Jump to content
j_mnemonnic

фирми за силов тунинг в БГ

Recommended Posts

привет колеги,

Горд собственик съм на Хонда Сивик 10, 1.5 турбо бензин с 184 кс. Кажете читава тунинг компания в БГ или близките нам държави, да наточа двигателя до към 225кс.

 

honda-civic-2017.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, че гаранцията ще ти отпадне, ако направиш тунинг ? 

 

 

Иначе тия правят. 

https://www.racechip.eu/shop/honda/civic-x-from-2016/1-5-t-1496ccm-174hp-128kw-220nm.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Power Performance - (HPP) Garage

 

https://m.facebook.com/HPPGarage/

 

Хора с голям опит и много успешни проекти.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.09.2018 г. at 11:06, Drone написа:

Нали знаеш, че гаранцията ще ти отпадне, ако направиш тунинг ? 

 

 

Иначе тия правят. 

https://www.racechip.eu/shop/honda/civic-x-from-2016/1-5-t-1496ccm-174hp-128kw-220nm.html

е то това е  ясно, искам да видя  колко ще се вдигне мощността и тогава ще го мисля с всички последствия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като искаш мощност що си купи 1.5? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, fenabg написа:

Като искаш мощност що си купи 1.5? 

 

Щото следващото е Type R.  А той е с едни 20к-25к лв. отгоре. До колкото знам няма вече 1.8 . 

Нямаше ли вариант да се направи силов тунинг директно при Хонда като се запази гаранцията? 

Редактирано от civicgonemad
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само дилърите могат да дадът като инфо. Аз лично не бих го пипал тоя мотор не за друго а е с малък литраж 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американците я тунингясват до към двеста и малко коня. Предлагат три ремапа според нуждите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.10.2018 г. at 1:00, civicgonemad написа:

 

Щото следващото е Type R.  А той е с едни 20к-25к лв. отгоре. До колкото знам няма вече 1.8 . 

Нямаше ли вариант да се направи силов тунинг директно при Хонда като се запази гаранцията? 

не съм чувал Хонда да предлага такава услуга.....  Type Rе с 100кс повече, но гори 15-17л/100км градско, аз ги докарвам до 8-9л.  Да не говорим, че Type R е пистов автомобил а аз за сега нямам възможност да купувам второ возило за обикновено ползване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.10.2018 г. at 15:10, _pileto_ написа:

Американците я тунингясват до към двеста и малко коня. Предлагат три ремапа според нуждите :)

и тук ще я направим 200+ кс, не е нужно да я пращам на др край на света...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.10.2018 г. at 8:49, fenabg написа:

Това само дилърите могат да дадът като инфо. Аз лично не бих го пипал тоя мотор не за друго а е с малък литраж 

натам върви бъдещето на ДВГ.... намаляване литража с турбо и яко изпилване. То всеки може с голям литраж....

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.09.2018 г. at 0:33, Japanese fever написа:

Honda Power Performance - (HPP) Garage

 

https://m.facebook.com/HPPGarage/

 

Хора с голям опит и много успешни проекти.

тези нямаха ли една Ходна с 600 кс.  на тунинг изложението, миналата година в Интер експо центъра в София? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, j_mnemonnic написа:

не съм чувал Хонда да предлага такава услуга.....  Type Rе с 100кс повече, но гори 15-17л/100км градско, аз ги докарвам до 8-9л.  Да не говорим, че Type R е пистов автомобил а аз за сега нямам възможност да купувам второ возило за обикновено ползване. 

цената също е фактор 20 000лв са си 20 000лв един нов автомобил среден клас...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, j_mnemonnic написа:

и тук ще я направим 200+ кс, не е нужно да я пращам на др край на света...

Кому е нужно да я пращате?! Купуваш , и те ти пращат ктунера .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.11.2018 г. at 19:31, _pileto_ написа:

Кому е нужно да я пращате?! Купуваш , и те ти пращат ктунера .

ок, ще го мисля, за сега  че я покарам в този вид още известно време, да видим дали няма да се появи някой дефект и тогава ще действам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.11.2018 г. at 1:03, j_mnemonnic написа:

 

не съм чувал Хонда да предлага такава услуга....

