Jump to content
Cap_Slow

Размисли и страсти за новите автомобили - реален разход на гориво, екстри, заводски дефекти

Recommended Posts

@ivailopp, абсолютно, особено за Хонда а да не говоря, че близък до мен човек се отказва от Xantia на 20 години но тя не се отказва от него на близо 350 000 а пък беше на 150 000 едно време :)  ( както идват повечето внос като километри ). Ако не се купи скраб и не е някой адски нисък клас кола, няма причина да не я караш дълго и безпроблемно до определен пробег.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, ivailopp написа:

Това не го разбрах. Тоест ,че всяка нормална кола втора ръка я взимаш на примерно 100-200 к километра и после тя избутва още 200 к без големи ремонти? И до 300-400к на всяка нормална кола няма големи ремонти,това ли е твърдението?

Що, мислиш, че е невъзможно ли?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите не ги съсипват километрите, а годините и престоят.

Новозакупен и културно ползван като служебен автомобил на 2 години може да е на 200 000 и за следващите 2 може да изкара още толкова със същото темпо и само на консумативи. Ако обаче следващите 200 000 му отнемат 10-15 години - едва ли ще мине без сериозни интервенции.

Обаче битува мнението че като колата е на старо, трябва да е на малко километри - тоест - да е стояла вместо да се движи (за което е проектирана). Те джамбазите не случайно превъртат километражите.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да... Автомобилите преди 20 години се случваше да изкарат 400 и нагоре. И по-новите не е невъзможно, но все по-рядко срещано. Всички знаят ,че автомобилите се правят да изкарат гаранция и до там, което в масовия случай е 150-200 х... и то поне от 10 години насам. Виж, при Хонда 300-400 без голям ремонт си е редовно постижение. Лично аз имам две такива. Ще видим във времето как ще са турбинираните им мотори с новите cvt кутии,само те ме съмняват.

Редактирано от ivailopp
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме обаче и фактът че разходите за нас са приходи за марката.

С тях тя осигурява сносно препитание на специалистите си, а те инвестират живота си в иновации за продуктите.

Ако всички си караме старите добри коли, как ще има нови добри?

Хонда е сравнително скъпа марка, а автомобилите и не са високотиражни, но някак "връзват 2-та края".

https://www.visualcapitalist.com/visualized-how-much-revenue-automakers-generate-every-second/

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord,  така поставен въпросът за който си прав, отговорът е и "да" и "не" според мен. Хонда няма силен пазар на нови автомобили в България. На Хонда хич не и е приоритет, особено в последните години, нито пазарът в Източна Европа а и в Западна даже, камо ли в България на нови автомобили. Само ще спомена един факт:

- Honda Motor Co. затваря завода си за коли в Суиндън във Великобритания през 2021 г
- Honda Motor Co. затваря завода си в Турция през 2021 г.

Хонда е решила напълно да прекрати производството в Европа. Ще си запазят импорта и дистрибуцията на коли и мотоциклети но няма производство което макар и с "SH" рама, всички знаем какво крие под капака. Да не казвам голяма дума но ОЕМ частите по окачването а и не само там на Сивика 8-ма генерация са ми по-евтини от 6-та генерация Сивик с 1.4 двигател, която е на над 20 години но е с "JH" рама?!  Да, предпочитам да е правена тук ( Европа ), да си я карам с кеф и да си купувам по-евтини ОЕМ части на европейски производители от вносителя а не да ги чакам 3 месеца от някаде си с общи поръчки, сайтове и доставчици. Не може комплект амортисьори SHOWA 2 броя да струват колко SACHS 4 бройки, защото видиш ли идвали от Япония. Казвам го понеже съм поръчвал SHOWA и знам какво ми е струвало да дойдат до мен. 

