Jump to content
BOKLUK_CHOVEK

Accord 8 2.4,тресе над 100км при набиране?!

Recommended Posts

Никой така и не писа какъв е резултата с афтърмаркета карета ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултат с Фебест: На 40 хил. км. колата отново тресе. Някой да предложи друга марка карета. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста места чувам ,че само Original върши работа . Имам опит с други части при други марки ( японски ) , при които освен оригинал , всичко друго е загуба на пари и време , явно и тук е така за каретата и полуоските...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 000км. никак не е лошо, при положение, че едно каре на Фебест е 100лв., а оригинално е 560лв....

Като ги сметнеш с работата излиза, че 3 пъти за 120 000км. ще смениш с на Фебест докато стигнеш цената на оригиналното. А то май толкова някъде ще изкара и то.

 

Моите оригинални ги запазих и ги дадох да ги погледнат за рециклиране миналата седмица, ще видя какво ще ми кажат и дали изобщо е необходимо.

Защото не забелязах никакви язви като ги свалихме, но вече бях взел Фебест-а и ги сменихме така или иначе и двете.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Jenti написа:

40 000км. никак не е лошо, при положение, че едно каре на Фебест е 100лв., а оригинално е 560лв....

Като ги сметнеш с работата излиза, че 3 пъти за 120 000км. ще смениш с на Фебест докато стигнеш цената на оригиналното. А то май толкова някъде ще изкара и то.

 

Моите оригинални ги запазих и ги дадох да ги погледнат за рециклиране миналата седмица, ще видя какво ще ми кажат и дали изобщо е необходимо.

Защото не забелязах никакви язви като ги свалихме, но вече бях взел Фебест-а и ги сменихме така или иначе и двете.

 

febest 100лв няма. преди 2 месеца купувах дясно вътрешно 280лв, а лявото е около 360лв., но пък него го няма на пазара и не се знае кога ще има. Тъпото е, че в почти всички случаи, проблема е в шлиците, а не в трипода и язви. На мнение съм, че само оригинално си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са те набутали здраво значи.... Ще снимам фактурата като се прибера и ще ти я покажа. За 2.4 автомат става на въпрос.

Обясни, как се разбира дали е от шлиците? Какво трябва да им се гледа? Навсякъде дават, че тресенето идва от язви в стените на корубата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карето на Фебест го бях взел от Евро07 за 150лв. с отстъпката. На 1вата година маншона му се беше напукал като кожата на 100-годишна баба, но до сега не се е скъсал. Тресенето се появява от язви в стените на карето. Явбо материала, който ползват е кофти или карето е малко и идва слабо за тоя мотор.. не знам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2021 г. at 14:31, Jenti написа:

Явно са те набутали здраво значи.... Ще снимам фактурата като се прибера и ще ти я покажа. За 2.4 автомат става на въпрос.

Обясни, как се разбира дали е от шлиците? Какво трябва да им се гледа? Навсякъде дават, че тресенето идва от язви в стените на корубата.

предполагам, че не са ме набутали, явно за 2.2, 180кс са по-скъпи. Качвам и аз фактурата. 

Казвам за шлиците, защото бях в една фирма (името и е като храна за котки :) ), там ми казаха, че луфта е в шлиците и ще ги рециклират. Оказа се за 1 каре 120лв без ддс. Тъй като вибрациите не изчезнаха бях принуден сам да се занимавам. Свалих полуоската, отворих карето, измих, изчистих го и никъде нямаше язви. Свалих го от полуоската и какво да видя, шлиците на пръта са подбити/смачкани и просто карето е набито обратно. Явно тази операция уплътнява луфта за определен период. При руснаците има няколко теми как се обира този луфт. Ето една за пример: https://www.drive2.ru/l/536075691288954115/

20211015_214343.jpg

Редактирано от Georgiev_Sergei
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...