 

 

Не е Хонда, а Hondata. Ето тук tune (stage 1 and 2) с FlashPro за Акорд 2.0 Турбо (сигурно имат и за 1.5 Турбо):

 

 

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега гледах качването точно на Сивик 10 1.5т. Но цените на флаш про са 695 долара ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.10.2018 г. at 15:10, _pileto_ написа:

Американците я тунингясват до към двеста и малко коня. Предлагат три ремапа според нуждите :)

до там няма грижи и тук да се пипа, но идеята ми е да не е само чип тунин а да се пипне и генерацията, напр смяна с такава на HKS, въздушен филтър и входящата въздушна система. Един познат ми даде този немски сайт за чипове, вече има чип и за 1.5Т 10 генерацияq двигател  FK7 в 3 варианта. https://www.racechip.eu/about-us/company.html

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, реших да се тунинговам с рейс чип GTS. Ще дойде след няколко дни, но не намирам предна и задна горни разпънки за Ходната Свик 2017, fk7 1.5 t 134 kw, някъде из Европа, където може да се плаща по банков път. Американците са ясни, но имам съмнение, че това което се предлага е точно за моя европейски вариант. Снимките са различни, мястото на резервоара за сирачна течност също и така..... Отделно от това тия не дават банкови сметки а те муфтят само чрез пейпал и други подобни платформи, където не мога да си регистрираммоята карта. Къде мога да намеря такива части?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Manufacturing-strut-bars-and-power-braces

Нещо по поръчка, пробвай какво могат да ти предложат. Макар че не виждам смисъл, ако не я караш на писта.

Иначе за рейс чип съм чувал много добри отзиви и е много добре измислен, но според мен този двигател си е на лимита с тези коне и несъмнено няма да му понесат добре едни 50коня отгоре, по-скоро нещо по-скромно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.10.2018 г. at 17:23, j_mnemonnic написа:

е то това е  ясно, искам да видя  колко ще се вдигне мощността и тогава ще го мисля с всички последствия

имам вече такъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че с колко гаранция са тия Хонди?

На това устройство пиниза му е, че не го бърка гаранцията, стига да го свалиш преди сервиза.

Кажи нещо повече, как си я настроил(това май имаше 5 настройки) и как се усеща? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.09.2023 г. at 20:15, Rakeem написа:

Че с колко гаранция са тия Хонди?

На това устройство пиниза му е, че не го бърка гаранцията, стига да го свалиш преди сервиза.

Кажи нещо повече, как си я настроил(това май имаше 5 настройки) и как се усеща? 

Привет, то вече няма гаранция 3+3 изтича 12.23 г. Дунев ме  посъветва да карам предимно на Рейс настройката. Иначе има апликация на телефона, на която може да настройваш  7 финни настройки, но аз не съм от тия дето  много цъкат. Минах на дино тест вечра, 200 кс на предна гума и 320 НМ. Днес пристигнах на морето,  пробвах максималната по АМ Тракия, но повече от 230 км/ч не вдига. Три пъти пробвах, даже на 5 ск. да вдигне повече от 6000 оборота, но не става. Кажете вие какво ме спира, дали са скоростите или някакво електронно ограничение. Забивам точно на 230 км./ч. А напр. Сеат Леон FR  с 200 к.с. двига 240-245 км. Лично съм го пробвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.08.2023 г. at 18:13, Rakeem написа:

https://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Manufacturing-strut-bars-and-power-braces

Нещо по поръчка, пробвай какво могат да ти предложат. Макар че не виждам смисъл, ако не я караш на писта.

Иначе за рейс чип съм чувал много добри отзиви и е много добре измислен, но според мен този двигател си е на лимита с тези коне и несъмнено няма да му понесат добре едни 50коня отгоре, по-скоро нещо по-скромно.

На мене ми добави точно 52 кс и 80 НМ, както е по рекламата. Доказано е с дино тест вчера. Ще видим още съм пресен, но температурата си е в норма, другото не знам. Дунев е пържи градско, аз извънградско.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ограничител на скоростта, всички имат.

Усещат ли се доволно тези 80нм отгоре и колко октана й сипваш? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.09.2023 г. at 21:07, Rakeem написа:

Имаш ограничител на скоростта, всички имат.

Усещат ли се доволно тези 80нм отгоре и колко октана й сипваш? 

мамка му и аз така предположих. Не може  всеки път като по поръчка, точно на 230 км/ч. да спира а се усеща, че може още поне до 240. Няма нищо общо с оригинала, много съм доволен. Карам с 93 както винаги, не знам дали 100 октановия е подходащ за този двигател. Дино теста е с 93. Въртящия момент е като на двулитров двигател, режем скъпите немски таралясници, като пътни знаци ;)

дино тест.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво ти пише на капака на резервоара, но няма никаква логика да не е.

Високо октановия си е препоръчителен за турбо бензинки (особено с оглед качеството на горивата тук), а ти твоя си го буустнал доволно.

Но пък ако нямаш детонации, карай си с евтиния, то това е драмата, че детонациите могат да ти строшат двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 VTEC Turbo - 182к.с., макс скорост 220км/ч!

1232кг за 182к.с. е добре, но не достатъчно!

Няма как да вдигнеш 250, зареди ограничителя на обороти!

Карал съм с 2*0 сивик и е доста трудно!

Колата е лека и някоя бабуна или дупка  ще я превърне в :plane:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...