Jump to content
Sign in to follow this  
petko_z

Данък 2019

Recommended Posts

Преди 6 часа, Emicha написа:

 

Обществото - това съм и аз :) и естествено бих предпочел 10 годишно AMG, (защото не мога да си позволя ново), пред някаква си Джазка, но не да се покажа , а за да се изкефя. 

Дано разбереш какво искам да кажа.

Ми ок, но данъка трябва да ти е поне 10 пъти повече, от колкото на джазката. Както игражданска, както и каско. 

 

И въпреки това, ако мога да си позволя нещо не би следвало да мога да го правя... Аз може да се кефя на ядрени подводници и да си карам пред Слънчака  и да се надяваме, че знам какво правя и няма да ми дефектира нещо.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Емо, ако търпението да пиша бе по-голямо от песимизма ми че има смисъл да го правя, щеше да е друго, но...

 

Иначе проблемите са много и отдавна, а глобалният е че демокрацията прецака цивилизацията. Този проблем е планетарен и няма решение на този етап.

 

Към данъка "стари коли" се подхожда снисходително и себеугодно от управляващите. Той не трябва да е +20/30 лв, а поне +500лв, щом целта му е да редуцира димящите лични МПС-та. Така собственикът ще има стимул да си ремонтира или бракува кошницата. Тук доходът няма значение (който иска -намира начин, който не -оправдания). Тук иде реч за янг таймерите, понеже на всякъде другаде стара кола (олд таймер) карат само заможните и там също си има закони и еконорми. Чисто нова малолитражка от А сегмента е 30 кутии цигари на месец. Значи стачкуваме и пушим нервно, вместо да си гледаме своето и на околните здраве. Вече за социално слабите непушачи ще е трудно да си вземат нова кола, но ако имат лична мотивация, ще сполучат.

 

Цената на горивото не е висока (за някои), щом карат с "мръсна газ". Доходите са ниски, но за това пак сме виновни всички заедно и всеки конкретно.

 

Гражданската е доброто зло за всички, понеже спестява време, но е продънена каца. А е продънена за да може да бозаят от там, тези които трябва да запушат нормативните "пробоини" -тоест патова ситуация. Принципно гражданската лекува болката, а не причинителите на "заболяването", а именно контролната и съдебната системи, където пак има из основи сбъркани постановки. Застраховаш се против инциденти причинени от теб на пътя, но плащаш някаква имагинерна сума, а реално изплащаните обезщетения на потърпевшия ги плащат останалите. Това е напълно порочно, колкото и да го усъвършенстват, но нали е бизнес... Намаляването на катастрофите ще стане когато причинителят е лично отговорен за последствията. Чрез застраховката вместо него са солидарно плащащи всички останали, а той (ако е причинил смърт и го "окаушат") ще "лежи" пак на гърба на обществото -  като в оня виц за бездомника, който откраднал 1 хляб, осъдили го и сега всеки ден получава по 1 хляб безплатно в затвора.

Според мен, причиниш ли щета, трябва лично да си я плащаш. Да видим тогава джигитите ще си веят ли RWD-тата по кръстовищата. Причиниш ли контузия -обслужваш пациента докато оздравее, а причиниш ли смърт -вместо затвор на гърба на обществото -обществено полезен труд в полза на семейството. Катастрофите ще намалеят рязко и драстично, но "няма подходяща нормативна уредба" ще кажат онези които трябва да я създадат -защо ли???

 

Бонус / малос е приемлива форма, стига да е вързана с реалните травматични и материални провинения на водача причинител, а не с неспазването на ЗДП. Ако си "плаща" за стореното лично и веднага, следващият път ще спазва ЗДП, не по канон, ами дори ще е "по-нисък от тревата", но пак някой трябва да го хване и накаже -тоест държавно отговорните органи, на които сме делегирали права.

 

А сега какво е? Плащаме за полиция, за съдебна система, за законотворци (обслужващи и двете) и отделно си плащаме застраховки в случай че предходните не работят. Еми резултатът е очеваден и проблемът въобще не е в цените.

 

Емич, дано си доволен и дано "дърпащите шалтера" намерят нещо полезно -иначе са безполезни.

 

И да не си мислиш че давам акъл, а съм "света вода - ненапита": Аз също предпочитам 11 годишен Акорд пред нов Джаз, имам и 31-годишен Сивик (слава Богу не къди) и 10-тина фиша за превишена скорост + 1 ПТП за не спазване на дистанция (шибнах се в 1 калпак, който спря на зелен светофар). СУМПС категория С от 1987г.  Аа, и пуша по 1 кутия на 2 дена. :)

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата, повдигната от колегата petko-z, несъмнено е болезнена и засяга всички ни или поне по-голямата част от нас.

За съжаление подобни проблеми станаха съществена част от ежедневнието ни и генерират много негодувание и сарказъм в душите ни (и с право). Разбирам емоциите Ви. Те са и мои, не го крия.

В тази връзка и преди да кривнем сериозно от темата Ви моля да се ограничим до конкретни коментари по повдигнатия въпрос.

Поздрави!

  • Thanks 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.11.2018 г. at 14:11, petko_z написа:

Нека някой, ако научи нещо или знае от къде (от каква база данни) ще се взима евро категорията на автомобила да напише..

Най-логично е да се вземе датата на производство от VIN-а и по нея.

За дизелови автомобили:

Euro 1 - от 01.01.1993

Euro 2 - от 01.01.1997

Еuro 3 - от 01.01.2001

Euro 4 - от 01.01.2006

Euro 5a - от 01.01.2011

Euro 5b - от 01.01.2013

Euro 6b - от 01.09.2015

Euro 6c - от 01.09.2018

Euro 6d-TEMP - от 01.09.2019

Euro 6d - от 01.01.2021

 

За бензинови автомобили:

Euro 1 - от 01.01.1993

Euro 2 - от 01.01.1997

Еuro 3 - от 01.01.2001

Euro 4 - от 01.01.2006

Euro 5a - от 01.01.2011

Euro 6b - от 01.09.2015

Euro 6c - от 01.09.2018

Euro 6d-TEMP - от 01.09.2019

Euro 6d - от 01.01.2021

Edited by DTEC
Добавяне на информация

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.theaa.com/driving-advice/fuels-environment/euro-emissions-standards

 

Според таблицата на колегата @DTEC би следвало да съм EURO 3, но бърза справка по италианския номер показва следното:

image.png

 

Ние можем да си чешем езиците тук ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напълно е възможно в "граничната" зона да се получат такива неща. Сега качвам цялата таблица

Euro_KFZ.thumb.png.d3b629884985532d7256eca3db1a58b5.png

Както се вижда има по две дати - една за разрешително за нов тип автомобил (Typgenehmigung der neuen Kfz-Typen) и друга - разрешително за всички ново-регистрирани автомобили (Typgenehmigung der neuen Fahrzeuge). В твоя случай Хонда е регистрирала твоя модел с твоя двигател между 01.01.2005 и 01.01.2006 като Euro 4, затова и при теб е възможно това да е така.

Както се вижда в таблицата винаги има гратисен период между двете разрешителни. Точно през 2005 се появява и фейслифта на CR-V и двата двигателя (2.2 CTDi и 2.0i) се обявяват като Euro 4. Не зная каква точно е разликата между K20A1 I4 и K20A4 I4, и двата монтирани в CR-V II, но може би това е обяснението.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е пак не може да се твърди, че е съвсем кореткна таблицата или сметките по години на производство. Моят Акорд е от 2003, пък също е Евро4.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Защо се мъчем да гадаем. Ако колега  в темата има ходене в Бултрако София, нека попита как стои въпросът с издаване на документ за вредни емисии ЕВРО..? От данъчно разбрах, че при наличие на такъв документ от представител на марката няма нужда от смяна на талона.  Като цена разбрах, че е 30 лв.( по думите на Апостолов Б-с)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15.11.2018 г. at 21:50, pet71 написа:

    Защо се мъчем да гадаем. Ако колега  в темата има ходене в Бултрако София, нека попита как стои въпросът с издаване на документ за вредни емисии ЕВРО..? От данъчно разбрах, че при наличие на такъв документ от представител на марката няма нужда от смяна на талона.  Като цена разбрах, че е 30 лв.( по думите на Апостолов Б-с) 

Въпросът е дали изобщо ще трябва да вадим, или ще ни гледат по разни таблици и т.н. Аз съм сигурен, че поне в едно 60-70% от талоните на автомобилите няма вписано евро.. Ако целия народ се юрне да вади този документ от представителите на марките и да подава декларации в данъчното и ще настъпи пак хаос.. А и защо трябва да се пълнят гушите на определени фирмички пак на наш гръб.. :(

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Това разбира се е персонално решение . За мен съм си решил че ще си изкарам такъв документ. В този раздел върви паралелна тема,където има повече информация  по въпроса- има колега с Акорд от 2003 с документ за ЕВРО 4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

гледам за Пловдив предложената наредба:

До 55 kW включително - 0,55 лв. за 1 kW;

Над 55 kW до 74 kW включително - 0,77 лв. за 1 kW;

Над 74 kW до 110 kW включително - 1,62 лв. за 1 kW;

Над 110 kW до 150 kW включително - 1,90 лв. за 1 kW;

Над 150 kW до 245 kW включително - 1,90 лв. за 1 kW;

Над 245 kW - 2,10 лв. за 1 kW.

Екологичният компонент в зависимост от еко категорията на автомобила е коефициент, който за община Пловдив ще е, както следва:

Без екологична категория, както и с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2" - 1,10 ; "Евро 3" - 1,00; "Евро 4" - 0,90; "Евро 5" - 0,80; "Евро 6" и "ЕЕV" - 0,60.

 

Ако няма еко категория в талона се смята за 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 16 часа, malak написа:

Без екологична категория, както и с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2" - 1,10 ; "Евро 3" - 1,00; "Евро 4" - 0,90; "Евро 5" - 0,80; "Евро 6" и "ЕЕV" - 0,60.

 

Ако няма еко категория в талона се смята за 1.

Удебеленото противоречи на подчертаното

 

Иначе - в Пловдив общинарите мислят с г*зовете си, очевидно - за множеството коли, които са без категория, или са Е-1, 2, 3 - най-ниският възможен коефициент, че дори да се размрънкат - да им кажат "Ето, най-евтиното сме избрали, не може по-евтино". За съвременните и далеч по-екологични и чисти коли - най-скъпото. Вместо да е точно обратното, ако целта е насърчаване на ползването на нови коли вместо стари. Ще видим тая сбирщина от пионки, наречени общински съвет, какво ще гласува за останалите градове. Подозирам, че няма да има големи разлики. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен ми е по-интересно защо ставката на KW за над 110 KW в София е 1.23, а в Пловдив е 1.9 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 50 минути, ogi28b написа:

Удебеленото противоречи на подчертаното

 

Иначе - в Пловдив общинарите мислят с г*зовете си, очевидно - за множеството коли, които са без категория, или са Е-1, 2, 3 - най-ниският възможен коефициент, че дори да се размрънкат - да им кажат "Ето, най-евтиното сме избрали, не може по-евтино". За съвременните и далеч по-екологични и чисти коли - най-скъпото. Вместо да е точно обратното, ако целта е насърчаване на ползването на нови коли вместо стари. Ще видим тая сбирщина от пионки, наречени общински съвет, какво ще гласува за останалите градове. Подозирам, че няма да има големи разлики. 

Според мен това е заради изборите и еврокултурата, догодина ще ги оправят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да е мяркъл някъде ставките за Варна?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.01.2019 г. at 11:51, isullivan написа:

На мен ми е по-интересно защо ставката на KW за над 110 KW в София е 1.23, а в Пловдив е 1.9 ?

 

Това за София не е вярно. Ставката от 111 до 150 киловата е 1.54 лв за 2018 и за още няколко години назад, а за 2019 още не е имало заседание на СОС, на което да се гласуват ставките по новите изисквания на закона. А защо в различните градове са различни - защото законът разрешава общината сама да избира в определени граници. Например от 75 до 110 киловата може да бъде от 1.10 до 3.30. Всяка община сама си избира.

 

 Capture.thumb.PNG.158cf3f35337cca971c86511f6731d37.PNG

 

----

 

Кой знае колко много още народ се е заблудил по тоя калкулатор и си мисли, че данъкът ще му е това, което той показва. Вероятно и потриват доволно ръце, до след 2 седмици, когато ще бъдат неприятно изненадани. 

Edited by ogi28b
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://svilengrad.bg/Obs/Проект17-20181228.doc

Сега ако и го гласуват така ...

 

Иначе търсете инфо във вашите общини.

 

В Монтана например обаче неизвестно. :D

http://www.montana.bg/общинска-администрация/данъци-и-такси

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко развитие..

Отидох с документа от Бултрако в данъчното.. Не се получи.. Искали информацията да постъпва само от КАТ..

Затова след 2 часа чакане в КАТ Пловдив вече имам нов талон, в който е вписано Евро4.. Те по служебен път си подавали към данъчното информацията..

Всичко ми струва 52лв. (30лв. в Бултрако и 22лв. в КАТ).. и малко чакане и нерви.. Сега ще изчакам да излезнат новите данъци и да видим..

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А КАТ, как разбират кое точно Евро е колата, защо не е вписано при издаване на първия талон и защо се плаща пак, щом е техен пропуск?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 12 минути, ceco_accord написа:

как разбират кое точно Евро е колата

 

преди 41 минути, petko_z написа:

30лв. в Бултрако

 

За другите неща питай в КАТ. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само се намираме на мохабет. Целта за всички е прекалено ясна. Събиране на пари. Умишлено е така измислен закона, че уж намалят данъка, а се оказа, че ти го увеличават понеже не си "изряден". Кой е виновен.. коментирали сме го в друга тема:

 

Ето тълкуванието

Цитат

Когато пък няма данни за екологичната категория на моторното превозно средство, се приема, че превозното средство е без екологична категория.

 

И коефицента:

Цитат

Без екологична категория, както и с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2" - 1,10 ; "Евро 3" - 1,00; "Евро 4" - 0,90; "Евро 5" - 0,80; "Евро 6" и "ЕЕV" - 0,60.

 

Честито на печелившите, аз вече спечелих, но ясно сме много...

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 19 минути, ceco_accord написа:

А КАТ, как разбират кое точно Евро е колата, защо не е вписано при издаване на първия талон и защо се плаща пак, щом е техен пропуск? 

1. Вади се документ от Бултрако и от него КАТ разбират кое евро е колата.

2. Не е вписано, защото не е било вписано в чуждия талон, с който колата е пристигнала в България.

3. Плащам пак, защото не съм представил документ за еврото при първата регистрация в България. Тогава над 100к.с. нямаше данъчни облекчения, затова не съм преценил за нужно да направя това. Считам това за моя грешка..

 

Като цяло сложно няма.. но пак вкарват народа във филм.. или поне част от него..

  • Like 1
  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, но в моя унищожен швейцарски талон си пише Евро4 и не е нанесено в българския.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 1 минута, ceco_accord написа:

Да, но в моя унищожен швейцарски талон си пише Евро4 и не е нанесено в българския.

