Jump to content
BOKLUK_CHOVEK

Accord 8 2.4,тресе над 100км при набиране?!

Recommended Posts

https://www.rockauto.com/en/catalog/honda,2010,accord,2.4l+l4,1444945,drivetrain,cv+half+shaft+assembly,2288

 

Вече е късно, но мисля да пазарувам от тук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли съмнително ниска цената? Но пък и да се окаже боклук,ще се набуташ с 50 долара,което не е болка за умиране.

Относно моята полуоска,продавачът ми каза,че са с нови парт номера, защото са нов модел полуоски. В смисъл,по здрави от първоначалните използвани при излизането от завода. Каза че е продал доста и никой не се връщал с оплакване. За Лондоснкият магазин става въпрос.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.12.2018 г. at 11:44, BOKLUK_CHOVEK написа:

@dindin Този не струва.По средата трябва да има стабилизатор. Оригиналните имат. За сега проучвам нещата из нета,коя марка е що-годе читава.Не бих рискувал с толкова евтини,защото ако стане нещо освен че ще почупя цялата кола,може и да се претрепя.

Ами то на бензина май няма стабилизатор, тази която си купил не виждам да има. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах тресене от дясно вътрешно каре. Взех на Febest - 150лв. и вече го нямам този проблем. Ще видим колко ще изкара ;)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Всички пишат за тресене в диапазона 80-120 км\ч , аз по скоро забеляязвам връзка между обороти и тресене като при мен по скоро тресе в ниските обороти 2000-4000.

В момента в който в намачкам и оборотите се вдигнат търсенето измезва, има ли други с такъв опит.

 

Еднакви ли са ляво и дясно вътрешно каре? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.12.2019 г. at 17:25, benjamin4o написа:

Попринцип не са

Прав си, тотално различни са, като почнем от това че дясното е с вътрешни шлици а лявото с външни :) 

 

Да се похваля, вчера проблемът беше остранен и при мен, оказа се лявото вътрешно каре, язви в каналите на лагерите на трипода - обичайния случей.

Само че при мен и в двата канала имаше такива :) 

20200107_172705.thumb.jpg.bbb9381d215332c7d0fd9cc3dc664d85.jpg20200107_172649.thumb.jpg.6e2c7d7aa5d894a80c4971bfbb126944.jpg

 

Прътовете ги гледаха на струг и нямаха биене, от дясно си върнах оригиналното каре и махнах това което бях сложил.

Звънях в Бултрако, обявиха ми цена от 630лв за карето, бях склонен да ги дам ама не и да чакам две седмици доставка, аз не мога да разбера що за представителство са, да нямат и най-елементарните части в наличност, тея карет се сменят често едва ли биха се застояли.

 

Лошото е, че и Фебест няма в главния им склад звънях на няколко места и греда няма, накрая сложих някво Ишикава 120лв. Някой чувал ли ги е и има ли опит с тяхни части? В крайна сметка ако се разбие бързо, първо ще поръчам оригинално и тогава ще я разглобявам.

 

Исках да ви питам също знаете ли каква е оригиналната грез и дали мога да я поръчам от някъде?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дясното каре което бях сложил е KAVO Parts, няма да го ползвам така че ако някой го иска да пише, минал съм 2000км с него, нямше проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде мога да проверя дали това е верния парт номер на карето за 2,4 Автоматик : 44310-TA0-A61 искам да питам колко пари ще струва в темата за поръчка на части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата има препратка  и там си намираш ОЕМ номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че това е новият парт номер, който замества старите такива, които са поне 5-6.

 

Карето не мисля че ще ти излезе по-евтино от това в БТ.

За греста, поръчай си ремонтен комплект маншон със скоба, греста влиза в него.

 

Както ти казах, карето за ТСХ 2004-2008 е същото и за ТСХ 2008-2014.

