Jump to content
ddimitrov1

Дава ми да изкарам ключа на директна

Recommended Posts

Привет  колеги, 

От около месец съм горд собственик на CR-V 2001 147HP автоматик.  Колата е страхотна и за изминатите около 2000 км смея да кажа че за мен няма съществени минуси.  След като я купих я закарах директно в сервиза на хонда където ме поздравиха за добрия избор.  Сменихме масла и свещи и това беше.  Има едно нещо обаче което много ме озадачи.  Когато паркирам и съм на D или R мога да изгася колата да изкарам ключа и да си сляза без проблем.  Не би ли трябвало първо да включа на P и чак тогава да ми позволи да изкарам ключа?  

 

Съжалявам ако темата се повтаря,  нов съм.  Опитах се да намеряподобна но не успях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено може да ти е износен ключът и за това да излиза преди да си върнал до край. Пробвай ако излиза и когато си на конттакт, значи е както казвам . Ако не излиза когато си на контакт , значи някой е откачил жилото което стопира ваденето на ключът преди да си сложи на паркинг, или нещо друго е станало. И друго , ако вадиш ключът на D или R и не се заключва воланът, значи минаваме пак на първият предполагаем вариант.

Редактирано от docev
добавяне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах на контакт - не мога да го извадя.  Това жило къде трябва да се намира точно?  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората под волана се маха и на патрона трябва да е завит. Но не кората около волана а която отива към педалите . Голямата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това пречи ли по някакъв начин,  освен че просто може да забравиш да включиш на P,  преди да слезеш от колата?  Струва ми се полезно при евентуално закъсване.  Можеш да включиш на свободна при изгасен двигател например.  Или се бъркам?  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам автомат и може да се извади ключът. На стръмно винаги го вадя на свободна, първо на ръчна и тогава блокирам кутията на Р, че не е трудно да се счупи желязото, където я блокира. Мисля, че фабрично е така, не съм имал проблем с ключа. В началото даже често ми се е случвло да я загася на D и после да се чудя защо не пали :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам дали тръгва на наклон,  след като я изгасиш на D,  че приятелката ми също я кара и съм сигурен,  че в един момент ще се случи. :D За това ако е възможно да не ти дава да изкараш ключа бих го направил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1842950854_viberimage.thumb.jpg.cec68e53dcc30cae87e263efc2505768.jpg

При всяко положение след нулевото не трабва да може да се вади ключа и не се вади пробвано.Когато е в положението от снимката се вади  при всички положения на скоростния лост P R N D 2 1.

Само на Р може да се пали колата,колата тръгва по наклон когато е на D ако наклона е напред като всяка кола на скорост по-трудно отколкото  на неутрална.

 

Quote

За това ако е възможно да не ти дава да изкараш ключа бих го направил

 

Трябва да свикнеш да оставяш колата на положение Р когато слизаш от нея въпрас на навик друг начин няма,и да ако има наклон първо ръчна и после на Р.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така,когато колата е запалена на нито едно положение не се вади ключа.Вече като изгася двигателя,независимо на какво положение е скоростния лост мога да извадя контактния ключ.Като дам само на контакт,без да паля пак не може да се вади ключа на нито едно положение.И аз в началото се чудих защо не мога да запаля:D,а то защото съм забравял да дам ск.лост на позиция P след като паркирам.За няколко седмици вече ми е навик да дигна ск. лост до горе,така че се свиква бързо.

Много безаварийни км. ти желая с колицата.

Редактирано от Stefan4eto
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, CARPERA said:

Само на Р може да се пали колата

На N също може да се пали. Но ключът не може да се върне към положение 0 в никоя друга позиция на лоса освен P. И съответно трябва да може да се вади само при положение 0.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при теб,(караш акорд)но аз мога да извадя ключа на всички положения като гася колата(не знам така ли трябва да е???)Иначе пробвах ей сега,пали и на поз.N

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Р, особено на равно, много рядко ползвам. От D просто бутам лоста само една позиция и е на N и после ръчната. Ползвам Р само за големи наклони, ако ръчната изпусне. Значи се потвърждава това за ключът, че се вади на всяка една позиция на лоста, стига да е изгасен двигателят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз - хонда црв 1 128 к.с. автомат - при изключен двигател ключът се вади на всички позиции. И аз си мислех, че нещо е повредено, но щом всички сте така, явно така са го проектирали. Баща ми има nissan note автомат - при него ключът се вади само на Р - може би при различните производители е различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и при Хонда става практика но при по-новите автомати. Извинявам се за несъобразената информация в предния ми пост :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...