Jump to content
Teogop

Шум в автоматична скоростна кутия на Honda Accord 2004 г., 2.4, 190 к.с.

Recommended Posts

Здравейте колеги! Днес направих оглед на един Акорд преди фейслифта (от 2004 г.) и като цяло автомобила беше доста запазен. Това което ме притесни е, че чух лек шум в скоростната кутия при работа на автомобила на място (не беше загрял). Собственика ми спомена, че е ходил на сервиз и майстора му е казал, че проблема е в някакъв лагер в скоростната кутия, но няма проблем да се кара така и състоянието и е перфектно. Прочетох доста и никъде не открих информация за подобен проблем. Както видях, че беше написал някой: "Няма да намериш информация, защото са здрави и хората си ги карат". Вашето мнение какво е, има ли повод за притеснение? Автомобила е внос от Швейцария и от това, което видях е пазен и обслужван редовно и от сегашния собственик. (Пропуснах да добавя, че Акорда е бензин).

Редактирано от Teogop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа, аз бих го пропуснал този автомобил освен ако цената е много добра. Кутиите са много здрави и надеждни, ако се обслужват навременно и с правилното масло. Ако не са обслужвани, както всяко нещо, нямаш гаранция, че нещата са в ред. А кутията според мен е едно от нещата, с които не трябва да се прави компромис.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой ще те посъветва да си купиш кола с шум в автоматичната скоростна кутия без значение какво бил казал някой си майстор.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шума е от лагера на задния капак на скоростната кутия най-вероятно. Превърта лагера в леглото и не е фатално. Може да се кара десетки хиляди без проблем, иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 minutes ago, jijane said:

Шума е от лагера на задния капак на скоростната кутия най-вероятно. Превърта лагера в леглото и не е фатално. Може да се кара десетки хиляди без проблем, иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.

Точно това каза и продавача. Благодаря за информацията и ще се замисля наистина. Имаш ли повече информация по въпроса - от ненавременно обслужване ли се получава или от нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, jijane написа:

... иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.

 

Може ли снимка на лагера и капака (местоположението им)? Например от сервизния наръчник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно доуточнение относно шума от лагера на капака. Има го само на Р и N позиция на скоростния лост, на D почти изчезва. Тогава е лагера на капака, ако го има и на D тогава е нещо друго. Проблема си е конструктивен, лагер набит на алуминиев капак.

Снимка евентуално събота, че не е при мен стария капак. Иначе капака се вижда като навиете пълен ляв и погледнете зад предна лява гума. Заради капака аз успях да сваля 1500 лв от цената на колата, която купих миналата година.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ако имам време ще погледна в наръчника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, jijane said:

Само едно доуточнение относно шума от лагера на капака. Има го само на Р и N позиция на скоростния лост, на D почти изчезва. Тогава е лагера на капака, ако го има и на D тогава е нещо друго. Проблема си е конструктивен, лагер набит на алуминиев капак.

Снимка евентуално събота, че не е при мен стария капак. Иначе капака се вижда като навиете пълен ляв и погледнете зад предна лява гума. Заради капака аз успях да сваля 1500 лв от цената на колата, която купих миналата година.

Да, надвихме пълен ляв и ми показа капака на скоростната кутия. Колкото до това дали се чува на P и N не мога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е лагера?

 

Bearing Needle ATM L. Side Cover.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този трябва да е, то друг няма там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви биха били последиците от пълното му прецакване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е само в този лагер, си струва да се спазариш.

Купуваш си лагера и го сменяш в някой удобен момент, заедно с други планирани манипулации по колата.

Взимаш и гарнитурата за капака, едва ли ще минеш 120-140лв. лагер с гарнитура, ти ще свалиш повече, понеже не знаеш работата колко ще ти струва.

Със сигурност ще се точи маслото, значи е добре да го направиш със смяната на маслото на скоростите.

Не те агитирам, просто споделям мнение с идея.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията до момента, информацията наистина ми беше полезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема няма да се реши със смяната на лагера, защото проблема е в капака.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtu.be/kq-Dl1UIsZY  в този клип е описана цялата работа за подмяната на този капак. Има още два клипа с работа по този автомобил. Като цяло страницата е доволна.

Редактирано от pantany
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, jijane написа:

Проблема няма да се реши със смяната на лагера, защото проблема е в капака.

 

На долния клип (от колегата @pantany се вижда как преместват всичко от стария капак, освен лагера) какво точно му е на капака не разбрах, ако някой знае?

Нов капак и лагер, който е в капака, нова гарнитура, и преместване на каквото е останало за преместване от стария към новия капак.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера превърта в капака, това е проблема. Новия капак си идва с лагера набит в капака. Прехвърлят се 2 тръбички за маслото и двете водещи втулки, това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. лагера се върти целият, а не само вътрешната част, и новият ще превърта също?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Или нов капак, или старият трябва да се ремонтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нов капак и гарнитура се отива наистина на 400лв. без труд.

Но другия вариант с ремонта на капака не си струва.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Имам същият проблем но на Акорд 8 2,4  2008г автомат, предполагам че скоростите са същите или сходни със тези на 7-ма, знаете ли дали капакът е същия и дали при 8-ма има същия проблем?

 

Благодаря предварително

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хонда црв 3  2007 бензин автомат  дали е по същия начин при мен се чува шум като от лагер само на P и на N прикачвам клипче, ако някои си има на идея ако може да сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2018 г. at 20:28, jijane написа:

Малко информация относно капака на скоростите, както бях обещал.

