Jump to content
SkyLinE09

Моноинжекция към пълна инжекция?

Recommended Posts

Здравейте! Искам да попитам възможно ли е да се премине от моноинжекция към пълна инжекция, и ако да, моля някой да ми обясни как се случва това? Кое се сменя, скъпо ли е, заслужава ли си, плюсове, минуси и т.н. До колкото знам е възможно, но дали е ефикасно? Става въпрос за D15B2. Благодаря предварително и се извинявам, ако темата вече е пусната, но не намерих точна информация.

Редактирано от SkyLinE09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрем, благодаря все пак. Ще следя.

Редактирано от SkyLinE09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа това е любимият двигател с много потенциал на @fenabg :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.08.2018 г. at 14:59, SkyLinE09 написа:

Здравейте! Искам да попитам възможно ли е да се премине от моноинжекция към пълна инжекция
МОЖЕ
, и ако да, моля някой да ми обясни как се случва това?
сменя се компа ,всмукател ,делкото и се добавят 5 кабела към инсталацията ако останеш  обд0
Кое се сменя, скъпо ли е, заслужава ли си, плюсове, минуси и т.н.
Заслужава си ,по нисък разход приятна за каране ,няма  -
До колкото знам е възможно, но дали е ефикасно? Става въпрос за D15B2. Благодаря предварително и се извинявам, ако темата вече е пусната, но не намерих точна информация.
Ако станеш  обд 1  там филма е малко по голям . Колектор трябва да е на 100 %  ОБОРУДВАН 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да ми кажете какъв по-точно трябва да е компа, какъв всмукател, делко? В смисъл от кой двигател могат да се вземат? Или всеки, който е пълна инжекция? Извинявам се за въпросите, но искам да имам някаква идея кое къде да го търся... Благодаря страшно много за отговорите!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е за предпочитане ОБД 0 или 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретизира защо и по специално за коли с обикновена АГУ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е общото между ОБД1 и обикновенната АГУ ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OBD1 е по-нова и по-добра система от OBD0. Позволява по-голям контрол при настройване на смесите на двигателя, слагане на чип, тюнване с афтър маркет софтуеъри като Хондата, АЕМ, Crome, Uber Data и т.н. Предполагам настройването на газ също става много по-лесно и ефикасно на ОБД1, отколкото на ОБД0.

 

Продават се кит ковертори/кабели, чрез които много лесно може да преминеш OBD0 на OBD1. Разбира се навръзването след това на сензорите си остава и не е работа за всеки, особено, ако не си го правил до сега.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите с Д15б2 90% имат газ от тях 80% с обикновена АГУ. Питането ми е заслужава ли си моно към пълна и ОБД0 към ОБД 1. Ако може да пишат само практикуващите.               П. С. Искам да помоля за малко повече Respect към колегите които от години се ровят по кошове  на хонди и намират време и за нас тук. Много е лесно на клавиатурата? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...