Твоят въпрос:
- "Ако всички си караме старите добри коли, как ще има нови добри?"
Те ще стават още по-добри. Просто ние ще ги купуваме на по 6-7-10-15 години а малка част от хората които могат да си го позволят, ще ги купуват нови с внос от другият край на света. Те нещата са свързани ако се замислиш. Ако да кажем в USA си купиш кола от Европа, частите ще струват точно толкова, колкото тук струват същите тези части внос от Япония. За цената на колите е същото с по-големи такси ;) Затова производството на местно ниво, сиреч Европа е много важно но то вече явно няма да го има.

 

 

 

 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам ,ако всички хонди са правени в Япония. Ще плащаме мито, чудо голямо. Всички знаем колко надеждна е японската сглобка, по добре да си плащаме за нея. Надявам се да затворят и завода в Мексико, понеже ме е страх от пияни мексиканци да сглабят нещо. За жалост харвито 2.ген. е от там ,затова казах, че ме съмнява...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никакви оплаквания от SHH и не съм единствения. :)

Преди 2 часа, Mkilla написа:

- Honda Motor Co. затваря завода си за коли в Суиндън във Великобритания през 2021 г

Лошо. Откъде ще се вкарват цели Хонди за части с десен волан, че и за каране?

От Япония, че да си плащаме не мито, ами ДДС ...

Хубавото е, че за дъртите Хонди има все още достатъчно нови, залежали части. :)

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори,изморено мие.Заводите се затварят по други причини. ЕС и Япония пролетта сключиха сделка,затварят стари но и ще отварят нови.То май завода в Англия не се затваря а го купиха  БМВ (тук не съм 100% сигурен за марката)

https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36520-mitata-za-iaponskite-koli-i-chasti-okonchatelno-otpadat

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто бях сигурен, че някой ще изтипоса статия за т.нар. икономическо партньорство между ЕС и Япония. :D

Обсъждали сме го и нещата далеч не са така, както се представят.

Все едно, и на мен ми е изморено. Лека и спокойна вечер пожелавам. :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложна е тая глобализация, маркетинг и тн. Аз също се надявах Да направят комби версия на 10-ия Сивик, но, уви - сметнали са че нямат достатъчен пазар за него в Европа. Евро марките как продават?

До сега все японски сглобки карам - на старо.

Сутринта бях до комшийското сервизче, да оставя един Рекс на приятел, за смяна уплътнението на предното стъкло. Колата е цялостно боядисана, седалките са на тапицер и ще радва собственика си още много километри. Рекса е 30 годишен и все още се намират неща за него.

Там висеше един Мерцедес ML (от предното вече поколение) за компютър на автоматика. Поръчали му нов, но дошъл "празен", та го върнали в Ботевград - да му качат софтуера !!!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме на Жената Сивик 7 със 10 серия 1.5 T седан, CVT - разбира се. 
Съвсем друг тип кола много различна от сегашните сивици. Опред е ниска ибаче. Вози много стабилно и много комфортно ... мислех че ще е твърдак но ме изненадаха с меката возия - направо е 6 точки :). CVT не обичам но пък разхода се оказа много хубав .5.9 - 6.6 магистрала средно 130-140 чар пат 160 100 октана. 
Ами много чевръсто изпреварва :) и не харчи. Вътре е огромна колата и супер удобна с изключение на пасажерската седалка, която е ниско - аз им проблеми с кръста :( затова.Багажника огромен.... резервоара пък икономичен -46 литра :)

 

Интериора обаче скърцааааа....:( кофти матерял е и тапицерията на седалките.....

Тенекиите супер тънки и много лесно се огъват:(

Има големи и стабилни джанти - 215х5517. Спира бързо, камера за заден ход но и липсва парктроник предвн и заден.

За другото ще покаже времето....

Но ми се струва че Акорд ще залезе...

Ще ми се да пробвам и 2.0 как вози на 10 Сивик. И те биле доста икономични.

 

Та има и добри страни но и кофти неща за нова кола.....

Редактирано от iso_eu
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво сме информирани, ама такива данни никой не публикува, а е ясно че всеки гаджет замърсява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...