Jump to content
Cap_Slow

Какво сменихте по вашия Акорд през последната година?

Recommended Posts

Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си повдигна малко темата, тъй като съвсем скоро стават 2 години от както закупих моят Акорд, положението за 2019та е:
 

2 броя крушки D2S + слагане на едно липсващо уплътнение на фара - 90лв
Подмяна на спирачна и хидравлична течност - 150лв
Ремонт на единия актуатор за заключване - 90лв
Термостат (температурата започна да пада при спускане) - 160лв
Съединител Айсин - 570лв с труда
Дискове и накладки Blue Print - 200лв с труда

 

Тотала е 1350лв, като задни апарати+съпорти+дискове и накладки също са за смяна (500лв поне), но това мисля да го отложа до пролетта. Пробега ми за този период е 24 000км.
 

Редактирано от Cap_Slow
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2019 г. at 20:05, h5rov написа:

Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.

Всеки си мисли че в Бултрако е скъпо а дали и така как мислиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата в този аспект малко са се променили, особено по-известните сервизи понякога взимат по-скъпо и от официалните. Сещам се за един бмв такъв и може би най-известния вагаджийски - дас ауто, който даже по едно време лъжеше, че е официален сервиз на ваг в България... там ако видите какви пари се дават, лошо ще ви стане, но това си е малко офтопик в случая :)

Редактирано от Cap_Slow
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай пример...,ако знаеш някой ценоразпис,да сравняваме.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, benjamin4o написа:

Всеки си мисли че в Бултрако е скъпо а дали и така как мислиш

Нямам идея кой се опитваш да убедиш, че е евтино. За мен 1 лев е 1 лев. Ако за теб са 50ст, ОК.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за това,че от Хонда Оем до Хонда Оем като качество едно и също но всеки си мисли цените както реши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да напиша, вече след 2 годинии 1 месец каране.
Хонда Акорд К20А турер, 2005 година. Купена на 182000км по километраж, ама изглежда на реални. 
Сега е на 203 000 общо 21к.
Купена е нов внос, там 500лв разходи за регистрация(на инвалид е и е по евтино).

Винетки и данък също не плащам. 

Първоначално 1240лв разходи след покупката за ремонт:
Хидравличен маркуч и течност
предни дискове, шлайфане на задни
накладки

смяна масло, ремък, водна помпа

тампони

стенд

акумулатор

зареждане климатик

регулаж на клапани

стелки и стелка на багажника - 130лв

Разходи за ГО и ТП за 2 години 540лв.

Гуми летни и зимни на 1 сезон + зимни джанти - общо 600лв. 

смяна на масло и филтри - 140лв

ремонт 2 задни спирачни апарата + 2 нови задни диска и накладки - 350лв

смени на масла и всички филтри и смяна на съединител на компресора на климатика - 250лв с рег на клапани 

 

Реално до сега всичко беше супер. Двигателя няма вибрации, не се чува изобщо , все едно си с изключена кола. 
Но ми се прецака компресора и сега ще видя колко пари ще идат там. Иначе като гледам до тук съм минал тънко. 

 

 


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина още 1 година, макар и най-слабата ми откъм километри откакто съм активен шофьор. Причината предполагам малко или много е засегнала всички. Колата иначе уверено гони четвърт милион километра и за пръв път не ми се наложи да ремонтирам абсолютно нищо. 2 смени на масло и филтри и смяна на гуми ми бяха единствените "разходи" по нея, освен чисто административните такива.

 

Пълната ревизия по спирачната система отзад бе отложена още веднъж във времето, като забелязах, че аутодок май имат система подобна на сайтовете за купуване на самолетни билети. Всички необходими части си ги сложих в кошницата да видя колко ще ми струва - единия ден цената беше 431лв, на следващия ден 580лв, на 3ия ден 660лв. Едни и същи продукти, без да променям нищо, само стоят в кошницата. В момента струват 459лв.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобно на колега и при мен годината е слаба, но пак в промеждутъците успяхме да попътуваме.

От днес на зад 365 дена имам изминати 19151км, но път ценово нещата не са били без пари

Целия интервал от време като включвам всички разходи до стотинка без горивото са 3013лв. Включват ,скъсана лява полуоска, горен ляв носач, свещи 4бр, 2 пъти масло, обтяжна ролка, запалителни бобина 4бр, Honda DOT 4 Brake Fluid, реглаж на клапани, както всички "задължителни", данъци, застраховки, винетки, труд и тн..

Тези разходи сумарно слагат едни 16ст/км. Като сложа и горивото пак не е зле 28ст/км.

 

Редактирано от h5rov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната една година имам изминати 21000 километра. Ремонти: сменени съединител, тампони на мотора, тампони на предни носачи, масло и филтри на двигателя два пъти , вътрешни и външни кормилни накрайници, масло на кутията, един реглаж на клапани , пистов ремък, смяна на спирачна течност и смяна на течност на съединителя,повдигателен механизъм за стъклото и нов акумулатор. Всичко беше останало от миналия собственик. Общо около 1900 лева.  320к на километраж. Ще видим следващата година как ще е.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последните две години и изминати над 40хкм съм сменил само компресор, комплект вериги, съединител, носачи, шарнири и двигателче, че много тракаше макар, че вървеше добре. Всичко около 4000лв. За в бъдеще и катализатора трябва да сменя. В момента е на 300хкм и се надявам да мина още толкова. 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измина още 1 година, дори малко повече и се сетих за темата, която бях пуснал. Тази година нещата стояха така при мен:

- масла и филтри 2 пъти - 250лв
- динамичен баланс + изправяне на джанта - 100лв
- протече хидравличната помпа, та я рециклирах и реших да сменя и пистовия ремък, който свиреше в студено време от поне 2 години - 250лв 
- взех втори комплект джанти, че ми писна от некадърни гумаджии - 320лв
- наложи ми се да си купя нов километраж, тъй като на моя му замина подсветката и при опит за ремонт тотално се предаде - 200лв
- най-сетне сервизирах цялата спирачна система - нови дискове, накладки, обслужване на всички спирачни апарати, нова спирачна течност - 1000лв
 

Общо за изминалата година - 2 120лв, административните разходи отделно.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е дизел  купена 2013,на 158 000 км ,сега е на 352 000 км  за тези 8 години
10 смени масла  на 20 000  - общо 500 евро
10 въздушни филтъра- общо 90 евро
10 филтъра на купето общо 100 евро
 3 горивни  общо  60 евро
 2 комплекта накладки общо 100 евро
 1 туба антифриз  25 евро
 1 хидравлична течност 15 евро
Това е само по подръжка ,правил съм всичко сам ,маслото е Мотул 0W30-eco energy ,филтрите Ман и накладките TRW и АТЕ 
 Като аварии съм правил
 Ролка и ремък на алтернатор (при едно ходене до България)- 200 лева при Омбре
 Алтернатор с ремък  и антифриз-300 евро
 датчик на Airbag- заден-10 евро от морга
 малката жабка под волана ( карам служебно Вито и там му е ръчната и по навик я изскубах 2-3 пъти) - 4 евро цялата кора от морга
 2 щипки за сенниците - 0 евро ,подариха ми ги от моргата
Това е рвносметката за повече от 8 години,гумите не съм ги смятал.ама са средно 120 евро на всеки 30 000 км(2 бр) ,колата се кара основно Испания  и 6 пъти съм ходил до България и още толкова горе долу в Португалия.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко в страни от темата @niko75 като ти гледам обслужването, съвсем ясно си показва какво е да се кара предимно по хубави пътища.... Нямаш никакво обслужване на ходова част. Моята е нововноска - карам я от 6 м. в България - като я взех всичко беше супер стегнато. Сега вече чувам поскърцване и други дразнещи шумове от таблото. Тропане от ходова част, което още не мога да установя от къде идва. Преди седмица ходих при майстора - гледаха колата, пробваха но не намериха нещо разтропано по ходова част. Само остана да отида да ми проверят рейката. Те така - хубави пътища - много по - малко главоболия 😁 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня,забравих че съм сменял предното стъкло ,имаше наранявания от камъчета ,но не ми е струвало нищо защото ми е включено във застраховката, @Г.Писаров така е за ходовата част все още нямам никакви проблеми и дано да продължава така.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони.


