Jump to content
rado_85

Симптоми за запушен ЕГР Акорд 2.2 дизел 2004

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам съмнение за запушен ЕГР... На първа при потегляне и подаване на малко газ за превключване на втора и при втора колата не реагира веднага , а се усеща едно леко забиване и после тръгва нормално. След подаване на повече газ симптома изчезва. Има го само при първа и втора скорост. Не съм почиствал ЕГР досега.

Прочетох доста във форума и първоначално помислих, че може проблема да е в педала за газта , но от трета нагоре няма никакъв проблем. Миналата седмица сменях горивен филтър оригинален..... колата е преди фейслифта и съм съобразил филтъра . Появи се малко преди да го сменя... т.е не е от него. Според Вас на какво се дължи и възможно ли е да е запушен или пред запушване ЕГР?

Благодаря предварително на отзовалите се :)

 

 

Редактирано от rado_85
пропуск в заглавието на темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглоби дроселната клапа и я почисти добре. Свали малката тръбичка след топлообменника и също я почисти добре-ще е пълна с нагар и сажди. Ще почистиш добре и отвора на смукателният колектор в който влиза тази тръба. Ще усетиш разлика,но като цяло не очаквай чудеса от колата. Мудно реагира на командите за ускорение,особенно след смяна на предавки или опит за рязко ускоряване. Провери и дебитомера.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета Krlv , ще пристъпя към почистване почивните дни.:) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2018 г. at 17:10, rado_85 написа:

Здравейте колеги,

 

Имам съмнение за запушен ЕГР... На първа при потегляне и подаване на малко газ за превключване на втора и при втора колата не реагира веднага , а се усеща едно леко забиване и после тръгва нормално. След подаване на повече газ симптома изчезва. Има го само при първа и втора скорост. Не съм почиствал ЕГР досега.

Прочетох доста във форума и първоначално помислих, че може проблема да е в педала за газта , но от трета нагоре няма никакъв проблем. Миналата седмица сменях горивен филтър оригинален..... колата е преди фейслифта и съм съобразил филтъра . Появи се малко преди да го сменя... т.е не е от него. Според Вас на какво се дължи и възможно ли е да е запушен или пред запушване ЕГР?

Благодаря предварително на отзовалите се :)

 

 

мини един Карбон Клийн за 50 60 лева и нямаш ядове ама го направи преди смяна на маслото,а доколкото за горивния филтър той не е ОЕМ а е на Бош,Маде ин Спаин ;) да си знаеш просто 40лева струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бенджи спри се, темата е от миналата година и не само тази. 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...