Jump to content
zzfz98

Обороти при празен ход, “прекъсване”

Recommended Posts

Направил съм реглаж на клапани на 0.8-0.16, имах съмнения, че главата е за ремонт, но майстора каза, че имало още за ресурс за реглаж, компресия има също. Преди двигателя прекъсваше, оборотите падаха с по 200. Смених свещите и се оправи (хлабините бяха по-големи по това време). След реглажа оборотите на празен ход стоят ниско (около 500-550) и леко тресе. От какво може да се получава това? Проблем по токовете и кабалите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, zzfz98 said:

Направил съм реглаж на клапани на 0.8-0.16, имах съмнения, че главата е за ремонт, но майстора каза, че имало още за ресурс за реглаж, компресия има също. Преди двигателя прекъсваше, оборотите падаха с по 200. Смених свещите и се оправи (хлабините бяха по-големи по това време). След реглажа оборотите на празен ход стоят ниско (около 500-550) и леко тресе. От какво може да се получава това? Проблем по токовете и кабалите?

На празен ход доколкото знам трабва да са между750и 800  отиди да ги оправят и няма да тресе.Защо клапаните са на 0.8 и. 0.16 като ги дават 0.10 и0. 20 или не могат да се отпуснат повече.

На какви майстори ходиш беше казал че са ти вкопани два клапана а сега можело защо не намериш някой който знае какво прави. 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите ги дават от 0.8-0.12 и 0.16-0.20. Предният “реглаж” беше на горещ мотор и ми казаха, че няма на къде повече да се регулират. Където я носих за ремонт ми казаха, че има още ресурс главата, има място за реглаж, компресиите са били добре. Още при първият реглаж ми стана странно как уж падали оборотите заради клапаните, а като смених свещите се оправи. След последният моторът се усеща, че работи по-добре. Със старите стойности тракаше като стар дизел. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, zzfz98 said:

Стойностите ги дават от 0.8-0.12 и 0.16-0.20. Предният “реглаж” беше на горещ мотор и ми казаха, че няма на къде повече да се регулират. Където я носих за ремонт ми казаха, че има още ресурс главата, има място за реглаж, компресиите са били добре. Още при първият реглаж ми стана странно как уж падали оборотите заради клапаните, а като смених свещите се оправи. След последният моторът се усеща, че работи по-добре. Със старите стойности тракаше като стар дизел. 

Този който ти го прави на горещ мотор не заслужава изобщо пари да му даваш закарва колата вечерта той ги прави на сутринта.Ок 0.8 всмукателни  но 0.16 изпускателни  през които излиза горещите газове ако си на газ и газовото ти е сборна група от 5 марки  ,и караш с мясло 10w40 гъсто кото лютеница много  бързо ще ги затегне пак. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Този който ти го прави на горещ мотор не заслужава изобщо пари да му даваш закарва колата вечерта той ги прави на сутринта.Ок 0.8 всмукателни  но 0.16 изпускателни  през които излиза горещите газове ако си на газ и газовото ти е сборна група от 5 марки  ,и караш с мясло 10w40 гъсто кото лютеница много  бързо ще ги затегне пак. 

Знам, ще покарам малко на газ, ще проверя отново клапаните как са и тогава ще ги направя на 0.20. Въпросът ми е от какво може така да стоят ниски оборотите на празен ход?  Нещо да се почисти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
25 minutes ago, zzfz98 said:

Знам, ще покарам малко на газ, ще проверя отново клапаните как са и тогава ще ги направя на 0.20. Въпросът ми е от какво може така да стоят ниски оборотите на празен ход?  Нещо да се почисти?

Не регулират се  в твоя случай вдигат но се прави като се закачи колата на комп.за диагностика ще ти дам и снимка от къде но егати майстора ако незнае.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, болта на дросела ли трябва да се развие? Не съм му казвал за ниските обороти. Просто щеше да прави ремонт на главата, но като направи диагностика преди това се оказа здрава и регулира на тези хлабини. Друго не е пипал. Не съм имал и други проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, zzfz98 said:

Тоест, болта на дросела ли трябва да се развие? Не съм му казвал за ниските обороти. Просто щеше да прави ремонт на главата, но като направи диагностика преди това се оказа здрава и регулира на тези хлабини. Друго не е пипал. Не съм имал и други проблеми

Не мисля че се казва моторче за оборотите на празен ход до стъпковото моторче е и да на дросела е ето20180912_230232.thumb.jpg.1a7a07190c8c4d58401fa0476ccdf7a6.jpg20180912_230237.thumb.jpg.cacea4e7c98d60d7b4fbd01edf6005d2.jpg

Не става сам и по слух  да върти се на ръка ляво дясно но се гледа на компа 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пишете глупости бе хора CARPERA мани не пиши и не върти никъде. Къде има стъпково в црв рд 1 да те питам и от чии зор ще пипаш тпс-а за оборотите? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
13 minutes ago, fenabg said:

Що пишете глупости бе хора CARPERA мани не пиши и не върти никъде. Къде има стъпково в црв рд 1 да те питам и от чии зор ще пипаш тпс-а за оборотите? 

