.jpg

Screenshot_20190603-165753.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дунапренената основа (уплътнение) на оригиналните говорители,за която говоря заедно със китайския преходник към 16.5 говорители. Оригиналните всъщност са си 16.5,но пласмасата за захващане на купето им е и шаси. Ако изтърбушиш оригиналния говорител може да ползваш неговата пластмаса за "преходник". Ама ако сменяш само един чифт колони,вземи 2 ома,че иначе има усезаема разлика в "силата" на свирене спрямо оригиналните. Тоест ако вземеш 4 ома,сменяй всички. Аз няма да сменям тези на вратите (ще ги залепя,че пърдят),че нещо мн пари за глупости станаха хаха ,а може да олекна с доста с остраняването на проблема с горенето на масло,което ми е по-важно.

IMG_20190603_170851.jpg

IMG_20190603_170828.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес захванах шумоизолацията на вратите. Предните 2 са готови,но задните ще трябва да изчакат залепяне на говорителите,че са много зле :D

Монтирах и амбиент лентата,яркоста се регулира заедно с уредите. Обаче ,дясната врата ме затруднява нещо. Няма 12V ,който "идват" при включване на габарит. Намирам 5V "идващи" с включен габарит, та ще го мисля как ще стане за да може да се регулира интензитета и на дясната врата

 

IMG_20190610_211047.jpg

IMG_20190610_133039__01.jpg

IMG_20190610_140513__01.jpg

 

IMG_20190610_142428.jpg

IMG_20190610_145454__01.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.06.2019 г. at 17:17, BOKLUK_CHOVEK написа:

Дунапренената основа (уплътнение) на оригиналните говорители,за която говоря заедно със китайския преходник към 16.5 говорители. Оригиналните всъщност са си 16.5,но пласмасата за захващане на купето им е и шаси. Ако изтърбушиш оригиналния говорител може да ползваш неговата пластмаса за "преходник". Ама ако сменяш само един чифт колони,вземи 2 ома,че иначе има усезаема разлика в "силата" на свирене спрямо оригиналните. Тоест ако вземеш 4 ома,сменяй всички. Аз няма да сменям тези на вратите (ще ги залепя,че пърдят),че нещо мн пари за глупости станаха хаха ,а може да олекна с доста с остраняването на проблема с горенето на масло,което ми е по-важно.

IMG_20190603_170851.jpg

IMG_20190603_170828.jpg

 

Благодаря ти! Поръчал съм следното:

https://www.aliexpress.com/item/32996357367.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN

И да не насосвам кабели:

https://www.aliexpress.com/item/32869152610.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN

Ще пътуват 2 месеца сигурно, че съм стипцав. Един приятел (да не го споменавам) се кълнеше, че няма да ми свършат работа, да видим ... :)

 

Имам едни JBL-ки на 4 ома, които чакат да ми дойде музата (и адаптерите, че не съм по рязането). :) Ще сменям задните, защото са в ПЪТИ по-слаби от предните, отделно лявата се е разпърдяла ... Сега почвам да се замислям аджеба какви колони имам в колата. :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещата ,които си поръчал са ОК,ще станат. Само сложи уплътнение на китайските адаптери ,като са оригиналните и ще паснат без проблем. Стават на местото на всички говорители (и на кората от зад и на вратите) ,днеска ги пробвах. Висчки колони (без суб-а и центъра) са един размер.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скоро и видео със светещите циганийки в купето,вече и четерите врати имат ленти. :D 

Както и видео с шумомер при различни скорости по магистралата :D . Приключих днес с шумоизолацията. Няма да слагам на пода и тавана,че е много занимавка.

Също и на предния капак,безмислено е според мен да слагам там.

 

 

IMG_20190611_200836.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани ги тези крушки, кажи какъв андроид да сложим, че оригиналната навигация все едно някой шестокласник я е правил в час по трудово.

Иначе честито. И аз сложих шумоизолация на четирите врати, под седалката задната и на капака на мотора (термо-устойчива) - разликата е колосална, а с новите дюзи и гнп е тиха като електричка. Корите на калниците не съм ги свалял, че ми мина мерака нещо па и разправия и мръсотия. (нямам двор)

 

Писах на китайците в алито, обаче за нашия вариант с фабрична навигация няма нищо....голяма греда. Само някакви руски къстъм изпълнения  намеих по форумите с NEXUS таблет ама не ми се занимава да сглобявам 1 месец глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много голяма разправия е да се сложи на местото на екрана. Ако я слошиж на местото на копчелъците ще стане една идея по-лесно.

Имам универсална андроид навигация,скъсена версия без сд но не се събра на дълбочина на местото на оригиналния екран. Трябва да измисля някава рамка за нея която да е малко по напред и скрива това че не е влезнала до край. Също така ще трябва преправяне на кабелите за камерата ,както и бутоните за контрол от волана. Имам идея как да стане ,но за сега не ми се влиза в тоя филм,че ще е доста ангажиращо и време отнемащо

Купих си специално екран твора ръка зa да му ползвам рамката за андроид навито,ама пущиняка не се събра на дълбочина и ме изби вряла вода и заебах нещата за сега :D

IMG_20181228_153914.jpg

IMG_20181228_153926.jpg

IMG_20181228_153931.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това сигурно може да му махнеш корпуса (отзад радиатора)...то няма какво толкова да грее да има такъв радиатор или е с усилвател?

