Jump to content
lelemale13

Странно ниво на маслото

Recommended Posts

Като го проверя дори след 1 нощ едвам се вижда на щеката но след може би 2 дни или повече вече е на средата, нормално ли е това кое ниво да гледам.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и на теб.

Може би е добре да си редактираш заглавието на темата. Маслото се проверява на студен двигател, когато колата е в абсолютно хоризонтално положение.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Възможно е масленият ти филтър да не е качествен.

Има клапан в него за задържане на маслото,т.е. маслената магистрала да остане пълна.

Ако този клапан не е добре връща всичкото масло в картера и като запалиш помпата пълни отново навсякъде.

Логично е след два дни да ти се вдигне малко нивото при положение,че възвратния клапан на филтъра не държи.

Смени маслото и сложи хубав филтър.

Пиши после пак!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра не се бях сетил, смених само маслото(за 15лв. 4л) за промивка италянския филтър само изпразних но вече няколко дена карам така. Благодаря, ще сменя маслото и филтъра.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво какво точно си направил  масло филтър промивки, италиянски. Вземи и напиши какво си правил и какво си сипал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво пък не ти е ясно толкова,размърдай си малко мозъка. Колата е нов внос, колегата сменя само маслото с някакво за промиване, филтъра го изцежда от старото масло и отново го завива, така за няколко дни. Е трудно да го разбереш? 

  • Благодаря 1
  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си му приятеля дето го е посъветвал тая простотия или си му светил като я прави.Все пак да изчакаме КОЛЕГАТА пуснал поста как така е направил супер икономията

да сложи стария филтър и то от италанянка на незнаино колко километра и станал на л.....на вътре за да промие двегателя с мръсен филтър,като нов на най простата марка струва от 6-7лв, които е изпил примерно на първото кафене което е седнал.Като си сложил стария филтър та дори и за няколко дена помислили че примерно няма да сработи байпасния клапан на филтъра и на двигателя когато му е нужно да се омаслява е работил на сухо,спестените 7лв сега да ти доведат по късно основен ремонт,незнам кой ти е казал да направиш това но наи скоро го поправи като искаш да промиваш с масло кой да филтрира от това масло мръсотите италянския които нестава за нищо ли.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Strunk0 не знам дали е нов или стар внос колата ти, но за филтъра изобщо не се притеснявай. Коя е причината да решиш да го промиваш ще кажеш  ти. Повече внимавай колко ще го караш това масло за 15 лв. За да има ефект от промивката трябва работа на мотора в загряло състояние, не пали-гаси. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Quote

Strunk0 не знам дали е нов или стар внос колата ти, но за филтъра изобщо не се притеснявай.

За маслото за 15 лв да се притеснява а за задръстения и неработещ филтър ОК

БРАВО :honda::honda:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е запушен филтъра няма да загасне лампата за маслото. Ми те в Италия нали само долитат до продажбата и двигателят е само катран да не би да сменят филтъра 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти CARPERA си сбъркал колата. На теб ти подхожда BMW X3 не CR-V. Големият специалист, където пише заядливо и вулгарно във всички теми, вижте му коментарите. На времето Омбре спря да пише във форума заради такива като него ( чета форума от 2005г) а помагаше на всички. Сега този господин Никой си позволя да се заяжда с Някой, от който имаме полза всички тук. Вижте темата, която е заключена"Подмяна на маслото на ръчна с. к. CR-V 2". Япончето поне е някой, помага на новоизлюпените във форума, има нужда от такива а този Никой............!!!!!!!. Аз също съм никой не ме разбирай погрешно но уважава винаги отсрещния :Не е важно какво работиш а как го правиш ( моя житейска мисъл) А със здраве на всички колеги. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха и се появяваш ти колега само четящ от 2005 и започваш да раздаваш правосиъдие кой е тук НЯКОЙ  и кой е тук НИКОЙ  можеш да продължиш да си четеш и другите четящи могат да разсъждават.

