stany681 39 #1 Публикувано 20 Септември, 2018 Здравейте, колеги. Оглеждам кола за дъщеря ми и попаднах на един Сивик - 11.2002 год. 90 к.с, бензин.Колата се намира в моргата за Хонди в кв. Дружба, София. Може някой да я е виждал . Никога не съм карал малки коли и нищо не знам за тях. Има леки забележки по външния вид, които може да се оправят. Двигателят работи мн. добре, така мисля....По принцип, всяка кола, преди да купя - карам в доверен сервиз за проверки, диагностики и т.н....Продавачът дава да се покара; води в сервиз . Питането ми е : читав модел ли е ; поддръжката му поносима ли е; има ли специфични проблеми ? Благодаря предварително на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay89 1 #2 Отговорено 20 Септември, 2018 Единствения проблем може да е в рейката или да има луфт в рейката..покарайте я и минете през неравности ако се чува едно специфично тропане има луфт ! Не е болка за умиране рециклират се и забравяш за проблема ! иначе колата е доста добра малък данък, малък разход..! моята е 2005 1.6 бензин 110 коня , масло филтри около 110 лв студ. Ремъка и ролките са около 300 лв за моя модел ! щом продавача дава да се прави тест и да се вкара в сервиз може би колата е добре ! 100% я закарайте в сервиз който разбра от хонди! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #3 Отговорено 20 Септември, 2018 преди 13 минути, Nikolay89 написа: Единствения проблем може да е в рейката или да има луфт в рейката..покарайте я и минете през неравности ако се чува едно специфично тропане има луфт ! Не е болка за умиране рециклират се и забравяш за проблема ! иначе колата е доста добра малък данък, малък разход..! моята е 2005 1.6 бензин 110 коня , масло филтри около 110 лв студ. Ремъка и ролките са около 300 лв за моя модел ! щом продавача дава да се прави тест и да се вкара в сервиз може би колата е добре ! 100% я закарайте в сервиз който разбра от хонди! Явно това с рейката освен при Акорда, е валидно и за Сивик-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay89 1 #4 Отговорено 20 Септември, 2018 Да ! Щом имате хонда знаете другите рискови неща ..Ръжда най-вече! като цяло модела е доста добър . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #5 Отговорено 20 Септември, 2018 Рейка и амортисьори са проблемни и вози малко твърдо.Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #6 Отговорено 20 Септември, 2018 Преди 1 час, to-shiba написа: Рейка и амортисьори са проблемни и вози малко твърдо. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Надявам се точно на тази рейката и амортисьорите да са ОК, относно возенето - девойката слиза от Лендровър Фрилендър - неговата возия не е от най-меките.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #7 Отговорено 20 Септември, 2018 Надявам се точно на тази рейката и амортисьорите да са ОК, относно возенето - девойката слиза от Лендровър Фрилендър - неговата возия не е от най-меките....Сивик 6 вози по-меко, поне според мен, а същи служебен Лендроувър който карах да ти кажа возеше много готино. Щом си харесал тази вземай и това е, мен никои не можа да ме разубеди за Сивик 7ма и си я карам каквото и да и хлопа и тропа и ми харесва. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #8 Отговорено 20 Септември, 2018 преди 22 минути, to-shiba написа: Сивик 6 вози по-меко, поне според мен, а същи служебен Лендроувър който карах да ти кажа возеше много готино. Щом си харесал тази вземай и това е, мен никои не можа да ме разубеди за Сивик 7ма и си я карам каквото и да и хлопа и тропа и ми харесва. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Аз не че съм я харесал толкова, но мисля,че за 2200 лв, ако всичко и е наред след проверка в сервиз - струва си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #9 Отговорено 20 Септември, 2018 Аз не че съм я харесал толкова, но мисля,че за 2200 лв, ако всичко и е наред след проверка в сервиз - струва си.Така е, провери я в сервиза и ако всичко е ок вземай.Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jazzoo 0 #10 Отговорено 22 Септември, 2018 Stany681 - Писах ви на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #11 Отговорено 26 Февруари, 2019 (Редактирано) Искам да разбера дали Сивик 7 е обречена кауза. Никога не съм се возил (мисля) в Сивик. Засега като бюджет 4-5 (6)к да отделя, та от същата генерация (04-05та) Королите са ми леко извън бюджета. Но един от една обява (за Сивик 7ца) - че си е твърдичка, а се надявах тайно да не е такова дърво като предните генерации. А комфорта ми е важен (здравословни и характерни причини), освен поддръжката/разхода, който при хондата е по-добър. Мислих си за тунинга - с друг тип амортисьори няма ли да се подобри съществено возията, + малко по-високи гуми? Иначе 7цата ми харесва повече като визия (от Королата), а и са по-евтини с 1-2к (не знам защо, явно Королите са по-търсени). А на СИвик 7 седан е страхотен, надявам се да е по-добър технически? двоен напречен носач Гледам че до 2006 се е правил? Иначе 8ма генерация са вече някакви изгъзици за мен като визия, и не мязат на мъжки коли. > Ще погледна и алтернативите: Хюндай i 30, макар че са 2008-9 и са по-скъпички и аналога при КИА Редактирано 26 Февруари, 2019 от hakama Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #12 Отговорено 2 Март, 2019 (Редактирано) Не е лоша колата, но си има особеностите. Наблюденията са по моя Сивик 2003 1.4is, който го карам вече 5та година и около 100 000 км изминати в БГ. Проблемът с рейката е често срещан - всички потропват леко. Аз моята не съм я рециклирал, леко си потропва и май посвикнах вече. Окачването не е проблемно, просто си иска оригинални части - особено тампоните, лагерите и амортисьорите (разликата в цената е малка със заместителните). Повечето ми проблеми до момента са от експерименти с разни заместителни части. Окачването е сравнително твърдо, но колата е доста стабилна във завои и при по-висока скорост. На мен за скорости над 100 км/ч ми допада тази твърдост, но в града е изнервящо. Със задното окачване не съм имал проблеми. Отзад окачването е независимо. Малко е неприятна за маневриране колата - особено с паркиране на заден ход, но се свиква. Разхода е супер. (първо я карах на бензин, сега съм на газ и нямам оплаквания). Двигателят е доста еластичен и се събужда при високи обороти. Не е чак толкова добре обезшумена колата и при високи скорости се чува доста двигателят. Версията с 5 врати е супер просторна - има доста място отзад, подът е равен и като цяло съм вкарвал доста неща в колата - няколко велосипеда, диван и т.н. Отзад е широко и без проблеми се возят трима. За дизеловите съм чувал, че са по-проблемни - турбината, но нямам преки наблюдения. Бензиновите VTEC двигатели 1.6 и 1.8 са супер. Версията с 1.4 е малко по-тромава при по-ниски обороти и включен климатик, но не е някаква драма. Хубаво е, ако ще взимаш такъв Сивик, да смениш и маслото в скоростната кутия с началното обслужване. Не е скъпо и се продава в официалното представителсто. Сигурно и в нета го има. За момента това е основното, за което се сещам. Като цяло съм доволен от колата. Ако попаднеш на читава бройка са сравнително стабилни коли. Осма генерация ми допада, но е доста по-тясна. Редактирано 2 Март, 2019 от Steee 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valio 549 0 #13 Отговорено 17 Декември, 2019 Здравейте! Един въпрос да за дам и нека да е от компетенцията на карали такава кола Хонда Сивик 1.7 цдти. Как е разхода сега в студеното време, но нека да е реален отговор. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #14 Отговорено 19 Декември, 2019 7.5 в София но се кара на къси дистанции 4-5 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове