Jump to content
authentic

Няколко проблема

Recommended Posts

Здравейте, доста изчетох и прегледах, но такива проблеми не намерих.

 

1. Стрелката на горивото и стрелката на температурата показват с около 5мм по-надолу от колкото трябва. Пълня до горе и стрелката не може да стигне до края, резервата ми светка под минимума. Температурата съм я сравнил със снимки от други коли същия модел.

 

2. Скоростта ми я показва с около 6-8 км повече от колкото се движа. 

Не знам дали има връзка, но предния собственик е врътнал километрите малко надолу и мисля, че може тогава нещо да се е прецакало, но не знам как да го оправя.

 

3. Миналата зима на 4-та ми се изфорсира колата, но като се затопли и мачкам газта до долу и няма никакви ядове и от тогава до сега не го е правила. Та въпросът ми е дали може да е от някоя помпа на съединителя или е от самия него?

 

И как аджеба се оправя проблема с парното, на hi духа топло, но като врътна един градус надолу и духа студено? Бях разглобил таблото и видях една бяла машинка която от hi като преместя градуса с един надолу и отива в крайно положение и си седи така до Lo. Датчика за външна температура влияе ли и, защото лятото беше блокирал после се оправи(уж)?

Става въпрос за 2.2 дизеляк 2006 година.

 

Извинявам се ако се повтарям с някой друг.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За точка 3 съм за съединител. При мен беше така.. една зима почна да плъзга на 4-та.. после се оправи. Малко по- късно почна пак да плъзга.. прехвърли се и на 3та и то до такава степен, че си беше доста рисково вече да изпреварваш и го смених. Сега нямам проблеми. За другите точки не знам какво да кажа.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причината за неточните показания на стрелковите уреди е разглобяване на цялото табло със съпътстващото демонтиране на стрелките, а след това не са монтирани в правилната позиция. Ако си с ниво на оборудване "екзекютив" и имаш фабрична навигация мисля че имаше начин да се зададе корекция на показанията на скоростомера, но не съм сигурен. Колата диагностицирана ли е в читав сервиз? При проверка с диагностичната програма може би има възможност да се оправят показанията на скоростомера. Пак с диагностика може да се види какъв е проблема на климатроника. Мога да се съглася с колегата thelastbonbona, че ти е тръгнал съединителя, а не помпите. Преди 2 седмици сменях и двете помпи, но при мен поне засега нямам симптоми за смяна на съединител. Най-лесно можеш да го тестваш на равен път като караш с изключена VSA на 4-та предавка с около 80-90 км/ч и рязко натиснеш педала на газта до ламарината. Ако оборотите се повишат много по-бързо отколкото показанията на скоростомера, значи съединителя приплъзва и трябва да се смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го това, набих му педала до долу, ускорява си нормално без рязко засилване на оборотите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих бързал със смяна на съед. Моя също първата зима приплъзна както се говори, в студено време на 4та и 3та. После 3 години съм го карал без никакви симптоми, освен когато е много студено и се смачка газта и то 1 от 10 пъти да съм го усетил. Накрая почнах леко да чувам демпфера и свалих кутията. Маховика беше тоталка а притискател и феродо в прекрасно здраве. В сивинфото се коментира , че притискателя е слабото място. Говори се, че при боксуване може да се направят няколко рязки стартове, така да се каже да се помогне на саморегулирането в притискателя, да се самонатегне и проблема изчезва. Има някаква логика.

По т.2 скоростомера с какво го засичаш? Моя по апп на телефона също дава грешки от порядъка на 5-8км.

