Jump to content
Петър Василев

Проблем със Сивик Хибрид

Recommended Posts

Здравейте,

Пиша с надежда, че тук може някой да ми помогне дори със съвет или мнение.

Проблемът ми е следният.

Преди четири месеца си взех Хонда Сивик Хибрид 2008 г. и в началото нямах проблеми всичко вървеше много добре, но не след дълго започна да ми светва IMA лампичката на таблото, а след това и чека започна да светва. Една сутрин при запалване на колата ми светна Чека,  IMA и акумулатора, и след достигане на работната температура на двигателя акумулаторът / лампичката / изгасна. След няколко ходения до майсторът ми и закачане на диагностиката, триене на грешките закарах колата в БУЛТРАКО.

Там вързаха колата към диагностиката и ми казаха, същото което ми каза и моят майстор - че проблемите не са от батерията / тя била в перфектно състояние 81% от капацитета и / а в два модула DC-DC Конвентор 1С800-RMX-0033 и модул ВСМ 1К100-RMX-E02, и че трябва да бъдат подменени. Но можело да са нови / 5080 лв./ или работещи от друга кола / демек втора ръка / намерих вторият вариянт и двата за 550 лв. смених ги, но дори след смяната на модулите нещата не се промениха, продължиха и то вече доста често.

Ако някой може да помогне с информация и съвет ще бъда благодарен.

Мога да дам координатите на човека от който закупих частите, той внася само Хонда и цените на частите му не са високи.

Предварително Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей кой бяха грешките който ти прочетоха преди да ти сменят частите зареждаше ли се малкия акумолатор.Колко често караш колата.Питам защтото аз често карам с светещ ИМА вече повече от година но колата си работи нормално.Моите грешки са P0A7F  и P1570 когато ми светна чека 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

За грешките не мога да ти кажа кои са били, защото не ми ги казаха. Но ми казаха, че модулите които са за зареждане/разреждане на батерията и за преобразуване на електричеството за зареждане на акумулатора и батерията единият от тях не работи. Обявиха ми цена от 5050 лв и за двата, но аз си намерих един пичага който внася само ХОНДА от Англия, а в това число и ХИБРИД и от него си ги закупих за 550 лв и двата смених ги и продължи да ми светят чека, IMA и акумулатора. Когато ми свети акумулатора към акумулатора не постъпва зареждащ ток. Щом стигне работна температура на двигателя и рестартирам двигателя изгасва акумулатора и тогава се зарежда.

След второто ми ходене в Бултрако за подмяна на нагнетателните патрони за аербеците вдигнах един скандал и след два дена ми звънна управителя на сервиза и след проведеният разговор с него се разбра, че модулите трябва да се обучават да работят с тази батерия която е на колата. И едва след това трябва тези лампи никога повече да не светнат. Та в сряда 14.11.2018 съм си записъл час който ще ми струва 66 лв. за да обучат модулите.

И след това ще пиша да кажа дали се е разрешил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е гаранцията,че тези новите,втора младост модули са изправни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията е 70/30 да работят, а да задам въпроса - Каква е гаранцията че ако дам 5050 лв. и се окаже че проблема не е в модулите и моите стари работят при условие, че когато през 2016 година е сменена батерията и модулите не са обучени да работят с тази батерия. За това гаранцията е 50/50 да стане и този вариянт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като мине обучението ако може сподели дали всичко е наред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.11.2018 г. at 19:12, nakata написа:

Като мине обучението ако може сподели дали всичко е наред

Здрасти Наката,

Днес бях в Бултрако обучението премина перфектно модулите работят перфектно, но възникна друг проблем и той е, че две клетки на батерията са заминали и проблема идва сега от там. Намерих фирма която ремонтира батерий за хибриди, сега водя разговори да ми кажат цената за ремонта. И като получа подробна информация ще пиша. Но в сервиза ми казаха, че след ремонта на батерията отново ще трябва да ги посетя, за да информират колата, че батерията е сменена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам за сервиза в Русе ще ти свършат работа ,но колегата който го пробва не сподели подробности .При теб трябва да е по добре защото след 2008 батериите стават от инсаит. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...