Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

вчера след 3 год. ползване, акумулатора се предаде. Интересното е, че нямаше индикации, два дни не бях карал колата, вчера сутринта слизам - пълна нула, нищо не свети. Подадоха ми ток и отидох да го замерят - държеше си около 13 волта, но уреда показа стартов ток под 500 ампера (около 470-480), и диагнозата от уреда - bad and replace.

 

Купих днес един Бош  S5, 77 Ah, 780 ампера, но в сервиза, където го сложиха замериха за утечка - излизаше 0,22. Започна едно махане на бушони, в крайна сметка бушон 6 - осветление в купето (според мен най-малкото зло). Вадихме крушките една по една, с пуснат бушон, за да може да хванем коя е проблемната - багажник, плафониера отпред/отзад не беше, вратите не ги махах, но си оставаше утечка 0,22. Като махна бушона си идва на ниво 0,02, с включен OBD и зарядно за телефон без да е включен към него телефон - 0,05, което според техника, каза, че си е ОК и може да не ги изключвам. Викам си и без това не ползвам осветлението вътре, нека си остане така, поне да не разваля и новия акумулатор.

 

Добре тръгвам и хоп - радиото/СД-то го няма- явно на този бушон е и радиото, но не ми се връщаше днес.

Мнението на техника, преди да разкачваме музика да разпитам за идеии - според него, понеже осветлението в купето изгасва постепенно, значи има някъде реле, контролер за това и може от там да е утечката - малко на гадаене е работата.

 

Ако някой има идеи/предложения/съвети или насоки кой във Варна може адекватно да погледне проблема ще съм благодарим и за отделеното време. Не ми се иска да ходя по майстори, никой няма да ме върне и всеки ще разглабя и прави каквото му хрумне и ако нямам сериозен проблем, после може и да имам. Все си мисля, че във форума няма да съм единствения, който се е сблъсквал с подобен проблем.

 

Колата е Акорд 2.2 дизел, 140 к.с., 2006 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли заводски Блутут, че от него бая реват за утечки като не работи с акъла си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква слушалка на волана, но никога не съм свързвал нищо, като натисна бърбори нещо и до там :(

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

95% повреда в блутуут модула. Откачва се куплунга за да не точи акумулатора, а после ако искаш го оправяш... Писано е по много форуми, потърси. Разгледай и видеа (акура е американския акорд):

https://www.youtube.com/results?search_query=honda+accord+bluetooth+not+working+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rollin / JapCar погледах клиповете, като гледам най-вероятно е под средната конзола между прозореца и музиката. Понеже е японка, но внос от Испания, винаги си бърбореше някакви работи на испански, сега из клиповете видях, че реално ако няма навигация и допълнителни менюта, мога да сменя езика. Утре ще си поиграя и ще видя ако върна бушона за купето, но махна модула дали ще си я има пак утечката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е ако ти е прецакан блутута е на 1000% Ама щом при теб още работи 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не съм го пробвал, преди доста време - 2 год. може би натиснах зелената слушалко бърбореше нещо на испански и това е, скоро не съм го пробвал, сега поне ако говори, като го пробвам ще пусна един гъгъл превод да видя какво ми казва, но не го ползвам - въпроса е дали си има отделен бушон, защото не намерих такъв или се оправя само, като изключа целия модул?

тази прилича на моята -

 затова и първо ще търся там модула - в някой от клиповете е в ляво под VSA, на други в средната конзола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключва се целия модул. Иначе като натиснеш зелената слушалка ако бърбори значи ти работи блутута. Кажи му да смени езика на английски. Зелената слушалка и му казваш на английски да смени езика 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно преди 2 год. май го пробвах ама понеже не разбрах какво ми говори а й незнаех, че може да се сменя езика не съм го ползвал - утре ще опитам изобщо дали работи пак и ако работи ще видя да му сменя езика. На 6-ти бушон се оказа, че освен всички светлини, е музиката и този модул. Като се замисля, по-добре той да не работи, че не съм го ползвал - че имаче музиката или някоя светлина, ще е по-трудно да го оправя, ама ще видя утре. Благодаря за насоките и идеите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Bluetooth модула, аз хвърлих един акумулатор.. Купих нов и след време започна и той да прави мизерии, откачих този модул и вече няма проблем. Колата дори и в покой, без да заключена с централно пак има консумация на ток от този модул, ако е прецакан.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
+1 за Bluetooth модула, аз хвърлих един акумулатор.. Купих нов и след време започна и той да прави мизерии, откачих този модул и вече няма проблем. Колата дори и в покой, без да заключена с централно пак има консумация на ток от този модул, ако е прецакан.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Явно е това, ще пиша след празниците, за сега го намерих под средната конзола, изключих конемтора, не съм го махал от там, но няма да пускам за сега изкарания бушон, че нямам мултицет под ръка да го тествам

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...