Парното е толкова умряло на тоя дизел, че зимата го ползвам така или иначе само на hi

Редактирано от r5gtr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерих с апп на телефона, с навигация отделна и по пътя Плевен - Русе има едно място което ти показва скоростта. На трите ми показва по-малко от колкото на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парното, може евентуално да пробваш да изчистиш радиаторчето на парното в някой гараж в който предлагат почистване с машина. Поне при мен проблема така се оправи и зимата завирам на HI и спокойно си връщам на 25 гр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ако намеря време ще го чистя и ще кажа какъв е ефекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега, във връзка с показанието на скоростомера - производителите на всички автомобили са длъжни да програмират скоростомерите така, че в зависимост от скоростта да дават определено отклонение, което винаги е нагоре. Това е с цел превенция. Аз лично не съм виждал и карал кола, която да не дава такива отклонения, което пък не значи, че няма. При повечето коли, ако си с фабрично предписания размер на гумите, отклонението при 100 км/ч е около 4-5 км/ч. На предишната ми кола при 100 км по скоростомер, скоростта беше 95 км/ч измерена от GPS на телефон. А изчислено според обиколката на гумата, оборотите на двигателя и предавателните отношения на кутията и диференциала - скоростта беше малко под 96 км/ч. При 140 по скоростомер беше 132 по GPS.

 

На Акорда ми при 100 км / ч по скоростомер показва 97 по GPS и при 140 по скоростомер - 134 по GPS.

 

Ред.: Засичал съм го също и по километричните табели на магистрала: около 92-3 по скоростомер и включен круз контрол, така че да показва точно 90 по GPS, след 1 час каране бях изминал 90 км без 100-200 метра (километричната табела се виждаше пред мен на 100-200 метра). Даже се учудих колко точно работи GPS-a и круз контрола. 

 

---

 

Колкото до теста на съединителя - винаги се прави на най-високата предавка, защото тогава съпротивлението, което оказват колелата към двигателя е най-голямо. Имам предвид - ако го направиш на 4-та и всичко е наред - това не значи, че на 5-та и 6-та пак ще е наред. Прави се на най-високата предавка за  колата и в оборотите на максимален въртящ момент. За още по-сигурен тест може леко да се натиснат спирачките (ама наистина леко), за да създадеш още по-голямо съпротивление откъм колелата. Само че трябва да се внимава, защото могат да се изпекат доста бързо. 

 

Успех в разрешаването на проблемите. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Както казаха колегите, вероятно нещо е правено по таблото. При мен на пълен до капачката резервоар, стрелката подминава максималната чертичка. 

 

2. Това си е чист съединител. Пробвай на висока предавка как се държи. При мен за първи път започна да приплъзва на 6-та на дълъг път при по рязко подаване на газ. След време се прехвърли до 4-та. Аз лично го смених моя за да си спестя по-големи неприятности, но това вече всеки сам си го преценява. Вероятно ако се случва да приплъзне веднъж в годината ще може да покараш още доста преди тотално да сдаде багажа. 

 

3. Всички коли показват по-малка от реалната скорост, а ако не си с предписаните гуми, това може да се влоши още. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, понеже не искам да отварям нова тема, ще си пиша в тази. При особенни обстоятелства ми се счупи челното стъкло и се оказа доста трудно да се намери. Въпросът ми е, мога ли да сложа стъкло от десен волан(повечето по моргите са такива), защото имам датчици надолу от огледалото и виждам, че на десняците самото огледало + пластмасата с датчиците седи по вдясно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте, понеже не искам да отварям нова тема, ще си пиша в тази. При особенни обстоятелства ми се счупи челното стъкло и се оказа доста трудно да се намери. Въпросът ми е, мога ли да сложа стъкло от десен волан(повечето по моргите са такива), защото имам датчици надолу от огледалото и виждам, че на десняците самото огледало + пластмасата с датчиците седи по вдясно. 
Изобщо не е трудно да се намери. Наскоро сменях...Китаеца е 140/50 лв. Европеец е към 50 лв повече. Ако някъде им трудно да го намерят - да затварят. По шаси си излиза какви датчици имаш и стъклото си пристига така. От морга кой ще се навие да го сваля и да ти го слага после?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами говорят ми за някакви доставки с капаро и чакане, а китайското беше 200+ немското близо 300 и ми го казаха набързо без номер на рама само по година. Утре отивам до едно друго място да питам, но ми е последен вариант в града за ново до колкото ми е известно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...