 

Интересно е, че става и за хонди от '98-'99, и за РСХ.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Angelov_88 написа:

Някой знае ли къде мога да проверя дали това е верния парт номер на карето за 2,4 Автоматик : 44310-TA0-A61 искам да питам колко пари ще струва в темата за поръчка на части

lingshondaparts.com ако го намериш там поздрави,но ме съмнява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Оказа се че Ишикавата не става след 5 000км почна да тресе отново, предполагам че е от него...... та мисля да пробвам да рециклирам, някой знае ли читаво място където мога да рециклирам вътрешно каре?

 

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи кой ти го рециклира. Говоря от опит с Фиата. Едната полуоска е с рециклирано вътрешно каре от 20 000км. Проблеми за момента нямам. Рециклираха го в една фирма на околовръстното в София която се занимава общо взето с рецикиране на карета, рейки и тн... При мен майстора се занимаваше ако има значение. При Фиата карето трябваше да бъде задължително с трипода а не само чашката. Не знам какво значение има за тях, явно напасват трипода или пък слагат нов, знам ли. Нямам проблеми все още и съм доволен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих на Фебест дясно вътрешно каре от Евро07 за 150лв. и вече 30 000км. нямам проблеми. На всичкото отгоре държи и на ремапа. 

 

@Angelov_88, мисля, че няма да може да се рециклира, защото самата чашка се износва там, където въртят лагерите на трипода, но не ти давам крайно мнение. 

Редактирано от Ceco85
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не съм го отварял все още, но предполагам е от него а не от оригиналното дясно което си беше напълно здраво при прегледа...... нз ще питам и може и да сложа и аз на Фебест.

 

Преди 19 часа, Ceco85 написа:

Аз сложих на Фебест дясно вътрешно каре от Евро07 за 150лв. и вече 30 000км. нямам проблеми. На всичкото отгоре държи и на ремапа. 

 

@Angelov_88, мисля, че няма да може да се рециклира, защото самата чашка се износва там, където въртят лагерите на трипода, но не ти давам крайно мнение. 

 

Говорих със сервиз в София Felix.bg казаха че могът да го рециклират цената е около 200-250лв...

Говорих и със Евро07 обявиха ми цена от 528лв ...... как от 150лв стана 528лв  , каква е разликата в колите ни аз съм автомат и говоря за ляво вътрешно каре

 

Преди 1 час, Angelov_88 написа:

 

Говорих със сервиз в София Felix.bg казаха че могът да го рециклират цената е около 200-250лв...

Говорих и със Евро07 обявиха ми цена от 528лв ...... как от 150лв стана 528лв  , каква е разликата в колите ни аз съм автомат и говоря за ляво вътрешно каре

 

Става все по интересно, преди малко говорих и със febest.bg , обявиха ми цена за същото каре 95лв....... 

 

На 25.06.2019 г. at 13:31, Petrun4o написа:

Аз също имах тресене от дясно вътрешно каре. Взех на Febest - 150лв. и вече го нямам този проблем. Ще видим колко ще изкара ;)

 

Дай коментар , как е държи ли все още ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, защото карето, което взех с фабричен номер ACC22RH на Фебест за 150лв. от Евро07, и като видях в Аутодок същото каре е 322лв. Явно всеки си слага, каквито цени иска. Аз говоря за дясно вътрешно каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://shop.febest.eu/inner-cv-joint-right-34x43x29-0311-acc22rh.html 

Истината е някъде по средата... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Angelov_88, точно 250лв ме таксуваха и мен за рециклирането от Феликс. Искаха цялата полуоска както написах по-горе. Новото е най-добре ама при мен не намерих на нормална тогава и действах с рециклирането.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Mkilla написа:

@Angelov_88, точно 250лв ме таксуваха и мен за рециклирането от Феликс. Искаха цялата полуоска както написах по-горе. Новото е най-добре ама при мен не намерих на нормална тогава и действах с рециклирането.

