Jump to content
galin_k

Загуба на мощност

Recommended Posts

Здравейте всички, engine check свети, оказа се прословутият knock sensor. Рискувах и го смених с един  от по-скъпите китайски реплики, но без резултат,лампичката отново свети. 

С грешката колата губи мощност и разходът на гориво сякаш е по-голям. 

Колкото и да боли май ще трябва да се купува оригиналния сензор, който е неоправдано скъп. 

 

Някакви идеи? Може ли наистина колата да е толкова мудна и разходът да се е покачил? 

 

Като цяло колата я имам от няколко месеца и съм разочарован защото очаквах доста повече от двигателя, втека и разхода... Не ме разбирайте погрешно, не очаквах бегачка а просто да върви нормално все пак е 125кс,сравнително не тежка кола.. 

 

Благодаря за помощта 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сензора може да прави такива магарии, освен ако няма нещо друго, което да я спъва, но то, щеше да да го усетиш при изгаснал чек. Иначе в английския ''бей'', не са чак толкова скъпи.  Темата за китайските е разпъната в ЦРВ раздела и като знам къде е сензора, дълбоко препоръчвам да не се правят експерименти с некачествени. Времето и цената за монтажа е достатъчно за да се направи сметка, че ако се сложи оригинален се избива скъпя.

Друг е въпроса, че на колега, проблема беше в окабеляването, за всеки случай, разкачи компа, напръскай женската и мъжката букса с контокс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох темите в отдела на ЦРВ, също и по чужди форуми, като цяло работата с китайските реплики е 50-50, затова и пробвах все пак става въпрос за една джаджа с един микрофон вътре и нищо повече. 

Гледах и в Английския ибей, но преобладават пак китайчета. 

 

Най-добрата оферта която съм намерил е директна доставка от Япония през jp-carparts.com за 132$ без доставката. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е ...от 10 китайски 4 не работеха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я закарам да й прегледат окабеляването, все пак да се провери преди да се изсипят още един куп пари. После ще пиша.. 

 

Преди доста години бях купил на баща ми преди фейса 105кс и сякаш спомена ми е че вървеше по добре от тази. 

 

Любопитно ми е и ако има навити колеги от София бих разменил колите за една обиколка за да се убедя аз, а й да чуя друго мнение за вървежа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда.Колата ти е в авариен режим със статичен аванс.Няма как да има мощност.Датчика за детонация се диагностицира с осцилоскоп или фирмен уред за 5 минути.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Маркони, ще прегледам състоянието на новия и стария оригинален преди да предприема друго решение. 

Ще пиша докъде съм стигнал, че май тази грешка си е често срещана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихме окабеляването е ок. Явно проблемът е в knock sensora,който за мен трябва да се купи оригинален нов и с монтажа няма да излезе по малко от 450лв!!

Тъй като при каране не чувам някакви детонации, вчера пробвахме да откачим сензора от блока, вързахме го да не виси и сложихме маса. Това беше просто за проба, но след 2км се светна отново грешката. 

 

Някакви идеи? Някой да си е слагал втора употреба такъв? Знаете ли някой да продава читав датчик, че вече ми писна да се занимавам с него. 

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем да се сложи 2 употреба,но пак има 50% вероятност да не работи.Самия датчик е прост зумер вързан в режим микрофон.Вътре има пиезо пластина залепена в корпуса.В средата има телче с пружинка,което отива на изведения контакт.Всички пиезо пластини се отлепят точно в центъра ,където е спойката.Живота им е средно 5 години.КАто ми се наложи да сменям такъв датчик вече поръчвам 3 и знам ,че все единия ще работи:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а ти сваляш ли колектора за да стигнеш до него, щото отдолу гледахме че е на кофти място и за да де завие ще трябва някаква втулка предполагам? То и самата работа си е 50кинта хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай по моргите със уговорка ако не сработи да им го върнеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...