Jump to content
georgi8086

Дърпане на волана надясно Cr-v

Recommended Posts

Здравейте, купих си Honda Cr-v 2006 год. като я пробвах преди да я купя забелязах, че волана тресе и колата дърпа надясно, реших, че е от гумите, защото бяха много износени. Смених гумите с нови и тресенето на волана изчезна, но дърпането на дясно остана!!! Въртяхме гумите 4 пъти, 2 пъти минах на реглаж на преден и заден мост, при който излизат перфектни стойности, прегледа се цялата ходова част - няма никакъв проблем, а дърпането си остана! Един познат сподели, че и при неговата Cr-v е същото дърпане...

Ако някой е имал подобен проблем или има идея от какво идва проблема нека да сподели! 

 

Редактирано от georgi8086

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито и добре дошъл в клуба (този на собствениците на най-яката генерация и този на собствениците, на които им дърпа надясно).

Сега колегите ще ти кажат възможните причини:

1. Спирачен апарат

2. Рейката

 

Аз обаче продължавам да твърдя че е от амортисьора (виж сервизния бюлетин, който съм дал в темите), още повече че две CRV-та купих - и двете бяха с абсолютно същия проблем.

И аз бях на реглаж, и аз разменях гуми, спирачките са бонбон.

 

https://forums.edmunds.com/discussion/comment/355184/#Comment_355184

PTTR = Pull To The Right

 

ПП. Воланът ти е тресял, защото балансът ти е бил далече от истината и като си сменил гумите е бил направен.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а при теб оправи ли се дърпането?

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, защото излишните пари свършиха и съответно не съм си изпълнил пъкления план да ида да ми сложат едни подложки, съответно щат не щат ше разглобят амортисьора и после ше си го сглобят правилно (надявам се).

Но имам добро предчувствие. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше такова дърпане първо на дясно . Смених тампон на носача и започна да ми дърпа на ляво .Смених тампона и на левия носач и всичко се оправи. Успех !

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвей те, колеги. От скоро и аз карам CR-V 2, 2006г. И аз съм с такъв проблем, само че при мене дърпа на ляво и постоянно трябва да държа волана  по надясно. И аз ходих по реглажи, колата била като нова, а ма не. И гуми сменях както казвате и нищо. Но сега от вас разбирам каква е следващата стъпка. Лошото е, че ходя в два препоръчани сервиза,единия от там си купувам гумите, голям и известен при това, няма да го споменавам, но....... Като се постопли, че е много студено продлжавам. Успех и на вас! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата история, дърпа в ляво при рязко ускорение и завой, от къде да надграждаме колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,


Искам съвет относно CRV, 2.2 2005г.
При шофиране волана дърпа на дясно и ако го оставя колата хваща същата посока. Направих реглаж на преден и зададен мост, всичко си е в нормите.
С нови гуми съм, сменях позициите и на гумите, но ефект няма все си дърпа.
Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем или идея от какво може да е.
Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже има доста хора със сходен проблем, в крайна сметка можем ли да кажем това са нещата, които трябва да се проверят:

1. Спирачен апарат

2. Макферсона

3. ???

 

Само при фейса ли го има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, dindin написа:

Само при фейса ли го има?

Аз също имам този проблем и то само на фейса.

Сега, аз имам едни подозрения и ще ги споделя с вас.

Колата дойде с изпуснал заден ляв амортисьор и понеже бързах да  регистрирам, смених само него (втора употреба, но читав) и газ в КАТ. Докато киснах там на плаца, ми се стори, че дясната задна арка на калника е по ниска, а там е равно и колата беше стъпила еднакво. От техниците в халето взех една ролетка и верно, с три сантиметра по ниска. После, като се отдалечих повечко от колата, видях, че тя цялата си седи наклонена на дясно.

Та подозренията ми ще бъдат проверени като сменя и десния амортисьор, но сега съм в един строеж и всичкото ми време отива там, като го сменя ще пиша.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво раздвижване по темата, колеги? 🤔 Оказа се, че и аз съм от клуба на дясно дърпащите ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да докладвам, дойде времето за смаяна на задния десен амортисьор, колата зае поза, изравни се спрямо пътя и спря да ходи на дясно.

Преди смяната(както бях писал по горе), в задните арки имаше 3см. разлика във височината, а предните 1.5см.,изобщо цялата кола беше увиснала на зад и на дясно.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...