 

Здравей колега, реших да пробвам със Фебест, щом има доволни колеги, няма какво да се мисли за 95лв...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Angelov_88, здрасти колега. Разбира се, тук въпросът е да не сложиш нещо и да го махаш след 6 месеца пак. Трудът става двоен ако не си го правиш сам, запазване на час при майстор, оставане без кола и тн...всякакви неудобства умножени x2. Дано тези карета да са читави и да държат, преди имаше един магазин на Симеон - КСД за карета. Бяха някакви тайвански по спомен, защото съм слагал и от тях на предната Хонда, точно вътрешно. Над 90 000км е направило смененото афтърмаркет каре, сменяха го в Горубляне сервиза на Хонда когато ходех там преди повече от 10 години. Сигурно съм извадил късмет, струваше 5 пъти по-малко от ОЕМ-ското и не е имало проблем. Дано и Фебест да са така.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Преди малко го взех карето на Фебест, продава се заедно със маншона, скобата и грезта за 95лв, питах за OEM-ско казаха ми от 580 до 720лв зависи от кой склад го поръчаме..... да видим ще се реши ли проблема.

 

Иначе го разгледах трипода е пак със иглени лагери а на черупкови / плъзгащи както оригиналното.... ще пиша като го сменя идните седмици да кажа дали е отсртанен проблема :) 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в клуба на тресящите,само че със 7ма генерация.Утре ще сменяме каретата,може би и двете,ще се реши по време на ремонта.При мен вибрациите са в повечето случаи м/у 2500 и 4к оборота,в редки случаи над 3к до към 4500.Препоръчаха ми карета SUMO,понеже сервиза който ще извършва ремонта правят доста хонди само че дизелови и казаха че като марка държали.За последните две години откакто ги ползват не са имали рекламация,а дизела си се напъва повече от бензина в ниските.Като цена са дори малко по-евтини от фебеста 160-170лв са двете и бяха много убедени че са по качествени от фебест,та ще видим тия дни какво ще се получи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Draiman90 написа:

И аз съм в клуба на тресящите,само че със 7ма генерация.Утре ще сменяме каретата,може би и двете,ще се реши по време на ремонта.При мен вибрациите са в повечето случаи м/у 2500 и 4к оборота,в редки случаи над 3к до към 4500.Препоръчаха ми карета SUMO,понеже сервиза който ще извършва ремонта правят доста хонди само че дизелови и казаха че като марка държали.За последните две години откакто ги ползват не са имали рекламация,а дизела си се напъва повече от бензина в ниските.Като цена са дори малко по-евтини от фебеста 160-170лв са двете и бяха много убедени че са по качествени от фебест,та ще видим тия дни какво ще се получи.

Да споделиш как е след като ги смениш :) Аз се опарих с тея Исшикава и се надявам Фебест да реши проблема, че иначе, ще се слага ОЕМ, 3 път няма да рискувам да разглобявам...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата,след смяна и на двете вътрешни карета с въпросните SUMO,по старите имаше видими язви(люспи) и на двете.Сменихме и левия горен носач да сме сигурни,че няма други "странични" фактори съответно и регулаж преден и заден мост.Резултата...по-добре,но не е префектно 😭 Вибрациите още ги има с разликата,че преди оборотния диапазон в който бяха се променяше и ги имаше на 2-ра,3 че дори и 4та понякога.Сега са единствено на 2ра между 2500 и 3200-3300 оборота и е доста слаба едва доловима.Тествах я на чисто нов асвалт,единственото което ми направи впечатление след едночасовото каране след ремонта е,че непосредствено след завой тресе повече отколкото като карам направо и подам газ на 2-ра.На 3та и нагоре НИЩО.че даже и на 1ва не се усеща.Започвам да подозирам скоростна кутия/дифернциал и от тук натаък май "тей ше кара"

20200930_161028.jpg

Редактирано от Draiman90
Доабвяне на подробности за проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Draiman90 написа:

