Jump to content
Nikolayandr

Хонда акорд 5 cc7, Трудно пали сутрин

Recommended Posts

Здравейте колеги,
Колата ми е 5-та генерация акорд (англичанка) 2.0 (131 к.с.) Времето застудя и хондата пали с 300 зора сутрин, пали и изгасва на мига. И така 10-15 пъти докато задържи обороти и то с натискане на педала на газта. Всякаш не включва смукача. Но проблема се проявява само когато престои цяла нощ, иначе през деня когато вече е запалила веднъж стартира с лекота. Та се чудя какъв може да е проблема, проверявах за нацепени маркучи, свещите са сменени скоро, клапаните са регулирани, дали не е някой датчик ? Оценявам всяка информация, благодаря предварително. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросел чистен ли е скоро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си палеца на делкото да няма нагар. Пусни и бензиновите дюзи да почистване с препарат, ако трябва.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем на предишната ми хонда 1.8iES - не го оправих, но "хванах един чалъм", как да не прецакваш стартера от въртене.

Сутрин, когато колата е студена и се очаква да запали трудно и с много въртене, правех следното: врътвам на стартер половин оборот, колкото да се "събуди" компютъра на колата (така си го обяснявам :-) ) и оставям на контакт (без да връщам ключа) да почака колкото време мисля, че ще е напразното въртене. После пак без да връщам ключа направо въртя за палене - така палеше почти всеки път веднага. 

Така времето през което преди въртях без да запали, сега го изчаквах и това щади стартера и акумулатора.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като запали колко оборота държи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On ‎12‎/‎1‎/‎2018 at 11:03 AM, Nikolayandr said:

Здравейте колеги,
Колата ми е 5-та генерация акорд (англичанка) 2.0 (131 к.с.) Времето застудя и хондата пали с 300 зора сутрин, пали и изгасва на мига. И така 10-15 пъти докато задържи обороти и то с натискане на педала на газта. Всякаш не включва смукача. Но проблема се проявява само когато престои цяла нощ, иначе през деня когато вече е запалила веднъж стартира с лекота. Та се чудя какъв може да е проблема, проверявах за нацепени маркучи, свещите са сменени скоро, клапаните са регулирани, дали не е някой датчик ? Оценявам всяка информация, благодаря предварително. 

 

 

 

Изчисти си IACV-то ( обилно киснене и чистене !! )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и накрая погледни гарнитурата на главата ;) най вероятно се е предала

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, maskata написа:

и накрая погледни гарнитурата на главата ;) най вероятно се е предала

Моята я купих през май 2007г. и един колега още я кара. Проблема си го имах още от първата зима. Явно това е колата, която може да върви стотици-хиляди километри с предала се гарнитура...

Моят съвет е да се почистят дюзите - ултразвук и разни химии. Аз не стигнах чак до там де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.12.2018 г. at 16:24, Niakoi написа:

Аз имах същия проблем на предишната ми хонда 1.8iES - не го оправих, но "хванах един чалъм", как да не прецакваш стартера от въртене.

Сутрин, когато колата е студена и се очаква да запали трудно и с много въртене, правех следното: врътвам на стартер половин оборот, колкото да се "събуди" компютъра на колата (така си го обяснявам :-) ) и оставям на контакт (без да връщам ключа) да почака колкото време мисля, че ще е напразното въртене. После пак без да връщам ключа направо въртя за палене - така палеше почти всеки път веднага. 

Така времето през което преди въртях без да запали, сега го изчаквах и това щади стартера и акумулатора.

 И при мене се получава по същия гаден начин, но аз правя друго, вечерта преди да я изгася, минавам на бензин за 10-на секунди и гася, така на сутринта пали по-лесно ... иначе съм пробвали и по твоя начин - също става по-лесно -ми като забравя да мина на бензин съм по твоя начин ...

p.s. откровенно не ми се минава през майстори, ако мога сам да си го оправя ще е супер, ако намеря кое как се прави и няма какво да се оплеска, ще е още по-супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...