Jump to content
VilioJDM

Потене на Стъклата

Recommended Posts

Здравейте колеги :]
Имам страшно потене на стъклата на Сивик 6-та хеч японка '97 година
също така и парното като че ли отслабна малко и вече не духа чак толкова топло .... като за японска кола ....
Някакви идеи от какво може да се потят стъклата и миналата есен-зима беше същото, но за тази мисля да търся решение !
Предлагайте нещо :] !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробито радиаторче вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не искаш да ти се потят стъклата включвай си климатика (независимо дали парното духа топло и студено) и тази иконка долу да е изключена, т.е. парното/климатика да взима въздух отвън, а не да върти само въздуха в купето. Стъклата не се сушат като пуснеш парното на топло, а кто пуснеш климатика  - във въздуха от климатика винаги има по-малко влага, отколкото в горещия. Не случайно на по-новите коли като превключиш парното да духа на предното стъкло тази иконка/опция долу автоматично се изклюва и също така автоматично се пуска климатика.  

recirculacao.png 

 

Ако парното ти е слабо това е признак за проблем в охладителната система, най-често неизправен термостат. Ако термосатът ти работи нормално колата трябва да вдига стерлката за темп. до оптималната позиция (малко под средата) за не повече от 2-3 километра в студено време. Ако й отнема да се качи до там за по-дълго време, значи термостатът ти не работи, както трябва, т.е. запекъл е отворен.

Редактирано от Japanese fever
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се смени и филтъра на купето. Обикновено ако си забравил да го смениш (той си е консуматив като всеки друг филтър) стъклата се потят повече от обикновено, а и вреди на здравето ако не го подменяш на време.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам климатик което означава да включвам парното на студено или нещо по средата но не топло ... ?

филтър на купето възможно ли е да нямам защото така и него намирам...  от дясно под пластмасата На чистачките имам направо дупка и се вижда перката на моторчето ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро разглобих една като твоята. Няма капак за смяна на филтър, но имаше същия филтър капсулован малко по напред по тръборляците. За 20 години, беше набухан яко с боклуци. Капсулован не е точната дума , но за да си смениш тоя филтър, трябва да свалиш таблото и да търсиш филтъра в бялата кутия където са клапите за циркулация. Двете части на кутията се държат от скобички които наподобяват скобите на капака на въздушният филтър на двигателя. Аз ги махнах и пак не успях да ги разделя, но и не ми се занимаваше. Играх и' един чук и филтъра се показа.

Редактирано от goldbyrk
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, teodor_tsonev написа:

Добре е да се смени и филтъра на купето. 

Най-напред почваш от там.Имах същия проблем и се оказа,че филтъра не е пипан от как е станала кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, goldbyrk написа:

Наскоро разглобих една като твоята. Няма капак за смяна на филтър, но имаше същия филтър капсулован малко по напред по тръборляците. За 20 години, беше набухан яко с боклуци. Капсулован не е точната дума , но за да си смениш тоя филтър, трябва да свалиш таблото и да търсиш филтъра в бялата кутия където са клапите за циркулация. Двете части на кутията се държат от скобички които наподобяват скобите на капака на въздушният филтър на двигателя. Аз ги махнах и пак не успях да ги разделя, но и не ми се занимаваше. Играх и' един чук и филтъра се показа.

Задължително ли трябва да свалям таблото ... голяма занимавка ли е ? И после след чука как я сглабям тая кутия ? 

И другото което е Какъв Антифриз да търся и наливам някакви препоръки за марки нещо или няма Никво значение ... стига да е син или зелен .... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://http://forums.hondabg.com//forum/viewtopic.php?t=1990

История с картинки, филтърчето е зад жабката, антифризчето да е качествено а не от някой промоция. И не че нещо но има писани теми, само трябва да използваш търсачката ;).

Редактирано от zlobar4e
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, това с чука го пропускаш. Аз разфасовах цяла кола и някои неща ги счупих колкото да огледам какво има вътре. Ако под жабката няма капаче за филтър, търси го във въпросната бяла кутия. Без сваляне на таблото, не виждам как ще я свалиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...