Днес взех колата,след смяна и на двете вътрешни карета с въпросните SUMO,по старите имаше видими язви(люспи) и на двете.Сменихме и левия горен носач да сме сигурни,че няма други "странични" фактори съответно и регулаж преден и заден мост.Резултата...по-добре,но не е префектно 😭 Вибрациите още ги има с разликата,че преди оборотния диапазон в който бяха се променяше и ги имаше на 2-ра,3 че дори и 4та понякога.Сега са единствено на 2ра между 2500 и 3200-3300 оборота и е доста слаба едва доловима.Тествах я на чисто нов асвалт,единственото което ми направи впечатление след едночасовото каране след ремонта е,че непосредствено след завой тресе повече отколкото като карам направо и подам газ на 2-ра.На 3та и нагоре НИЩО.че даже и на 1ва не се усеща.Започвам да подозирам скоростна кутия/дифернциал и от тук натаък май "тей ше кара"

20200930_161028.jpg

 

Четох някъде че каретата със иглени лагери на трипода не са подходящи и дори без никви видими белези може да ти тресе, просто триенето при тях е голямо и в някои случеи пръта не се центрира както трябва.... не мога да кажа дали е вярно твърдението... 

 

Един от майсторите при които съм си правил колата ми каза че може също да тресе при разбалансиран хидро-усилвател на автоматична скоростна кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Angelov_88 написа:

Един от майсторите при които съм си правил колата ми каза че може също да тресе при разбалансиран хидро-усилвател на автоматична скоростна кутия

Е моята е ръчка,и леко почва да ме дразни с тия детски непоправими болести.Как па няма да дам 2 бона за оригинални полуоски или 1000лв за вътрешни карета.Да взема да си купя някой от така наречените "премиум" автомобили поне да знам що плача като дойде време за ремонт....Ти твоята излекува ли я с фебеста?

Това с лагерите може и да е вярно...кой да знае,ама някак си не вярвам лагерите на трипода на моята кола да знаят кога съм на втора и кога на трета че да резонират :D Ще го мисля,цяла нощ ква ми е работата,няма да ме прави луд тая кола проста :D 

Редактирано от Draiman90
Доабвяне на подробности за проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, Draiman90 написа:

Ще го мисля,цяла нощ ква ми е работата,няма да ме прави луд тая кола проста

Ти поне си лесен,отиваш при "Markony" и решаваш трайно проблема:D!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, JHM написа:

Ти поне си лесен,отиваш при "Markony" и решаваш трайно проблема:D!

Там ми беше грешката,може би че не отидох :( Ама ще се науча...все някога :DЗа всичко си има втори път,че и трети...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Draiman90 написа:

Там ми беше грешката,може би че не отидох :( Ама ще се науча...все някога :DЗа всичко си има втори път,че и трети...

 

Не съм го сменил все още, понеже ще е заедно със смяна ка капака на скоростите, че и лагера се е разсвирил... Ще пиша като го сменя

 

Да пишеш ако установиш от къде е проблема, това с предавките има логика от гледна точка на въртящ момент може би

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъп при мен,че не ми остава време да седна да напиша два реда.Днес отидох да търся 202 и ро мнение по въпроса след като чух какво ли не,като започнем от скоростна кутия(в което аз много се съмнявам) все си мисля че ако е кутия ще има някакви странични шумове виене и т.н. преминахме и през тампони на ДВГ(като нови били) и се връщаме отново към карета-полуоски.Установихме че дясното каре има луфт в шлица към опорния лагер и най-вероятно от там идва проблема(кофти изработка на карето).Вдигнахме колата на подемник изкл. VSA забих една 2ра и на спирачка със съответните обороти колата трепери да си такова таковата...Поръчах един фебест днес да видим с него как ще е,явно ще е проба грешка работата с тия афтърмаркет боклуци ама 7-800лв за каре няма дам и накрая да се окаже че шлиците на прътът от другата страна на опорния лагер да се окажат проблемни.Във раздела за 7ма ген има хора със същия проблем,без да има някакво адекватно решение или поне никой не е писал.Ако има начин да обединим темите,все отнякъде ще "изкочи зайчето"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте, тъй като въпросните вибрации се появиха и при мен извън града /Акорд 8, 2.4, автомат, бензин, 2010г./, и днес при смяна на гумите установихме че и в двете вътрешни карета има страничен луфт, като във дясното е по голям, ще се опитам да обобщя по това което четох тук в темата и гледах в сайта на Фебест България.