Колега, значи в кат все пак проверят колите? Че ми бяха казали че на канала гледат само номера на двигателя да съвпада

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@electric28 В КАТ Варна нововноските ги закачат на газов анализатор. Другите закупени с български рег. ном. от друга област май и те минават през анализатора при пререгистрация. Ако не покрие изискванията не пускат. Както съм писал - издадоха ми временен талон за 1 месец. С този талон мога да се движа в рамките на града до отстраняване на проблема, в случая катализатор. От доста места чух, че май само КАТ Варна се правят на толкова стриктни 😤 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Г.Писаров  Браво колега. Не си се отказал да въдвориш ред в нещата, харесвам такива хора - жив и здрав да си.

А що се отнася до това ти изречение - " Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп "  не бъди съвсем сигурен защото тя споделя същото с приятелките си но за женски работи които ние мъжете не знаем (женските пръсти са много отворени), равновесието в природата никога не се губи, в семейството също.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чух такива неща за кат варна в едно видео. А като мерят, описват ли показанията в талоните на колата, както е в чуждите талони? Нали има отделни редове за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно а всеки иска да диша чист въздух,но се чуди как да прецака системата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов благодаря :) Такава кола исках да имам :) Ако трябва да съм честен - исках да е 8 серия :) но тогава цифрата щеше да започва от там, където съм в момента :) Като цяло Акорда ми се стори най малкото зло, което може да ми се случи с изискванията, които имах 😁 Иначе искам колата ми да е в цветущо здраве и във вид, който ми харесва :) Затова си оправям нещата :) Надявам се в последствие колата да ми се отплати :) Ако вземе да ми прави някакви к****нски номера ще я махна :)

А що се отнася по въпроса с жената - бъзикам се :) Все пак и тя е работила за тази кола :) Наистина няма да остане доволна ако знае всички цифри. Но какво да се прави :) Иначе за мой късмет съм попаднал на икономична жена ;) за разлика от колата 😂

@electric28 нищо по различно не се вписва в талона. Просто трябва да влизаш в законовите изисквания.

 

@CARPERA прав си, че не е редно. Но и системата е доста несправедлива. Докато чаках на канала доста дизели, които хвърляха огромни черни облаци минаха. Ясно е, че се гледат различни показатели на бензина и дизела но не мога да повярвам, че този черен облак е по - чист и здравословен от газовете, които изпуска автомобил на бензин или газ. Да не говорим пък сутрин като слезеш при колата си и видиш, че са ти резнали катализатора. Доста честа практика напоследък. И аз искам да съм изряден но ако ми се случи да ми гепят катализатора - или ще минавам с такъв под наем, когато ми се наложи или ще си взема катализатор и това:FB_IMG_1642332552187.thumb.jpg.624911fa86db1e8e70c27d7b275b7e7e.jpg Когато ми е нужен катализатора ще го слагам, когато не ми е нужен го махам. Дълга тема за обсъждане с много гледни точки :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да не излизаме твърде много от темата. Но относно краденето на катализатори – бъдете сигурни, че афтърмаркет катализатор за 400лв никой няма да ви свали от колата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да върна темата в правия път.

 

Какво смених по акорд седмИцата си? Акорда! :D

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20220116_124543.thumb.jpg.17669269e5b5b27d91f61fbe41791f3c.jpgКомпютър, заради DTC 83-1; P0700; Р0976; Р0977 предизвикващи авариен режим на автомата и табло светещо, като коледна елха. Иначе стандартните, масло, филтри и един шарнир за разнообразие. Ненужна ревизия на алтернатора от нямане, какво да разглобявам почивните дни.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба си...започнах да чета темата и не я дочетох...Уплашиха ме числата...

Не става дума да не се поддържа колата, ама някои маниаци са попаднали на много кусурлия кола и за 4г я плащат още веднъж...

Аз карам много малко напоследък, последните 2г беше спряна от движение, че бях в БГ и за да я подкарам (пътна такса, год. преглед и застраховка ) ми струваше £4-500...  Иначе за около 4г не съм сменял нищо.

