Jump to content
rollin

Вътрешно каре на дългата полуоска

Recommended Posts

разбира се че мога да я карам те са съвсем леки и то само на пълна газ, но аз съм малко перфекционист и не искам никакви шумове или вибрации.
Не знам само как се диагностицира скъсан тампон на двигателя ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страничен - повдигни му гумената капачка, ако има масло - сменяй.

Заден - дърпаш ръчната и лекичко лашкаш 1-ва / задна. Ако е скъсан отгоре, ще зяпне.

Преден - същата процедура. Ако е здрав, после проверяваш и вакуумната мембрана. Под капака на всмукателните колектори (от страната на ремъците) има клапан. Вадиш тръбичката качваща се до там от тампона и проверяваш дали държи подналягане. Като смучеш дали прави вакуум.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми кола имах много кофти резонанс, който на 100% беше от тампони, защото беше винаги на едни и същи обороти. 

 

3 различни майстори все казваха - ще го видим кой е и ще го сменим. Първо ме измамиха и ми смениха само 2 и то с някакви на мейле. После отидох уж при един с акъла си, бях проверил каква марка са оем тампоните и ги поръчахме всичките 5. След смяната положението беше 10 пъти по-добре, но остана един съвсем лек резонанс и от тогава спрях да бъда перфекционист. Хвърлих може би около 800лв за тампони и труд. 

После сменях мека връзка и резонаторно гърне. Абе над 1000лв ми легна всичко преди да се предам. 

 

Желая ти успех в начинанието, дано да ти се получат нещата, че ми е познато разочарованието да правиш всичко с мерак и пари, само и само всичко да е в топ форма и накрая дя ядеш дървото...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама при мене вибрациите са само при ускорение, реално ако не давам газ няма вибрации, също така вибрациите са в точно определени километри а не на обороти което пак ме навежда на мисълта че няма как да е тампон на двигател а по скоро каре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах и ляво каре и тая седмица се надявам да го сменим и ще напиша какво се случва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен точно така стана, смених вътрешното каре на дългата с Pascal изчезна голямата вибрация от 80 до 120 и се появи лека вибрация от 30 до към 40

Пиши като смениш и другото каре да ли е изчезнала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и лявото - никаква разлика, тресенето си остана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги успяхте ли да разрешите проблема? Аз съм с ЦРВ също смених 2 вътрешни карета на Паскал, намаляха вибрациите на 50км/ч но все още ги има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз се присъединявям към клуба на "Вибриращите" при 40км в час и след сменени карета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в клуба на вибрациите. Почти съм сигурен, че е от дясно вътрешно каре. Вибрациите са между 40-60 и после пак между 80-100.

В Тех-Ко ползвам добра отстъпка и ми дадоха цена от 52лв за някаква марка Kobo, а в автоморгата ми искат 200лв за оригинално. Сега съм в "лека" дилема кое да избера...

Редактирано от DJ Eps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В един руски форум чето(не знам колко е вярно), че ако вибрацията е от 30-50 е ляво каре а ако е от 70-110 е дясно каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, DJ Eps написа:

И аз съм в клуба на вибрациите. Почти съм сигурен, че е от дясно вътрешно каре. Вибрациите са между 40-60 и после пак между 80-100.

В Тех-Ко ползвам добра отстъпка и ми дадоха цена от 52лв за някаква марка Kobo, а в автоморгата ми искат 200лв за оригинално. Сега съм в "лека" дилема кое да избера...

 

За мен лично е несериозно да се искат 200лв за 15 годишна част, идваща от кола, на която шанса също да е тръгнала да се скапва не е никак малък.

В смисъл, че това е слабо място на модела и би трябвало да е буквално без пари, тъй като положението е гаранция Франция. 

За справка познавам човек, който си взе скоростна кутия(за модел известен с това, че ги троши често) за 120лв и му я монтираха за 50лв. Не е на Хонда разбира се, но е кола от същите години. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом това ти се струва скъпо - значи не искаш да чуеш каква цена ми дадоха в един многоуважаван от форума сервиз за чисто ново оригинално каре. :D 

 

Иначе и аз това се чудя - дали оригинално каре свалено от кола (съответно ползвано) би било по-добре нова част, макар и на измислена марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление имам доста добра представа за цените на частите, както нови така и втора ръка. След като бултрако ми обявиха 2300лв за 1 брой спирачен апарат, вече нищо не може да ме изуми. 

 

Просто се опитвам да гледам по-реалистично на нещата, да търся варианти и от чужбина и ще се учудиш как с малко повече упоритост, може да се намират добри оферти за почти всичко, стига да не си на зор. 

И колкото повече хора го правят, толкова по-скоро Хонда моргите в България ще се усетят, че не е нормално да си слагат между 100 и 500% надценка на частите. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих чисто нови карета(ляво и дясно) на Паскал едното беше 47лв другото около 50лв с отстъпките.
200лв за втора ръка полуоска няма да дам щото това е слабо място и дори за момента да е ОК то след 1000км може вече да не е щото както каза колегата по горе - говорим за коли над 12 годишна възраст.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия карета на паскал колко изкарват, че и аз имам вибрации от 100 до 130? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, rollin написа:

Аз купих чисто нови карета(ляво и дясно) на Паскал едното беше 47лв другото около 50лв с отстъпките.
200лв за втора ръка полуоска няма да дам щото това е слабо място и дори за момента да е ОК то след 1000км може вече да не е щото както каза колегата по горе - говорим за коли над 12 годишна възраст.

Ще повторя въпроса на колегата, но и на мен ми е интересно колко изкарват въпросните карета на Паскал или подобните?

Ако все още нямаш проблеми с тях (дано е така), то колко км си изминал г/д след като си ги сменил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми.
Аз ги сложих преди месец само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде ги закупи? 2години, а колко км е минал г-д? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, rollin написа:

Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми.
Аз ги сложих преди месец само.

Пиши ми на ЛС ако може,реши ли проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и  карета да сменяте смисъл никакъв,цели полуоски на блу принт и все така ,май е заден тампон или горен на ск.кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, benjamin4o написа:

Или горен носач

От горните носачи няма вибрации. Там просто си тропа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко тампона има на двигателя и скоростната кутия? Кои трябва да се сменят за евентуални вибрации от там и с каква марка? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Nikito82 написа:

Колко тампона има на двигателя и скоростната кутия? Кои трябва да се сменят за евентуални вибрации от там и с каква марка? 

 на марка само оригинал  иначе има и в добро състояние 2ра употреба 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, h5rov написа:

От горните носачи няма вибрации. Там просто си тропа.

няма шанс да е от 2та тампона на горния носач така ли ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги смених тия тампони ефект 0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели за Акорд 7 бензин 2.4 колко са броя на шлиците към колелото и към вътрешната част на дясната полуоска? 

И да попитам всички ли афтермаркет полуоски са с баланс като тази  https://m.autodoc.bg/japanparts/11294516 или просто само снимката е такава. Понеже мисля че на моята полуоска няма баланс 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених вътрешното каре на полуоската и нищо не се оправи, даже се появи вибрация от 30 до 40км. Вибряцията от 90 до 110км си остана, независимо дали ускорява или съм я освободил от скорост? Някакви идеи? Проверих е окачването, здраво е! Освен да си иска цяла полуоска. Вдигнах е я на крик и я пуснах на скорост да вдигне км, не видях биене на полуоската, но със старото каре се чуваше тракане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след смяна на съединител, вибрациите почти изчезнаха, а в редките случаи когато се усещат, са поне 2-3 пъти по-слабо изявени и напрактика почти незабележими. Някой има ли идея какво се сваля/разглобява при смяна на съединител, че явно там е разковничето при мен :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.09.2018 г. at 16:40, rollin написа:

То ясно ама като взема втора ръка и като знам че това е масов проблем силно се съмнявам да взема нещо много по читаво от моето.

Ами това направих(звънях в морга), но човека не беше сигурен дали на 2.0 и на 2.4 е една и съща.
Иначе каза 150лв за цялата полуоска заедно с външното каре. Не знам дали това е добра цена ама офертата е тази за сега.
Чакам и от още едно място цена.

Колега, аз миналата година рециклирах полуоска и съм адски доволен. Много известни спецове от Плд. Тел е: 0893850190

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.04.2019 г. at 17:02, rollin написа:

Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми.
Аз ги сложих преди месец само.


Здравей Колега rollin,

Дали ще може да споделиш малко информация за Паскал каретата?
Колко време и км направиха, има ли драми?
Твоят приятел/познат който 2г ги кара има ли проблеми?
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каретата карат без проблем но си остана една лека вибрация м-ду 30-50км/ч

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...