Jump to content
paruchev

Въпрос за Картер и пръскалки?

Recommended Posts

Здравейте, от днес сме с Хонда ЦРВ 2006г. - 2.2 дизелче. Има следните два проблема, пръскалките за предното стъкло не пускат вода, пробвах с топлийка, не става нищо едната й е извадено топченцето, има ли някаква евтина оправия и как се вадят, че от Хонда искат по 28 лв. на бройка?

Другия проблем - видях, че капака на картера целия е омаслен, но не прави капки на земята като стои. Видях по схемите, че май това няма гарнитура, като на първа генерация, та от къде да му се навиди идва това масло, как се оправя, за нам, че на първа генерация почти всеки втори е сменял гарнитура и първоначално си мислех, че е от нея, ма като видях, че няма не вдявам от де е ... Благодаря предварително на всички. А и да попитам някой отзиви има ли от акцията в Хонда за безплатна смяна на въздушни възглавници, че за моята се предвиждала пасажерската и някакви бутони за стъклата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като завъртиш лоста за чистачките и натисниш за да пръска чува ли се моторчето ако да  и не пръскат са задръстени,отваряш капака дърпаш маркучтите от тях сваляш ти и ги продухваш, не слагай вода от чешмата в казанчето,.За картера и моята беше така 1 ген като слязох на канал се оказа липсва гайка и други три или че дозатегнах  дасто и притегнах всички провери и при теб ли е така и  после измиваш с обезмаслител.Ако и това не помогне сменяш гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз гледам, че тая от 2006-а в схемата е без гарнитура на картера, не е като на първа генерация, та? А тия дюзи как да ги извадя, само да дърпам нагоре или трябва да се свали и декоративната пластмаса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок вкараи я на канал и измии отдолу това масто и след това проследи откъде ще омасли,пръскалките при мен са отдолу като щипки които щракват като се вкарът отгоре през дупката на капака и се стискат отдолу и избутваш моите често се запишваха и се стигна до промивка на казанчито за течноста,та се запишваха всяка седмица, вече не.Все пак отвори капака на колата си и ще видиш как се сварят невярвам да и толкова сложно.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките често се запушват варианти много:

1.Провери работи ли мотора както каза колегата.

2.Ако имаш пръскалки на фаровете дали не тече от тях(писано е много по темата) и просто да оставаш без течност(като отвориш шофиорската врата се вижда колко е пълно казанчето)

3.Стига ли течност до тях.Тъй като пръскалките се вадят трудно има маркуче което отива към тях от казанчето лесно се вади.Вадиш го натискаш лоста ако бликне вода значи самите пръскалки са запушени.

4.Пръскалките ги отпушваш с топлиика или както аз правя с въздух от бензиностанцията слагаш маркуча на пръскалката и им пускаш налягане (отвори казанчето първо)

5.Нови пръскалки са под 1$ в алито кеф ти струя кеф ти мъгла каквито искаш

 

Картера чистиш оглеждаш и наблюдаваш ако няма фабрична гарнитура слагаш черен силикон(ако там е проблема де и провериш че не е пробит или крив нещо)

 

Ходих за същите акции в Хонда за 1 час си готов сменят възглавницата(и оставят пръсти на всякъде) на шофиорската врата свалят кората(не подменят счупени щипки) и слагат едно тиксо около буксата на управлението за прозорците.