Стария капак:

IMG-20181201-155425.jpg

Вижда се че лагера не е на равно с алуминиевото легло, но пък това не би трябвало да е проблем. 

Тук се вижда проблема:

IMG-20181201-155631.jpg

Защо превърта не знам. Лагера си е перфектен, нито е блокирал нито нищо. Може би нещо са оставили лагера по-освободен при обработката на леглото?

Ако на някой му трябват размерите на лагера(мръсен е, защото го изпуснах и обра прахоляците по пода).

IMG-20181201-155623.jpg

Снимка на новия(подобрен уж) капак:

IMG-20180127-124149.jpg

Новият капак е с различна отливка, лагера вече е плътно набит в леглото. Като цяло обаче, отливката е доста по-зле от на оригиналния капак. Много ясно си личи оптимизацията при леенето на алуминия. Само една снимка намерих на капака, но ясно си спомням, че даже си мислихме, че е пукнат капака на едно-две места.

Смяната си е заигравка, особено ако се минава по оптимизирания метод без сваляне на моста. Точи се само количеството масло, което се точи и при опресняване(около 3 литра) и след като се махне капака няма допълнителни течове, независимо, че кутията и мотора са наклонени на една страна. 

Това е на две, на три, ако някои реши да се бори сам със смяната на капака, да свирка, ще помагам с каквото мога.

 

ПП:номерата на чарковете:

  - капак - 21240-RCV-010

  - гарнитура - 21812-PRP-030

 

Колега това са номерата на капака и гарнитурата за 2.4 ат пре фейс нали така? Имаш ли идея дали на фейс 7ма ат чарковете са едни и същи? Понеже и на мен ще се налага да го сменям този капак, ако правилно съм разчел симптомите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия е, до 2012 е все същия.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря, колега! 

 

На 1.12.2018 г. at 20:28, jijane написа:

Малко информация относно капака на скоростите, както бях обещал.

Стария капак:

IMG-20181201-155425.jpg

Вижда се че лагера не е на равно с алуминиевото легло, но пък това не би трябвало да е проблем. 

Тук се вижда проблема:

IMG-20181201-155631.jpg

Защо превърта не знам. Лагера си е перфектен, нито е блокирал нито нищо. Може би нещо са оставили лагера по-освободен при обработката на леглото?

Ако на някой му трябват размерите на лагера(мръсен е, защото го изпуснах и обра прахоляците по пода).

IMG-20181201-155623.jpg

Снимка на новия(подобрен уж) капак:

IMG-20180127-124149.jpg

Новият капак е с различна отливка, лагера вече е плътно набит в леглото. Като цяло обаче, отливката е доста по-зле от на оригиналния капак. Много ясно си личи оптимизацията при леенето на алуминия. Само една снимка намерих на капака, но ясно си спомням, че даже си мислихме, че е пукнат капака на едно-две места.

Смяната си е заигравка, особено ако се минава по оптимизирания метод без сваляне на моста. Точи се само количеството масло, което се точи и при опресняване(около 3 литра) и след като се махне капака няма допълнителни течове, независимо, че кутията и мотора са наклонени на една страна. 

Това е на две, на три, ако някои реши да се бори сам със смяната на капака, да свирка, ще помагам с каквото мога.

 

ПП:номерата на чарковете:

  - капак - 21240-RCV-010

  - гарнитура - 21812-PRP-030

 

Колега това са номерата на капака и гарнитурата за 2.4 ат пре фейс нали така? Имаш ли идея дали на фейс 7ма ат чарковете са едни и същи? Понеже и на мен ще се налага да го сменям този капак, ако правилно съм разчел симптомите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кой да попита как се решава проблем с лагер ,който си превърта в леглото някой стар майстор? Ако лагера е здрав и няма питинг и деруги по него просто се залепя и забравя. Локтайт ще фалира заради вас....лепя лагери с лепилата им от 30 години...

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Markony написа:

Няма ли кой да попита как се решава проблем с лагер ,който си превърта в леглото някой стар майстор? Ако лагера е здрав и няма питинг и деруги по него просто се залепя и забравя. Локтайт ще фалира заради вас....лепя лагери с лепилата им от 30 години...

Боже, никога не се бях замислял, че такова нещо може да се лепи, а уж четох доста по този случай... От Пловдив съм и вече обмислям начин да дойда до Русе и ако има вариант да я оправим... Тука в Пловдив не намирам човек, който иска да се заеме... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото село до Пловдив, намираш земеделската кооперация, намираш най-мазния работник с грес до лактите и му казваш ,че някакъв лагер ти превърта. На бас се хващам ,че ще ти каже поне 3 начина за осигуряване без да е завършил 7-ми клас. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма електрожен, поне едра пила ще извади. :)

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Галин, учудващо е но идеята е проста.

Правят се неравности по черупката на лагера, или леглото му в кутията, така че да влиза доста трудно и съпротивлението в тази сглобка да е значително по-високо спрямо това в самия лагер при въртенето му.

Има температурни разширения (различни на стоманата и алуминия) иии ... при не добре разчетен размер на леглото, а по-скоро при фрезоването на отливката извън допуска ... "Опаа, стават грешки, казал таралежа и слязъл от телената четка". :)

Не е от зверстване с колата - просто "къса клечка" в серия произведени такива капаци.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markonyколега, от другиден ще съм 10-12 дни в Силистра (жена ми е от тоя край). Поръчах си капак и гарнитура към него от Япония и е в мен. Мисълта ми е, ако имаш свободен ден и имаш възможност и желание да мина през Русе да го сменим? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...