Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

Мисля че ако тази тема съществува още няколко години (и ако Евро съюзниците-чиновници не се прецакат) в нея ще обсъждаме само китайци.

И без това, нещата отиват като в оня виц, "дето китаецът навсякъде по планетата може да си купи родно производство".

 

 

Който има време (превъртайте рекламите) и разбира руският, или просто гледа, ще схване видеото, а за останалите - превод на няколко ключови изречения:

Китайците нямат традиции и просто копират, но вече не буквално. Правят го бързо, без чудене и настройки по Нюрбург ринг, просто електричките се държат превъзходно заради спецификата си. Другото е като в нормална скъпа кола с всички екстри, но на половин цена! По-добро от Тесла и по-нормално от нея.

Китайците категорично не ги пускат нито на европейският, нито на американският пазар. Икономически войни, и защо - ами, просто обикновените потребители плюят на всички брендове. Просто им трябва нормален автомобил - нормален, хубав, удобен, голям, комфортен, бърз - ето го! Но вие не можете да си го купите. Защото в европейските всичко е сложно и скъпо и ако "това" се появи на пазара им, естествено всички ще купуват това. Фактически, европейците не допускайки китайските автомобили, негласно признават че те са на достатъчно добро ниво и просто се страхуват. Това е отговорът!

 

Да уточня че Донг Фенг от дузина години произвежда Хонди за азия, и вероятно тази е с технологията на новото хибридно HR-V, с ДВГ за "рендж екстендер". Колата е с италиански дизайн, пневматично окачване и 1000 N/m, 860 км запас на хода, 4,6 сек. до 100 !

Емиии ... !!! ???

 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удобна кола, имам предвид не само седалките, например:
Волана на сивика се върти по тежко, скоростите влизат по трудно и т.н.

Всичко по колата ми е изрядно. Масло на скоростна се сменя по книжка с предписаното от производителя.
Нямам тропане от рейката, не е затегната и.....ами така.

От друга страна, трябва да отбележа и положите неща в това да карам Ходна.

Заради ангажименти, от 2 години почти всеки месец пътувам БС-СФ с нея. Две години!!
Нито веднъж нямаше грижа.
Октавията, за 18000 км, два пъти на магистралата искаше нещо с ФПФ-а.
А, се кара , само извънградско!

Утре пак съм в Сф. Естествено със сивика :)


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда на пътя няма да те остави.

Поне мен не е, вече 23 години и нямам намерение да сменям бренда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, повярвай ми, точно заради това сигурно усещане, което имам, тръгвайки на път ми пречи, дори да отида да тествам друга кола.

Но все пак, вечно ли да караме 15 г коли?

Въпреки, че, не знам....гледайки мои познати с нови (от магазина до 5 г.) коли, някакви си, нямам тези нерви да се занимавам с електроники, еко норми и т.н.


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм го и преди:

След новите коли ще останат само старите.

Възръстта не е критерий за лоялност, особено ако тя през годините е била взаимна.

На новите коли не им е проблам че се бъгват, а че така е "програмирано" от  консуматорското общество.

Но това е дъвкано и друг път и двата лагера имат своите основания. Просто дори еднаквите критери са с различна тежест за всеки.

Послушай себе си, така или иначе отговорността за решението си е твоя и ако и то е твое, ще го понесеш по-мирно.

А коли гледай всякакви. Това не е загубено време, а опит. А и темата ще се движи.

Всяка кола маже да се окаже със скрити проблеми. Смених си погледа върху тежестта на това след думите на 1 човек, който преди 8 години ми каза (перефразирано): Не гледай какво ще ти отнеме колата годишно, а какво ще ти донесе ежедневно".

От тогава взех 3 Хонди - еми - радват ме! Ма може "повредата" да е в мен (което е по-тревожното), не че в тях нямаше, но са отстраними. ;)

Нищо не е вечно, нито хубавото, нито лошото, нито дори илюзиите, а съвършенството е само моментно.

А човек винаги иска повече. За това най-големият враг на хубавото е по-хубавото!

