Jump to content
jungles

Смяна на масло на АТ ?!?!

Recommended Posts

Здравейте , първо да кажа ,че търси по въпроса относно смяната на АТФ и не намерих задоволителен отговор. И питам кой е по правилният вариант за смяната на АТФа , от пробката или чрез изсмукване с машина ?! Ако е от пробката на загрял автомобил ли се прави или на изстинал ?! Ако е с машина какво количество ще изсмуче ?! Поръчал съм оригинален 4литра АТФ , ще ми стигне ли и за цялостната смяна със изсмукването чрез машина ?! Единственото което разбрах че ако е през пробката ще ми стигнат 3 литра което се води само за опресняване или се бъркам ?!

 

Благодаря за отговорите предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С машина не се препоръчва за тази скоростна кутия. Направи си нормално опресняване на маслото и ще ти е мирна главата.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш максимално да стигнеш до висок процент на прясно масло, направи 2 опреснявания през 1 месец, с по 3 литра.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, crown_bg написа:

Ако искаш максимално да стигнеш до висок процент на прясно масло, направи 2 опреснявания през 1 месец, с по 3 литра.

То лошо няма ама тази гимнастика си е 200+ лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но това е по-добре за тази кутия, и това се препоръчва дори от Хонда (до колкото помня, нямам конкретен източник да цитирам в момента). А и да източиш всичко, то пак е около 6 литра, ако не и повече, така че няма да имаш икономия.

 

За „най-пълна“ смяна се препоръчва две или три опреснявания през кратък интервал.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако автомата си работи нормално, "пусни му кръвчицата" само от пробката и долей 2.6 литра. Ако изтеклото масло е нормално (не черно, гъсто и миришещо на горяло), останалото в тубата може да подариш / продадеш или след хилядарка, да долееш (източвайки литър и нещо).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя контекст , препоръчайте къде може да си направя реглаж на клапаните за София ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jungles написа:

То лошо няма ама тази гимнастика си е 200+ лв...

 

Еми колега, в предния си пост искаше да сменяш с машина, 

за което ти трябват 7л., та кое според теб е по-евтино...

"Хем вълкът да е сит, хем агнето да е цяло." :lol:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро питах кое е по удачно , и ми беше ясно ,че ще да повече от 3 литра.Но в случая съм взел туба от 4 литра и щом не е много найс да се изсмуква с машина ,ще си до- опресня само и стискам палци да няма ядове  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто виж какво излиза и ако е зле (тъмно, мирише на изгоряло), направи още едно след 1000км, както те посъветваха. При желание, може да потретиш пак по-скоро от предписанието в ръководството.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, jungles написа:

То лошо няма ама тази гимнастика си е 200+ лв...

 

За 60 000 км спокойствие не е много според мен. :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купих колата си атомат CRV 1 ГЕН и аз исках да сменя цялато масло да намерих фирма в Варна занимаваща се с автоматици и смяната на маслата им.Те казаха това, за коли над 170 хил. км поради факта че в една от фазите на смяна машината мие кутията,и пълната смяна отмива наслагванията,  не гарантираме че ще  работи после добре и може да доведе до ремонт.Имам три опреснявания с по 3л през определен пробег и всичко е наред ,важно е какво ще източиш първия път и преценяваш колегите са написали какво.Да смените си ги правя сам при теб има филтър отвън и той се сменя лесно.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пояснителният отговор.Смятам информацията относно машинният метод много полезна , това може да предотврати излижни проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...