Jump to content
Sign in to follow this  
Cap_Slow

Какво сменихте по вашия Акорд през последната година?

Recommended Posts

Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да си повдигна малко темата, тъй като съвсем скоро стават 2 години от както закупих моят Акорд, положението за 2019та е:
 

2 броя крушки D2S + слагане на едно липсващо уплътнение на фара - 90лв
Подмяна на спирачна и хидравлична течност - 150лв
Ремонт на единия актуатор за заключване - 90лв
Термостат (температурата започна да пада при спускане) - 160лв
Съединител Айсин - 570лв с труда
Дискове и накладки Blue Print - 200лв с труда

 

Тотала е 1350лв, като задни апарати+съпорти+дискове и накладки също са за смяна (500лв поне), но това мисля да го отложа до пролетта. Пробега ми за този период е 24 000км.
 

Edited by Cap_Slow
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.02.2019 г. at 20:05, h5rov написа:

Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.

Всеки си мисли че в Бултрако е скъпо а дали и така как мислиш

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещата в този аспект малко са се променили, особено по-известните сервизи понякога взимат по-скъпо и от официалните. Сещам се за един бмв такъв и може би най-известния вагаджийски - дас ауто, който даже по едно време лъжеше, че е официален сервиз на ваг в България... там ако видите какви пари се дават, лошо ще ви стане, но това си е малко офтопик в случая :)

Edited by Cap_Slow
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дай пример...,ако знаеш някой ценоразпис,да сравняваме.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, benjamin4o написа:

Всеки си мисли че в Бултрако е скъпо а дали и така как мислиш

Нямам идея кой се опитваш да убедиш, че е евтино. За мен 1 лев е 1 лев. Ако за теб са 50ст, ОК.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не става въпрос за това,че от Хонда Оем до Хонда Оем като качество едно и също но всеки си мисли цените както реши

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз да напиша, вече след 2 годинии 1 месец каране.
Хонда Акорд К20А турер, 2005 година. Купена на 182000км по километраж, ама изглежда на реални. 
Сега е на 203 000 общо 21к.
Купена е нов внос, там 500лв разходи за регистрация(на инвалид е и е по евтино).

Винетки и данък също не плащам. 

Първоначално 1240лв разходи след покупката за ремонт:
Хидравличен маркуч и течност
предни дискове, шлайфане на задни
накладки

смяна масло, ремък, водна помпа

тампони

стенд

акумулатор

зареждане климатик

регулаж на клапани

стелки и стелка на багажника - 130лв

Разходи за ГО и ТП за 2 години 540лв.

Гуми летни и зимни на 1 сезон + зимни джанти - общо 600лв. 

смяна на масло и филтри - 140лв

ремонт 2 задни спирачни апарата + 2 нови задни диска и накладки - 350лв

смени на масла и всички филтри и смяна на съединител на компресора на климатика - 250лв с рег на клапани 

 

Реално до сега всичко беше супер. Двигателя няма вибрации, не се чува изобщо , все едно си с изключена кола. 
Но ми се прецака компресора и сега ще видя колко пари ще идат там. Иначе като гледам до тук съм минал тънко. 

 

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мина още 1 година, макар и най-слабата ми откъм километри откакто съм активен шофьор. Причината предполагам малко или много е засегнала всички. Колата иначе уверено гони четвърт милион километра и за пръв път не ми се наложи да ремонтирам абсолютно нищо. 2 смени на масло и филтри и смяна на гуми ми бяха единствените "разходи" по нея, освен чисто административните такива.

 

Пълната ревизия по спирачната система отзад бе отложена още веднъж във времето, като забелязах, че аутодок май имат система подобна на сайтовете за купуване на самолетни билети. Всички необходими части си ги сложих в кошницата да видя колко ще ми струва - единия ден цената беше 431лв, на следващия ден 580лв, на 3ия ден 660лв. Едни и същи продукти, без да променям нищо, само стоят в кошницата. В момента струват 459лв.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подобно на колега и при мен годината е слаба, но пак в промеждутъците успяхме да попътуваме.