 

като дясно вътрешно каре /от страната на пасажера/ в сайта ми излиза това:

https://www.febest.bg/index.php?route=product/product&product_id=20129

 

като ляво вътрешно каре /от страната на шофора/ ми излиза това:

https://www.febest.bg/index.php?route=product/search&search=0311ACC22RH&description=true

 

Днес разговарях с една служителка от Фебест, да ми потвърди че това са двете въпросни карета които съм постнал по горе, но беше леко неадекватна и не можахме да се разберем. Изпратих и номер на рама, но все още нямам отговор от тях, така че в понеделник ще се занимавам пак.

 

Ако греша, нека някой колега ме поправи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,малко е съмнително и двете карета да с "женски" шлиц но не знам на 8ма как е...

От тук си вадиш ОЕ номер на каретата,а тук ги приравняваш към фебест и си готов ;) 

Аз във темата за 7ма ген съм писал "горчивия" ми опит с афтърмаркет карета,но може би такъв ми е бил късмета а може и на дизеловите коли да им се отразява по-добре отколкото на бензиновите противно на всякаква логика ноо... :/ 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Draiman90 написа:

Здравей,малко е съмнително и двете карета да с "женски" шлиц но не знам на 8ма как е...

От тук си вадиш ОЕ номер на каретата,а тук ги приравняваш към фебест и си готов ;) 

Аз във темата за 7ма ген съм писал "горчивия" ми опит с афтърмаркет карета,но може би такъв ми е бил късмета а може и на дизеловите коли да им се отразява по-добре отколкото на бензиновите противно на всякаква логика ноо... :/ 

Успех!

Колега, може и да си прав, но аз снимките не ги гледам, твърде вероятно е да са примерни. По важно е номерата да са същите, в понеделник ще разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя, преди година и половина сложих Фебест и днес, като сменях джантите забелязах, че маншона на карето целия се е напукал. Карето е добре вече към 30 000км., но маншончето е зле. Ако имаш възможност си вземи хубави маншони. 

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.11.2020 г. at 19:00, borkogeorgiev написа:

Здрвейте, тъй като въпросните вибрации се появиха и при мен извън града /Акорд 8, 2.4, автомат, бензин, 2010г./, и днес при смяна на гумите установихме че и в двете вътрешни карета има страничен луфт, като във дясното е по голям, ще се опитам да обобщя по това което четох тук в темата и гледах в сайта на Фебест България.

 

като дясно вътрешно каре /от страната на пасажера/ в сайта ми излиза това:

https://www.febest.bg/index.php?route=product/product&product_id=20129

 

като ляво вътрешно каре /от страната на шофора/ ми излиза това:

https://www.febest.bg/index.php?route=product/search&search=0311ACC22RH&description=true

 

Днес разговарях с една служителка от Фебест, да ми потвърди че това са двете въпросни карета които съм постнал по горе, но беше леко неадекватна и не можахме да се разберем. Изпратих и номер на рама, но все още нямам отговор от тях, така че в понеделник ще се занимавам пак.

 

Ако греша, нека някой колега ме поправи.

След разговор с Фебест и поръчка, прилагам стоковата разписка с номерата на двете карета, като първото е дясното. Гарантират ми че това са двете карета за моята кола. Утре съм в сервиза и ще се разбере.

FullSizeRender (2).jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...