Jump to content
veliko

Покупка на 8-ма/7-ма генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги,


Преди време имах 6та генерация седан автоматик 2.0 фейслифт - тази кола беше изпреварила времето си с поне 5 години.
С Хондата нямаш никакви проблеми и беше страхотна кола, но ми се наложи да я продам защото ми взеха книжката за по-дълъг период и нямаше кой да я кара.

Сега след като имам пак СУМПС искам пак да си купя Акордеон, но този път искам комби. Гледам 7-ма генерация, но една определена обява много ми се набива на очи и искам да чуя вашето мнение. Става дума за това:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11529078704870649&slink=8fx4wt

 

Утре мисля да ходя да я видя и да разбера - защо тази кола е толкова евтина?!?!
На пръв погледн няма никакви сериозни забележки и не ми се струва много уморена от каране.

Наистина съм учуден?!?!

 

Моля ако някой е гледал колата да си каже мнението, за да знам дали си заслужава загубата на време.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

1. Държиш ли на бензин, въртят ми се мисли да продавм моя Акорд, а той е дизел (харесах ЦРВ). Колата си я гледам и не жаля пари, по форума има теми с текущите ми проблеми :)

 

2. Тези джанти не са нейните мисля, че са маздови - моята я взех с такива от Швейцария сега зимните ми гуми са на тях.

 

3. Автомат бензин не знам, но съм карал такъв Акорд с този мотор седан и ръчна кутия, има някаква динамика, но както аз си товаря колата надали този мотор 'стига' :)

 

 

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си мисля,че този клип съм го гледал преди година или там някъде.Нищо лошо не казвам но да стои от толкова време.....?

Имай на предвид,че в Швейцария Акорд 8 за такива пари няма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, veliko написа:

не ми се струва много уморена от каране

Самовнушението понякога помага. Но кажи, колко трябва да си я карал, за да направиш дупка в оригиналната стелка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, не бях гледал клипчето ....
Ако реално са си нейните стелки и близо 200к .... може и да е реално. Но все пак не вярвам на 5 години като е била и да не са му подарили на швейцареца един комплект стелки пак оригинални и товага стават 2х200к.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стелките са ти последният проблем,да не говорим,че джамбазина може би ги е подменил.Моите бяха почти нови и все още са и явно са сменени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за директността, но изглеждаш запознат - гледам че караш същата.
Какво да и гледам на колицата, освен дали е изгнила? Изобщо 2.0-ката адекватна ли е за това купе?
Все пак е по-тежка от 7-цата с близо 200кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа само мое мнение.Очарован съм от автомобила.Доста коли съм сменил,никога не оставям с една кола в гаража.Този автомобил може да бие 90%процента от всички други двулитрови автоматични атмосверки.Проверено.

Автомата е безупречен,мек и плавен и мисли с теб,сиреч ще се нагоди по твоят стил на каране.Мотора дърпа добре даже доста добре за автомат.Двама човека с багаж на море не можех да направя разлика с когато съм сам само климатика леко го усети но доста по добре от Лагуната и Зафирата.

Гнило в Швейцария няма.И при мен няма.

Питай, ще помагаме.

Каквото и да гледаш по нея това което е искал да прикрие търговеца го е покрил и то така,че да не се види в началото.Реномето е важно да му се провери!

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност цената е много съмнителна, въпросът е какво може да е очевидното обяснение.
Аз не виждам такова и реших да питам.
100% мисля утре да ида да я видя, какво толкова не и е наред.
Според мен трябва да и е умрял или мотора или скоростите. И реално не е много далече от най-близката по цена:
https://www.cars.bg/offer/c2735337

 

Много съмнителни са и 2те обяви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те много добре и разбира се,че ще питаш.Не знам какво да гледаш на Акорда за проблем  (аз до сега само наливам и карам и не знам какво е проблем, пу-пу да не ме чуе дявола)  освен да не е удряна или наводнявана.Първото се проверява на тест драйв да не тегли на страни (трябва да спи на пътя). Второто е да отвориш моторният отсек и багажника и да дръпнеш мокета и да погледнеш за следи от корозия,личи си дали е наводнявана не можеш да го сбъркаш.

На мен лично това второто ми изглежда по сериозно (документи има) само където е ръчка.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъм, това е добър вариант.
Една хонда може и да оцелее след малко вода, доста по-надеждна ел. инсталация има и за разлика от другите коли няма да е чак толкова трудно да я върнат от света на мокрото. Ще го проверя това на 100%. Може и за горене да проверя, макар да ми се вижда по-труден сценарии. Иначе за ударите няма проблем това мисля че мога да си го проверя.

Благодаря!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Митко Йотов написа:

 

И си прав и не си... моя акорд го взех по спомен 6.7к франка на обява като свали 400 франка, със светеща лапБа за ДПФ която след откачане на акумулатора светна пак след 5к км ...

 

Изпадат и оферти, но трябва да се гледа, аз седях 4 месеца без кола докато 'падне' моя Акордеон.

 

Колкото до колегата с двулитрови атмосферки тука ще имаме спор, но предпочитам на живо с колите и бира :D (mini сбирка)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си 2.4 купето е тежко,особено на комбито. С 4 човека и климатик 2л умира. Разхода им е почти един и същ. 2.4 ми докарва 10-12 газ градско (2л е 8-10). Извънградско 7-8. Разликата е 2л на газ са 2лв,ама си +50 коня. Качисе пробвай 2л и после виж 2.4. Повярвай ми разликата е огромна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този Акорд беше писано в темата за обсъждане на Акорди от обяви. Мнението е 652.