Малко офтопик:

Оплакванията ми от самото начало са две:

1-при самото тръгване няма мощност, трябва повече газ, мисля, че не си внушавам, защото в БГ карам по-слаба кола, Авенсис 1.8, 116к.с и нямам това усещане. Може да е и защото обор. ми са ниски, 620, но по книгите са в норма. В Плевен така и не срещнах някой колега с Акорд като моя, 2.0 да пробвам как е тръгването...Когато я купих, не знаех, че е проблем и почистих дросела, та не знам преди това дали е било така. От година получавам писма от Хонда за рикол, смениха ми за втори път пасажерската възд. възглавница..., та ги питах имат ли ъпдейт на софтуера, казаха, че за  тая дърта кола няма ъпдейти... Аз не знам с коя версия съм и има ли по-нова, как да проверя, защото не им вярвам?

2-Влагата в багажника и купето, с която още се боря, има и тема... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се позачетох..., май не са толкова безпроблемни хондите, както повечето във форума твърдят. Но това до голяма степен зависи от грижата от предишния собственик, както и екплоатацията. Исках да сменя немски премиум дизел автомобил с японски бензинов, имайки очакването за по-рядка и по-лесна поддръжка, предвид по-голямата надежност и по-простото устройство. Да видим...

 

За близо 10 месеца от покупката, съм направил основно ремонти по въвеждането на автомобила в добро състояние:

- смяна на всички течности, без антифриз (предстои по-късно тази година, понеже сегашния е с добър градус)

- имах проблем с криви главини, чийто ремонт стъпи 500 лв, и поради нуждата от изправяне на новите дискове, които сложих преди да се сменят главините

- ремонт на ляв фар, поради познатия проблем с влагата, която в последствие предизвика изгаранято на баласт (все още имам съмнения, че по време на ремонта е станало нещо)

- два комплекта нови премиум гуми (компромис с гумите не правя, а и китайските гуми, с които купих колата, виеха отзад като на разбит лагер)

- бутона за отваряне на задната врата се прецака и го смених с такъв втора ръка

- реглаж на клапани, втора смяна на масло и пистов ремък

- гумени стелки за зимата, понеже колата беше с някакви евтини афтърмаркет стелки

- колата нямаше компресор в комплекта за спикана гума, та взех една патерица, а сега ще взема и компресор с лепило, за да разкарам патерицата от багажника, като ще я ползвам само за дълги преходи.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая ми дойдоха стъкалцата за плафоните. 

От доста време лявото е пред разпад, но реших да взема 2 нови за да няма разлика в цвета. 

16424347728328633359328363465558.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Terje написа:

- ремонт на ляв фар, поради познатия проблем с влагата,

Ако има тема за влага/отваряне на фаровете, дай линк...

Не съм сигурен, но ми се вижда, че отвътре понякога имам малко влага, а стъклата са замърсени отвътре, трябва по-подробно да видя матирането дали е отвън/отвътре ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Terje написа:

И аз се позачетох..., май не са толкова безпроблемни хондите, както повечето във форума твърдят.

От това което си написал,никъде не видях да си имал сериозен проблем🤔!Криви главини...,изправяне на дискове⁉️,как стават тези работи?Явно е хубаво да гледаш добре в ръцете и действията,на този който ви монтира дискове и др. елементи по колелата.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм твърдял, че моите проблеми са в резултат на лош инженеринг, а коментирах написаното от съфорумците по-горе.

Колята я взех с треперене във волана, така е дошла от Швейцария и има доста подробна тема за това какво и как:

 

С две думи: предполагах, че е от криви дискове (често случващо се в тези модели), но при смяната (в реномиран софийски сервиз на хонда), се оказа кривина по главините, като дори по едната имаше следи от бой. Понеже трябваше да шофирам около 2К, докато ми излезе часът за смяна на главините, тръпненето отново се появи леко, така че реших да престържа и дисковете, преди да е станало късно. Така или иначе това се препоръчва от водещи производители на дискове дори веднага след закупуването им.

 

Лично аз съм много труден относно изискванията ми към майстори и честно да си призная, булшинството са мундари. Може да разбират, да имат опит, да установяват лесно причината и правилното решение, но при изпълнението често позамитат разни неща.

 

@JapCar, фара ми беше похабен от влагата, та го рециклирах в CarValeting в София. Там запушиха допълнителните отвори, направени от предишния собственик, както и залепиха "стъклото" към корпуса. Тук може да видиш обаче, каква е най-вероятната причина за запотяването - проникване на вода в корпуса на фара и запушване на филтъра за вентилация.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Моя акорд 7 го имам от април 2021г. и до сега съм сменил:

- крушка къса светлина 

- крушка за единия халоген

- задни дискове и накладки

- тампони стаб. щанга

- десен мигач в огледалото

- преден десен актуатор

- купих си дигитален чейнджър (ако това се брои, хаха)

И масла и филтри. Взех я на 169 000км, сега е на 173 000 някъде. Мисля да огледам ходовата част, защото пак е взела нещо да тропа ми се струва.

 

Едит: Забравих да допълня и свещи. От френски минах на японски, ама забравих модела.

Редактирано от nunezz
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

както и да го гледате, парите си хвърчат и цифрите говоря.

Това са ми разходите от 1.1.2021 до 1.1.2022.

 

Годишна винетка - 97 лв.
Рециклиране на хидравлична помпа - 90 лв.
Бензинова помпа BOSCH 0986580979 Fuel Pump труд и пътна помощ - 130 лв.
Газов филтър преди рейката, 12ка полиестер и труд - 20 лв.
Профилактика климатик 18лв./100г. фреон дозареден 200г. - 36 лв.
ГТП - 35 лв.
Акумулатор Mutlu SFB 55AH 450A R+ - 145 лв.
4х VREDESTEIN ULTRAC 225/45R17 91Y FR-VR46 - 454,61 лв.
Още не мога да си харесам масло! 2021 пробвах тези 2те.
Масло RAVENOL FDS SAE 5W-30. филтри и труд 133 лв.
Масло ORLEN OIL PLATINUM MaxExpert C4 5W-30 филтри и труд 90 лв.
3х Honda ATF DW-1, Филтър скорoсти Honda 25430-PLR-003 Filter (ATF) - 188 лв.
Honda PSF-S и труд 48 лв.
ГО - Булстрад 275 лв.
Каско Булстрад 504 лв.
Данък 2021 295 лв.

Тотала за 2021л са 2540 лв. и изминати 20 000км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.01.2022 г. at 12:04, Г.Писаров написа:

 

@CARPERA  Докато чаках на канала доста дизели, които хвърляха огромни черни облаци минаха. Ясно е, че се гледат различни показатели на бензина и дизела   

 

Май е така...В Англия пътната такса се плаща само според количеството емисии по документ за марка/модел, без значение мощност. На дизеловия Акорд плащах £140 на година, сега на абсолютно същия, но бензинов е £320...

Иначе год. прегледи са стриктни, траят 1ч., записват се показателите на газовете и е изключено да минеш ако са извън нормите...

 

Редактирано от JapCar
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, h5rov написа:

Както и да го гледате, парите си хвърчат и цифрите говоря.

Това са ми разходите от 1.1.2021 до 1.1.2022.

Тотала за 2021л са 2540 лв. и изминати 20 000км.

Вижда се че 46% от тази сума е само за да имаш право (според държавата) легитимно да я ползваш.

Другото не е много, имайки предвид нови гуми и консумативите.

И сега смятам че читав Акорд 7 си е добра инвестиция, което показва и пазарът, който му вдигна цената за 1 година с минимум хилядарка, което си е вид изключение. Обикновено колата губи стойност, а цените на частите се качват заради инфлацията и др.

Та няма как - парите си отиват, но при теб е прилично - не те е ощетила извънредно. Отплаща ти се за грижите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, JapCar said:

- Ремонти, части+труд- Ето това е интересно и говори за надеждността на нашите коли и би ориентирало бъдещите собственици.

 

И това обикновено зависи повече от изминатите километри отколкото години.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от колата Павка, зависи от марката. Опит имам, горчив опит.

Разхода който има един автомобил е, части, труд в сервиз и разхода за гориво който има, всичко друго е на добра воля, собствен избор и каприз.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...