Jump to content
saintsinnerr

Износване на задни гуми Акорд VIII ген.

Recommended Posts

Здравейте,колеги!Карам Акорд 8 ген. 2.4седан Type S.ПРеди няколко дни като сменявах гумите и видях,че задна дясна гума беше доста износена.Откарах я на реглаж на заден мост да я видят в София кв.Княжево,човека я качи и каза,че колата е перфектна и проблема идвал от това,че предния собственик е сменявал отзад пружини и  амортисьори с по-ниски и колата в момента е по-ниска отзад.Каза че е много добре направена и било редовен номер швейцарците да ги свалят отзад.Препоръча ми да не пипам нищо,защото колата била перфектна,стабилна и много поддържана и да слагам отзад по-кофти гуми и през две години да ги сменявам като се изтъркат.Някой имал ли е подобен проблем и според вас трябва ли да потърся втори мнение или да си карам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,препоръката на този майстор ми звучи несериозно.Задължително бих потърсил друг,"по наясно".Търси проблема,колега..!:)

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора ми похвалиха въпросния майстор.Качи я,мери с някаква апаратура,гледа я доста и накрая каза,че по колата всичко е перфектно и това е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази глупост, да сваляш задницата?! Трябва да си ненормален, че да го правиш...

А що се отнася до това, да слагаш кофти гуми отзад, просто не ми се коментира. Този е "майстор", щото не му знам името...

Редактирано от dimkaraganchev
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, saintsinnerr написа:

Здравейте,колеги!Карам Акорд 8 ген. 2.4седан Type S.ПРеди няколко дни като сменявах гумите и видях,че задна дясна гума беше доста износена......

 

Има износване и износване.

Сега остава да споделиш ,и къде и е износването /или я снимай и качи тук /- примерно отвътре, отвънка, или по целия протектор.

За да износва само едната гума - има нещо нередно.

 

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо подобно да не се окаже ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Нещо подобно да не се окаже ?

 

Може и това да е,при мен гумите също се износват от вътрешната страна и седят под наклон както и Вие сте го описал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана с износването на гумите? Острани ли проблема? Възможно е да е от проблем с задните пружини. Акорд 8 страдат от този проблем,за това "в швейцария ги правят с ниски задници" както е казал майстора хаха :Д Сменят им пружините.

Гледай този клип. Руснака разказва за най-често срещаните проблеми при акорд8,споменава и за пружините и износванети на гумите.

 

Ето още по темата,от къде идва проблема и как се решава.

https://www.drive2.ru/search/?text=акорд+8+задни+пружини

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса с пружините. Никой не им сваля прожините и т.н. Просто при Елеганс и Екзекютив изпълненията са само със спортно окачване ( пише го в брошурата на модела и таблицата с разликата в различните нива на оборудване). Затова отзад са по-ниски, а опред имат щанга мвжду двата амортисьора. Само базовото ниво на обурудване Комфорт е с нормално окачване. От Швейцария трудно ще наметиш Комфорт изпълнение, да не кажа, че там май само Елеганс и Екзекютив се продават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкаш да кажеш,че пружините на "комфорт" са по-меки  от тези на type S и Executive?

Ако е така дай партномера на 4-те да сложа н моя executive такива от комфорт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Изкаш да кажеш,че пружините на "комфорт" са по-меки  от тези на type S и Executive?

Ако е така дай партномера на 4-те да сложа н моя executive такива от комфорт.

Предполагам, че има разлика в пружинитен, но немога да намеря номер. Ето в брошурата се вижда кои имат спортно окачване ( в полето sport suspension)

Screenshot_20190430-224756_Drive.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте на всички. С моят акорд преди седмица ходих на реглаж ходова част, бях сменях преден накрайник. Оказа се, че ъгъла на задните гуми е малко по-голям, но е в зелената зона все още. Огледах го, но единствения реглаж отзад е за сходимост, няма възможност за промяна на наклона! И аз стигнах до извода за по омекнали пружини. Преди години ми беше из носила задни гуми от вътрешната страна, както казва руснака от клипа, но те си бяха доста по-отънели и доста меки. Естествено ходих и аз на реглаж, но беше добре. Сега карам от няколко години с нови и ги следя, но не съм забелязал същото износване (все още). Ако може някой, който е сменял задни пружини да каже има ли разлика с новите и какви е монтирал? Аз търся сега да си поръчам ще ги сменям преди прибирането към България. От тези, който виждам: за оригинални около 140 евро, KYB за около 40 и тези който руснаците препоръчват Lesjöfors, но те не ми говорят нищо. Мисля лично за мен да са кайяба-та. Ще кача снимки и повече инфо след смяната. Извинявам се, не искам да изглежда, че пре вземам темата на колегата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не превземаш нищо така, че споко.