Ето за това вече са за бой... но идея си нямам как да оправиш положението.. освен по моя път описан по-горе.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 9 минути, ceco_accord написа:

Да, но в моя унищожен швейцарски талон си пише Евро4 и не е нанесено в българския.

 

Не го признават, преди повече от година когато регистрирах автомобила на жената, в италианския талона също го имаше написано, но без документ от представителството, не го зачитат.

tal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поне в КАТ София на гишето, от което си взимаш талона, пише внимателно да прегледаш всички данни. Мисля, че в този случай който си вземе талона без да си прегледа данните, си е виновен за евентуални бъдещи последствия. Друг смятам е въпросът защо не са въведени правилно. Мисля, че е по-възможно човекът, въвеждал данните, да го е правил през пръсти, защото го мързи нещо (или не е внимавал), отколкото да е конспирация, за да събира КАТ повече пари. Надали този, който въвежда данни печели нещо от това, нито пък вярвам, че е инструктиран „от време на време да пропуска такива данни“. Да не говорим, че едва ли КАТ нарочно ще са пропускали данните за евро-то на колите с цел печалба ако, видиш ли, се случи след някоя година да се промени начина на изчисляване на данъка.

 

Вярно, нещата може да са и по-добре, но мисля, че колкото вина носят от КАТ, че не са въвели данните, толкова си носим и ние, които не сме ги проверили. Но в крайна сметка разликата е 50тина лв и половин изхабен ден, не е огромна болка. Може би и някакви негативни емоции, изразени като недоволство, мрънкане или псуване, но това си зависи изцяло от нас и какво избираме да ни влияе. Нямам за цел да давам морални уроци – само мнение :D

Edited by Pavel_Pavlov
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Винаги така се получава - "виновни няма, има потърпевши". Тоя лаф битува отдавна по нашите земи. :)

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз по-скоро имах предвид да търсим първо вината в себе си и после в другите. Не мисля, че би отрекъл, че имаш вина, че не си си проверил данните в талона. Други също имат вина, но първата част не се споменава много в дискусията – това исках да отбележа. И не за теб конкретно, а за всеки в такава ситуация :)

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз като регистрирах в КАТ Пловдив февруари 2018 със швейцарския талон ми попълниха Евро нормата, явно е на късмет. Ще погледна и във ф-рата за еко такса какво пише.  Ако се окаже масов проблем може и да има промени, и да взимат Евро нормата от каталози.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес служителят в КАТ Пловдив каза "Че защо не сме го вписали в началото.. явно го е нямало в испанския талон..".

После мисли .. мисли и каза: "То май испанците не го вписваха в талона никога..".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе, и там са хора. Не казвам че умишлено са виновни, но фактите са "фак". :(

А след висене почти ден в кат, сверих само основните данни (номера и имена) и "бегай че мъ изеди". :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, доста по-добре бихме се чувствали, ако сме ядосани на държавата (и на другите) за всичко. Аз пък, ако направя моето оф-топик генерализиране – държавниците ни са идеална извадка на народа ни. Естествено има много изключения, но масата избиратели какви са – дай им схема и далаверка и няма и да се замислят, че правят нещо нередно. Иначе сме обединени срещу тези, които ни бъркат в джоба или нарушават правата ни. Или пък сме от по-адекватните и бягаме в чужбина, често негласуващи защото там е по-неудобно. Ние си ги избираме.

 

Сори за офф-топика и явно провокирания гневен отговор. Бих се радвал повече на дискусия с добър тон, но всеки си избира в крайна сметка.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Емич колкото и да ни се иска, просто можем само да сме си ядосани и нищо повече. Никой от онея боклуци няма да прочете кой какво е написал и от какво е недоволен. И наистина ще става по зле и по зле.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последен офтопик и от мен и ви моля колеги социално-политическите дискусии в подходящия раздел, знам, че ме разбирате.

И на мен всеки ден ми идва да си хвана шапката и тоягата и ...