 

Здравейте,

както писах преди дни - търся Акорд, комби, бензин, 8-ма ген....Единствената в бюджета ми е тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11529078704870649&slink=7f5byb

Хора, не си губете времето с тази кола. Двигателят работи струва ми се добре; отвътре забележките са горе-долу пренебрежими. Отвън е с много забележки; мацната тук-там със сходна боичка.Цирк.

Отваряме предния капак.Няма заварка в коша, по греди и т.н. без ръжда; ръжда не само по заварките .Където е ключалката на капака - буквално е изгнило.Целия капак по ръбовете отвътре - яко ръжда.Доколкото знам - преден капак трудно се прави читаво...Младежът - продавач се държи лееко наглично.''Слагаш транзитки и караш и 100 км. ако искаш.Но в Бултрако - никакво ходене.''''ПРОВАЛЯТ МИ ТАКИВА КАТО ТЯХ СДЕЛКИТЕ"''НАМИРАТ ГРЕШКИ И ДЕФЕКТИ, ЗА КОИТО В ШВЕЙЦАРИЯ НИЩО НЕ СА МИ КАЗАЛИ И ТАМ КОЛАТА СИ БЕШЕ В РЕД'' Та , колата си е ОК и супер, ама в Бултрако ще я изкарат шиит.

Няма серв.книжка, била тя истинска или правена, няма нищо...

Пълна загуба на време.

Във връзка със серв. книжки - някъде пишеше, че в Швейцария не ги подправяли..Дали е така, че нещо не ми се вярва хич  ?И друго - всички ли коли от там следва да са с  ръжда ?Че ще гледам една такава , дизел.

Редактирано от roje

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се ръждица по Швейцарките и се вижда само като я вдигнеш на подемник. Ама е приемлива. Това е моята,свалих от цената за това. Мой приятел ще свали носачите и ще ги почисти и обработи с качествен преобразувател на ръжда (от UK ще си го взема) и ще е 6+. Тези неща са от дебело желязо и тая корозия е повърхностна и лесно отстранима.Ама ако има ръжда по купето,не се занимавай.Там нещата стават сериозни,трудоемки и скъпи.

IMG_20180904_163333.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата:

Акорд 6 е великолепно култивиран автомобил. 11 години карах 2.0 АТ и накрая го продадох, понеже исках комби, а и 1 пичага много го искаше. 7-ма ген е по-грубоват, а 8-ма и разплут + тежък, а багажникът му е смешен спрямо този на 7-мото комби. Разгледай първо 2-те генерации и пак помисли дали не е по-добре наличния кеш да инвестираш в читава 7-мица, отколкото в съмнителна 8-мица? За моторите, кой каквото и да говори -ти си вземи 2.4. Автоматика и на 2-те принципно е еднакъв и "железен". За хондите не е толкова важно дали са реални километрите, особено ако са магистрални. Не съди и по косвени белези. На 6-така му надрасках волана за 1 месец (с ципа на новото си зимно яке -беше метален). На сегашния му пробих шофьорската стелка (щото ползвам само десния крак). Най изгодните коли са ударените, понеже застраховката покрива щетите яко, но на собственика не му се занимава (а и не му е вече кеф да кара ударена и правена кола). Не му е толкова важна и цената и колата идва евтино в БГ, някой я оправя за хилядарка и печели разумно от нея. Важното е да е прилично направена и ударът да не е бил фрапиращ. Примерно остъргана дясна част (без разкъсване) изглежда зле и каското е хиляди евро, а в БГ са 4 детайла за кит и боя, което си е нашенска хилядарка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, veliko написа:

Здравейте колеги,


Преди време имах 6та генерация седан автоматик 2.0 фейслифт - тази кола беше изпреварила времето си с поне 5 години.
С Хондата нямаш никакви проблеми и беше страхотна кола, но ми се наложи да я продам защото ми взеха книжката за по-дълъг период и нямаше кой да я кара.

Сега след като имам пак СУМПС искам пак да си купя Акордеон, но този път искам комби. Гледам 7-ма генерация, но една определена обява много ми се набива на очи и искам да чуя вашето мнение. Става дума за това:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11529078704870649&slink=8fx4wt

 

Утре мисля да ходя да я видя и да разбера - защо тази кола е толкова евтина?!?!
На пръв погледн няма никакви сериозни забележки и не ми се струва много уморена от каране.

Наистина съм учуден?!?!

 

Моля ако някой е гледал колата да си каже мнението, за да знам дали си заслужава загубата на време.

Благодаря предварително!

Бягай от тази кола. Гледал я съм; не става. По-долу колега ме е цитирал - описал съм си огледа и мнението за колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, както колегата каза - Не става!
Драмата е максимална, но забележките по капака са се опитали да ги замажат - явно им е светнало че чак така няма да стане.
Но колата просто не става.
Май ще е 7ма генерация 2.4 Автомат, карах 2.4 ръчка - хареса ми как върви, но до там. Забелязах че педала на съединителя е твърд, на всички 7-ма ген ли е така твърд педала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се да продам моята и да взема Land Cruiser. Каква е нормалната цена, която мога да поискам:

Акорд 2.0 / 2015 / 21000 км / бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...