Jump to content
simeonpor

Мнение за хонда джаз 1.4 2005г.

Recommended Posts

Здравейте колеги, ще споделя мнение за хонда джаз 1.4 2005 г.Дано мнението ми помогне на бъдещи собственици и въпроси.

Самата кола е кола е спорт изпълнение. Прилагам и снимка.

Първо ще спомена плюсовете на тази кола.

-Добър външен вид.

-Много добро изпълнение вътре в купето, повечето коли в този клас са много постни като оборудване.

-Много добро управление в градски условия.

- Вози доста добре за класа си.

-Голям багажник и просторно купе.

-Сравнително икономична, около 8 литра в Пловдив. Ако я галиш може и 6 литра.

Ако забравям някой плюсове някой ще ме допълни. 

А сега минусите.

-Като главен минус ще споделя двигателя, който за 1.4 е доста муден /учудващо за хонда/. Иска сериозно развъртане, за да върви и почва  да става доста шумен, от там страда икономичността.

-Друг проблем с който се сблъсках е скоростната кутия, която създава допълнителен шум към колата , а не е тайна, че често дефектира.

-Проблеми по купето, най - вече около задната 5 врата където заварките на купето са слаби и започва след дъжд да тече в багажника, но това се оправя.

Сигурно има какво още да се опише за автомобила. Но това е на прима виста.

Споделям , че това е лично мнение и може да се дължи на екземпляр.

Дано съм бил полезен на бъдещите собственици.

 

20180715_181930.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия каква е? Под "сериозно развъртане" какво да се подразбира? И аз съм се насочил към същия модел и година на производство нещо друго специфично за модела има ли?

Sent from my iconBIT using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия е ръчна, а под развъртане имам предвид, че иска да се настъпи, иска по- високи обороти.

Друго, мисля  беше с осем , а не с 4 свещи, по две на цилиндър и е чувсвителна към тях.

Дросела е електронен, а не механичен, като на 1,2 и 1,3 кубиковите. Създава неудобство при потегляне когато е зацапан, на колата почват да и играят оборотите.Мисля, че не подлежи на ремонт.

Някой беше писал, че има проблем и с задните главини на колелата, а били цифра.

Но като оставим тези неща, който са присъщи на всички автомобили колата е добра, заслужава си.

В града е перфектна, много е маневрена.Ако се кара извънградско е доста шумна при висока скорост.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор. Безаварийно каране.

Sent from my iconBIT using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола:

Няма 1.4 двг. Колата е JAZZ 1.4 i-dsi но двигателят е L13A и е 1339сс.

Същото е и при Civic 1.4 i-vtec. Двигателя също е L13, но i-vtec.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със скоростите и по специално в лагера на първичния вал на първа го имат почти всички хонди. Аз до сега не съм чул нито една да не е поне малко шумна. Лечение има и то е свързано със смяната на въпросният лагер. По принцип те са два и е добре да се сменят комплект. Маслото си го купувате от Бултарако. По желание може да добевите и Бардалче за да маже по-добре. Радиото при старите модели и 1.2 до края на производството си дефектират. Както е писано и изписано по тази тема и това не е проблем. Сваля се трудно, но след ремонта кара много. Друг проблем е пълненето на багажника с вода. Дали влиза покрай стоповете, дали се запушват отводнителите на багажника или гуменото уплътнение на багажника се смачква не се знае. Решението го видях на кола нов внос - малка дупка пред крика. Дали работи, нямам идея. Ръжда ........ мдааа, и джазовете ги ръпа ръждата. Не е лошо да знаете къде да гледате при покупката на такава кола. Като почнем от задните вежди, минем през дъната на вратите, долната часта на праговете където се вдига на крик, погледнем около крика в багажника, наколенчим отзад зад колата и погледнем напред и не на последно място от вътрешната страна на предният капак. Има случаи и на загнил ниско долу заден капак. Сега, като казвам ръжда имам предвид ръжда. Особенно отдолу, няма как да е като чисто нова. Въпроса е да не е като горял вестник. Иначе ако е здрава и читава ще е скъпа или няма да е в БГ. Все пак трябва да сме реалисти. Разхода е доста приличен, но колата определо е по-мудна от останалите в своят клас. Това, че дросела е електронен не е никаква драма щото до сега развален не съм видял. Задните лагери са по-скъпички но вече има заместители на приемливи цени. Воланите на по-старата генерация се износват сравнително бързо. Особено ако колата е тъмен цвят и е карана в по-топъл регион. Пречупването - сгъването на задните седалки е голяма екстра. Колата е доста маневрена и стои сравнително добре в пътя. Фаровете са другият проблем. Трудно се обслужват и често матират отвън. При фейслифта са на 1.4 са по-добре, ма пак си имат тоя проблем по някога. Акумулатора е доста малък и става само такъв дето си е с тънки клейми. Самото място е малко за по-голям. Климатика-климатроника когато са в кондиция хладят прилично купето. Спорт пакета се избягва в България защото изглежда по-нисък и намирането на предна или задна броня си е тегаво. Абе като цяло, колицата е читава стига да попаднеш на добър екземпляр. Всичко е въпрос на късмет. Аааа, и да добавя ""Хубаво и Евтино"" - само в Кауфланд :-)

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...