Редактирано от MNED

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато почистих казанчето за течнос това става като се маха подкалника и едното от моторчетата за пръскалките,като първо изпразваш от течтност нълниш с вода и антикал препалат много малко ако има нещо да падне от стените  изчакваш и толкова бели люспи и малки песачинки изтекоха няма как да не се запушват моторчетата смучат от най долната точка,че се чудя предния собственик какво е насипвал,аз само купена телност не си играя да правя такава.Аз съм с 1 ген да повторя пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вода до горните пръскалки стига, защото малоумника преди мен е изкорубил топченцето на едната и пикае кат пенсионер, другата едва, едва пръска.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може задръстена помичка да не работи на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе на фаровете мята , като за световно, добре е помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно и предния собственик се е опитал да ръчка с нещо да ги отпуши,и е изтърбушил едната това не става или е времено решение махаш мъркуча под двете и както каза колегата може с въздух наобратно да ги продухаш ако нямаш подръка вземаш една голяма спринцовка и продухваш с помпа става също,няма да стане с топлиика по мързеливия начин,отиваш и взимаш една втора употреба пръскалка защо трябва да ги поръчваш от Хонда.Слагаш двата мъркуча в едно шише и задържаш лоста на чистачките да го напълниш и ще видиш какви боклуци ти задръстват чистачките.На повечето Хонди тези на фаровете са изключени за да не харчат течност навятъра.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.09.2018 г. at 17:43, paruchev написа:

... А тия дюзи как да ги извадя, само да дърпам нагоре или трябва да се свали и декоративната пластмаса?

Сваляш пластмасата.

Преди 2 часа, paruchev написа:

бе на фаровете мята , като за световно, добре е помпата.

Помпите са 3 (три) броя - предно стъкло, задно стъкло, фарове.

 

https://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk?block_01=17SKN501&block_02=B__1502&block_03=18902&block_05=hcr

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krasi-mir , можеш ли да изкажеш предположение защо около рейката с дюзите имам леко омаслване? Много е тънко, като филм , светло на цвят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея. Последно съм виждал дизелова Хонда преди повече от 4г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време е да качиш малко снимки  за всичко което питаш,за да ти се дадат по точи отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирише на нафта там да уточня, но не мога да разбера от де идва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой с идея, защото аз стигнах до следното заключение, че може да е дихтунга на дюзата, отгоре на самата дюза не виждам омасляване, където е за излишната нафта, според мен може да е от ей тия , кво мислите?

image.thumb.png.efff73f0e503cc2481f2acbf0d88d5d5.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото се вижда от снимките, предполагам, че проблема ти е от дюзите на 3 и 4  цилиндър.

Даже на 3-ти ми се струва че има образувана капка между тръбичката и гайката.

Измии двигателя и гледай от къде ще просълзи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha така е, никой ли не е имал проблем или смяна на дифтунгите на инжекторите...? Аз просто не виждам на схемата някъде другаде да има нещо да уплътнява, а и в ютуб гледах няколко клипа и ми се струва, че бяха омаслени по същия начин...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега отново вдигнах декоративния капак, болтовете на тръбичките от към инжекторите ги пробвах, не мърдат, едва ли са разхлабени, като подам газ не се вижда да сълзи от някъде там, дочух обаче леко виене на моменти в ляво от двигателя, предполагам там е алтернатора..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам твоето "ляво" е  като седиш отпред пред колата.

Там шума може да е от доста неща - алтернатора, ролки, помпата на хидравликата и съответно веригите. Омасляване може да се получи и от изпуснали "О" пръстени на помпата на хидравликата. Там са три броя , та ги погледни и тях.Може да има и някое спукано/хлабаво гумено маркуче за излишната нафта, та го погледни и тях. Според мен дюзите на 3 и 4 цилиндър са сваляни и евентуално ремонтирани, но не са сменени тези дифтунки - а е трябвало .

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се маркуча за излишната нафта, бе нацепен....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния, въпрос, понеже до сега не съм обръщал внимание, а днес замръзна гадната нафт, но сипах добавка и се оправи. Та докато работи двигателя, тая помпичка, дето мяза на лимонка при мен стои свита, така ли трябва да е или трябва да е отпусната? Това, за което питам е номер 7 от схемата. Хонда ЦРВ 2.2 - 2006а е колата, та мерси предварително:

 

image.thumb.png.f114df7784949980a1e09337abd33dd6.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като я запалих я оставих да поработи и тая лимонка не се сви, да й се навиди. А кажете в кво положение, трябва да е. Да не би да е стояла свита днес, заради недостиг на горив, де бе замръзнало ли кво??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква нафта си спал,че е замръзнала?

