Jump to content
Zilburg

Покупка на CR-V III 2.0i 150hp, автоматична скоростна кутия - въпроси и съвети

Recommended Posts

Здравейте,
обмислям закупуването на CR-V III генерация. Задължително бензин, и задължително автоматик.
Карам по около 10 000 км на година, и едни 60% от тях градско. 

Живея в чужбина, и автомобилът ще го внеса сам - въпреки че, има много нелюбители на автомобилите от Швейцария / Австрия. Както един мой познат, който внасяше автомобили казва - в България или нов автомобил, или върнат от лизинг. Другото е тото :)

Бройките,  които гледам са без ръжда, тъй че няма притеснения.
Гледам изпълнението Елеганс - Ксенон, отопление на седалките, нямат навигация, нямат и паркинг сензори, предполагам, ще ми е мъка в началото, но пък ако много ми пречи, винаги мога да го продам. Също така, виждам, че има системи с Bluetooth и камера за задно виждане, което е много готин вариант.



1. Автомобилите, които гледам са на между 90 000 и 120 000 км. Предполагам двигателят е с верига, на колко км. следва да бъде сменена тя?
2. Същият въпрос и за автоматика - на колко км. следва да му се смени маслото?
3. Има доста газифизирани автомобили, но все още гледам има полемика, дали двигателите са подходящи за такъв тип гориво. Попринцип идеята ми е да взема автомобил с двигател, носещ на газ, тъй като това е бонус при препродажба.

Има ли нещо спесифично, за което трябва да гледам? За мен важи правилото - измъчи го на тест-драйв, ако не тропне или изпуши, значи автомобилът е ОК :)

Видях, че имат проблеми с компресора, но това не ме притеснява , предвид моя пробег - Компресорът на NISSENS е 375 лева, изсушителят е около 50. 

Автомобилите са както следва:
1. 115 000 км, с два чифта гуми и джанти, първа рег. 08.2009
2. 81 000 км, с два чифта гуми и джанти, първа рег. 10.2007 (но пак е трета генерация!)

И двата ще стъпят на около 8000 евро, в добрия случай.

Поздрави.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Мисля, че добре си се насочил.
Предвид пробега, който си написал, верига може да не се наложи да сменяш, говорим за 200 х. км. и повече. Течността на автоматичната кутия се сменя при най-тежка експлоатация през 40 х. км. Свали си ръководство от тази тема, там е описано всичко. Също така в този раздел има доста полезни теми относно обслужването и болните места на модела.

Колата носи перфектно на газ, но аз лично не съм си сложил, защото карам много малко.

Паркинг сензорите съм ги изключил, не мисля че ще ти трябват. Навигация може да се монтира допълнително, има такава тема.

 

Задължително проследи дали е правен редовно реглаж на клапаните и дали в момента е за реглаж!
Имай предвид, че проблемът с климатика може да се прояви именно при тези километри.

 

Успех!

 

Редактирано от note
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един съвет, купи си Executive - хондата е  достатъчно шумна вози твърдо (комфорта е никакъв) та ако няма кожа и не свети добре в тъмното и не свири парктоник си купуваш една скъпа орязана кола, и да знаеш че тоя автоматик с малкия двигател е много много тромав.

Ако си зад тир с ентизивно движение в някой проход ще се молиш да отбие или да хване друг маршрут, а ако е на газ жива скръб.

Насочи се към 2,4 мотора атоматик

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма, че executive е доста по-добре откъм купе и екстри. Ама излиза ,че така ще кара още по-скъпа тромава кола!
Ами тия 150 коня не са като ония, коментирано е вече, задължително тест драйв и всеки да си преценява дали го устройва. Иначе да не стане като при един познат, дето му се развали турбото на голфа и умира от яд, щото на светофарите го изпреварват по-бързи голфове.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тест драйв нито шума нито возията нито пъргавината ще може да усети, а комфорта ще му е последна грижа. Като мине 2-3 хиляди километра ще се чуди кое точно му харесва в тая кола а дал една шапка пари.  Ако е 2,0 задължително поне Executive, като не върви поне да му е комфортно, хахаха

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго ми прави впечатление колегата още не е купил колата компресор, вериги почнал да сменя, голям майтап

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, избирам между това, което има. Вариантите с 2.4 са доста по-малко, а нямам намерение да обикалям 1000 км за автомобил. на който вероятно ще навъртя 20 000 - 25 000 км в най-общия случай, и то ако и някой друг член от семейството ми го търкаля от време на време.

Ускорението от 0 до 100 км/ч е някъде 13 секунди, което е същото, като другата японска джипка, която в момента се търкаля. Как да обясня, че този автомобил ще се ползва за да отида да си купя домати, да си платя някоя друга сметка, да отида на 150 км от столицата, или в най-далечния случай, до Гърция?

Вземи си Екзекутив - имало кожа. Предполагам, кожата е пигментирана. И това в най-добрия случай. Силно вероятно е, всички части, които не се допират с тялото да са изкуствена кожа, както при всички по-бюджетни марки. И тъй като дълго време, като хоби, съм се занимавал с кожи, ти гарантирам, че никога няма да си купя автомобил с пигментирана кожа, освен ако няма обдухване. Първо, страшно много ще запотява, и второ, като знам какви са седалките на CR-V - то, ще се лъзга като леген.


Ходните, които са с такъв интериор силно ме отвърщават.

Има Ксенон, надали се различава от тоя на Екзекутив, тъй че светенето е едно и също.

Единственото е парктроник, на за 700-800 лева ще ми монтират и камера за задно виждане, и bluetooth, ако толкова държа.

 

Била тромава, ако имало камион пред мен - това е джипка за возене. Имам кола, и в случай, че искам да съм бърз - E 500 купе, модел C207, от 2010. Не съм вдигал повече от 170 км / ч с нея.

Не съм купил, пък искам да сменям - дискутираме слаби места. Естествено, че ще искам да знам кое на колко км идва, най-малко от чисто хигиенна (за автомобила) гледна точка.

Към колегата Note - благодаря за клапаните. Ще питам собствениците. Има ли как да хвана, в полеви условия, че колата плаче за реглаж?

Поздрави.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В полеви условия малко трудно се хваща ,че колата е за реглаж - слушаш и ако чуеш ,че трака като дизел или има неравномерен празен ход.Това се получава, ако клапаните са много зле.В повечето случаи трябва опитно ухо. Гледай двигателя - не трябва да помръдва изобщо при работа на празен ход и да е тихичък. ( но и това е субективно ,понеже зависи какво масло са сложили).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ivailopp e казал за клапаните. Евентуално продавачът може да представи и документи за реглажа.

За кожата потвърждавам,че само там, където се допира тялото, е естествена кожа. На мен лично при екзекютив най-много ми харесва панорамният покрив и изпълнението на таблото.

Както казах, добре си се насочил към модела. Не се притеснявай за мощността, колата е напълно адекватна и извън града. На дълъг път е страшно стабилна и лесно се управлява, повече като лека кола, отколкото като джип.

Бензиновият модел е с електрическа кормилна рейка и на моменти може да ти се стори малко необичайна в началото.

Успех и чакаме първи впечатления!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, панорамният покрив е приятна екстра, попринцип при мен задължение, но в случая, тримовете са така направени, че не бих се жертвал за кожа, лично мнение.

Тези дни ще ги доогледам, и ще пиша. Ако автомобилът толкова не ми хареса след 2-3 000 км, все някой от форума ще се израдва на грижливо подбран автомобил ;)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...