Фабричния усилвател не може ли да се ползва. И аз съм сменил тонколоните и звука ми е супер и не ми се ще да ползвал усилвателя на някаква китайска шитня.

Иначе сигурно може да лепнеш един радиатор само на усилвателя и пак да му намалиш размера.

Фабричния дисплей като му гледам къде са му щипките сигурно не излиза много лесно - как си го извадил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам пластмасови инструменти за разглобяване на интериори. Не е желателно да използваш голи отверки ще наранят или надраскват елементите. Ако ползваш отверка поне сложи тиксо от пред. Също така сложи една кърпа за ръце (например) на стъклото на дисплея за защита ,ако ти изплесне ръката,да не го надраскаш.

 Как се вади:

Подпъхваш инструмент от горе за да извадиш ръба на дисплея и с пръсти дърпаш към теб. Дисплея излиза на пред. Първо излиза горната част. Аз моя доста трудно го извадих,беше зима ,а се изпотих 7 пъти докато излезе :D:D:D,защото бех супер внимателен за да не го надраскам инцидентно. 

 

Относно китайското нави:

Без товар (колони) си грее стабилно,пари на допор. Моето е 8 ядра с 4GB ram. Не мисля че е удачно да му махам радиатора.Също така аз го пробвах без антените.Те увеличават дълбочината на навито поне с 10мм.

Относно звука: И китаеца и оригиналния усилвател са с интеграли  TDA ,има снимки на усилвателя ми някъде из темата,виж ги. Няма да има разлика в качеството на звука,може би в мощността само. Но е по-добре да ползваш aux-a ,за да избегнеш преправяне на много кабели за колони .Главното устройство на таблото праща входен сигнал до багажника,от багажника тръгват (нали тама е усилвателя) захранващите кабели за самите колони. Тоест,голям филм с прекарване  на кабели до багажника за захранване на колоните директно от китаеца. Също така,ще си запазиш и функцията за увеличаване на звука от волана,както и фабричния тонкоректор и радио .Няма да се налага да я връзваш за китаеца. 

IMG_20190615_154916.jpg

IMG_20190615_154841.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето крайният вариянт на интериорното осветление. Повече няма да добавям нищо,че ще стане цигания.Наложи се да пусна кабели до диодите в краката от пред, за да може да се регулира интензитета на лентите с останалото осветление. Кабелите минават през гумените връзки на вратите,след което ги скрих под вътрешните прагове.При пасажерската врата е желателно да не ръчкате с тел,защото гумата е точно зад кутията с предпазителите и може да стане сакатлък :D

Аз използвах " fishrod",който е специално за прекарване на кабели.

IMG_20190611_142509.jpg

IMG_20190616_004052.jpg

IMG_20190616_004115.jpg

Screenshot_20190616-012011.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

IMG_20190616_004259.jpg

IMG_20190616_004032.jpg

IMG_20190616_004000.jpg

 

IMG_20190616_004327.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Екстра е.Не слагай нищо повече!

Бих сложил и аз някои от нещата но ако имаше възможност да се вържат към осветлението на плафоните за да си изгасват плавно и да грейва при качване и слизане от която и да е врата. (Лагуната беше така,много е удобно.)Това в движение нощно време постоянно да свети не ме грабва нещо.:thumbs1:

Ако имам нужда от помощ/съвет ще звънкам,прати мобила на лични ако нямаш нищо на против.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интензитета на светене се регулира от врътката на таблото за интензитета на фабричното осветление. За това си играх да прекарвам кабели,зa да може да се намалява,ако дразни,че не знаех дали ще дразни при шофиране. Ок ми е на мен ,не ми свети в очите,ама аз не сложих на таблото умишлено,точно заради това.

Няма нинакъв проблем да захраниш лентата от плафоните на вратите и така ще светват само при отваряне на конкретната вратата. Може и за централните (от горе) да се вържат,но ще трябва да се прекара кабел.

Иначе това за плафона на врата е идеа,не се сетих за това :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

😉

Пека по лека някои неща ще се изчистят в процес на експлоатация.Винаги можеш да ги вържеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега какви са тези лед ленти, които си монтирал на вратите, може ли линк?

Нещо такова ли е http://steinberger.bg/product/11974/led-svetesht-kabel-2835-120-led-metar-studeno-byal-ip65-10-m-sas-zahranvane-i-aksesoari-521al0090102.html

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм официално executive от вътре и Type S от вънка.

Скоро по-качетсвени снимки :)

IMG_20190623_121119__01.jpg

IMG_20190623_173409__01__01__01.jpg

IMG_20190623_121128__01.jpg

IMG_20190623_130000__01__01.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има само още една светеща циганийка - рингове на фаровете и това със светенето :D

Светоотразителите могат да се вържат само към габарит,габарит + спирачка,светлини за мъгла или пък спирачка + светлина за мъгла като се сложат диоди по посока на светлините за да не се връща напрежение в другата верига.

IMG_20190628_213146__01__01.jpg

IMG_20190628_213219__01.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...