Може би наистина колегите трябва да те послушат да спестят 7лв и да карат с филтър италянка на незнайно колко км.Последния маслен филтър който свалих от кола италянка не BMW X3 а CR-V 1ген  не се отви дори с ключ а трябваше да се сваля на части,евала на колегите италянци които са го сменяли на време което можеби за тях е 1500000 км,има и други които четат и виждат та нетрябва да им го казваш ти,колега vespa

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина е нов внос, но е от северната час и е поддържана горе-долу. Ако може да се вярва 2015 е смемяно, беше станало тъмно силно окислено но не черно на смърт . А маслото е руско газпромефт 10w40 , не е толкова зле просто знам откъде да го вземе на тази цена

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През лятото когато обикаляхме с приятел за CRV 1 ГЕН поне 10 до 15 италиянски огледах ме вънка ок ,нооооо не вдигай капака или пали колата започва се клапани толкова затегна ли че не се знае колата запалена и се опитва да загасне  чека свети като морски фар.Отваряш капачката  за маслото чудоооо пълен мрак като черна дупка ,просто те е страх да провериш другите течности спир. станала на гел нямаше една която да видиш нещо различно.Ти си късметлия  намерил  кола която можеш да вкараш в ред,спестените 5 до 10 лв не водят до нищо хубаво и ти го връщат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 11 часа, vespa написа:

Strunk0 не знам дали е нов или стар внос колата ти, но за филтъра изобщо не се притеснявай.

 

Колега @vespa,

1. Темата не е пусната от колегата @strunk0

2. Дори за промивката е добре да се смени филтъра, направо е грехота за 7-8 лева :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта не беше да спестявам пари. Лошото е че не съм намерил време до днес да сменя маслото и филтъра а съм ги купил но другата седмица ще го направя. Чека и светна като реших да пробвам втека(лоша идея) но като расцъках клапана с една жица като я държах в средни обороти щивтовете се раздвижиха,не искаше и да го изключитва. И отзад се лашка и някой други по малки проблеми.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написаното от Йоан (силно име) масло 15лв.филтър 7лв. е 1/2 от цената не знаем кой с какви финанси разполага при положение, че това масло ще се кара някоя друга седмица. Глупост е че ще се развали двигателя заради не сменен филтър.                                         Сбърка името защото не ми излиза от главата темата на Strunk0 (която ти заключи правилно). Прочети отново коментарите. Япончето е с мед. диагноза но помага много а този е опасен за форума с начина на писане. Надявам се да ме разбереш Диндин и двамата сме 2704.Приятен ден на всички

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти някъква психолог ли си че започна и диагнози да раздаваш.........внимавай с това като гледам колко поста си дал и в колко от тях не си се заял май диагнозата опасен за ФОРУМА Е ЗА ТЕБ.Колегата е написал 15 лв като знае от къде да го взима това можеш ли да го разбереш,или да ти го поясня,което не е 1/2 от цената която не е казал. Колко човека трябва да ти кажат че е глупост да се кара с стар и на незнайно колко км е маслени филтър,та дори за промивка,и 7лв може да се лишиш от кутията цигари или кафето с кола този ден.Може би трябва пак да започнеш да ЧЕТЕШ.....Само. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля и двама ви да продължите спора на лични съобщения.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Брей, как без да искам станах леко известен във форума с една тема :) Това е в кръга на шегата разбира се!

@vespa, колега мисля че всеки, който има опит над конкретен/ни автомобили е полезен в този форум. А идеята да се създаде форум (говоря по принцип) е точно такава, че незнаещия да попита, да прочете и ще научи от знаещия. А знаещия ще прочете, ще отговори и ще научи незнаещия. Та няма смисъл да се наричате "опасен за форума" , както и да с е чудите кой от е опасния, защото и двата сте полезни на аудиторията.

Преди 11 часа, Ioan написа:

Целта не беше да спестявам пари. Лошото е че не съм намерил време до днес да сменя маслото и филтъра а съм ги купил но другата седмица ще го направя. 

Колега сменяй маслото с каквото си купил ,а филтъра с нов. Двигател от ново масло не се плаши, но от стар филтър.......... няма да останеш никак доволен. 


Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...