Jump to content
l14ezar@abv.bg

tps sensor за хонда сивк 99г.

Recommended Posts

Добър ден колеги. Искам да попитам tps сензорите на японките и англичанките еднакви ли са ?

Редактирано от l14ezar@abv.bg
Правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някой колега да ми снима мап и тпс сензора .за 1.4 90к 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от 1991 до 2001 са еднакви на сивик и не само. за какво са ти снимки? Изключение прави моно инжекцията там тпс е еднакъв на външен вид но не става  мапа е външен.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам как изглежда и къде стой тпса...същото се отнася и за мап...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става на въпрос за хонда сивик хеч японка 1.4 90к. С код на мотора d14z2. 99 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дросела са и двете. Изплюй камъчето какво си намислил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че и дветеса на дросела ама единия е задната част на дросела другия е в лявата част. Проблема го прави на на 1-ва и 2-ра като между 1500 и 3000 оборота, като подам газ и придърпва и като върна газта лашка супер много...и майстора ми каза , че е от тпс-а.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми човек правиха ми реглаж на клапаните сменяха свещите кабелите също всичко е ток ..и това друсане остана дай идея от кво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ ли го прави или на бензин?

TPS и МАР сензорите при Хонда никога не правят проблеми. 

В нещо друго е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на газ и бензин го прави. Направо почвам да си намразвам колата.

Редактирано от l14ezar@abv.bg
Правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипан ли е дросела? Болтчето за ниските обороти? Ако е въртяно така става.. Има процедура по настройка. С двата клапана ли е? IACV + FITV или е с електрически комбиниран? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, bojko1979@abv.bg написа:

Пипан ли е дросела? Болтчето за ниските обороти? Ако е въртяно така става Никакъв шанс .. Има процедура по настройка. ДА има и ? С двата клапана ли е? IACV + FITV или е с електрически комбиниран?  Пълни глупости .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, няма проблеми. Само да уточня, че това го видях на живо. Не помня кода на мотора дали е същия, но симптомите бяха същите, но на малко по-ниски обороти. След почистване на дросела и настройка нещата бяха ок. На друга хонда това същото се оказа от EGR. Не твърдя, че съм прав, но споделям видяното. Вероятно не трябва да се пише тук. Хубава вечер! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че пишете е добре ! Лошото е неправилното инфо понякога пречи  а не помага . От болта който реално всеки пипа а не трябва е погрешно .
Сам пишете и споменавате егр . Друго няма електрически комбиниран .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...