Има доста теми изписани за почистване на стъпковото моторче на Црв рд1 ако не си ги чел прочети ги.Откъде знам че е от там ли преди година и аз като теб не бях прочел темата за стъпковото моторче и развих този  типс и оборотите хвръкнаха и отидох на майстор с комп за диагностика и от там ги на местиха.  Това според теб какво е20180912_232404.thumb.jpg.37b6c7931bc74782e2ebff2570141db8.jpg20180912_232342.thumb.jpg.e67974105e3e024d37aec0468cd7328f.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек запри се бре . Продължаваш да пише глупости и то гилеми на фона на това че дори незнаеш кое как и на какъв принцип работи. Пак ще те питам на мен като на неграмотен да ми покажеш къде е "стъпковото" моторче на црв рд1?  Еи такива чели недочели като теб напълнихте форума с всевъзможни тъпотий.  В тази тема нямаш ни еднин правилен съвет и термин. 

П. П към автора с тея хлабини скоро ще го довършите тоя мотор! 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 minutes ago, fenabg said:

Човек запри се бре . Продължаваш да пише глупости и то гилеми на фона на това че дори незнаеш кое как и на какъв принцип работи. Пак ще те питам на мен като на неграмотен да ми покажеш къде е "стъпковото" моторче на црв рд1?  Еи такива чели недочели като теб напълнихте форума с всевъзможни тъпотий.  В тази тема нямаш ни еднин правилен съвет и термин. 

П. П към автора с тея хлабини скоро ще го довършите тоя мотор! 

Ето заповядай темата за стъпковото моторче на црв1

https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=224866

А такива експерти като теб чакаме да отговорят и да ни ограмотят а не само да критикуват ,ок кажи ги с правилните термини,да ги знаем не с съкращения.

Дай ти правилните съвети нещо не ги виждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах за хлабините, да са в горният допустим лимит (0.12 на 0.20), но сега като все още са в норма (0.8 на 0.16), защо оборотите са 550-600? Това означава ли, че като се разлхабят ще се оправят и като затегнат след време, оборотите пак ще паднат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз кога е трябвало съм писъл. И да ти кажа никои не може да ме накара на сила да пиша. А в теми пълни с небивалици още повече. Трябва да разбереш че не всеки път като показваш активност помагаш на някого в твоя случай вредиш. А всяка една абревиатура си има своето значение. 

TPS - throttle position sensor

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, zzfz98 написа:

Разбрах за хлабините, да са в горният допустим лимит (0.12 на 0.20), но сега като все още са в норма (0.8 на 0.16), защо оборотите са 550-600? Това означава ли, че като се разлхабят ще се оправят и като затегнат след време, оборотите пак ще паднат?

Човек направете хлабините на клапаните 15-20 in-ex  на стеганотс на пластината ако колата има газ. Температура на отливката на главата под 37 градуса. Най добре 30. Не пипай винтове, СТЪПКОВОТО въпреки че такова няма. Свали дросела и го измий ди състоянието в което в монтиран. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 minutes ago, fenabg said:

Аз кога е трябвало съм писъл. И да ти кажа никои не може да ме накара на сила да пиша. А в теми пълни с небивалици още повече. Трябва да разбереш че не всеки път като показваш активност помагаш на някого в твоя случай вредиш. А всяка една абревиатура си има своето значение. 

TPS - throttle position sensor 

Аз написах че незнам как се нарича ок ясно това е Сензор за позицията на дросела благодаря при мен от там оравиха оборотите,а какво стана с стъпковото моторче как се нарича това чудо което показах на снимката и колегата от другата тема.

Ок имаш знания пиши поправи ни а не само аз когато трябва съм писъл и ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, fenabg написа:

Човек направете хлабините на клапаните 15-20 in-ex  на стеганотс на пластината ако колата има газ. Температура на отливката на главата под 37 градуса. Най добре 30. Не пипай винтове, СТЪПКОВОТО въпреки че такова няма. Свали дросела и го измий ди състоянието в което в монтиран. 

А как мога да проверя дали предният собственик не е пипал по сензора за оборотите или евентуално нова настройка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV - Idle Air Control Valve

TPS се калибрира с мултицет 0.48 волта на средната жица(червена)  към маса  на контакт. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иацвето се обучава. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, fenabg написа:

Иацвето се обучава. 

А този болт, който се развива на IACV-то ли е? Той в каква позиция трябва да е попринцип

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде да съм писал да го пипаш? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, fenabg написа:

Някъде да съм писал да го пипаш? 

Искам да се уверя, че не са го пипали преди мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 hours ago, fenabg said:

Иацвето се обучава. 

Как се обучава IACV то как да ръзберем че това е нужно и защо всмукателни те да са на 0.15 при газ. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...