Jump to content
ELMEN

Проблем със зареждане на FRV 2005г.- 2.2 дизел

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния  казус. При първоначално запалване на колата, зареждането от алтернатора на празeн ход при включено натоварване (парно, реотани за задното стъкло, фарове и музика) е 11.8v а при вдигане на оборотите става 13.8v.. След известно време зареждането се оправя. Носих на майстор алтернатора, който след поставяне на стенд ми каза, че е изправен. Някой имал ли е подобен проблем или съвет от какво може да е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега и аз имам същият проблем.За момента нямам решение с изключение, на насоки дадени ми от майстор да търся проблема в интелигентното управление/някаква платка/. Ако си намерил решение междувременно ,моля да споделиш.

Редактирано от bobyfrv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диоден блок алтернатор там е проблема ако има такъв . 

Всъщност какъв е проблема нормално е при  първоначално включване на много  консуматори  да падне напрежението, а после да го компенсира алтернатора, и 13.8Vс включени консуматори е Ок.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление е нещо друго,защото след пробег София -Бургас ми даде същите колебания.Алтернатора е сервизиран два пъти по този повод и майсторите не откриват отклонения.Възможно е да има проблем с въпросния диоден блок, като единствено решение виждам тест с друг алтернатор.

 

Колеги, ако имате натрупан опит пишете, че тръгне ли се на смяна на части без точна диагноза, може половината кола да смениш, но без резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имах същия проблем с акорда. На празен ход не зарежда, като дадеш малко газ над 1500 оборота и зарежда. След смяна на регулатора на напрежение всичко си дойде на мястото. Проверих и диодите за всеки случай, но там всичко беше наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, да ме улесниш, като ми кажеш само къде е позициониран регулатора на напрежение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На задника на алтернатора. Четките и регулатора са в един корпус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрени благодарности за инфото, след ремонта ще пиша отзив с мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой справи ли се с проблема. На мен ми казаха, че може да се губи маса, но не вярвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...