Този "лимон":) е ръчна помпа за подкачване на горивото,при смяна на филтъра и обезвъдушаването му. Същия "лимон" има клапан който непозволява на горивото да се отича обратно в резервоара. 

Винаги трябва да е като надут, дори ти трябва доста усилие, за да го сплескаш на половин обем,след което си се изпълва в нормално положение.

Може и от него да не си запалил и да си мислиш че нафтата е замръзнала. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата е от Марешки, сега лимонката стои издута, ма не съм обръщал внимание до сега дали се е свивал, да й се навиди лимонката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама днеска в града, всеки втори се оплакваше, че му е замръзнала нафтата... всеки сипваше добавки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че след като налях добавката за бързо размразяване, колата се оправи, преди това палеше, бачка малко и угасва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емича, виж сега какво се случи. Запалихме хондето тая сутрин нормално. Минахме 500 метра, угасихме го за 10 мин. Пак запали , минахме още 100 метра и изгуби мощност и угасна. Тръгнах да въртя да запали, лампичката на таблото за подгряване на свещите започна да угасва и да света. Запали на три пъти с бая въртене, така за около минути и изгасваше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Марешки - така и си помислих.

Филтъра кога си го сменявал?

Той си има и подгрев, та най-вероятно или в него, или някъде от него до резервоара се е получило някакво запушване, затова и мехчето е било свито от вакума. 

Направо се ориентирай към смяна на филтъра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение, със сигурност е имало  запушване - възможно от замръзнала вода, някъде по тръбите.

Изхаби това гориво,смени си филтъра и не зареждай повече там.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра го смених преди месец....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А смяната на тоя филтър сложно ли е, сам мога ли да се справя или трябва да търся майстор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без значение - може и вчера да си го сменил,ако е набит с боклуци,вода и други от нафтата, все едно не си го сменил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емича, а какъв филтър да сложа, дай съвет, марка, това онова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сложно но е връткава работа.

Един път го сменявах от любопитство, втори път от няма какво да правя, но вече за някакви си 20-на лева, предпочитам друг да се цапа. 

Ако го сменяваш ти,внимавай как развиваш и завиваш, датчика за наличие на вода,от долната му страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм с АSHIKA - не ми харесва, пробвал съм с HERTH+BUSS , също с  MULLER  - доста прилични , но най ми допада  MAN FILTER.  BOSCH са хубави но една идея по-скъпи - абе имаш избор.

 

п.п.  Да знаеш, сваля се цялата чашка и филтъра тогава се развива/разглобява. Ако имаш и разпънка между ботушите  и тя се сваля, че пречи и не може да излезе филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, paruchev написа:

Емича, виж сега какво се случи. Запалихме хондето тая сутрин нормално. Минахме 500 метра, угасихме го за 10 мин. Пак запали , минахме още 100 метра и изгуби мощност и угасна. Тръгнах да въртя да запали, лампичката на таблото за подгряване на свещите започна да угасва и да света. Запали на три пъти с бая въртене, така за около минути и изгасваше. 

Абсолютно същото и при мене се случи вчера.Издърпаха ме до сервиз и се оказа,че филтъра е запушен с боклуци и замръзнал.Гориво сипвам само и единствено от Лукойл,защото ми е най близо до вкъщи, сега се чудя с коя бензиностанция да го сменям и дали ще има смисъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко ще е ефективно при теб сега карам бензин,предните коли дизел бах сложил от тези прозрачните филтри на маркуча преди да влезе в филтъра,така лесно го сменяш сам и най вече виждаш когато е мръсен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе голям резил беше, това из целия център да ме дърпа Сеат, умрех от срам, до сега не бях виждал хонда да я теглят... :) Колкото до бензиностанциите, в бензиновото ЦРВ като сипя газ от ШЕЛ минавам 170 км с пълен резервоар, от Петрол, метрол и другите, максимум 150 км, и не не е от начина на каране, гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...