Jump to content
e6kobe6ko

Шум в таблото на Хонда ЦРВ 2.0, автоматик !

Recommended Posts

Здравейте ! Нов съм във форума и с ,,нова,, Хонда ЦРВ 2.0 бензин, 2-ра генерация 2006г., автоматик. Колата купих преди 4 дни (буквално) и съм я карал около 100-на километра. Първите проблеми с които се сблъсках са, някакъв шум (бръждене), като от радио в зоната на скоростният лост докато колата е студена. Също и трудност в откриването на Детонационен датчик, секция 2 / *023_01-според диагностиката ( 1. В магазина за авточасти не били чували за такъв датчик, 2. Механика който ще го сменя не желае да ми го поръча, за да не объркал точният модел на датчика...). Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени механика от Варна си има двама които се занимават с Хонда.Единия до дома на камиона,другия втори корпус Винс .Смени маслото на автомата .Инфо за майсторите от градските ти не съм ги позвал и дано да не за напред,колата си я обслужва сам ако желаеш ще помагам.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох из чужди форуми, че на някои коли, след смяна на маслото шумът изчезвал, но на други не, съответно се налагало отваряне на АСК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, e6kobe6ko написа:

Здравейте ! Нов съм във форума и с ,,нова,, Хонда ЦРВ 2.0 бензин, 2-ра генерация 2006г., автоматик. Колата купих преди 4 дни (буквално) и съм я карал около 100-на километра. Първите проблеми с които се сблъсках са, някакъв шум (бръждене), като от радио в зоната на скоростният лост докато колата е студена. Също и трудност в откриването на Детонационен датчик, секция 2 / *023_01-според диагностиката ( 1. В магазина за авточасти не били чували за такъв датчик, 2. Механика който ще го сменя не желае да ми го поръча, за да не объркал точният модел на датчика...). Поздрави !

По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средец, по пътя на логиката, би трябвало да бръмчи постоянно това моторче, а то го прави само докато колата е студена !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям мнението на колегата @sredez403

И моето жужеше като купих колата. Имах изгорели крушки по таблото и използвах момента да почистя и смажа вентилаторчето на датчика за климатроника.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, e6kobe6ko написа:

Средец, по пътя на логиката, би трябвало да бръмчи постоянно това моторче, а то го прави само докато колата е студена !?

Да точно така.Не бръмчи постоянно а спира след известно време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли, как е точното название на това вентилаторче, на английски ? Че да потърся някое видео .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.11.2018 г. at 21:00, sredez403 написа:

По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.

Километража ли се сваля, за да се извади и почисти моторчето  ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, e6kobe6ko написа:

Километража ли се сваля, за да се извади и почисти моторчето  ?

Сваля се само кората под волана. Държи се на 2 винта и щипки.

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7m.htm#172752

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Детонационният датчик само от Бултрако,към 240лв беше като го купувах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Детонационният датчик на много места има колеги слагат китаиски за по 30лв.Ако не ти пречи че свети чека нищо не се променя като го смениш.Моя го взех 100лв Herth+Buss.Да знаеш че се стяга с определен момент намира се под интеика.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се по темата ! Смазах моторчето ( единствено стават за смазване двете оси на самата перка, около 1 милиграм смазка...) и шумът изчезна. Специални благодарности искам да отправя към CARPER. Как ме търпи този човек с досадните ми въпроси, не знам. Изключително търпелив и възпитан човек ! Бъдете живи и здрави ! Апропо, днес един механик ми каза, че Детонационен датчик тази кола няма..., и че не ми работи първа ламбда сонда. М/у другото, мириса на изгорелите газове е доста неприятен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град.

А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV  и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация.

Редактирано от zmiata29
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, zmiata29 написа:

Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град.

А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV  и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация.

Ами, бях решил да спестя повечето съвети на механика (умишлено избягвам думата майстор), но като стана дума.... Човека каза, че диференциала събира точно 1л. масло, АСК точно 3 лиитра, а в пластмасовото казанче към радиатора, не трябва да има охлаждаща течност... Иначе, съм близо до Варна, а този механик е най-свестният/прехвален, в радиус от 30 км. Имам още един въпрос към отзивчивите съфорумци : Някой знае ли, как се свалят пръскалките на чистачките ?  Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А за казанчето за водата, към радиатора, на него си има(не случайно) мин и мах.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, MNED написа:

Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант.

Предпочитам разглабянето, не за друго, а защото щипките ще са ,,свършили,, от слънцето (а пък където и да пипна,чупя щипки наред...). Утре отново ще опитам да ги сваля по правилният начин (дано ми се получи), защото в петък се очертава ходене до Търново и предвид пътната обстановка, не е за шофиране без пръскалки. Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, MNED написа:

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

Преди 3 часа, MNED написа:

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

Преди 3 часа, MNED написа:

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

На 27.11.2018 г. at 9:28, MNED написа:

Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант.

Предпочитам разглабянето, не за друго, а защото щипките ще са ,,свършили,, от слънцето (а пък където и да пипна,чупя щипки наред...). Утре отново ще опитам да ги сваля по правилният начин (дано ми се получи), защото в петък се очертава ходене до Търново и предвид пътната обстановка, не е за шофиране без пръскалки. Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19502&nplgrp=6&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=4AT&xgrade=EXECUTIVE&nplblk=B__5100 Това успях да намеря относно изваждането на дюзите, но нищо не разбирам от картинката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ! Доколкото разбирам, корите не се демонтират, а се бърка под тях за да се извади дюзата. Аз занесох колата на майстор, да оправи пръскалките... Здраве да е, все ще послужи на някой темата и най вече видеоклипа, надявам се. Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...