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам впечатления от Форд, макар че много плюят по марката. Брат ми остави при мене колата за съхранение през декември миналатагодина, докато е в чужбина. А търсихме втори автомобил. И стана наш. До сега 15000км. и яко каране. От смяна до смяна на масло не го пипа, за разлика от Харвито. Газова Романо Антонио и разход максимален 10/100. при яко натоварване на двигателя, не на багажника. Вози като лодка. Не се усещат километрите. Не робувам на марката. За мен колата е много добра. А да колата е Форд Мондео 2005г. 2.0 146 к.с.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.10.2022 г. at 22:17, ceco_accord написа:

Не гледай какво ще ти отнеме колата годишно, а какво ще ти донесе ежедневно"

Може ли да го ползвам като подпис в профила ми?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш.

Гарантирам че е вярно!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешността на двигател Enzo Ferrari: без верига, без ремък.

Просто инженерно зрелище !

Шедьовър !!!!

314721532_5594899200557151_2175493531318087044_n.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът? :rolleyes:

  • Харесвам 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мастърпийс!

Напомни ми за "Постоянството на паметта" на Дали.

received_673534697753137.jpeg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, dandilov написа:

Ейй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът? :rolleyes:

Да Дани, наистина изглежда на добре смазан швейцарски часовник.:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно за това Фераритата са скъпи?

Страх ги е да слагат ремъци и вериги. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dandilov написа:

Ейй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът? :rolleyes:

:lol::lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И гаранция + каско да има, пак Ферарито си е кола (при това италианска), и може да изгори.

Разбира се, жалко за колата. :(

изображение.pngизображение.png

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах от там, тъкмо го бяха изгасили. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да им запомня имената на "китайците", но респект към това което постигат, а след няколко години там никой няма да се интересува от "вносни автомобили (дори премиум клас), защото:

Сори че е на руски, но в европа китайският автопром е тема табу.

 

 

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдение над Хюндай i30 1,4 и 1,6 бензин 2009г.- 2011г. Дилемата ми е между Хюндай и Джаз 1,4 Vtec същите години. За Джазката само не ми ясно как се разбира дали е с климатик или климатроник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

 

В профила ти пише, че караш "терминатор"(акорд-а визирам), та се чудя - за чий дядов ти е друга кола, че и по-нисък клас!?

Това в кръга на шегата де:smile1:

 

Хюндай и Киа имат проблеми с бензиновите си двигатели след 2006 (или там някъде). Най-просто казано - бензиновите им мотори нямат ресурс. Има много клипове и инфо при руснаците, за тях. Дизелите, хибридите и електричките са о.к. но не и бензиновите. 

Джаз, само съм карал и останах доволен. Но нека се изкажат хората, които ги и поддържат;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда си остава и за сега не смятам да го сменям. Другата кола ми трябва за градско - съпругата и евентуално сина да я карат и аз от време на време. Благодаря за инфото за Хюндай. Ще се търси джаз явно.

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За градско Джазка с 1.2/1.4 idsi, тези двигатели за железни с много добри ниски и много икономични.

Само трябва да се проверят бобините и свещите, и респективно да се сложат иридиеви (Denso IK20TT) 8броя.

А колкото до надеждността на корейците, питайте бакшишите.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, Благодаря!. Започвам да чета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумници,

  Ежедневният ми и работен автомобил Пасат В3 комби произведен 1992 година вече ме изостави. Та дойде времето да го заменя с нещо по-ново. Желанието ми подредено приоритетно е следното:

1. Високо комби (не SUV или баничарка).

2. Автомат.

3. Бензин / газ (ще се кара много и то предимно градско, затова дизела не е за предпочитане).

4. 4х4 (едно от хобитата ми е подводен риболов и понякога се налага де се ходи на труднодостъпни места).

Автомобилите които покриват тези критерии не са много, като например: Volvo XC70, Subaru Outback, Audi Allroad, VW Passat Alltrack, Skoda Octavia Scout  и други за които не се сещам.

Тъй като работата ми е свързана с ремонт на кораби основните места които посещавам са мръсни и прашни пристанища и кораборемонтни заводи в които много често при боядисване на корабите част от боята попада и върху автомобилите паркирани наоколо. Поради тази причина търся сравнително евтина кола, за да не ми е жал когато я товаря с тежки железа.

