Jump to content
BOKLUK_CHOVEK

Кодинг екстри + Фабричната аларма на акорд 8,къде е модула?

Recommended Posts

Здрасти!

От скоро имам акорд 8  executive (2.4,ръчка,2009). При заключване/отключване няма звуков сигнал. Как да активирам сирената на алармата да индикира това? Този модел има ли аларма? Къде се намира модула,ако има и къде е сирената?. Възможно ли е да се разрешават/забраняват неща програмно,като например премахване на автоматичното заключване на колата и звуков сигнал за колан,дясното огледало да се накланя при включване на задна и други? Имах бмв Е90 и там можеше да се правят такива неща със софтуер за гсм и връзка с обд-то. С акордите възможно ли е?

Благодаря на отзовалите се!

IMG_20180910_163002_900.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Аларма има. Не знам къде се намира модула. Няма сирена, а използва клаксона на автомобила. Така е с фабричната. Някои са барани от чуждия дилър и са слагани допълнителни аларми.

2. Не може на фабричната аларма да се активира клаксона при закл./откл. Забранено е в повечето нормални страни.. При нас не е.. Ние не сме нормална държава..

3. Дясното огледало си се накланя при вкл. на задна. Просто остави копчето в позиция дясно, а не посредата или ляво.

4. Някои неща се пипат, ама само през HDS. Звука за непоставен колан не може да се изкл. на никоя хонда..

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четене и чистене на грешки поне може ли да се осъществи през обд с кабел и гсм или лаптоп и с кой софтуер. Мерси!

За това говаря :

https://youtu.be/gVwkVLX_8D8

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За грешки от общ характер става. Т.е. не бара по системите. Само ecu на двигателя..

 

Аз ползвам ELM Bluetooth.. като софт съм сложил Torque.. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поправя колегата petko_z.

Фабричната аларма не използва клаксона на колата а някакъв друг клаксон който е скрит в задния десен калник. Това важи за дизелов седан екзекютив. За комби и бензин нещата може да стоят по друг начин.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рових из нета за тая аларма ама не намерих никакво инфо. 

Относно премиум саунд систрмата: усилвателя къде се намира? Искам да му подменя някой компоненти и да заработи с по-голяма мощност на 4 ома.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усилвателя се намира в багажника. Под страничната дясна кора.

Пада се над задната дясна гума.. Поне така е на седана..

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, DAN_DAN написа:

Само да поправя колегата petko_z.

Фабричната аларма не използва клаксона на колата а някакъв друг клаксон който е скрит в задния десен калник. Това важи за дизелов седан екзекютив. За комби и бензин нещата може да стоят по друг начин.

 

Дизел не-екзекютив комби ползва някаква 'сирена' отпред да вдига гюрултия, но не знам в калника ли е.

 

 

Редактирано от GeorgiD
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната аларма използва клаксона на колата. Всичко други сирени са монтирани от дилър или предния собственик на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Относно премиум саунд систрмата: усилвателя къде се намира? Искам да му подменя някой компоненти и да заработи с по-голяма мощност на 4 ома.

Оптимист си голям. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Tokio написа:

Оптимист си голям. 

Ами не,по скоро се занимавам с електроника от има няма 15 години. :)

Усилвателя трянва да е 8 канален (съдя по 10-те говорителя в колата) 2 х "TDA ХХХХ" е  много вероятно изпълнение. Ако пък е с транзистори (много е съмнително това,защото е по-сложно за изпълнение и излиза почти същия разход да се направи) също може да се преработи. Всичко което е създадено от човек,може да се преработи/подобри/промени/разбие от човек ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се изненадаш как е изпълнен усилвателя, който е на Pioneer, made in Japan и няма нищо общо с TDA XXXX. Лично аз съм скептично настроен относно възможността за преработка, още повече за някакво подобрение. Като отвориш усилвателя, ще си промениш мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя отгоре пише "Made in USA".. Силно се учудих к'во са сложили японците..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, petko_z написа:

Ето това са крайните стъпала изградени с интеграли,както и предполагах. 99% съм сигурен че са от серията ТДА. TDA серията за авто усилватели е производство на Тошиба,имат 61746176471 аналози с по-голяма мощност на 4 ома.Също така всички производители на атво cd/radio/mp3 players (включително и pioneer) ползват тези крайни стъпала за продуктите си. В момента съм далеч от колата и не мога да проверя лично нещата. Ако това е усилвателя на Петко и му се занимава нека махне скобата пред интегралите и да ми каже какво пише на тях (илида ги снима) и ще ви намеря заместители с по-голяма мощност на 4 ома :)

 

Amplifier.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката е на моя усилвател.. Имах проблеми с него.. Имам и тема за това..

Но отдавна е оправен и е качен на колата, така че не мога да погледна точно модела на стъпалата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да вдигнеш мощността не е достатъчно да смениш крайните стъпала с по-мощни, трябва да вдигнеш и напрежението. Любопитен съм това как ще направиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможната причина,защо клаксона не издава никакъв звук при включване/изключване на алармата(моята кола не издава звук).Проверете си тампер ключето на предния капак. Ако не затваря веригата е възможно даже и самата аларма да не е "под охрана", при включване,защото има отворена верига.Когато се добера до моята кола,и ми остане време да намеря къде е алармения модул,ще ви покажа как да си монтиране вибрационен сензор (по принцип става всякакъв 12V сензор,дори и от аларма за жилище) към фабричната аларма на акорда. 

 

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да си много умен, но изобщо не си познаваш колата. И в електрониката също нямаш добри познания. Оригиналната аларма на Акорд не издава звуков сигнал при отключване и заключване на колата. Шоков датчик и тампер-ключе също няма. Качения от теб клип е за американска Хонда, а те нямат много общо с японските си събратя. Няма лошо да си ентусиаст, но ти завиждам на самочувствието. Когато успееш да направиш нещо реално, тогава се похвали с него, щото сме се наслушали на обещания.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния хейтър ,черноглед бай Ганя,който си няма друга работа и влиза да пише глупости из форумите. Влизаш в uk форум или в руски,питаш нещо хората помагат. Влизаш в БГ форум и веднага се появява някой ганя и вместо да помогне,почва да пише пълни глупости ,нямащи нищо общо с темата.Всичките ти постове в тоя сайт са такива.Никаква ползва от теб в този форум. Такива като теб трябва да ги филтрират от форумуте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Не си ти човека, който ще каже дали има полза от някой тук, или не, има админ и модератори и това е тяхна работа.  Ако ти имаше поне минимални познания по електроника, щеше да знаеш, че каквито и крайни стъпала да сложиш в един усилвател, мощността няма да се вдигне, докато не вдигнеш захранващото напрежение, т.е., с 12 волта можеш да получиш максимум 12 вата на канал, евентуално можеш да свържеш мостово 2 канала в един и получаваш 24 вата, но за повече няма как да стане. Опитай се да ме обориш, ако не съм прав.

    Даваш линк към американска Хонда, което не е коректно, защото нашите са японски и са различни коли. 

Не съм коментирал и безпочвеното ти решение да свързваш 220-волтов инвертор в OBD буксата, защото този инвертор трябва да е постоянно захранен, а консумацията му дори и при празен ход надвишава 1 ампер, което означава, че акумулатора може и да не издържи до сутринта. 

Пишеш разни небивалици, а реално нещо да си направил, или само се каниш?

    Повече няма да коментирам постовете ти, колкото и безумни да са те, който ги чете и им вярва, отговорноста си е негова. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Модула на фабричната аларма се намира зад дясната кора в багажника. Може да се пробва дали работи като се заключите в колата и отворите капака на двигателя. Моментално ще се задейства алармата и ще се чува клаксона.

Редактирано от Mys7Ic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...