Jump to content
sufon

Проблем с парно - Honda 6 генерация англичанка

Recommended Posts

Помагайте имам проблем с парното духа марно и то чак след 30 мин сменен термостат почистен малък радиатор на парно на машина обезвъздушена горния маркуч на парното топъл а от долу леден двата маркуча които влизат в малък радиатор горещи какво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на купето сменян ли е ? Провери при завъртане на топло кранчето отваря ли хубаво,също така клапата отвътре също отваря ли.От ляво на централната конзола,малко нагоре,с напипване се усеща къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, sufon написа:

парното духа марно

:blink:   :dunno:

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил да пиша хонда 6 1998 година дизел 2000куб 86 к.с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, AMD написа:

Филтъра на купето сменян ли е ? Провери при завъртане на топло кранчето отваря ли хубаво,също така клапата отвътре също отваря ли.От ляво на централната конзола,малко нагоре,с напипване се усеща къде е.

Филтъра не е сменян

 

преди 28 минути, AMD написа:

Филтъра на купето сменян ли е ? Провери при завъртане на топло кранчето отваря ли хубаво,също така клапата отвътре също отваря ли.От ляво на централната конзола,малко нагоре,с напипване се усеща къде е.

 

преди 15 минути, dandilov написа:

:blink:   :dunno:

Филтъра не е сменян 6 месеца кранчето работи понеже и двете траби са топли еднакво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж тогава клапата вътре ,но щом е дизел не знам англичаните същото устройство ли са направили ,щото са едни.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жилото топло студено ти заяжда обратния ефект които е за климатика проблема

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами жилото се движи нпрмално токущо пробвах бачкаси като вартя топло студено затваря отваря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другото жило за клапата вътре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двете жила от врътката на таблото ,едното долното ти е за посоките,горното е за клапата отвътре,топло студено .отляво на централното конзола са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега всичко погледнах жила филтри и нищо

Редактирано от sufon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как установи, че е добре обезвъздушена охладителната система? Като смени термостата гледа ли дали градусите на твоя са същите като на този, който си махнал? Вътре радиаторчето топло ли е цялото? Кранчето отваря ли напълно като завъртиш врътките? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градосите са същите като при стария двата маркуча са топли еднакво които влизат в малък радиатор кранчето работи 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:cry: незнам двама майстора гледаха и викат така щее марно парно:cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушено радиаторче? Кофти тръпка... Маха се таблото.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигам малко темата.Имам теч (все още само прокапва) на антифриз в краката на пасажера,надупих се да го видя от къде е ,от тръбите които влизат от коша в купето,поне аз от там го виждам,но не е това главния въпрос.Моя хамавия майстор (не се подвеждайте по обръщението,кадърен е много+че сме приятели от много години) иска да източвам климатика🙄 и да разглабяме таблото,че да подменим радиаторчето.Та ей го и главния въпрос.......може ли да се избегне цялата тая гимнастика със свалянето на таблото и точенето на фреона(той пък к'во общо има с пОрното),инак то е ясно,че ще яко дупене там.А пък се отказах да слагам добавка за запушване,че да не остана без парно по сред зима.Айде давайте акъл от де да я подхващам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж по-внимателно точно от къде почва теча по тръбите. Да не би скобите отвън на вх.и изх.тръба да пропускат и да го вкарва назад и вътре. Ако е само отвътре значи разглобяване. Може би е прав майстора ти за източването на климатика, понеже питите и на двете неща (парно/клима) са в една кутия, и само клапите ги разделят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kvd74 благодаря, само в купето е,но все още се надявам да мина с хлабави скоби или по-малкото зло😕.Чакам и други включвания.

Редактирано от zlobar4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре в купето няма водни връзки, за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, kvd74 написа:

Вътре в купето няма водни връзки, за съжаление.

Няма да мина метър🤪 значи. Благодаря все пак! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...