Jump to content
mun4o_1967

Смяна на компютър

Recommended Posts

Имам Хонда Сивик 1.4-75к.с1998год.Исках да я направя малко по мощна. Купих компютър,ключ и гарнитура на дроселовата клапа от модела който е 90к.с. Ключът сложих на връзката с контактния ключ. Когато дадох на контакт лампата на ключа на таблото си угасна както със стария компютър но колата не запали.Може би трябва още нещо. Ако някой е правил такова нещо моля да ми помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ти трябваше да пипаш колата, според мен. Аз съм с 90 коня и разликата е никаква.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб колега. В момента е новата гарнитура и има осезаема разлика. По пъргава е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти имобилайзера. Друг вариант е да ползваш твоя, с твоя ключ, но да прехвърлиш платката от стария на новия комп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се взема комп се взема с имобилаизера.И защо сменяш и компа а не само гарнитурата на дросела.няма смисъл

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различни са. Има смисъл. Аз лично усещам разлика, дори само със смяна на компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, mun4o_1967 написа:

Не съм съгласен с теб колега. В момента е новата гарнитура и има осезаема разлика. По пъргава е.

А как разбра като не можеш да я запалиш или аз нещо пропускам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това внушението е голяма работа... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, teodor_tsonev написа:

А как разбра като не можеш да я запалиш или аз нещо пропускам?

Върнах стария компютър и така запалих, но с новата гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги каква е разликата според вас в двата модела.75 к.с и 90 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само гарнитурката е разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те са си маркирани и по различен начин двата компа. Внушението е в твоята глава. Имам и двата сивика и от любопитство направих размяната за проба .

 

П.п. има и лесен вариант за елиминиране на имобилайзера, с проста доработка на компа.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не мOй я укрОти... :hmmm:

 

 

Редактирано от nunezz
EDIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш нещо да докажеш, или спориш за спорта? Ти какво си опитал лично по темата? Прочети пост 15 от " твоята" тема. Разлика в комповете има, иначе нямаше да са с различна маркировка. Аз карам от 4 години А4 и като се качих на А3 и веднага усетих по слабия мотор. Имам достатъчно наблюдения над поведението на автомобила . За няколко години съм навъртял над 130 000 км. Друг е въпроса че има 90 коньови които са спънати по ред причини. Това са фактите . Приказки за спорта , показват нивото на автора им, но не и нещо полезно по темата.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирано е многократно тук във форума. Няма как с една гарнитура да се качат 15к.с. Има разлика в компютъра и до колкото си спомням и в смукателната или изпускателната система не съм сигурен. Гарнитурата има ефект ако се смени, но само с нея 15к.с. няма как да се вдигнат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, goldbyrk написа:

Искаш нещо да докажеш, или спориш за спорта? Ти какво си опитал лично по темата? Прочети пост 15 от " твоята" тема. Разлика в комповете има, иначе нямаше да са с различна маркировка. Аз карам от 4 години А4 и като се качих на А3 и веднага усетих по слабия мотор. Имам достатъчно наблюдения над поведението на автомобила . За няколко години съм навъртял над 130 000 км. Друг е въпроса че има 90 коньови които са спънати по ред причини. Това са фактите . Приказки за спорта , показват нивото на автора им, но не и нещо полезно по темата.

 

Щом се изказвам, значи съм опитал нещо. Целия форум го е говорил това нещо, че не си струва той ще ми каже, че не е вярно. Недей ми говори за ниво, виж себе си. 130 000км си минал и нищо не си видял...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компрес на дървен  крак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но ставаше въпрос че има разлика в ЕКУ на двата двигателя и без смяната им, модификацията не е извършена изцяло. Освен това разликата макар и слабо доловима е налице, при размяна единствено на комповете.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...