Окачването при фейса е по меко и по всяка вероятност японеца е сменил пружините. Трябва да се пита дилър на Хонда какви са и какви стават за дадения модел по вин поддчертавам по вин защото по всяка вероятност и четирите са различни и ще е желателно да се сменят в комплект трябва също така да се провери дали дадени пружини не вървят и с други амортисьори  Ще следя с интерес развитието на темата.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Добър вечер на всички, да информирам, че пружините пристигнаха! Сега остава да намеря време да ги сменя...

Поздрав на всички, ще кача снимки от смяната.

20230523_083451.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днес успях сменя пружините. Отне ми малко повече време от предвиденото, но все пак новите пружини са по местата. 

Ще кача малко снимки.

 Първо с размери от земята до дъгата на калника преди смяната.

 

20230603_091623.thumb.jpg.5aed31a41245cc12ce21e96413c67406.jpg

688мм.

 

Има доста кал малко е трудно да се измие хубаво там на автомивка...

20230603_092731.thumb.jpg.80e3022f86baa49b17e3960cb51d6c31.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Первия е свален.20230603_102812.thumb.jpg.651fa58e8c549f86fa192b4f29bb520a.jpg

 

Доста време си изгубих да развия биалетките и от двете страни, доста ръжда имаше. И свалянето на самия амортисьор с пружината не е никак лесно. Развиването на двете гайки горе и болта към шенкела беше лесно, но да се извади е малко трудно, окачването стои е под напрежение заради тампоните.

И ето го все пак разглобен...

20230603_103438.thumb.jpg.083c8f8e575679d4f26a95da3ed82914.jpg 

Редактирано от Ivailo Todorov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините изглеждат доста прилично, еднакъв размер с оригиналните.

20230603_103942.thumb.jpg.f9f5d2a0efce679b937e7b035ba54f1e.jpg20230603_103853.thumb.jpg.ac7475a3221597ba282cfad342c25aeb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях поръчал нови прахоуловители, но оригиналните бяха добре и оставих пак тях.20230603_105307.thumb.jpg.6b3ec3ce8dbae7c98c11449cdba8010a.jpg

 

Ето го и на място.20230603_111813.thumb.jpg.7bfad56ad5e6f00e60e580eb9dd32944.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от другата страна.20230603_122053.thumb.jpg.7f194d74366f22ca7e9c4a80f1f6d56d.jpg

 

И сме готови ...20230603_124509.thumb.jpg.22bfefe809ca6db68f6f9cdbfc141151.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След като стъпа на гумите я поразклатих няколко пъти преди отново да измеря.20230603_125307.thumb.jpg.df1770984943cff6e0140918df422bd6.jpg

Размера е идентичен със старите 688мм.

Впечатления след  първо каране, доста по-стегнато подскача отзад бих казал, че и даже малко се повтвърди окачването. Ще я покарам няколко дена за да съм сигурен. Забравих да кажа, че съм с 18 цола гуми 225/45 18 и пълен резервоар без 10 литра приблизително (150км след зареждане до горе). Ако някой иска да сравни размерите с неговата, акорд турър.

Хубав ден на всички.

Редактирано от Ivailo Todorov
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да използвам темата на колегата.

И аз съм в  търсена на вариант за смяна на задните пружини(може и предните) с цел да се вдигне малко повече колата или по е да не кляка толкова (като напълня газовото+резервоара+ багаж +дете+жена+ отгоре багажника за покрива и колата си кляка)

Има ли някакви пружини,че все намирам такива който я снижават с 30-35мм.

Гледах има за Хонда ЦРВ но за Акорд -Комби не намирам.

Ако някой е правил подобна процедура и е доволен да сподели.

Попронцип си върви колата и си носи на товар ама ми се иска да е с една идея по повдигната като е натоварена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...