 

Та офтопика:

Да кажем, че има механизми да се борим срещу безчинствата на тези, които си избираме, но докато дадат резултат ще сме побелели, болни и фалирали ..

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има калкулатор но разликата между евро 3 и без евро към 10лв и моя данък е малко по нисък. Явно губят само тия с малкия данък
https://cartax.uslugi.io/#София/СТОЛИЧНА

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, Pavel_Pavlov написа:

Аз по-скоро имах предвид да търсим първо вината в себе си и после в другите. Не мисля, че би отрекъл, че имаш вина, че не си си проверил данните в талона.

Ето ти прост пример, защо да не търсим вината в себе си.

Купувам аз колата от тебе, отивам и си я регистрирам в КАТ на мое име, на гишето гледам внимателно какво пише в талона и какво да видя, бах маа му хабиби :shock:, няма евро категория.

Връщам талона на служителката и тя любезно ми оправя талона, :D да-ама-не, това може да се случи само в нормална държава, тук  започва ходенето по мъките (институциите) .

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 36 минути, Ioan написа:

Има калкулатор но разликата между евро 3 и без евро към 10лв и моя данък е малко по нисък. Явно губят само тия с малкия данък
https://cartax.uslugi.io/#София/СТОЛИЧНА

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 

Само напомням, че този калкулатор за много общини все още не дава правилна информация, защото изчислява с минималните коефициенти и ставки. Специално за София например, за мощност от 75 до 110 киловата ставката е 1.38 лв и все още няма промяна в наредбата. В калкулатора е заложена цена от 1.10 лв. Заложен е също коефициент от 1.0 за евро-3 категория, а той може да бъде от 1.0 до 1.1. 

 

Затова не бързай, ами първо нека приемат точните числа и тогава. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, mar_tod said:

Ето ти прост пример, защо да не търсим вината в себе си.

 Купувам аз колата от тебе, отивам и си я регистрирам в КАТ на мое име, на гишето гледам внимателно какво пише в талона и какво да видя, бах маа му хабиби :shock:, няма евро категория.

Връщам талона на служителката и тя любезно ми оправя талона, :D да-ама-не, това може да се случи само в нормална държава, тук  започва ходенето по мъките (институциите) .

Очевидно в този случай нямаш вина – това не противоречи на моето изказване. Помисляш си първо дали имаш вина – нямаш – продължаваш натам. Тук случая е друг – институцията е организирана тромаво, не е инвестирано в оптимизиране (или някой отговорен за това е некомпетентен) – все неща, които са по-различни от дискутиранто досега – защо данъкът е така формиран и защо на някои ни липсват евро категориите в талоните. Включено е само в изказванията от типа „всичко е лайна, цялата ни държава е такава“.

 

Целта на постовете ми са само да допринеса с малко за намаляване на негативизма, защото, смятам, никой няма полза от него, най-малко самите ние.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, ogi28b написа:

Само напомням, че този калкулатор за много общини все още не дава правилна информация, защото изчислява с минималните коефициенти и ставки. Специално за София например, за мощност от 75 до 110 киловата ставката е 1.38 лв и все още няма промяна в наредбата. В калкулатора е заложена цена от 1.10 лв. Заложен е също коефициент от 1.0 за евро-3 категория, а той може да бъде от 1.0 до 1.1. 

 

Затова не бързай, ами първо нека приемат точните числа и тогава. 

Моят данък за София вече ми излиза в онлайн банкирането, както всяка година. Напълно съвпада с цитирания калкулатор.

И по-конкретно: FR-V, 2.0 бензин, декември 2004 г., 110 KW, Евро 4 вписано в талона - 91.96 лв. данък с 5% отстъпка.

Ако платя след 30 април - 96.80 лв. без отстъпката.

За съпоставка с новите изчисления - миналата година беше 158.00 лв., а по-миналата 231.00 лв.

Edited by roje
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...