От днес на зад 365 дена имам изминати 19151км, но път ценово нещата не са били без пари

Целия интервал от време като включвам всички разходи до стотинка без горивото са 3013лв. Включват ,скъсана лява полуоска, горен ляв носач, свещи 4бр, 2 пъти масло, обтяжна ролка, запалителни бобина 4бр, Honda DOT 4 Brake Fluid, реглаж на клапани, както всички "задължителни", данъци, застраховки, винетки, труд и тн..

Тези разходи сумарно слагат едни 16ст/км. Като сложа и горивото пак не е зле 28ст/км.

 

Edited by h5rov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последната една година имам изминати 21000 километра. Ремонти: сменени съединител, тампони на мотора, тампони на предни носачи, масло и филтри на двигателя два пъти , вътрешни и външни кормилни накрайници, масло на кутията, един реглаж на клапани , пистов ремък, смяна на спирачна течност и смяна на течност на съединителя,повдигателен механизъм за стъклото и нов акумулатор. Всичко беше останало от миналия собственик. Общо около 1900 лева.  320к на километраж. Ще видим следващата година как ще е.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За последните две години и изминати над 40хкм съм сменил само компресор, комплект вериги, съединител, носачи, шарнири и двигателче, че много тракаше макар, че вървеше добре. Всичко около 4000лв. За в бъдеще и катализатора трябва да сменя. В момента е на 300хкм и се надявам да мина още толкова. 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Измина още 1 година, дори малко повече и се сетих за темата, която бях пуснал. Тази година нещата стояха така при мен:

- масла и филтри 2 пъти - 250лв
- динамичен баланс + изправяне на джанта - 100лв
- протече хидравличната помпа, та я рециклирах и реших да сменя и пистовия ремък, който свиреше в студено време от поне 2 години - 250лв 
- взех втори комплект джанти, че ми писна от некадърни гумаджии - 320лв
- наложи ми се да си купя нов километраж, тъй като на моя му замина подсветката и при опит за ремонт тотално се предаде - 200лв
- най-сетне сервизирах цялата спирачна система - нови дискове, накладки, обслужване на всички спирачни апарати, нова спирачна течност - 1000лв
 

Общо за изминалата година - 2 120лв, административните разходи отделно.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е дизел  купена 2013,на 158 000 км ,сега е на 352 000 км  за тези 8 години
10 смени масла  на 20 000  - общо 500 евро
10 въздушни филтъра- общо 90 евро
10 филтъра на купето общо 100 евро
 3 горивни  общо  60 евро
 2 комплекта накладки общо 100 евро
 1 туба антифриз  25 евро
 1 хидравлична течност 15 евро
Това е само по подръжка ,правил съм всичко сам ,маслото е Мотул 0W30-eco energy ,филтрите Ман и накладките TRW и АТЕ 
 Като аварии съм правил
 Ролка и ремък на алтернатор (при едно ходене до България)- 200 лева при Омбре
 Алтернатор с ремък  и антифриз-300 евро
 датчик на Airbag- заден-10 евро от морга
 малката жабка под волана ( карам служебно Вито и там му е ръчната и по навик я изскубах 2-3 пъти) - 4 евро цялата кора от морга
 2 щипки за сенниците - 0 евро ,подариха ми ги от моргата
Това е рвносметката за повече от 8 години,гумите не съм ги смятал.ама са средно 120 евро на всеки 30 000 км(2 бр) ,колата се кара основно Испания  и 6 пъти съм ходил до България и още толкова горе долу в Португалия.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко в страни от темата @niko75 като ти гледам обслужването, съвсем ясно си показва какво е да се кара предимно по хубави пътища.... Нямаш никакво обслужване на ходова част. Моята е нововноска - карам я от 6 м. в България - като я взех всичко беше супер стегнато. Сега вече чувам поскърцване и други дразнещи шумове от таблото. Тропане от ходова част, което още не мога да установя от къде идва. Преди седмица ходих при майстора - гледаха колата, пробваха но не намериха нещо разтропано по ходова част. Само остана да отида да ми проверят рейката. Те така - хубави пътища - много по - малко главоболия 😁 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да допълня,забравих че съм сменял предното стъкло ,имаше наранявания от камъчета ,но не ми е струвало нищо защото ми е включено във застраховката, @Г.Писаров така е за ходовата част все още нямам никакви проблеми и дано да продължава така.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...