Ще съм благодарен на всякави мнения и препоръки относно силни и слаби страни, надежност, разходи за поддръжка и други, особено от хора които са имали личен досег до гореупоменатите автомобили.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, от споменатите модели най удачния и  ( лично мой избор) е Волво хс 70, но е доста скъп .

За другите марки съм с две ръце за субаруто  .

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аутбека е добър, но тесен.

Октавия Скаут е по-добре като вътрешен обем, но е рядка птица. Генерации - според бюджета, но "тинейджърките" вече не са скъпи, поне за покупка, а другите са по-скоро престижни, а не работни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   На външен вид много ми харесва  Хонда Кросстур . Мисля беше  спомената в темата по горе, но нямаше подробно ревю. Гледам Бургаския дилър на марката е пуснал неговата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята за Кростура е изпреварила времето си, за това е сглобена с каквото има + някои непрактични странични ефекти, та освен здравина и екзотика, няма с какво да се похвали. Ако беше комби и с по-къса муцуна, щеше да е перфектното ХС..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми Скаута но с бензин и газ май ще е труднен вариант. Волвото Крос Каунтри е добър вариант, ще харчи доста, както и Субито, при него не знам колко ще стъпят ремонтите.

Не знам как са Шараните, при Таурана май имаше вариант дори само на Метан, без бензин, като ще е градско, няма да те притеснява по-малкият пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатленията и от Фоксваген Пасат 2021 20tdi 4motion 190коня.Карам я от половин година -адски твърди седалки,возия като на сивик със спортно окачване,динамиката" според мен " страда заради DSG-кутията. Иначе доста икономична,стигал съм по независими от мен причини разход от 4,5 нафта. Матричните фарове са невероятни.Другото е голям багажник,устойчива е на завои. В момента колата е на 53000 км и мисля да я карам докато и приключи гаранцията.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, pet71 написа:

  Гледам Бургаския дилър на марката е пуснал неговата. 

Колега би ли пуснал линк от обявата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Страницата не е намерена _ Auto.bg.pdf

Излиза ми това. Както и да е явно бързо стават нещата.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

От няколко месеца и аз карам едно дизелче по което попада в тази класация. Peugeot 307 2000 hdi 90 коня 2001 година. Така французите в семейството стават двама - citroen и peugeot. Peugeot-то върви много приятно ускорява уникално, и естествено кара се по съвсем различен начин от honda-та което и бензинова. Борд компютър,  климатроник, ел стъкла, парктроник, подлакътници. Реален разход извън града под 6 нафта трудна работа. Като единствен, ако можем да го наречем недостатък е горивната система която е siemens, и според peugeot форума била капризна , дюзите не подлежат на рециклиране и тн. Но въпреки това колата по километраж и на 350 000 км. , двигателят е в отлична форма, няма разход на масло, нито видими течове. Този модел на 307-цата е без филтър за твърди частици, без демпферен маховик и турбото не е с променлива геометрия, все скъпи консумативи. Ще се ползва за първа , тоест учебна кола. Друго дразнещо е че страничните огледала са много малки и зимата загрява по бавно.

 

Редактирано от Richard

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Митко Йотов написа:

Страницата не е намерена _ Auto.bg.pdf 170 kB · 3 downloads

Излиза ми това. Както и да е явно бързо стават нещата.

В мобилето гледа ли? Има я.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, honda_japan написа:

Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само

Сигурно си е мъка, от истински автомобил да се качиш на дрънчаща пластмасарка. Аз също се заглеждам в XC60 като алтернатива на CR-V-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено надеждността на марката ме зариби да взема тази Тойота - не ми е правила проблеми, но до там........................само с надеждност не става, както и да е ще си поправя грешката скоро, въпроса е, че (за мен) японците не се научиха и до момента да правят шумоизолация, пластмаса и тенекия.Но явно клиентите на РАВ4 не ги вълнува тази тема, поради факта, че рав4 е най-продавания сув в света, вземат, карат 10 години и хвърлят, пък то за 10 години по ония пътища няма да се раздрънчи, както тук за 5 по нашия лунен пейзаж.Практичен автомобил е, но от типа "сива мишка".

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...